Prima! Als pixie maar in de OP mag blijven staan.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:04 schreef remlof het volgende:
TT-change. We doen niet aan baggerreeksen.
Herken je jezelf?quote:
Heb betere meegemaakt.quote:
Dat is nou toch ook watquote:Op maandag 25 januari 2010 00:05 schreef drumminggod het volgende:
Ik wou net precies zo'n topic maken XD
Rechtsonder , ja die chick is mijn vriendin jwtz.quote:
Ja ik ook ja. Het is al laat zullen we maar zeggen.quote:
Is dat rectaal?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:09 schreef Klaploper het volgende:
Meewerken aan mijn onderzoek kan nog per PM!
Nee. Er is geen sprake van fysiek contact.quote:
Dan laat maar..quote:Op maandag 25 januari 2010 00:12 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Nee. Er is geen sprake van fysiek contact.
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:12 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Nee. Er is geen sprake van fysiek contact.
Voor jou wil ik wel een uitzondering maken dan.quote:
ja met zo'n instelling komen we er welquote:
Als ik een instelling geweest was, had ik wel geld gevraagd om zo'n conclusie te trekken.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:15 schreef poqpoq het volgende:
[..]
ja met zo'n instelling komen we er wel
Omdat dat.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:17 schreef Moira. het volgende:
Waarom staat mijn UI niet in dat mooie plaatje in de OP?
Hallo wat dacht je van de mijnequote:Op maandag 25 januari 2010 00:17 schreef Moira. het volgende:
Dat was allemaal teveel moeite. Maareh, Pixie staat erin, dat is toch ook goed.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:17 schreef Moira. het volgende:
True, Pixie vertegewoordigt geloof ik wel de meesten van onsquote:Op maandag 25 januari 2010 00:19 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dat was allemaal teveel moeite. Maareh, Pixie staat erin, dat is toch ook goed.
beetje jammer van het gaye plaatje twizuquote:Op maandag 25 januari 2010 00:19 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dat was allemaal teveel moeite. Maareh, Pixie staat erin, dat is toch ook goed.
Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:19 schreef Monopoly het volgende:
Het is ook elke keer weer het zelfde gezeik hier!!
Te weinig tieten in dit topic
Dat jij er te weinig aanraakt is toch niet iets om rekening mee te houden?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:19 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:19 schreef Monopoly het volgende:
Voor ieder wat wils!quote:Op maandag 25 januari 2010 00:20 schreef poqpoq het volgende:
[..]
beetje jammer van het gaye plaatje twizu
beetje jammer
evangeline saved your ass
Vrouwen zijn van nature al onhandig, laatstaan als ze ook nog een boezem hebben waarmee ze je knock-out kunnen slaan.quote:
om daarna onvrijwillig geraped te wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 00:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vrouwen zijn van nature al onhandig, laatstaan als ze ook nog een boezem hebben waarmee ze je knock-out kunnen slaan.
hot dangquote:
quote:
je jaagt iedereen wegquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:30 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 24 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 819 PiRANiA
02. 520 donthate
03. 345 Huppelmuts
04. 314 AskMe
05. 281 PeZu
06. 275 Ratelslangetje
07. 273 3keernix
07. 273 Rookert
09. 240 Desunoto
10. 237 the_legend_killer
Monitor geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
Als jij zo graag je eigen voorkeur naar voren wil brengen, is er natuurlijk ook geen reden om te reageren.quote:
Ik sta op plaats 20, ik heb geen leven.quote:
Hehequote:Op maandag 25 januari 2010 00:32 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik sta op plaats 20, ik heb geen leven.
Nr 1 en 2 zijn echt triestquote:
Zeg dat welquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:31 schreef poqpoq het volgende:
[..]
je jaagt iedereen weg
je moet ze lokken
kiek zo:
[ afbeelding ]
Ze is er niet. Ze zit waarschijnlijk op Habbo Hotel.quote:
En donthate wil nog wel je record gaan verbreken, zijn record is nu nog nieteens 800quote:Op maandag 25 januari 2010 00:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zeg dat wel
en dan te bedenken dat ik gewoon uitgeslapen heb en de halve dag in Delft geweest ben
Hij heeft zijn best nog niet gedaanquote:Op maandag 25 januari 2010 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En donthate wil nog wel je record gaan verbreken, zijn record is nu nog nieteens 800
1950 is gewoonweg echt triest en dat zal hem echt niet gaan lukken denk ikquote:Op maandag 25 januari 2010 00:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hij heeft zijn best nog niet gedaan
Krijg jij zo nu en dan ook niet het verwijt dat je een breezahnick hebt?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hij heeft zijn best nog niet gedaan
Op een dag zal het verbroken worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1950 is gewoonweg echt triest en dat zal hem echt niet gaan lukken denk ik
Het moet je bekend voorkomenquote:Op maandag 25 januari 2010 00:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Krijg jij zo nu en dan ook niet het verwijt dat je een breezahnick hebt?
En degene zal ik ook dan van harte uitlachenquote:Op maandag 25 januari 2010 00:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op een dag zal het verbroken worden.
Die dagcijfers zijn echt de schandpaal van Fok!quote:Op maandag 25 januari 2010 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En degene zal ik ook dan van harte uitlachen
Ach, je moet het maar zo zien: het is maar 1 dag. De volgende dag doe je weer vrolijk wat sociaalsquote:Op maandag 25 januari 2010 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En degene zal ik ook dan van harte uitlachen
Maar het is dan ook gewoon serieus extreem veel, dan zit je volgens mij echt bijna 24uur te f5'enquote:Op maandag 25 januari 2010 00:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ach, je moet het maar zo zien: het is maar 1 dag. De volgende dag doe je weer vrolijk wat sociaals
Ik weet nog dat ik de eerste drie weken na die 1950 niet in de top50 gestaan heb
Ik kan er soms zelf om lachen hoe hoog ik sta maar als ik af en toe donthate zijn cijfers zie en ik mag hem echt heel graag maar dan schrik ik wel hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 00:40 schreef Twizu het volgende:
[..]
Die dagcijfers zijn echt de schandpaal van Fok!
Zit op DX?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:45 schreef drummerdude het volgende:
Kijk ik in PiRANiA's FoBo, zie ik een quote van mezelf staan, totaal vergeten dat ik dat zei! Ik sta er nog steeds achter!![]()
[ afbeelding ]
Ojaa tuurlijk!quote:
Oké, ik beken!quote:Op maandag 25 januari 2010 00:51 schreef Koko_Banana het volgende:
Twizu ben je echt 12 jaar?
Moet je niet naar school vandaag?
Donthate.quote:
Ik heb bijna de helft.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:55 schreef donthate het volgende:
maar we gaan aftellen na de 10duizendste post van dont hate he
why dat?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:56 schreef Twizu het volgende:
Lysdexie, Pixie, Elmo & co zijn er niet.
Elmo heeft ook een banquote:Op maandag 25 januari 2010 00:56 schreef Twizu het volgende:
Lysdexie, Pixie, Elmo & co zijn er niet.
Ojaa! Niet terecht.quote:
Ja ffies kijken nogquote:Op maandag 25 januari 2010 00:58 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja hij had gemaild
Maar jij hier ook mattie
Wat ga je doen dan?quote:
Eventjes niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:58 schreef donthate het volgende:
[..]
wel jammer maar je bent 17? doe je niet aan school
Hoertjes rijdenquote:
Maar dan kan je snachts niet meer op fok zitten of wel?quote:Op maandag 25 januari 2010 01:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Hoertjes rijden![]()
IK wou schoolkinderen(gehandicapte) En andere rijden maar dan moet ik 5jaar dilect vrij zijn![]()
Dus kan niet
Maarja dit verdiend beter ik mag mn eigen uren in delen en ben eerste chaffeur dus ik mag kiezen welke ik aan neem
Hmm ligt eraan ik mag mn eigen uren indelen Maar idd zal minder op fok zitten maar snachts uurtje of 2/3zal ik er wel opzittenquote:Op maandag 25 januari 2010 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar dan kan je snachts niet meer op fok zitten of wel?
Pixxieeeeequote:Op maandag 25 januari 2010 01:05 schreef Pixie. het volgende:
WAAAZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH
Slaap lekkerquote:
Hahaha striaght upp hosselaarquote:Op maandag 25 januari 2010 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Fabian, deze moet je kennen
Doeg nu wegwezen..quote:Op maandag 25 januari 2010 01:07 schreef drummerdude het volgende:
KUT, ga ik slapen, komt Pixie() online.. Toch maar slapen, morgen 8 uur op [/twitter]
hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 01:07 schreef drummerdude het volgende:
KUT, ga ik slapen, komt Pixie() online.. Toch maar slapen, morgen 8 uur op [/twitter]
Hij heeft hem zelf gepostquote:Op maandag 25 januari 2010 01:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahaha striaght upp hosselaar![]()
Waar heb je die vandaan geplukt
Hahaha fok of onzin?quote:Op maandag 25 januari 2010 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelf gepost![]()
Die gast doet altijd kankstoer maar het is echt een wankster
Onzin staat ie, hij zit toch niet op fok of wel?? Ik zie hem elke keer posten dat fok zielig is omdat hij het niks vindquote:Op maandag 25 januari 2010 01:10 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahaha fok of onzin?
Maar hier maken we de nieuwe baas onur van
Baas peter
Nja.. umh.. wat probleempjes enzo.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:10 schreef donthate het volgende:
[..]
Hoezo heb je geen school dan mattie?
weetniet kmen em niet hoe heet die wat is zn user naam?quote:Op maandag 25 januari 2010 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Onzin staat ie, hij zit toch niet op fok of wel?? Ik zie hem elke keer posten dat fok zielig is omdat hij het niks vind
Hahah heb ik ook gehad leerplicht doet nu geen flikker he?quote:
Hahaha het is je homeboi blauwebarretquote:Op maandag 25 januari 2010 01:11 schreef donthate het volgende:
[..]
weetniet kmen em niet hoe heet die wat is zn user naam?
Hhhahahahahhahahahahaquote:Op maandag 25 januari 2010 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hahaha het is je homeboi blauwebarret
De zogenaamde free fighter
Van de leerplicht ben ik even verlost. Maar volgend jaar ga ik Vavo doen, denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:12 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah heb ik ook gehad leerplicht doet nu geen flikker he?
Maar als je zelf 1x thuis blijft![]()
Kmoest toen ik 14was er al af
Ai das wel beterquote:Op maandag 25 januari 2010 01:13 schreef Twizu het volgende:
[..]
Van de leerplicht ben ik even verlost. Maar volgend jaar ga ik Vavo doen, denk ik.
Hier staat ie met het wassen beeld van biggiequote:Op maandag 25 januari 2010 01:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Hhhahahahahhahahahaha![]()
Nooit![]()
![]()
Haha hiij wilt echt neger zijn![]()
Eigenlijk moet je die bazenstickers van hem makenIK ga em zijn leven zuur maken mattie
Aaan mij vraag je niet hequote:Op maandag 25 januari 2010 01:14 schreef Pixie. het volgende:
Hiihihihihihi twizu![]()
![]()
HOI
!
Ja met mij gaat het goed met jou ook?
Wies dat dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier staat ie met het wassen beeld van biggie
[ afbeelding ]
Jawel dat was voor jou bedoeldquote:
En aan mij vraag je het niet hè.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:15 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jawel dat was voor jou bedoeld
Met mij gaat het goed met jou?
Wat voor joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooou
Dat is blauwebarret, van onzin.comquote:
Ja hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier staat ie met het wassen beeld van biggie
[ afbeelding ]
Bedankt goed hoor ben blij dat jij dat vraagtquote:Op maandag 25 januari 2010 01:15 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jawel dat was voor jou bedoeld
Met mij gaat het goed met jou?
Wat voor joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooou
1500 voor een jasquote:Op maandag 25 januari 2010 01:16 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja haha
Maar hij heeft wel mooie jas aan![]()
IK zij dat tegen hem zegt die armani jas van 150 euro![]()
Ja mijn aars met hem dus ik zeg een gewone *goedkope* Leren pallmall jas is al minimaal 300 en als je beetje model wil 400 of 500 en toen zij die jaa euh hijs 1500
quote:
Haha dat zou best kunnen armani leren jas hoorquote:
Die jas die hij heeft is of nep of van de vrachtwagen maar echt geen 1500quote:Op maandag 25 januari 2010 01:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha dat zou best kunnen armani leren jas hoor
Mijn zuis had een dolce gabanna jas leren jas die was al 1100![]()
Maar sowieso leren jassen zijn baas
quote:Op maandag 25 januari 2010 01:20 schreef donthate het volgende:
maar ff voor twizu en pixie ik ben geen neger... En dit is serieus vraag maar aan steven
Ja ja meld het maar ff
Serieus niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 01:20 schreef donthate het volgende:
maar ff voor twizu en pixie ik ben geen neger... En dit is serieus vraag maar aan steven
Ja ja meld het maar ff
Haha hijs volgens mij wel echt hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die jas die hij heeft is of nep of van de vrachtwagen maar echt geen 1500
Armani maakt echt niet ergens maar 6 stuks van hoor, dat is pure bullshitquote:Op maandag 25 januari 2010 01:23 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha hijs volgens mij wel echt hoor
Bij nepkleding zie je vaak de merk eropgedrukt vrij groot maar kan niks van een merk ontdekken
Maar is volgens mij ook geen armani
Ja dat zij die van de vrachtwagen gevallen(na dat is eigenlijk dus gewoon nep) Hij zij maar is echt zijn er maar 6van gemaakt![]()
Maar hijs wel mooi opzich
i know en dan dat ze ook nog van de vrachtauto gevallen zijn denk dat die gewoon jas voor 100euro gekocht heeft maar zich schaamt omdat het geen merk is ofzo(wat opzich niet hoef want jas is niks miss mee)quote:Op maandag 25 januari 2010 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Armani maakt echt niet ergens maar 6 stuks van hoor, dat is pure bullshit
Hahahaquote:Op maandag 25 januari 2010 01:25 schreef -SG- het volgende:
Begint die hond te blaffen midden in de nacht. Moet ik weer naar beneden.
quote:Op maandag 25 januari 2010 01:25 schreef -SG- het volgende:
Neem de hond mee naar boven danquote:Op maandag 25 januari 2010 01:25 schreef -SG- het volgende:
Open er een topic over!quote:
Vertel!quote:
quote:
Ja goffer, probeer ik net te slapen. Ik dacht, misschien dat ons pap nog naar beneden gaat maar die lag al te snurken en ons mam lag volgens mij ook op 1 oor. En die hond bleef maar blaffen.quote:
Ik heb nu al 2 jaar implantaten onder me sleutelbeenquote:
ik kan helpenquote:Op maandag 25 januari 2010 01:29 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik heb nu al 2 jaar implantaten onder me sleutelbeen
en ik wil andere opzet stukjes
en ik wil dat zelf doen maar weet potverdikkie niet hoe
Ja maar hij moest naar buiten, (althans, dat denk ik, heb hem ff buiten gelaten hoop hem niet meer te horen iig) dus dan moet ik nog naar beneden.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem de hond mee naar boven dan
Ja dit is echt haiti shit enzoquote:Op maandag 25 januari 2010 01:29 schreef Pixie. het volgende:
[..]
google/youtube misschien?quote:Op maandag 25 januari 2010 01:29 schreef Pixie. het volgende:
[..]
www.marktplaats.nlquote:Op maandag 25 januari 2010 01:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar hij moest naar buiten, (althans, dat denk ik, heb hem ff buiten gelaten hoop hem niet meer te horen iig) dus dan moet ik nog naar beneden.
pixie jij bent een vrouwquote:Op maandag 25 januari 2010 01:29 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja ik ben al zoekenquote:
Praagquote:Op maandag 25 januari 2010 01:31 schreef donthate het volgende:
[..]
pixie jij bent een vrouw
Kheb een vriendin van(gewoon een vriendin zonder bijbedoelingen)
Maar wil er ergens deze maand ergens mee na toenemen
Welke land/stad zou jij kiezen?
Stad : Haarlemquote:Op maandag 25 januari 2010 01:31 schreef donthate het volgende:
[..]
pixie jij bent een vrouw
Kheb een vriendin van(gewoon een vriendin zonder bijbedoelingen)
Maar wil er ergens deze maand ergens mee na toenemen
Welke land/stad zou jij kiezen?
Er ligt geen Haarlem in Spanje.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:32 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Stad : Haarlem
Land eeeeuhm Spanje ?
quote:Op maandag 25 januari 2010 01:32 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Land eeeeuhm Spanje ?
Als je er zoveel moeite mee heb dan kan je je hond altijd nog op Marktplaats zettenquote:
Praag ga je met je vrienden heen en neuk je alle praagse wijven die er zijn daar ga je niet met een vriendin heenquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 01:33 schreef donthate het volgende:
[..]
Stad buiten nederland 4daagjes ofzo
quote:
Heeee Spanje, nog een paar maandjes en ik woon daar, fabian je kan bij mij langs komen dan hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 01:32 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Land eeeeuhm Spanje ?
Ohquote:Op maandag 25 januari 2010 01:34 schreef donthate het volgende:
[..]
Praag ga je met je vrienden heen en neuk je alle praagse wijven die er zijn daar ga je niet met een vriendin heen
Oooh dat bedoel jequote:Op maandag 25 januari 2010 01:33 schreef donthate het volgende:
[..]
Stad buiten nederland 4daagjes ofzo
Hahah malagaquote:Op maandag 25 januari 2010 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heeee Spanje, nog een paar maandjes en ik woon daar, fabian je kan bij mij langs komen dan haha
Ik ben niet zo zwak als jou. Ik probeer mijn probleem om te lossen en niet uit de weg te gaan. Ja, je dier op marktplaats zetten is je probleem uit de weg gaan. En dat is voor watjes.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je er zoveel moeite mee heb dan kan je je hond altijd nog op Marktplaats zetten
Haha nee ben er 2geweest is niks aanquote:Op maandag 25 januari 2010 01:34 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Oooh dat bedoel je
ik vond het al zo raar
LA
En dan over de boulevard
Ja maar ik ga in de niet meer in de zomer heen, 1 augustus is niet helemaal haalbaar met de shit die ik nog moet regelenquote:Op maandag 25 januari 2010 01:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah malaga![]()
altijd lekker weer somers toch
Wenen is dopequote:Op maandag 25 januari 2010 01:36 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha nee ben er 2geweest is niks aan![]()
Glendale/compton
Niet de geweldigste wijken maar toch![]()
Maar zat aan rome wenen of cairo te denken
Ik wist niet dat we elkaar persoonlijk al een keer ontmoet hadden ?quote:Op maandag 25 januari 2010 01:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ben niet zo zwak als jou. Ik probeer mijn probleem om te lossen en niet uit de weg te gaan. Ja, je dier op marktplaats zetten is je probleem uit de weg gaan. En dat is voor watjes.
Ai is minder maar kom zeker keer langs danquote:Op maandag 25 januari 2010 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik ga in de niet meer in de zomer heen, 1 augustus is niet helemaal haalbaar met de shit die ik nog moet regelen
Nee ik ben wanhopig aan het wordenquote:
Big Brother is watching you.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we elkaar persoonlijk al een keer ontmoet hadden ?
Ja ik weetquote:
Ja je bent altijd welkomquote:Op maandag 25 januari 2010 01:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Ai is minder maar kom zeker keer langs dan![]()
paar spaanse vrouwtjes geven
freakyquote:
Hmm is kloteeeequote:Op maandag 25 januari 2010 01:37 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee ik ben wanhopig aan het worden
want wat ik nu heb vind ik echt lelijk gewoon
en ik loop er al 2 jaar mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 januari 2010 01:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Hmm is kloteeee
Maar achjaa bekijk et van de zonnige kant
Dat is zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Oh dat is stomquote:Op maandag 25 januari 2010 01:37 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee ik ben wanhopig aan het worden
want wat ik nu heb vind ik echt lelijk gewoon
en ik loop er al 2 jaar mee
Ja precies is niks mis mee 17gradenquote:Op maandag 25 januari 2010 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja je bent altijd welkom
Zelfs in de wintermaanden is het er nog goed vertoeven met 17 graden
Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh dat is stomik heb verder geen idee wat je nu eigenlijk bedoeld met inzettingen bij je schouders, dus ik kan je verder ook niet helpen
onder haar sleutelbeenquote:Op maandag 25 januari 2010 01:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh dat is stomik heb verder geen idee wat je nu eigenlijk bedoeld met inzettingen bij je schouders, dus ik kan je verder ook niet helpen
Haha goed bezig mattie, zeker dikke schnitzels daarquote:Op maandag 25 januari 2010 01:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja ik weet
Lekker eten mattie![]()
IK was daar toen ik 14 was ofzo
IK was gewoon in 8dagen 5kilo aangekomenik had gevreten mattie
Ja daar kijk ik ook het meest tegen op, maar goed meteen aan het werk in de kroeg en het zal wel goedkomen allemaalquote:Op maandag 25 januari 2010 01:39 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja precies is niks mis mee 17graden![]()
Alleen lijkt me in het begin wel gaar helemaal alleen daar
je sleutelbeen ligt bij je schouder tochquote:
Hahaha wat ligt eronderquote:Op maandag 25 januari 2010 01:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
je sleutelbeen ligt bij je schouder toch
Jaa veel s6 in ieder gevalquote:Op maandag 25 januari 2010 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daar kijk ik ook het meest tegen op, maar goed meteen aan het werk in de kroeg en het zal wel goedkomen allemaal
Kan niet, want ik lig met mijn hoofd aan de raam kant en dat zit meteen aan de wegquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 01:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha goed bezig mattie, zeker dikke schnitzels daar
Duurt nog wel ff, maar het mag van wel al zover zijn eigelijk hahaquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 01:42 schreef donthate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zulke schnitzels![]()
zo groot
Hier heb ik het overquote:Op maandag 25 januari 2010 01:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
En remlof!quote:Op maandag 25 januari 2010 01:42 schreef donthate het volgende:
[..]
de bazen zijn er ik jij twizu steven
En de queen of fok
Check die weg dan.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan niet, want ik lig met mijn hoofd aan de raam kant en dat zit meteen aan de weg
Die doet het nietquote:Op maandag 25 januari 2010 01:43 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Hier heb ik het over
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 januari 2010 01:42 schreef donthate het volgende:
[..]
de bazen zijn er ik jij twizu steven
En de queen of fok
Editquote:
Ja zag em nu pas dat is de king of fokquote:
Ik heb medelijden met je dat je nu door de sneeuw moet lopenquote:
Oh nou gewoon dat schroefje eruithalen tochquote:Op maandag 25 januari 2010 01:43 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Hier heb ik het over
[ afbeelding ]
Ik heb daar zo mijn mannetjes voor.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je dat je nu door de sneeuw moet lopen
DIe nekkahs verdedigde ook wel erg brakquote:Op maandag 25 januari 2010 01:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die 1ste was anders ook subliem binnen gekopt.
zeker weten, wordt nu toch een probleem op het middenveld qua spelerskeuzequote:Op maandag 25 januari 2010 01:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die 1ste was anders ook subliem binnen gekopt.
Trendsetterquote:Op maandag 25 januari 2010 01:48 schreef Pixie. het volgende:
Agh k zie het allemaal wel
vind het alleen zo jammer dat iedereen ermee loopt nu
Ik weet nog dat ik 3 jaar geleden met die dingen op school kwam
en iedereen vond me een freak
Bij ons in het dorp niet hoor, het zal wel allemaal over de brug personen zijn danquote:Op maandag 25 januari 2010 01:48 schreef Pixie. het volgende:
Hahahaquote:Op maandag 25 januari 2010 01:48 schreef Pixie. het volgende:
Ja bij die 2e goal wel ja.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:47 schreef donthate het volgende:
[..]
DIe nekkahs verdedigde ook wel erg brak
Scooters...quote:Op maandag 25 januari 2010 01:49 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ja dat is kut als 1iemand het heeft heeft gelijk iedereen het is hetzelfde in die aso wijken als 1tje scooter heeft hebben ze allemaal dezelfde scooter in een andere kleur
Ja die zie ik het seizoen niet ongeslagen afmakenquote:Op maandag 25 januari 2010 01:50 schreef donthate het volgende:
[..]
Ben alleen maar blij maar psv is dit weekend kampioen geworden twenthe breekt nu
Krommenie zat ik op school toen dus kan wel inddquote:Op maandag 25 januari 2010 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp niet hoor, het zal wel allemaal over de brug personen zijn dan
PSV wel maar twenthe klapt helemaal in elkaar net zoals heracles gaat doenquote:Op maandag 25 januari 2010 01:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja die zie ik het seizoen niet ongeslagen afmaken
Mij wilden ze niet hebben op de Ariens College, is heel lang geleden dat het zo heette, ook raar was datquote:Op maandag 25 januari 2010 01:50 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Krommenie zat ik op school toen dus kan wel indd
ja maar jij bent een neger en die doen dat soort dingen nou eenmaalquote:Op maandag 25 januari 2010 01:51 schreef donthate het volgende:
ben ik de enige die met een meisje wat gaat doen die nog niet eens zn vriendin is
zwak hoor mannen
Slaap zachtquote:Op maandag 25 januari 2010 01:52 schreef Lotte. het volgende:
Ik ga vandaag vroeg slapen, maar veel kusjes voor jullie allemaal
en jij ookquote:Op maandag 25 januari 2010 01:52 schreef Pixie. het volgende:
Ik ga slapen jongens
moet er voor de verandering vroeg uit
Slaap lekker
![]()
Truste pixiequote:Op maandag 25 januari 2010 01:52 schreef Pixie. het volgende:
Ik ga slapen jongens
Slaap lekker
![]()
pixie en twizu weten dat ik blank ben nu maar we houquote:Op maandag 25 januari 2010 01:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar jij bent een neger en die doen dat soort dingen nou eenmaal
Welterusten!quote:Op maandag 25 januari 2010 01:52 schreef Pixie. het volgende:
Ik ga slapen jongens
Slaap lekker
![]()
Hehe.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:53 schreef donthate het volgende:
[..]
pixie en twizu weten dat ik blank ben nu maar we houden het aan als neger
oh aightquote:Op maandag 25 januari 2010 01:55 schreef donthate het volgende:
[..]