Telefoon, sieraden is normaal om mee te nemenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
Als je kostbaarheden mee neemt op vakantie ben je gewoon dom.
Deze ep is wat minderquote:Op zondag 24 januari 2010 22:00 schreef Equites het volgende:
Ik vind dit toch wel een beetje een matig in mekaar gezet programma hoor.
quote:
Telefoon is niet zo kostbaar en sieraden neem ik nooit mee op vakantie (niet dat ik de laatste tijd op vakantie ben geweest, maar ik deed dat echt nooit).quote:Op zondag 24 januari 2010 22:00 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Telefoon, sieraden is normaal om mee te nemen
jaquote:
Wat een stom kapsel he.quote:
Hij heeft tot nu toe niks opgelostquote:Op zondag 24 januari 2010 22:02 schreef Doler12 het volgende:
John gaat het denk ik weer niet oplossen
Oh dat heb ik gemist dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:02 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Had niet iemand hier een mail gestuurd over die pling?
Zal meer juridische bijstand zijn gok ik danquote:Op zondag 24 januari 2010 22:03 schreef Karina het volgende:
Bouwverzekering? Dat hoeft toch helemaal niet? Als het niet goed gebouwd is, dan moet je ze aansprakelijk stellen wegens wanprestatie.
Gewoon rechtsbijstand?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:03 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat moet je dan voor verzekering afsluiten
Ja Toos Sexloosquote:
Hehe iddquote:
Relaxquote:Op zondag 24 januari 2010 22:03 schreef Doler12 het volgende:
Weer geen DAS jurist maar wel weer een vrouw met pittige en vlotte kapsel
Ik denk het ja. Maar ja, als ze failliet zijn je blijkbaar pech dus.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zal meer juridische bijstand zijn gok ik dan.
Zoek ff danquote:Op zondag 24 januari 2010 22:04 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja 3 delen geleden volgens mij. Jordinges, met een klacht over de pling.
En dat is jammerquote:Op zondag 24 januari 2010 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Maar ja, als ze failliet zijn je blijkbaar pech dus.
Gewoon voorwaarden lezenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:05 schreef Equites het volgende:
Verzekeringen verzinnen zoveel onzin dat je altijd de lul bent als er iets gebeurd. Beter gewoon niet verzekeren dus
Vul aan: Eigen schuld...quote:Op zondag 24 januari 2010 22:05 schreef teamlead het volgende:
dus wacht.... je tekent voor akkoord met de voorwaarden, voldoet niet aan die voorwaarden en gaat dan huilen
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:05 schreef teamlead het volgende:
dus wacht.... je tekent voor akkoord met de voorwaarden, voldoet niet aan die voorwaarden en gaat dan huilen
Is wel waarquote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef Equites het volgende:
[..]
Die verzekeraars verzinnen zulke rare voorwaarden, die je waarschijnlijk niet eens begrijpt.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef Karina het volgende:
In mijn hoofd zeg ik toch elke keer "ping".
HUH IS DAT IETS NIEUWSquote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef PiRANiA het volgende:
HET LIJKT ER OP DAT DE VERZEKERING ARGUMENSEN ZOEKT OM NIET UIT TE HOEVEN BETALEN
Misschien interpreteer jij dingen wel anders dan hun en lullen ze zich eronder uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |