quote:het volk was redeloos, het land reddeloos en de regering radeloos.
hehehehehequote:
Jij denkt dus ook dat ze germans gewonnen hebben?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Ene Gudmondsen?
@Njosnavelin: Geschiedenis is ook echt een waardeloos rotvak. Mijn (om het zo zacht mogelijk uit te drukken: nogal autoritaire) docente ging alleen over de Tweede Wereldoorlog.
Maar was ze lekker?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Ene Gudmondsen?
@Njosnavelin: Geschiedenis is ook echt een waardeloos rotvak. Mijn (om het zo zacht mogelijk uit te drukken: nogal autoritaire) docente ging alleen over de Tweede Wereldoorlog.
hahaquote:Op zondag 24 januari 2010 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Ene Gudmondsen?
Jij zit toch in Groningen? Ik zou bijna denken dat je op mijn school in Amsterdam hebt gezeten.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Ene Gudmondsen?
Nee. Ik was vorige maand toevallig vaak in Groningen. Mijn dichtstbijzijnde treinstation is nog steeds Sloterdijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:58 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Jij zit toch in Groningen? Ik zou bijna denken dat je op mijn school in Amsterdam hebt gezeten.![]()
De waardeloze docenten daar hebben gelukkig mij de liefde voor het vak niet kunnen afnemen. Mijn wraak: meer dan een punt hoger voor mijn centraal schriftelijk gehaald dan voor de schoolonderzoeken.
Nope begint met een Cquote:Op zondag 24 januari 2010 21:59 schreef Stuurloos het volgende:
Jorgenson?
Reken ik goedquote:Op zondag 24 januari 2010 22:02 schreef PhysicsRules het volgende:
Kirk Christaansen?
Vonk ook niet belangrijkquote:Op zondag 24 januari 2010 22:05 schreef PhysicsRules het volgende:
Je had geen hint voor Ole gegeven...
Jaquote:Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef Yankee het volgende:
de nederlandse zorgautoriteit?
Indeed.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:30 schreef Yankee het volgende:
scorpions
Als ze d'r mond houdt vind ik 't primaquote:Op zondag 24 januari 2010 22:35 schreef BasOne het volgende:
Geen idee, maar ik hoop het wel in m'n bed te vinden
En al schreeuwt ze het uit, ze ligt in mijn bed daar heb jij geen last vanquote:Op zondag 24 januari 2010 22:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Als ze d'r mond houdt vind ik 't prima
Als jij dat voor elkaar krijgt, loop ik op m'n sokken naar Antarctica.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:39 schreef BasOne het volgende:
[..]
En al schreeuwt ze het uit, ze ligt in mijn bed daar heb jij geen last van
Dealquote:Op zondag 24 januari 2010 22:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Als jij dat voor elkaar krijgt, loop ik op m'n sokken naar Antarctica.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:43 schreef Stuurloos het volgende:
The Cable Guy?
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:45 schreef BasOne het volgende:
Man on the moon
Yup, maar kan je het lezen?quote:Op zondag 24 januari 2010 23:04 schreef Robbiev85 het volgende:
staat zn naam daar niet midden op zn borst?
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:21 schreef ScottTracy het volgende:
Ik moet straks om 4:30 opstaan om iemand naar 't vliegveld te brengen, dus shut up.
* Ofyles2 oppassen moet, omdat hij anders zijn verbintenis kan verbreken...quote:Op zondag 24 januari 2010 23:25 schreef BasOne het volgende:
Nou, kom op, het antwoord staat er
Wie kopt em in
Foeiquote:Op zondag 24 januari 2010 23:26 schreef Robbiev85 het volgende:
ik heb allang gespiekt dus ik mag niet
Jaaahhaaaaquote:Op zondag 24 januari 2010 23:29 schreef vollebollegijs het volgende:
dooh Jim lovell
Hehe... wat een zware bevalling.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Ekimov!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
als het maar niet over snooker gaatquote:Op maandag 25 januari 2010 01:53 schreef tong80 het volgende:
Zal ik een nieuw antwoord stellen ?
Zo nee...waarover ?
quote:
had vandaag zijn dochter bij me in de zaak, vandaarquote:Op maandag 25 januari 2010 02:48 schreef nightcowboy het volgende:
bert vd veer
Stand deel 1863:quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 03:00 schreef lubje25 het volgende:
sasha de boer
Sacha.quote:Op maandag 25 januari 2010 03:00 schreef lubje25 het volgende:
sasha de boer
Stand deel 1863:quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 03:39 schreef lubje25 het volgende:
monica seles?
hello, deze ken je echt wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 03:49 schreef Surenas het volgende:
Sorry, ben niet zo in die wielrenner wereld thuis.
nope, hij had een voornaam die ie waarschijnlijk van zijn oma of tante heeft ge-orven. G......quote:Op maandag 25 januari 2010 03:53 schreef Surenas het volgende:
Zoetemelk?
Editten doen we niet aan hierquote:Op maandag 25 januari 2010 03:53 schreef Surenas het volgende:
Geen idee.
Zoetemelk was een tamelijk domme antwoord, aangezien hij nog niet gestorven is.quote:Op maandag 25 januari 2010 03:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Editten doen we niet aan hier![]()
http://i.fok.nl/s/swhip.gif
om verwarring te voorkomen
helemaal met je eens, zet er een streep door, dan begrijpt iedereen dat jij inziet dat je antwoord niet klopte. Editten levert alleen maar gezeik opquote:Op maandag 25 januari 2010 03:57 schreef Surenas het volgende:
[..]
Zoetemelk was een tamelijk domme antwoord, aangezien hij nog niet gestorven is.Sorry, weet het antwoord echt niet.
Ik doe wel een andere vraag, 1tje nog dan ga ik slapen zo.quote:Op maandag 25 januari 2010 03:57 schreef Surenas het volgende:
[..]
Zoetemelk was een tamelijk domme antwoord, aangezien hij nog niet gestorven is.Sorry, weet het antwoord echt niet.
Is goed.quote:Op maandag 25 januari 2010 03:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]
helemaal met je eens, zet er een streep door, dan begrijpt iedereen dat jij inziet dat je antwoord niet klopte. Editten levert alleen maar gezeik op
quote:Op maandag 25 januari 2010 04:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik doe wel een andere vraag, 1tje nog dan ga ik slapen zo.
Antwoord is natuurlijk Gerrie Kneteman, de Kneet
kijk dit ff aub, veel mooier wordt sport niet![]()
vanaf 2:44 vooral
quote:
Ik zal het even checken.quote:Op maandag 25 januari 2010 04:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dr Watson inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2010 04:09 schreef lubje25 het volgende:
watson
quote:Op maandag 25 januari 2010 04:17 schreef Surenas het volgende:
Morgan Freeman. Al ben ik dat morgen niet.
quote:Op maandag 25 januari 2010 04:19 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik geef mezelf een punt voor de vorige vraag, akkoord
Sorry, was ik helemaal vergeten.quote:Op maandag 25 januari 2010 04:19 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik geef mezelf een punt voor de vorige vraag, akkoord
Klopt. Prachtige film ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 04:21 schreef lubje25 het volgende:
een van de beste acteurs die ik ken, denzel washington
Ken je de film niet?quote:
Wat?quote:Op maandag 25 januari 2010 04:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
kort van geheugen?![]()
of ben je dat vergeten
quote:Op maandag 25 januari 2010 04:21 schreef lubje25 het volgende:
een van de beste acteurs die ik ken, denzel washington
Je bedoelt dat jij aan de beurt was?quote:
Ik dacht dat je weg was, aangezien er een redelijk tijd overheen ging.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:02 schreef lubje25 het volgende:
in principe wel ja, gaat me niet zo om die beurt, of om of het punt, maar mezelf punten geven kan ik niet blijven doen, anders gaan de anderen klagen![]()
daarom herhaalde ik nog je quote dat je het vergeten was de keer ervoor, maar dat was je ook vergeten![]()
On topic: a river runs through it?
er zat 2 minuten tussenquote:Op maandag 25 januari 2010 05:03 schreef Surenas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weg was, aangezien er een redelijk tijd overheen ging.
Nee, antwoord klopt niet.
20.quote:
quote:
Ik was vergeten het punt erbij te tellen. Maar er zat wel degelijk +- 20 minuten tussen je antwoord en mijn vraag hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
nee hoor kijk maar ff terug en lees ook de OP.
Heb mezelf ervoor al het punt gegeven, want dat vergat je. Geen probleem.
Geef erna weer het goede antwoord op een vraag van je en weer ken je punt niet toe. Voor de grap quote ik je aangezien je het net ervoor ook vergat, wat je zelf al aan gaf.
Ik dacht dat weet je nog wel, zat hooguit 10 minuten tussen die 2 vragen van je. Maakt ook niet uit.
ff een pure huishoudelijke boodschap; ken na een goed antwoord het punt(of de 2 punten bij een 10de topic) toe aan de persoon die het juiste antwoord gaf. Dan is de boekhouding bij en kan de volgende vraagsteller er op doorborduren.![]()
OT: geen idee welke film![]()
ik ga slapen![]()
![]()
toch allebei 04:21?quote:Op maandag 25 januari 2010 05:14 schreef Surenas het volgende:
[..]
Ik was vergeten het punt erbij te tellen. Maar er zat wel degelijk +- 20 minuten tussen je antwoord en mijn vraag hoor.
Jouw antwoord: 04:21quote:Op maandag 25 januari 2010 05:16 schreef lubje25 het volgende:
[..]
toch allebei 04:21?
of zie ik het verkeerd?
quote:Op maandag 25 januari 2010 05:16 schreef lubje25 het volgende:
[..]
toch allebei 04:21?
vraag hurricane, antwoord Denzel Washington
of zie ik het verkeerd?
o ja, zoquote:Op maandag 25 januari 2010 05:17 schreef Surenas het volgende:
[..]
Jouw antwoord: 04:21
Mijn vraag: 04:39
Hehe, vergeef me. Maar misschien dat men wijzer wordt uit dit plaatje:quote:Op maandag 25 januari 2010 05:19 schreef lubje25 het volgende:
[..]
o ja, zo![]()
er zaten een nette 20 minuten tussen, niets mis mee![]()
Ik hoopte dat je mijn hint begreep.mijn fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan jij lekker maffen en de vroegelingen kunnen verder.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op maandag 25 januari 2010 05:32 schreef lubje25 het volgende:
akkoord, sorry hoor, was de laatste paar topics zo'n bende hier door "nieuwe" mensen die de regels niet (willen leren) kennen dat ik er een beetje beu van was
.
Ik heb de film denk niet gezien dus ik haak echt af, ga slapen.
tip nog voor als er niemand is die het antwoord op je vraag weet en je wilt gaan slapen:Slaap lekker. Ik ga denk ik ook slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan jij lekker maffen en de vroegelingen kunnen verder.
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
Klopt. Aangezien de vraagsteller al uren niks van zich laat horen, graag een nieuwe vraag!quote:
Gecheckt en goed.quote:
Dat had ik ook al gedaan...........http://forum.fok.nl/topic/1400556/8/25#77240328quote:Op maandag 25 januari 2010 10:06 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Gecheckt en goed.
Stand deel 1863:
4 Yankee
3 BasOne
2 ScottTracy
1 PhysicsRules
1 Vollebollegijs
1 Ofyles2
1 banaantjeEE
2 nightcowboy
4 lubje25
4 Surenas
Dat gebeurt weleens...quote:Op maandag 25 januari 2010 10:11 schreef mirandaaatje het volgende:
[..]
Dat had ik ook al gedaan...........http://forum.fok.nl/topic/1400556/8/25#77240328
quote:
dat antwoord heeft hijzelf al prijsgegeven.quote:Op maandag 25 januari 2010 04:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Oh, over het hoofd gezien.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:59 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
dat antwoord heeft hijzelf al prijsgegeven.
Als ik de tekst op {centraal} Honden Topic Met FOTO'S deel 26 goed leesquote:Op maandag 25 januari 2010 14:02 schreef tomtomaat het volgende:
Chinese naakthond?
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:10 schreef ScottTracy het volgende:
PR... helemaal speciaal naar het centrale hondentopic gegaan om de AKQ op weg te helpen. Hulde!
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:10 schreef ScottTracy het volgende:
PR... helemaal speciaal naar het centrale hondentopic gegaan om de AKQ op weg te helpen. Hulde!
+1quote:
dat zal het wel zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 14:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ooh... Blix?
Die ja!quote:
Wie zijnquote:In hun omgeving gelooft niemand datschuldig zijn. Maar de Turkse officier van justitie denkt daar anders over. Die zal morgen in Istanbul zes jaar gevangenisstraf tegen hen eisen wegens handel in heroïne. Wat voor
een korte vakantie had moeten zijn, werd een langdurige nachtmerrie.
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:52 schreef PhysicsRules het volgende:
Hennie en Hennie
water pokken?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:22 schreef PhysicsRules het volgende:
bijna
denk eens aan een recente cryptogramquote:Op maandag 25 januari 2010 15:23 schreef Symphonic het volgende:
Een actief virus dat ingespoten wordt en lichte ziekteverschijnselen oproept?
nope, jullie geven eerst het goede antwoordquote:Op maandag 25 januari 2010 15:35 schreef Surenas het volgende:
Andere vraag dan maar.
Welk virus?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:23 schreef Symphonic het volgende:
Een actief virus dat ingespoten wordt en lichte ziekteverschijnselen oproept?
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:35 schreef Surenas het volgende:
Andere vraag dan maar.
De eerste vaccinatie was tegen pokken. Dit werd gedaan met het virus vaccinia, vandaar de naam vaccinatie. Hoe heet dit virus in het Nederlands (of, welke ziekte veroorzaakt het).quote:Op maandag 25 januari 2010 16:12 schreef Yurithemaster het volgende:
pokken vaccin?
Algemene kennis? Was gewoon een ongelofelijke kutvraag.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:12 schreef PhysicsRules het volgende:
Kom op zeg. Over algemene kennis gesproken
+1 Yankee (ben het gaan opzoeken)quote:
quote:
Tuurlijkquote:
quote:
Haha, nee, de beste meneer komt uit Rotterdam en is één van de grondleggers van de Nederlandse hiphop.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Kempi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |