Alles goed?quote:
Heb een spiertje in mijn knieholte dat niet wil.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef The_Dean het volgende:
Beterschap
Hier wel prima hoor
Zin in zondag
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:25 schreef The_Dean het volgende:
Beterschap
Hier wel prima hoor
Zin in zondag
quote:
Rexquote:
De Klassieker staat natuurlijk op het programma... Ik hoop dat Ajax wint, want alle Feyenoord-fans moeten langs mijn kantoorquote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Zondag is net voorbij en nu alweer zin in zondag.
En zoals Hou zich terecht ook al afvraagt. Wat ga je doen?
Die intermediairs en detachering zijn nog wel het ergste. Nu ben ik ook via een intermediair bij mijn huidige binnen gekomen, maar ik heb er een paar gehad die metquote:Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef Piles het volgende:
Ik dacht ik zal eens op Monsterboard kijken voor wat vacatures, zijn het alleen maar intermediairs en detachering
Al moet je tegenwoordig blij zijn dat je ergens terecht kan denk ik
of met kreten kwamenquote:Ja, we hebben een geschikte job voor je... in Zaltbommel.
quote:Dit is echt een jong, dynamisch en flexibel bedrijf
Dat is de bedoeling jaquote:Op maandag 25 januari 2010 20:09 schreef PieterBas het volgende:
Die intermediairs en detachering zijn nog wel het ergste. Nu ben ik ook via een intermediair bij mijn huidige binnen gekomen, maar ik heb er een paar gehad die met
Dat boeit me dan weer nietquote:[..]
quote:of met kreten kwamen
[..]
Het toppunt was nog wel.. een job in Haarlem.. Er werd toen door de intermediair gezegd, als ze vragen hoe je er dagelijks komt, moet je het volgende vertellenquote:Op maandag 25 januari 2010 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling ja
[..]
Dat boeit me dan weer niet
[..]![]()
en toen bleek ik ook nog verkeerd voorgelicht te zijn.. ik zou dan door kunnen groeien tot consultant.. bleek er dus helemaal geen consultant-functie binnen het bedrijf te zijnquote:Is dat relevant voor deze functie?
Werd laatst door hetzelfde bedrijf gebeld, of ik interesse had in een nieuwe uitdaging...quote:
Ik moet nog een jaar naar school en daarna een half jaar afstuderenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rex
En nu een baan vinden of doorleren?
Hier ook .quote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet nog een jaar naar school en daarna een half jaar afstuderen
Dat dus ook... ruim 10 maanden mijn CV van Monsterboard afgehaald en dan nog gebeld worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:16 schreef Piles het volgende:
Wat een prutsers zijn het toch ook soms![]()
Ik wacht al sinds de zomer op een telefoontje van een uitzendbureauZe belden vorig jaar dat ze m'n CV op Monsterboard zagen. Dat was voor afstudeerstage, maar hadden ze niet gelezen
![]()
Hij vroeg of ie in de zomer terug mocht bellen, nooit meer wat van gehoord
ik eet ook geen vlees en zonder pancetta en ei hou je toch niet echt carbonara over hequote:Op maandag 25 januari 2010 18:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je hoeft er toch geen ei in te doen?
Heb zelf ook een hekel aan ei, word er misselijk van.
Whehequote:Op maandag 25 januari 2010 20:18 schreef PieterBas het volgende:
Werd laatst door hetzelfde bedrijf gebeld, of ik interesse had in een nieuwe uitdaging...![]()
Oh, was meewerkstage?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:19 schreef DjRex89 het volgende:
Ik moet nog een jaar naar school en daarna een half jaar afstuderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |