hello, deze ken je echt wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 03:49 schreef Surenas het volgende:
Sorry, ben niet zo in die wielrenner wereld thuis.
nope, hij had een voornaam die ie waarschijnlijk van zijn oma of tante heeft ge-orven. G......quote:Op maandag 25 januari 2010 03:53 schreef Surenas het volgende:
Zoetemelk?
Editten doen we niet aan hierquote:Op maandag 25 januari 2010 03:53 schreef Surenas het volgende:
Geen idee.
Zoetemelk was een tamelijk domme antwoord, aangezien hij nog niet gestorven is.quote:Op maandag 25 januari 2010 03:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Editten doen we niet aan hier![]()
http://i.fok.nl/s/swhip.gif
om verwarring te voorkomen
helemaal met je eens, zet er een streep door, dan begrijpt iedereen dat jij inziet dat je antwoord niet klopte. Editten levert alleen maar gezeik opquote:Op maandag 25 januari 2010 03:57 schreef Surenas het volgende:
[..]
Zoetemelk was een tamelijk domme antwoord, aangezien hij nog niet gestorven is.Sorry, weet het antwoord echt niet.
Ik doe wel een andere vraag, 1tje nog dan ga ik slapen zo.quote:Op maandag 25 januari 2010 03:57 schreef Surenas het volgende:
[..]
Zoetemelk was een tamelijk domme antwoord, aangezien hij nog niet gestorven is.Sorry, weet het antwoord echt niet.
Is goed.quote:Op maandag 25 januari 2010 03:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]
helemaal met je eens, zet er een streep door, dan begrijpt iedereen dat jij inziet dat je antwoord niet klopte. Editten levert alleen maar gezeik op
quote:Op maandag 25 januari 2010 04:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik doe wel een andere vraag, 1tje nog dan ga ik slapen zo.
Antwoord is natuurlijk Gerrie Kneteman, de Kneet
kijk dit ff aub, veel mooier wordt sport niet![]()
vanaf 2:44 vooral
quote:
Ik zal het even checken.quote:Op maandag 25 januari 2010 04:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik doe wel een andere vraag, 1tje nog dan ga ik slapen zo.
Antwoord is natuurlijk Gerrie Kneteman, de Kneet
kijk dit ff aub, veel mooier wordt sport niet![]()
Dr Watson inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2010 04:09 schreef lubje25 het volgende:
watson
quote:Op maandag 25 januari 2010 04:17 schreef Surenas het volgende:
Morgan Freeman. Al ben ik dat morgen niet.
quote:Op maandag 25 januari 2010 04:19 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik geef mezelf een punt voor de vorige vraag, akkoord
Sorry, was ik helemaal vergeten.quote:Op maandag 25 januari 2010 04:19 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik geef mezelf een punt voor de vorige vraag, akkoord
Klopt. Prachtige film ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 04:21 schreef lubje25 het volgende:
een van de beste acteurs die ik ken, denzel washington
Ken je de film niet?quote:
Wat?quote:Op maandag 25 januari 2010 04:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
kort van geheugen?![]()
of ben je dat vergeten
quote:Op maandag 25 januari 2010 04:21 schreef lubje25 het volgende:
een van de beste acteurs die ik ken, denzel washington
Je bedoelt dat jij aan de beurt was?quote:
Ik dacht dat je weg was, aangezien er een redelijk tijd overheen ging.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:02 schreef lubje25 het volgende:
in principe wel ja, gaat me niet zo om die beurt, of om of het punt, maar mezelf punten geven kan ik niet blijven doen, anders gaan de anderen klagen![]()
daarom herhaalde ik nog je quote dat je het vergeten was de keer ervoor, maar dat was je ook vergeten![]()
On topic: a river runs through it?
er zat 2 minuten tussenquote:Op maandag 25 januari 2010 05:03 schreef Surenas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weg was, aangezien er een redelijk tijd overheen ging.
Nee, antwoord klopt niet.
20.quote:
quote:
Ik was vergeten het punt erbij te tellen. Maar er zat wel degelijk +- 20 minuten tussen je antwoord en mijn vraag hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 05:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
nee hoor kijk maar ff terug en lees ook de OP.
Heb mezelf ervoor al het punt gegeven, want dat vergat je. Geen probleem.
Geef erna weer het goede antwoord op een vraag van je en weer ken je punt niet toe. Voor de grap quote ik je aangezien je het net ervoor ook vergat, wat je zelf al aan gaf.
Ik dacht dat weet je nog wel, zat hooguit 10 minuten tussen die 2 vragen van je. Maakt ook niet uit.
ff een pure huishoudelijke boodschap; ken na een goed antwoord het punt(of de 2 punten bij een 10de topic) toe aan de persoon die het juiste antwoord gaf. Dan is de boekhouding bij en kan de volgende vraagsteller er op doorborduren.![]()
OT: geen idee welke film![]()
ik ga slapen![]()
![]()
toch allebei 04:21?quote:Op maandag 25 januari 2010 05:14 schreef Surenas het volgende:
[..]
Ik was vergeten het punt erbij te tellen. Maar er zat wel degelijk +- 20 minuten tussen je antwoord en mijn vraag hoor.
Jouw antwoord: 04:21quote:Op maandag 25 januari 2010 05:16 schreef lubje25 het volgende:
[..]
toch allebei 04:21?
of zie ik het verkeerd?
quote:Op maandag 25 januari 2010 05:16 schreef lubje25 het volgende:
[..]
toch allebei 04:21?
vraag hurricane, antwoord Denzel Washington
of zie ik het verkeerd?
o ja, zoquote:Op maandag 25 januari 2010 05:17 schreef Surenas het volgende:
[..]
Jouw antwoord: 04:21
Mijn vraag: 04:39
Hehe, vergeef me. Maar misschien dat men wijzer wordt uit dit plaatje:quote:Op maandag 25 januari 2010 05:19 schreef lubje25 het volgende:
[..]
o ja, zo![]()
er zaten een nette 20 minuten tussen, niets mis mee![]()
Ik hoopte dat je mijn hint begreep.mijn fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan jij lekker maffen en de vroegelingen kunnen verder.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op maandag 25 januari 2010 05:32 schreef lubje25 het volgende:
akkoord, sorry hoor, was de laatste paar topics zo'n bende hier door "nieuwe" mensen die de regels niet (willen leren) kennen dat ik er een beetje beu van was
.
Ik heb de film denk niet gezien dus ik haak echt af, ga slapen.
tip nog voor als er niemand is die het antwoord op je vraag weet en je wilt gaan slapen:Slaap lekker. Ik ga denk ik ook slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan jij lekker maffen en de vroegelingen kunnen verder.
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |