sorry zal mijn auto bij mezelf houden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:10 schreef Isegrim het volgende:
Vannacht tot drie keer toe hetzelfde auto-alarm dat hier in de straat afging. Als dat nog een keer gebeurt, ga ik naar buiten om een briefje onder de ruitenwisser te plakken om de eigenaar te bedanken voor het volledig verkloten van mijn nachtrust, die toch al niet al te best was met koorts en krampen e.d.
uh nee. Ooit van joy riding gehoord?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:26 schreef Isegrim het volgende:
Heb jij wel een rijbewijs, klein jongetje?
Als je dit achterstevoren leest, dan kots je over neger heen.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je dit achterstevoren leest, dan kots je over neger heen.
Zolang er in Rotterdam pakweg evenveel surinamers wonen als in Paramaribo, kunnen we het hier best over Roti hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand het Rotterdam topic gezien? Over het Filmfestival, de Museumnacht en andere zaken die in de stad spelen? Zie hier alleen een CUL topic met vaag bekende users....
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand het Rotterdam topic gezien? Over het Filmfestival, de Museumnacht en andere zaken die in de stad spelen? Zie hier alleen een CUL topic met vaag bekende users....
0-2! en de joden zijn aan het gas bij NEC!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Feyenoord hard op weg om 11 brabo's gek te tikken
feestje gehad?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbos doet het weer uit
slower dn slow chat over nix bedoel jequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef DutchTrain het volgende:
Eerst maar wachten tot die voor de PC uit komt...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:19 schreef Isegrim het volgende:
Oh en net de nieuwe trailer van Red Dead Redemption gekeken, ziet er supergaaf uit.Kan niet wachten tot die game uit is.
Zo'n volgbusje voor ballonvaardersquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:09 schreef DutchTrain het volgende:
Spanning ende sensatie hier in de straat. Kijk naar buiten hoe vier zwarte geblindeerde VW Passat's een bestelbus omcirkelen en tot stoppen dwingen. Twee undercover agenten die de bestuurder van de bestelbus in de boeien slaan, in één de andere auto's zetten en vervolgens het busje starten en achter de VW's aan wegrijden. Daarachter nog een zwarte VW bus met zo'n onopvallend ingebouwd blauw waarschuwingslicht en nog twee geblindeerde voertuigen die na de arrestatie de andere kant oprijden...
En dat alles in minder dan 2 minuten... ben nu wel benieuwd wie er opgepakt is als het een operatie is in de vrijdagavondspits waarbij zoveel man en voertuigen betrokken zijn.
fotootje
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:45 schreef junkiexp het volgende:
Nog nooit echt grondig gedaan in de 1 1/2 jaar dat we hier wonen
Niet grondig, er werd wel schoongemaakt.quote:
Ik maak niet dwangmatig schoon, maar ik hou niet van een vieze omgeving.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:44 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat heeft toch een naam, dat dwangmatige schoonmaken van jou?
Sluit ramen en deuren, waarschuw de man met licht en geluidssignalen (schreeuwen mag) en blijf stil op de grond liggen totdat John Williams langs komtquote:
dat moest je dan mar eens doen, hè?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:11 schreef Isegrim het volgende:
De lokale stemwijzer vind dat ik VVD moet stemmen. En daarna komt de Broederschapspartij.
da's niet normaal. Een beetje vies is gezellig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik maak niet dwangmatig schoon, maar ik hou niet van een vieze omgeving.
Ik denk dat het toch wat anders wordt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:44 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat moest je dan mar eens doen, hè?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
da's niet normaal. Een beetje vies is gezellig.
quote:Sneeuw funest voor tasjesdieven in Schiedam
30 januari 2010
De sneeuw is vanmorgen in Schiedam erg behulpzaam gebleken voor een zoektocht van de politie. Een tweetal overvallers kon gemakkelijk opgespoord worden.
Rond 8:00 uur in de ochtend werd zaterdag bij station Schiedam-Centrum een vrouw door twee mannen beroofd van haar tas.
De daders, 29 en 33 jaar, zetten het vervolgens op een lopen. De vrouw belde de politie, die vervolgens het spoor van de daders is gaan volgen. De daders hadden er waarschijnlijk niet op gerekend, dat hun voetstappen in de sneeuw zouden blijven staan.
Het spoor eindigde uiteindelijk bij een huis in Schiedam-Oost. De mannen konden worden aangehouden en ook het tasje heeft de politie teruggevonden.
N00bs.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
=> http://www.rtvrijnmond.nl(...)even%20in%20Schiedam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |