Als jij zo graag je eigen voorkeur naar voren wil brengen, is er natuurlijk ook geen reden om te reageren.quote:
Ik sta op plaats 20, ik heb geen leven.quote:
Hehequote:Op maandag 25 januari 2010 00:32 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik sta op plaats 20, ik heb geen leven.
Nr 1 en 2 zijn echt triestquote:
Zeg dat welquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:31 schreef poqpoq het volgende:
[..]
je jaagt iedereen weg
je moet ze lokken
kiek zo:
[ afbeelding ]
Ze is er niet. Ze zit waarschijnlijk op Habbo Hotel.quote:
En donthate wil nog wel je record gaan verbreken, zijn record is nu nog nieteens 800quote:Op maandag 25 januari 2010 00:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zeg dat wel
en dan te bedenken dat ik gewoon uitgeslapen heb en de halve dag in Delft geweest ben
Hij heeft zijn best nog niet gedaanquote:Op maandag 25 januari 2010 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En donthate wil nog wel je record gaan verbreken, zijn record is nu nog nieteens 800
1950 is gewoonweg echt triest en dat zal hem echt niet gaan lukken denk ikquote:Op maandag 25 januari 2010 00:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hij heeft zijn best nog niet gedaan
Krijg jij zo nu en dan ook niet het verwijt dat je een breezahnick hebt?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hij heeft zijn best nog niet gedaan
Op een dag zal het verbroken worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1950 is gewoonweg echt triest en dat zal hem echt niet gaan lukken denk ik
Het moet je bekend voorkomenquote:Op maandag 25 januari 2010 00:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Krijg jij zo nu en dan ook niet het verwijt dat je een breezahnick hebt?
En degene zal ik ook dan van harte uitlachenquote:Op maandag 25 januari 2010 00:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op een dag zal het verbroken worden.
Die dagcijfers zijn echt de schandpaal van Fok!quote:Op maandag 25 januari 2010 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En degene zal ik ook dan van harte uitlachen
Ach, je moet het maar zo zien: het is maar 1 dag. De volgende dag doe je weer vrolijk wat sociaalsquote:Op maandag 25 januari 2010 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En degene zal ik ook dan van harte uitlachen
Maar het is dan ook gewoon serieus extreem veel, dan zit je volgens mij echt bijna 24uur te f5'enquote:Op maandag 25 januari 2010 00:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ach, je moet het maar zo zien: het is maar 1 dag. De volgende dag doe je weer vrolijk wat sociaals
Ik weet nog dat ik de eerste drie weken na die 1950 niet in de top50 gestaan heb
Ik kan er soms zelf om lachen hoe hoog ik sta maar als ik af en toe donthate zijn cijfers zie en ik mag hem echt heel graag maar dan schrik ik wel hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 00:40 schreef Twizu het volgende:
[..]
Die dagcijfers zijn echt de schandpaal van Fok!
Zit op DX?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:45 schreef drummerdude het volgende:
Kijk ik in PiRANiA's FoBo, zie ik een quote van mezelf staan, totaal vergeten dat ik dat zei! Ik sta er nog steeds achter!![]()
[ afbeelding ]
Ojaa tuurlijk!quote:
Oké, ik beken!quote:Op maandag 25 januari 2010 00:51 schreef Koko_Banana het volgende:
Twizu ben je echt 12 jaar?
Moet je niet naar school vandaag?
Donthate.quote:
Ik heb bijna de helft.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:55 schreef donthate het volgende:
maar we gaan aftellen na de 10duizendste post van dont hate he
why dat?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:56 schreef Twizu het volgende:
Lysdexie, Pixie, Elmo & co zijn er niet.
Elmo heeft ook een banquote:Op maandag 25 januari 2010 00:56 schreef Twizu het volgende:
Lysdexie, Pixie, Elmo & co zijn er niet.
Ojaa! Niet terecht.quote:
Ja ffies kijken nogquote:Op maandag 25 januari 2010 00:58 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja hij had gemaild
Maar jij hier ook mattie
Wat ga je doen dan?quote:
Eventjes niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:58 schreef donthate het volgende:
[..]
wel jammer maar je bent 17? doe je niet aan school
Hoertjes rijdenquote:
Maar dan kan je snachts niet meer op fok zitten of wel?quote:Op maandag 25 januari 2010 01:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Hoertjes rijden![]()
IK wou schoolkinderen(gehandicapte) En andere rijden maar dan moet ik 5jaar dilect vrij zijn![]()
Dus kan niet
Maarja dit verdiend beter ik mag mn eigen uren in delen en ben eerste chaffeur dus ik mag kiezen welke ik aan neem
Hmm ligt eraan ik mag mn eigen uren indelen Maar idd zal minder op fok zitten maar snachts uurtje of 2/3zal ik er wel opzittenquote:Op maandag 25 januari 2010 01:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar dan kan je snachts niet meer op fok zitten of wel?
Pixxieeeeequote:Op maandag 25 januari 2010 01:05 schreef Pixie. het volgende:
WAAAZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH
Slaap lekkerquote:
Hahaha striaght upp hosselaarquote:Op maandag 25 januari 2010 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Fabian, deze moet je kennen
Doeg nu wegwezen..quote:Op maandag 25 januari 2010 01:07 schreef drummerdude het volgende:
KUT, ga ik slapen, komt Pixie() online.. Toch maar slapen, morgen 8 uur op [/twitter]
hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 01:07 schreef drummerdude het volgende:
KUT, ga ik slapen, komt Pixie() online.. Toch maar slapen, morgen 8 uur op [/twitter]
Hij heeft hem zelf gepostquote:Op maandag 25 januari 2010 01:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahaha striaght upp hosselaar![]()
Waar heb je die vandaan geplukt
Hahaha fok of onzin?quote:Op maandag 25 januari 2010 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelf gepost![]()
Die gast doet altijd kankstoer maar het is echt een wankster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |