Onzin staat ie, hij zit toch niet op fok of wel?? Ik zie hem elke keer posten dat fok zielig is omdat hij het niks vindquote:Op maandag 25 januari 2010 01:10 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahaha fok of onzin?
Maar hier maken we de nieuwe baas onur van
Baas peter
Nja.. umh.. wat probleempjes enzo.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:10 schreef donthate het volgende:
[..]
Hoezo heb je geen school dan mattie?
weetniet kmen em niet hoe heet die wat is zn user naam?quote:Op maandag 25 januari 2010 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Onzin staat ie, hij zit toch niet op fok of wel?? Ik zie hem elke keer posten dat fok zielig is omdat hij het niks vind
Hahah heb ik ook gehad leerplicht doet nu geen flikker he?quote:
Hahaha het is je homeboi blauwebarretquote:Op maandag 25 januari 2010 01:11 schreef donthate het volgende:
[..]
weetniet kmen em niet hoe heet die wat is zn user naam?
Hhhahahahahhahahahahaquote:Op maandag 25 januari 2010 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hahaha het is je homeboi blauwebarret
De zogenaamde free fighter
Van de leerplicht ben ik even verlost. Maar volgend jaar ga ik Vavo doen, denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:12 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah heb ik ook gehad leerplicht doet nu geen flikker he?
Maar als je zelf 1x thuis blijft![]()
Kmoest toen ik 14was er al af
Ai das wel beterquote:Op maandag 25 januari 2010 01:13 schreef Twizu het volgende:
[..]
Van de leerplicht ben ik even verlost. Maar volgend jaar ga ik Vavo doen, denk ik.
Hier staat ie met het wassen beeld van biggiequote:Op maandag 25 januari 2010 01:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Hhhahahahahhahahahaha![]()
Nooit![]()
![]()
Haha hiij wilt echt neger zijn![]()
Eigenlijk moet je die bazenstickers van hem makenIK ga em zijn leven zuur maken mattie
Aaan mij vraag je niet hequote:Op maandag 25 januari 2010 01:14 schreef Pixie. het volgende:
Hiihihihihihi twizu![]()
![]()
HOI
!
Ja met mij gaat het goed met jou ook?
Wies dat dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier staat ie met het wassen beeld van biggie
[ afbeelding ]
Jawel dat was voor jou bedoeldquote:
En aan mij vraag je het niet hè.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:15 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jawel dat was voor jou bedoeld
Met mij gaat het goed met jou?
Wat voor joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooou
Dat is blauwebarret, van onzin.comquote:
Ja hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier staat ie met het wassen beeld van biggie
[ afbeelding ]
Bedankt goed hoor ben blij dat jij dat vraagtquote:Op maandag 25 januari 2010 01:15 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jawel dat was voor jou bedoeld
Met mij gaat het goed met jou?
Wat voor joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooou
1500 voor een jasquote:Op maandag 25 januari 2010 01:16 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja haha
Maar hij heeft wel mooie jas aan![]()
IK zij dat tegen hem zegt die armani jas van 150 euro![]()
Ja mijn aars met hem dus ik zeg een gewone *goedkope* Leren pallmall jas is al minimaal 300 en als je beetje model wil 400 of 500 en toen zij die jaa euh hijs 1500
quote:
Haha dat zou best kunnen armani leren jas hoorquote:
Die jas die hij heeft is of nep of van de vrachtwagen maar echt geen 1500quote:Op maandag 25 januari 2010 01:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha dat zou best kunnen armani leren jas hoor
Mijn zuis had een dolce gabanna jas leren jas die was al 1100![]()
Maar sowieso leren jassen zijn baas
quote:Op maandag 25 januari 2010 01:20 schreef donthate het volgende:
maar ff voor twizu en pixie ik ben geen neger... En dit is serieus vraag maar aan steven
Ja ja meld het maar ff
Serieus niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 01:20 schreef donthate het volgende:
maar ff voor twizu en pixie ik ben geen neger... En dit is serieus vraag maar aan steven
Ja ja meld het maar ff
Haha hijs volgens mij wel echt hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die jas die hij heeft is of nep of van de vrachtwagen maar echt geen 1500
Armani maakt echt niet ergens maar 6 stuks van hoor, dat is pure bullshitquote:Op maandag 25 januari 2010 01:23 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha hijs volgens mij wel echt hoor
Bij nepkleding zie je vaak de merk eropgedrukt vrij groot maar kan niks van een merk ontdekken
Maar is volgens mij ook geen armani
Ja dat zij die van de vrachtwagen gevallen(na dat is eigenlijk dus gewoon nep) Hij zij maar is echt zijn er maar 6van gemaakt![]()
Maar hijs wel mooi opzich
i know en dan dat ze ook nog van de vrachtauto gevallen zijn denk dat die gewoon jas voor 100euro gekocht heeft maar zich schaamt omdat het geen merk is ofzo(wat opzich niet hoef want jas is niks miss mee)quote:Op maandag 25 januari 2010 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Armani maakt echt niet ergens maar 6 stuks van hoor, dat is pure bullshit
Hahahaquote:Op maandag 25 januari 2010 01:25 schreef -SG- het volgende:
Begint die hond te blaffen midden in de nacht. Moet ik weer naar beneden.
quote:Op maandag 25 januari 2010 01:25 schreef -SG- het volgende:
Neem de hond mee naar boven danquote:Op maandag 25 januari 2010 01:25 schreef -SG- het volgende:
Open er een topic over!quote:
Vertel!quote:
quote:
Ja goffer, probeer ik net te slapen. Ik dacht, misschien dat ons pap nog naar beneden gaat maar die lag al te snurken en ons mam lag volgens mij ook op 1 oor. En die hond bleef maar blaffen.quote:
Ik heb nu al 2 jaar implantaten onder me sleutelbeenquote:
ik kan helpenquote:Op maandag 25 januari 2010 01:29 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik heb nu al 2 jaar implantaten onder me sleutelbeen
en ik wil andere opzet stukjes
en ik wil dat zelf doen maar weet potverdikkie niet hoe
Ja maar hij moest naar buiten, (althans, dat denk ik, heb hem ff buiten gelaten hoop hem niet meer te horen iig) dus dan moet ik nog naar beneden.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem de hond mee naar boven dan
Ja dit is echt haiti shit enzoquote:Op maandag 25 januari 2010 01:29 schreef Pixie. het volgende:
[..]
google/youtube misschien?quote:Op maandag 25 januari 2010 01:29 schreef Pixie. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |