Zeg dWc, bedoel je met die PI (13.gif) nou dat je het niet eens bent met TwyLight, of dat je het ideetje van TS helemaal niets vindt?quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
vroeger altijd die camsletjes hosselen daarop.
gaf ik ze een hc bank.
internethosselbaas was ik.
JAAquote:Op zondag 24 januari 2010 20:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
vroeger altijd die camsletjes hosselen daarop.
gaf ik ze een hc bank.
internethosselbaas was ik.
Dat 2e.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg dWc, bedoel je met die PI (13.gif) nou dat je het niet eens bent met TwyLight, of dat je het ideetje van TS helemaal niets vindt?
Ben je het met mij eens dat jouw mening veel beter tot zijn recht zou komen als jij TwyLight zou quoten met een 14.gif?quote:
wat is je naam dan gangster?quote:
Weet ik veel, #carequote:Op zondag 24 januari 2010 20:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je het met mij eens dat jouw mening veel beter tot zijn recht zou komen als jij TwyLight zou quoten met een 14.gif?
Zeg ik niet anders scam je mijquote:Op zondag 24 januari 2010 21:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat is je naam dan gangster?
nee kom jonge we gaan hangen in de bazenkamers.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zeg ik niet anders scam je mij![]()
: @:
Ik heb wel ooit een keer zo'n beker gewonnen in de nieuwsbrief
Die was toen 150 HC's waard ofzo
ik kan je naam niet vinden lekkertje.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:02 schreef Pixie. het volgende:
Omg wachti k ben in de war
Ik heet Pixie-fok1
Maar waar zijn jullie dan?
Ok ik kom eraanquote:Op zondag 24 januari 2010 21:03 schreef blckbb het volgende:
Ik ben Enforcer kom naar mijn room
Of kamer.
WEeti kveel hoe het heet.
Iets the sims ofzoietsquote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef Heatseeker het volgende:
Ik ben 27 en wat is dit?
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:05 schreef Pixie. het volgende:
Ik zit nu in een kamer met een neger
zit ik goed?
ja ik ben aan het aanbellen.quote:
Wot.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:03 schreef Pixie. het volgende:
HAAHAHAHAH
Je account is geblokkeerd door Habbo Staff. Bij blokkering is de volgende reden gegeven: "Jij bent verbannen tot Jan 25, 2010 12:03:20 AM. Probeer niet andere spelers te kwetsen of beledigen tijdens je gesprek. Lees de Habbo Regels en Algemene Voorwaarden voor meer informatie.". Je ban verloopt op 25-1-10 0:03.
Ohnee, een 2-uurs banquote:Op zondag 24 januari 2010 22:03 schreef Pixie. het volgende:
HAAHAHAHAH
Je account is geblokkeerd door Habbo Staff. Bij blokkering is de volgende reden gegeven: "Jij bent verbannen tot Jan 25, 2010 12:03:20 AM. Probeer niet andere spelers te kwetsen of beledigen tijdens je gesprek. Lees de Habbo Regels en Algemene Voorwaarden voor meer informatie.". Je ban verloopt op 25-1-10 0:03.
wat de neuk heb je uitgespookt?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:03 schreef Pixie. het volgende:
HAAHAHAHAH
Ik ben mijn wachtwoord alweer vergeten van een poppeke wat ik een half uur geleden heb aangemaakt.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef Myraela het volgende:
Ik heb speciaal een poppetje gemaakt en daarna las ik pas verder in het topic dat jullie al weg waren.
Ga op mijne dan ?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:17 schreef Twizu het volgende:
Je wachtwoord is nu veranderd. Applaus voor jezelf!
![]()
![]()
quote:Je account is geblokkeerd door Habbo Staff. Bij blokkering is de volgende reden gegeven: "Jij bent verbannen tot Jan 24, 2010 11:27:05 PM. Probeer niet andere spelers te kwetsen of beledigen tijdens je gesprek. Lees de Habbo Regels en Algemene Voorwaarden voor meer informatie. (id: 1182348)". Je ban verloopt op 24-1-10 23:27.
WTF, kun je gebanned worden op Habbo?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:03 schreef Pixie. het volgende:
HAAHAHAHAH
De oude lay-outquote:Op zondag 24 januari 2010 22:34 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ken ik Habbo Hotel nog.
Toen moest je ook nog voluit habbohotel.nl intoetsen, nu kan het gewoon op habbo.nl
Inmiddels is alles veranderd
Hoezo?quote:
?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
Hahahah, die rood is door mij gebanned.
Kom naar de kamer van Mr. Dutch..quote:Op zondag 24 januari 2010 22:59 schreef Sjoegerd het volgende:
Eens kijken waar ik een stel breezermeisjes kan vinden
Kan niks vindenquote:
Jawel! Ik heet Twizu op Habbo.quote:
Zo heet je toch irl ook?quote:
Jep.quote:
Jij ook??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:00 schreef Paul het volgende:
Neejoh tuurljik niet Stevenmaceen e-dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je stelt me echt teleur PaulOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
JONGE JE BENT GEWOON JALOERSquote:Op maandag 25 januari 2010 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
een e-date![]()
Je stelt me echt teleur Paul
Nee, er zijn gewoon dingen die ik echt niet doequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom er aanquote:
quote:
Zal ik hem weer maken dan??quote:
Jep!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal ik hem weer maken dan??
IRL toch ook of niet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |