Ja die heb ik allang gelezen, maar de historie gaat ver, heel ver, teugquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:07 schreef Dottey het volgende:
Liesbeth: wij zijn stout he..
Bijna net zo'n jeukopmerking als een tante die na drie glaasjes sherry van de Aldi op een feestje zegt "Ik ben jou er eentje"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan Youp
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ach Disana, maakt het uit wie zijn gasten worden aankomende woensdag, ze zeggen toch weer afquote:Op maandag 25 januari 2010 11:47 schreef Disana het volgende:
Als ik het goed heb onthouden zou Jaap om 12.00 uur horen wie zijn gasten zijn. Dan mogen wij het dus ook weten over tien minuten.
Haha, laat ons dan tenminste even genieten van het non-gehalte van wat niet komt.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach Disana, maakt het uit wie zijn gasten worden aankomende woensdag, ze zeggen toch weer af
Weet ik veel. Maar als iemand het ooit in jouw buurt zegt: meteen schoppen. Hard!quote:
Dat had hij me beter kunnen pm'en. Mijn vriending leest ook mee op Fokquote:Op maandag 25 januari 2010 11:10 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij wil jou niet voor niets erbij in zijn tobbe
Ik ga dit uitprinten en als excuus gebruiken.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik veel. Maar als iemand het ooit in jouw buurt zegt: meteen schoppen. Hard!
Dus hebben we nog minstens 9 topics extra nodig.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja die heb ik allang gelezen, maar de historie gaat ver, heel ver, teug.
daar begreep je het verkeerd..quote:Op maandag 25 januari 2010 11:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat had hij me beter kunnen pm'en. Mijn vriending leest ook mee op Fok![]()
En daarbij wou ie het ook nog gaan filmen om het op stream uit te zenden. Dus keurig gedrag is vereist.
En daar zit ik dan, met twee mooie meiden in de jacuzzi, als een kind met handboeien in een snoepwinkel.
Dan houd ik even mijn mondjequote:Op maandag 25 januari 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik veel. Maar als iemand het ooit in jouw buurt zegt: meteen schoppen. Hard!
Zo wordt het ineens een aantrekkelijke optiequote:Op maandag 25 januari 2010 11:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
daar begreep je het verkeerd..![]()
filmen voor prive gebruik![]()
En mensen kunnen hem voor grof geld "huren".
En we hebben zo dus een sponor... Haar naam is PB
Als je vriending gewoon bij de opnames mag filmen is er niets aan het handje tochquote:Op maandag 25 januari 2010 11:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo wordt het ineens een aantrekkelijke optie
Ik ben prettig gestoordquote:
Was ze maar zo ruimdenkend...quote:Op maandag 25 januari 2010 12:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als je vriending gewoon bij de opnames mag filmen is er niets aan het handje toch![]()
Die wel, de ouwe snoeperdquote:Bram ziet daar alleen maar extra mogelijkheden in
Nog harder schoppen!quote:
Schop!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Zit je lekker gek te doen, meissie?
kiss
Jaap is momenteel even liever frikandellen aan het frituren en magnums uit de diepvries aan het halen.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:13 schreef Jian het volgende:
12.00 uur geweest, Jaap heeft zijn gastenlijst ! Dan weten de gasten het nu ook dus !
Kom op Bom, laat effe horen of je erop staat !
De oetlul !quote:Op maandag 25 januari 2010 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jaap is momenteel even liever frikandellen aan het frituren en magnums uit de diepvries aan het halen.
Hoor je liever 'Moppie'?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schop!
Plus een extra voor 'meissie' . Was het 'Meis' geweest, dan was ie gericht geweest ...
Caps van de mails, sjalalalala!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:35 schreef yvonne het volgende:
Zeg kan iedereen weer lekker naar z'n eigen eiland oprotten?! Moet ik me in de mail gaan verantwoorden tegen derden dat ik een stel van die "zuigerds"eraf gooi hier, het moet niet gekker worden
Oh, en uiteraard verantwoord ik me niet in de mail tegen derden, gekkies
Ja, okay, maar er is nog steeds een verschil tussen "goed zijn" en lid worden van je cheerleadersteam.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Volgens mij was het al goed maar als jij je achter Sly wilt verschuilen is het ook prima
Dat team danst allang niet meer exclusief voor mij, ik ben de tel kwijt maar er hebben zich nog zeker 5 andere gebande Fokkers gemeldquote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, okay, maar er is nog steeds een verschil tussen "goed zijn" en lid worden van je cheerleadersteam.
En nou ff bijlezen waarom Bommie wel of niet moet gaan, en wat voor slangen er aanwezig zijn in die kuil.
Dat is IMHO sowieso de reden dat NL een probleem met FOK! heeft.... dat ze hier terecht konden, en ook nog een keer lelijke dingen over NL mochten zeggen zonder dat het verwijderd kon worden of een ban volgde.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:47 schreef Copycat het volgende:
Dus nu is FOK! de uitlaatklep van ex-NowLivers die beef hebben met NowLive en dus heeft FOK! beef met Nowlive?
Ik begin de denkwijze te snappen.
En waarom zou ik mijn mond open moeten durven doen over iets wat ik te simpel voor woorden vind? Aan weerszijden.
Darn... als ik zo vaak en veel moet cheerleaderen dan ben ik over een paar weken een slanke den.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat team danst allang niet meer exclusief voor mij, ik ben de tel kwijt maar er hebben zich nog zeker 5 andere gebande Fokkers gemeld
Nope!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:19 schreef Dottey het volgende:
Bommie.. heb jij jouw nummer gegeven toevallig? Want Liesbeth moet nog iemand bellen!
Stuk in de zin van dat je het leuk vind? Een soort 'camp' leuk?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit momenteel redelijk stuk te gaan door het eerste deel van de 2e Jaap show
Dit is onzin. De reden dat NL een oorlogje heeft met FOK! momenteel is dat één van ons door één van hun is bedreigd. Vervolgens werd er door één van ons bewijsmateriaal hiervoor achterhaald, en door één van ons is een ban gezet op het IRC kanaal. Daarna zijn er nog door énkelen van ons verdedigende acties uitgevoerd.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is IMHO sowieso de reden dat NL een probleem met FOK! heeft.... dat ze hier terecht konden, en ook nog een keer lelijke dingen over NL mochten zeggen zonder dat het verwijderd kon worden of een ban volgde.
Een beetje zoals vrije pers in Noord-Korea....
Overigens baal ik er wel van dat ze juist FOK! uitgekozen hebben als "shelter" want het niveau wordt er niet beter op.
Ik vind het hilarisch hoe die vadsige Jaap in die troon hangt en gewoon maar een beetje voor zich uit zit te lullenquote:Op maandag 25 januari 2010 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stuk in de zin van dat je het leuk vind? Een soort 'camp' leuk?
Oeh... ik lees daar dat je je obsessie met mij eens moet laten gaanquote:Op maandag 25 januari 2010 11:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je dan toch moet postcountkrikken, doe het dan grappig![]()
Hier: een voorbeeld: [SC # 192] Leandra Ist Guitig!
Echt niet. Die bedreiging is gewoon een laatste offensief in een suffe non-strijd.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:29 schreef Maanvis het volgende:
Dit is onzin. De reden dat NL een oorlogje heeft met FOK! momenteel is dat één van ons door één van hun is bedreigd. Vervolgens werd er door één van ons bewijsmateriaal hiervoor achterhaald, en door één van ons is een ban gezet op het IRC kanaal. Daarna zijn er nog door énkelen van ons verdedigende acties uitgevoerd.
Okay, laat het me anders zeggen dan: de reden dat er onmin was tussen NL en FOK! is het feit dat gebande NL'ers hier terecht konden.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit is onzin. De reden dat NL een oorlogje heeft met FOK! momenteel is dat één van ons door één van hun is bedreigd. Vervolgens werd er door één van ons bewijsmateriaal hiervoor achterhaald, en door één van ons is een ban gezet op het IRC kanaal. Daarna zijn er nog door énkelen van ons verdedigende acties uitgevoerd.
Nee, met die bedreiging is het allemaal begonnen. Waarom die persoon van FOK! bedreigd was weet ik ook niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt niet. Die bedreiging is gewoon een laatste offensief in een suffe non-strijd.
Ohhh, 10 minuten monoloog nog maar, maak je borst maar natquote:Op maandag 25 januari 2010 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het hilarisch hoe die vadsige Jaap in die troon hangt en gewoon maar een beetje voor zich uit zit te lullenHoe lang het leuk blijft weet ik nog niet, ik zit pas 10 minuten te kijken
Nah, niet echt.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, met die bedreiging is het allemaal begonnen.
Ja joh, en die bedreiging kwam uit het niets zeker??quote:Op maandag 25 januari 2010 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, met die bedreiging is het allemaal begonnen. Waarom die persoon van FOK! bedreigd was weet ik ook niet.
Je bedoelt die van Hidi? Dan loop je echt jaren achter.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:37 schreef Maanvis het volgende:
Nee, met die bedreiging is het allemaal begonnen. Waarom die persoon van FOK! bedreigd was weet ik ook niet.
Boeit allemaal helemaal niet, maar je moet wat.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:42 schreef versabommie het volgende:
Zo .. volle pens! Maareh boeit toch verder niet hoe wat waar begonnen is?
De persoon die die bedreiging plaatste sprak van een 'openstaande rekening uit het verleden'quote:Op maandag 25 januari 2010 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja joh, en die bedreiging kwam uit het niets zeker??
Het is daar niet mee begonnen, die bedreiging was een gevolg van.
Leg uit danquote:Op maandag 25 januari 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt die van Hidi? Dan loop je echt jaren achter.
Mooi, dan weet je al dat het niet van dit moment is.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De persoon die die bedreiging plaatste sprak van een 'openstaande rekening uit het verleden'
Lijkt me toch vrij duidelijk dat het dan dus NIET is begonnen met die bedreiging?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De persoon die die bedreiging plaatste sprak van een 'openstaande rekening uit het verleden'
Zie posts van Leandra.quote:
Lees verder opquote:Paultje Poets vs. Terror Jaap
Samen waren ze eens goed voor meer dan 500 kg aan lichaamsgewicht.
Paultje Poets en Jaap Amesz alias Terror Jaap, winnaar van De Gouden Kooi,
zitten a.s. woensdag lijnrecht tegenover elkaar in de nieuwe live show van
Amesz, Tabula Rasa.
quote:
De connectie is "vet"quote:Op maandag 25 januari 2010 14:11 schreef Copycat het volgende:
Paultje Poets?
Wie is die gast en vooral waarom?
War een crap.
Maar die gozer in die clip past tien keer in die fatso op die foto.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
De connectie is "vet"![]()
En verder wel risicoloos
Als Jaap z'n twee benen laat amputeren schiet hij ook mooi op qua gewicht verliezenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:12 schreef Dottey het volgende:
Amesz die er volgens eigen zeggen alles aan wil doen om
zijn kilo's kwijt te raken, haalt met Poets een ware confrontatie binnen
in zijn show. Paultje Poets, een zeer gerespecteerde zanger van het
vaderlandse lied, verloor ruim 200 kilo aan gewicht door middel van twee
operaties en veel doorzettingsvermogen.
Dus die foto is niet echt up to date meer?
Over 100 jaar past hij weer tien keer in die gozer in die clipquote:Op maandag 25 januari 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar die gozer in die clip past tien keer in die fatso op die foto.
Aha.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:12 schreef Dottey het volgende:
Amesz die er volgens eigen zeggen alles aan wil doen om
zijn kilo's kwijt te raken, haalt met Poets een ware confrontatie binnen
in zijn show. Paultje Poets, een zeer gerespecteerde zanger van het
vaderlandse lied, verloor ruim 200 kilo aan gewicht door middel van twee
operaties en veel doorzettingsvermogen.
Dus die foto is niet echt up to date meer?
ohw dear... nog zo eenquote:De gezellige autopoetser uit Ochten zal Amesz niet alleen confronteren met
zijn ontroerende verhaal, maar ook zal hij zijn nieuwste single 'Als we
straks naar Tirol toe gaan' ten gehore brengen.
quote:Poets zal rond de klok van 20.00 uur zijn opwachting maken in Tabula Rasa.
ik noem maar even een pluspunt!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:18 schreef Copycat het volgende:
Topgast! Dat wordt toptelevisie, dat zie je nu al.
lolwutquote:Op maandag 25 januari 2010 14:19 schreef beequeen het volgende:
Zo wel.
[ afbeelding ]
Hij was ook te gast bij El Loco.![]()
Je weetzzzzz, love, love, love Loco.quote:
PUSSSSSYYYYYYYYYYY!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar Sly komt dus niet? Die zou daar gaan uitleggen waarom hij alle banden met SV wil verbreken.
Dat was Bram die dat zei hè. Sly heeft er hier zaterdagavond een feestje van gemaaktquote:
Ik vermoed zomaar dat er nog niet meer gasten zijn, anders had BRONmagazine die ook wel genoemd.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar Sly komt dus niet? Die zou daar gaan uitleggen waarom hij alle banden met SV wil verbreken.
Was dat die trommelaar die eruit zag alsof ie drie weken aan een stuk door crack had gerookt?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:19 schreef beequeen het volgende:
Zo wel.
[ afbeelding ]
Hij was ook te gast bij El Loco.![]()
Het blijft verassend leuk bij SVquote:Op maandag 25 januari 2010 14:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat er nog niet meer gasten zijn, anders had BRONmagazine die ook wel genoemd.
Dat deed hij al door te zeggen dat hij er wel zou zijn.. maar achter de schermenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe gaat Sly dit uitleggen dan nu? Dat hij niet meer komt?
Zal ook wel zuigend falen blijven zolang ze niet allert zijn en knopen doorhakkenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
Wat een faal trouwens, die gast in twee weken twee keer laten opdraven. Bij gebrek aan.
Volgende week zaterdag op z'n radio, tussendoor draait hij plaatjes of fragmenten daarvanquote:Op maandag 25 januari 2010 14:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe gaat Sly dit uitleggen dan nu? Dat hij niet meer komt?
Dan was hij alsnog in beeld, of hoe groot zijn die schermen wel niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 14:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat deed hij al door te zeggen dat hij er wel zou zijn.. maar achter de schermen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |