Big Brother is watching you.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we elkaar persoonlijk al een keer ontmoet hadden ?
Ja ik weetquote:
Ja je bent altijd welkomquote:Op maandag 25 januari 2010 01:37 schreef donthate het volgende:
[..]
Ai is minder maar kom zeker keer langs dan![]()
paar spaanse vrouwtjes geven
freakyquote:
Hmm is kloteeeequote:Op maandag 25 januari 2010 01:37 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee ik ben wanhopig aan het worden
want wat ik nu heb vind ik echt lelijk gewoon
en ik loop er al 2 jaar mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 januari 2010 01:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Hmm is kloteeee
Maar achjaa bekijk et van de zonnige kant
Dat is zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Oh dat is stomquote:Op maandag 25 januari 2010 01:37 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee ik ben wanhopig aan het worden
want wat ik nu heb vind ik echt lelijk gewoon
en ik loop er al 2 jaar mee
Ja precies is niks mis mee 17gradenquote:Op maandag 25 januari 2010 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja je bent altijd welkom
Zelfs in de wintermaanden is het er nog goed vertoeven met 17 graden
Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh dat is stomik heb verder geen idee wat je nu eigenlijk bedoeld met inzettingen bij je schouders, dus ik kan je verder ook niet helpen
onder haar sleutelbeenquote:Op maandag 25 januari 2010 01:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh dat is stomik heb verder geen idee wat je nu eigenlijk bedoeld met inzettingen bij je schouders, dus ik kan je verder ook niet helpen
Haha goed bezig mattie, zeker dikke schnitzels daarquote:Op maandag 25 januari 2010 01:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja ik weet
Lekker eten mattie![]()
IK was daar toen ik 14 was ofzo
IK was gewoon in 8dagen 5kilo aangekomenik had gevreten mattie
Ja daar kijk ik ook het meest tegen op, maar goed meteen aan het werk in de kroeg en het zal wel goedkomen allemaalquote:Op maandag 25 januari 2010 01:39 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja precies is niks mis mee 17graden![]()
Alleen lijkt me in het begin wel gaar helemaal alleen daar
je sleutelbeen ligt bij je schouder tochquote:
Hahaha wat ligt eronderquote:Op maandag 25 januari 2010 01:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
je sleutelbeen ligt bij je schouder toch
Jaa veel s6 in ieder gevalquote:Op maandag 25 januari 2010 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daar kijk ik ook het meest tegen op, maar goed meteen aan het werk in de kroeg en het zal wel goedkomen allemaal
Kan niet, want ik lig met mijn hoofd aan de raam kant en dat zit meteen aan de wegquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 01:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha goed bezig mattie, zeker dikke schnitzels daar
Duurt nog wel ff, maar het mag van wel al zover zijn eigelijk hahaquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 01:42 schreef donthate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zulke schnitzels![]()
zo groot
Hier heb ik het overquote:Op maandag 25 januari 2010 01:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
En remlof!quote:Op maandag 25 januari 2010 01:42 schreef donthate het volgende:
[..]
de bazen zijn er ik jij twizu steven
En de queen of fok
Check die weg dan.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan niet, want ik lig met mijn hoofd aan de raam kant en dat zit meteen aan de weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |