Schop!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Zit je lekker gek te doen, meissie?
kiss
Jaap is momenteel even liever frikandellen aan het frituren en magnums uit de diepvries aan het halen.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:13 schreef Jian het volgende:
12.00 uur geweest, Jaap heeft zijn gastenlijst ! Dan weten de gasten het nu ook dus !
Kom op Bom, laat effe horen of je erop staat !
De oetlul !quote:Op maandag 25 januari 2010 12:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jaap is momenteel even liever frikandellen aan het frituren en magnums uit de diepvries aan het halen.
Hoor je liever 'Moppie'?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schop!
Plus een extra voor 'meissie' . Was het 'Meis' geweest, dan was ie gericht geweest ...
Caps van de mails, sjalalalala!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:35 schreef yvonne het volgende:
Zeg kan iedereen weer lekker naar z'n eigen eiland oprotten?! Moet ik me in de mail gaan verantwoorden tegen derden dat ik een stel van die "zuigerds"eraf gooi hier, het moet niet gekker worden
Oh, en uiteraard verantwoord ik me niet in de mail tegen derden, gekkies
Ja, okay, maar er is nog steeds een verschil tussen "goed zijn" en lid worden van je cheerleadersteam.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Volgens mij was het al goed maar als jij je achter Sly wilt verschuilen is het ook prima
Dat team danst allang niet meer exclusief voor mij, ik ben de tel kwijt maar er hebben zich nog zeker 5 andere gebande Fokkers gemeldquote:Op maandag 25 januari 2010 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, okay, maar er is nog steeds een verschil tussen "goed zijn" en lid worden van je cheerleadersteam.
En nou ff bijlezen waarom Bommie wel of niet moet gaan, en wat voor slangen er aanwezig zijn in die kuil.
Dat is IMHO sowieso de reden dat NL een probleem met FOK! heeft.... dat ze hier terecht konden, en ook nog een keer lelijke dingen over NL mochten zeggen zonder dat het verwijderd kon worden of een ban volgde.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:47 schreef Copycat het volgende:
Dus nu is FOK! de uitlaatklep van ex-NowLivers die beef hebben met NowLive en dus heeft FOK! beef met Nowlive?
Ik begin de denkwijze te snappen.
En waarom zou ik mijn mond open moeten durven doen over iets wat ik te simpel voor woorden vind? Aan weerszijden.
Darn... als ik zo vaak en veel moet cheerleaderen dan ben ik over een paar weken een slanke den.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat team danst allang niet meer exclusief voor mij, ik ben de tel kwijt maar er hebben zich nog zeker 5 andere gebande Fokkers gemeld
Nope!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:19 schreef Dottey het volgende:
Bommie.. heb jij jouw nummer gegeven toevallig? Want Liesbeth moet nog iemand bellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |