Zeg dWc, bedoel je met die PI (13.gif) nou dat je het niet eens bent met TwyLight, of dat je het ideetje van TS helemaal niets vindt?quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
vroeger altijd die camsletjes hosselen daarop.
gaf ik ze een hc bank.
internethosselbaas was ik.
JAAquote:Op zondag 24 januari 2010 20:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
vroeger altijd die camsletjes hosselen daarop.
gaf ik ze een hc bank.
internethosselbaas was ik.
Dat 2e.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg dWc, bedoel je met die PI (13.gif) nou dat je het niet eens bent met TwyLight, of dat je het ideetje van TS helemaal niets vindt?
Ben je het met mij eens dat jouw mening veel beter tot zijn recht zou komen als jij TwyLight zou quoten met een 14.gif?quote:
wat is je naam dan gangster?quote:
Weet ik veel, #carequote:Op zondag 24 januari 2010 20:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je het met mij eens dat jouw mening veel beter tot zijn recht zou komen als jij TwyLight zou quoten met een 14.gif?
Zeg ik niet anders scam je mijquote:Op zondag 24 januari 2010 21:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat is je naam dan gangster?
nee kom jonge we gaan hangen in de bazenkamers.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zeg ik niet anders scam je mij![]()
: @:
Ik heb wel ooit een keer zo'n beker gewonnen in de nieuwsbrief
Die was toen 150 HC's waard ofzo
ik kan je naam niet vinden lekkertje.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:02 schreef Pixie. het volgende:
Omg wachti k ben in de war
Ik heet Pixie-fok1
Maar waar zijn jullie dan?
Ok ik kom eraanquote:Op zondag 24 januari 2010 21:03 schreef blckbb het volgende:
Ik ben Enforcer kom naar mijn room
Of kamer.
WEeti kveel hoe het heet.
Iets the sims ofzoietsquote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef Heatseeker het volgende:
Ik ben 27 en wat is dit?
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:05 schreef Pixie. het volgende:
Ik zit nu in een kamer met een neger
zit ik goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |