Ik denk dat geen Grondwet ons zal helpen als de waarden uit Saoedie-Arabie hier wijd en zijd ingang vinden. Dan is het gedaan met Nederland als beschaafd land. Het is daarom veel belangrijker je te richten niet op de regels, maar op de opvattingen van mensen. (Nieuwe) Nederlanders met verlichte ideeën zijn meer dan gewenst, maar woestijnopvattingen moeten we buiten de deur houden.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:47 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik vind de boodschap die van de voorgestelde wijzing uitgaat en het precedent dat het schept zorgelijk. Stel, de gevreesde meerderheid van niet-westerse allochtonen komt er, en stel, die willen inderdaad datgene wat velen vrezen, dan is het precedent dat ongelijke behandeling in gelijke gevallen legitimeert reeds geschapen.
Het is je eigen glazen ingooien. Dat vind ik het gevaarlijkste.
Ja want niets westerse allochtoon is natuurlijk per definitie een moslimsextremistquote:Op zondag 24 januari 2010 20:31 schreef ghb-tampon het volgende:
[ afbeelding ]
we kennen de negatieve gevolgen van het multiculturalisme; dit zal alleen nog maar erger worden!!
over 20 jaar hebben we de sharia hier al ingevoerd en moeten alle vrouwen een hoofddoek dragen!
een lekker lapje varkensvlees is dan verbode en homo's zijn hun leven nie tmeer zeker
Het gaat ook zo hard met die waarden uit Saudi-Arabië natuurlijk. Het parlement puilt al uit met die mensen. Moslims in het openbaar maar ook op FOK! benadrukken keer op keer het belang van die waarden; de emigratiestromen naar Saudi-Arabië nemen hand over hand toe; de populariteit van in het Arabisch prekende imams bereikt recordhoogten.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:52 schreef Sachertorte het volgende:
Ik denk dat geen Grondwet ons zal helpen als de waarden uit Saoedie-Arabie hier wijd en zijd ingang vinden. Dan is het gedaan met Nederland als beschaafd land. Het is daarom veel belangrijker je te richten niet op de regels, maar op de opvattingen van mensen. (Nieuwe) Nederlanders met verlichte ideeën zijn meer dan gewenst, maar woestijnopvattingen moeten we buiten de deur houden.
Ach er is wel een clubje van negen parlementariers die er net zulke primitieve opvattingen op nahoud als die woestijnmannetjes uit Arabiequote:Op zondag 24 januari 2010 23:58 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het gaat ook zo hard met die waarden uit Saudi-Arabië natuurlijk. Het parlement puilt al uit met die mensen. Moslims in het openbaar maar ook op FOK! benadrukken keer op keer het belang van die waarden; de emigratiestromen naar Saudi-Arabië nemen hand over hand toe; de populariteit van in het Arabisch prekende imams bereikt recordhoogten.
Er zijn anders heel wat vrouwenmeppers binnengehaald. Ik raad je aan eens bij een blijf van mijn lijf huis te informeren naar hoe dat precies zit. Dat soort waarden moet ik niet, en ik hoop jij ook niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:58 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het gaat ook zo hard met die waarden uit Saudi-Arabië natuurlijk. Het parlement puilt al uit met die mensen. Moslims in het openbaar maar ook op FOK! benadrukken keer op keer het belang van die waarden; de emigratiestromen naar Saudi-Arabië nemen hand over hand toe; de populariteit van in het Arabisch prekende imams bereikt recordhoogten.
Kies je woorden selectiever, deze gebieden zijn/waren ooit Nederlands grondgebied.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:41 schreef Zienswijze het volgende:
Het zijn vooral Marokkanen, Turken, Surinamers en Antilianen die flink stijgen. Die 4 zijn dan ook de grootste bevolkingsgroepen.
Men is een beetje dom geweest. De verkeerde culturen (en religie) zijn naar binnen gehaald en er is nagenoeg geen selectie gemaakt aan de poort. Landen als de VS en Canada bijvoorbeeld zijn stricter in hun immigratiebeleid.
Ik heb het ook niet zozeer over hen.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:10 schreef JoaC het volgende:
[..]
Kies je woorden selectiever, deze gebieden zijn/waren ooit Nederlands grondgebied.
Nee, maar er is een heel groot verschil tussen gericht en specifiek optreden tegen zulke gevallen en besluiten om radicaal grondrechten te gaan zitten veranderen.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:08 schreef Sachertorte het volgende:
Er zijn anders heel wat vrouwenmeppers binnengehaald. Ik raad je aan eens bij een blijf van mijn lijf huis te informeren naar hoe dat precies zit. Dat soort waarden moet ik niet, en ik hoop jij ook niet.
Precies maar mensen proberen weer ons allemaal bang te maken om rare wetten er door te drukkenquote:Op maandag 25 januari 2010 03:37 schreef scanman1 het volgende:
De moslims zullen steeds meer westers worden. kinderen van de immigranten spreken de taal vaak perfect en hebben nog maar weinig met de hoofddoekjes. Ze dragen ze enkel nog soms omdat hun ouders het verplichten. Maar de volgende generarie zal meer en meer westers worden. Vooral de vrouwen zullen steeds vrijer worden in westerse landen, Goede zaak dus. Vooral blijven aanmoedigen!
Hebben we ooit een monoculturele samenleving gehad?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:50 schreef Regal het volgende:
Heb het al meerdere keren op FOK gezegd, maar de multiculturele samenleving is zelfmoord voor de Europeaan.
quote:Op maandag 25 januari 2010 03:57 schreef Goelie het volgende:
Heel gek, toen er een crisis was in de jaren 30, werd er ook een bepaalde etnische bevolkingsgroep erg gehaat in Europa.
Nu zijn het alleen de moslims in plaats van joden, maar als dit klimaat van polarisering nog even doorgaat, gaan concentratiekampen straks weer open, en roepen jullie allochtonenhaters uiteindelijk: 'Ich habe es nicht gewusst'.
Kern van dit betoog: het is beter als we decenia emancipatie over boord gooien dan hebben we en meer autochtone kinderen en minder werkeloosheid onder allochtonen.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:50 schreef Regal het volgende:
Heb het al meerdere keren op FOK gezegd, maar de multiculturele samenleving is zelfmoord voor de Europeaan. Ik haat geen andere culturen, maar heb er wel problemen mee als het gaat eisen onze eigen cultuur aan te passen. Eén van de redenen verder waarom de geboortecijfers voor autochtonen afnemen is dat heel veel autochtonen werken, om de economie overeind te houden, omdat onder meer dus ontzettend veel allochtonen werkloos zijn. Nu doen de autochtone vrouwen dus ook mee, wat vroeger niet nodig was. Daarom is er geen tijd voor kinderen.
Ik haat allochtonen niet, maar het vernietigd bewust of onbewust autochtonen. Door onder meer dus ontzettend veel kinderen te maken en niet te werken. Autochtonen werken dus dubbel. Voor henzelf, maar ook extra voor mensen die niet werken. Oftewel, man en vrouw werken. Voor de allochtonen die wel werken (of dat in elk geval proberen) en niet voor overlast zorgen. Respect.![]()
In Noorwegen hebben ze wat dat betreft beter beleid. Als je als nieuwkomer niet snel een baan krijgt, mag je weer vertrekken.
niet echt representatief, aangezien de legenda iedere keer verspringt. ik snap trouwens ook niet waar je je druk om maakt.. laat die mense gewoon, ze zullen hier nooit in de meerderheid zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:31 schreef ghb-tampon het volgende:
[ afbeelding ]
we kennen de negatieve gevolgen van het multiculturalisme; dit zal alleen nog maar erger worden!!
over 20 jaar hebben we de sharia hier al ingevoerd en moeten alle vrouwen een hoofddoek dragen!
een lekker lapje varkensvlees is dan verbode en homo's zijn hun leven nie tmeer zeker
tel daarbij dat alles wat niet westerse allochtoon is, als moslim wordt aangemerkt.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:00 schreef Sayex het volgende:
[..]
niet echt representatief, aangezien de legenda iedere keer verspringt. ik snap trouwens ook niet waar je je druk om maakt.. laat die mense gewoon, ze zullen hier nooit in de meerderheid zijn.
Nee, dat maak jij er van.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:02 schreef Motorist het volgende:
[..]
tel daarbij dat alles wat niet westerse allochtoon is, als moslim wordt aangemerkt.
Kijk, er zijn natuurlijk zat prima mensen uit de islamitische cultuurhoek. Er zijn er echter ook een boel die niet deugen, en die groep is groter dan ogv alleen statistiek te verwachten viel; mi ligt de oorzaak daarvan in de culturele achtergrond. Dat is mi voldoende reden om daar rekening mee te houden, en een fatsoenlijk selectiebeleid te hanteren bij mensen die hier naartoe willen komen. Mensen moeten tenslotte wel echt iets (willen) toevoegen in dit land. Die selectie is er nu in het geheel niet. Dan kan de rest van de politiek (en dan vooral de PvdA en co) wel roepen dat Wilders geen realistische oplossingen heeft, en dat is misschien ook wel zo, maar zelf hebben ze ook geen oplossing. Doordat ze geen oplossing hebben voor een werkelijk probleem, maken ze zelf het opkomen van een figuur als Wilders mogelijk. En zolang er geen oplossingen komen blijft Wilders (of een opvolger/geestverwant) groot.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:25 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nee, maar er is een heel groot verschil tussen gericht en specifiek optreden tegen zulke gevallen en besluiten om radicaal grondrechten te gaan zitten veranderen.
Die voorbeelden die jij aanhaalt zijn mensen die iets doen wat in Nederland strafbaar is, en dan heb ik niet veel coulance met ‘het is hun cultuur’, of ‘het was zijn manier van liefde uiten’.
En dat als je misdaadstatistieken naar etniciteit uitsplitst, dat je dan zorgwekkende patronen vindt: ook niet per se moeite mee.
Waar ik wél moeite mee heb is iemand die als een ware Groot Ayatollah de Koran interpreert volgens de Enige Juiste Manier, die weet wat de Ware Islam is, die weet wat Echte Moslims zijn en wat Echte Moslims willen, en die weet dat er maar één manier is om dat aan te pakken, en dat dat selectie op etniciteit en afschaffing van grondrechten is.
Zienswijze heeft het bijvoorbeeld over een kwalitatief immigratiebeleid, en geen kwantitatief. Prima, maar Wilders kwalitatieve beleid heeft de vorm van ‘ben jij niet-westers of niet’. Dat is gewoon zo stupide en legitimeert puur racisme.
Loop eens op universiteiten rond, ook daar heb je genoeg AIO’s uit Jordanië, Palestijnse gebieden, Egypte – ook vrouwen, die vrolijk zonder hoofddoek rondlopen. Stuk voor stuk nette, aardige mensen zonder jihaddrang.
Dat bij een promotie van zo iemand maar één familielid mag overkomen, dat is eigenlijk te zuur voor woorden. Die realiteit is er ook.
Je kunt zeggen dat ons immigratiebeleid niet deugt, omdat het kwantitatief is, maar Wilders kwalitatieve criteria zijn natuurlijk minstens zo simplistisch. En de hier geschapen verwachting dat elke niet-Westerse allochtoon een radicale moslim is, is ook te simpel voor woorden.
Oftewel, je moet het discriminatoire beleid van Wilders invoeren, anders wordt Wilders groot.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Kijk, er zijn natuurlijk zat prima mensen uit de islamitische cultuurhoek. Er zijn er echter ook een boel die niet deugen, en die groep is groter dan ogv alleen statistiek te verwachten viel; mi ligt de oorzaak daarvan in de culturele achtergrond. Dat is mi voldoende reden om daar rekening mee te houden, en een fatsoenlijk selectiebeleid te hanteren bij mensen die hier naartoe willen komen. Mensen moeten tenslotte wel echt iets (willen) toevoegen in dit land. Die selectie is er nu in het geheel niet. Dan kan de rest van de politiek (en dan vooral de PvdA en co) wel roepen dat Wilders geen realistische oplossingen heeft, en dat is misschien ook wel zo, maar zelf hebben ze ook geen oplossing. Doordat ze geen oplossing hebben voor een werkelijk probleem, maken ze zelf het opkomen van een figuur als Wilders mogelijk. En zolang er geen oplossingen komen blijft Wilders (of een opvolger/geestverwant) groot.
Natuurlijk niet knuppel. Mensen moeten gewoon goed geselecteerd worden. Dat betekent dat mensen uit de islamitische cultuurhoek aan dezelfde eisen moeten voldoen als alle anderen. Als ze daar vaker niet aan voldoen dan mensen uit zeg de VS oid, is daar niks discriminends aan.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oftewel, je moet het discriminatoire beleid van Wilders invoeren, anders wordt Wilders groot.![]()
Hoe moet ik het "daar moet rekening mee worden gehouden" dan verstaan? Je lijkt je verdacht veel specifiek op hun achtergrond te richten.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:59 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Natuurlijk niet knuppel. Mensen moeten gewoon goed geselecteerd worden. Dat betekent dat mensen uit de islamitische cultuurhoek aan dezelfde eisen moeten voldoen als alle anderen. Als ze daar vaker niet aan voldoen dan mensen uit zeg de VS oid, is daar niks discriminends aan.
Natuurlijk richt ik me op de achtergrond. Gebleken is immers, dat het onverstandig is om mensen ongeselecteerd binnen te halen. Maar het is niet zo dat islamieten als het aan mij ligt aan zwaardere eisen zullen moeten voldoen dan anderen. Niks discriminerends aan derhalve.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe moet ik het "daar moet rekening mee worden gehouden" dan verstaan? Je lijkt je verdacht veel specifiek op hun achtergrond te richten.
Op welke wijze moet er dan rekening mee moeten gehouden? Je zegt het niet voor niets in je post, en je refereert daarbij duidelijk naar de rol die de achtergrond speelt. Je post is in het algemeen in iedergeval zeer onduidelijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:08 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Natuurlijk richt ik me op de achtergrond. Gebleken is immers, dat het onverstandig is om mensen ongeselecteerd binnen te halen. Maar het is niet zo dat islamieten als het aan mij ligt aan zwaardere eisen zullen moeten voldoen dan anderen. Niks discriminerends aan derhalve.
Er moet zo geselecteerd worden dat niets toevoegenden geen deel meer gaan uitmaken van deze samenleving, dat kan je toch zelf ook wel bedenken. Geen vrouwenmeppers, geen jihadisten, geen analfabeten. En als blijkt dat dat voldoende is om het probleem met moslims in deze samenleving op te lossen, maar we daarvoor in de plaats een tsunami van dronken Russen mogen verwerken, moet daar wat op verzonnen worden. Zo moeilijk is het niet hoor, gewoon simpelweg het landsbelang dienen door te selecteren op nuttige en gewenste kwaliteiten.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op welke wijze moet er dan rekening mee moeten gehouden? Je zegt het niet voor niets in je post, en je refereert daarbij duidelijk naar de rol die de achtergrond speelt. Je post is in het algemeen in iedergeval zeer onduidelijk.
Je doet net alsof er nog massa's analfabeten, vrouwenmeppers en jihadisten geimporteerd worden. Je visie op het immigratiebeleid is nogal outdated. Nog afgezien van het feit dat je nog steeds niet door hebt wat de kern van het integratieprobleem vormt.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Er moet zo geselecteerd worden dat niets toevoegenden geen deel meer gaan uitmaken van deze samenleving, dat kan je toch zelf ook wel bedenken. Geen vrouwenmeppers, geen jihadisten, geen analfabeten. En als blijkt dat dat voldoende is om het probleem met moslims in deze samenleving op te lossen, maar we daarvoor in de plaats een tsunami van dronken Russen mogen verwerken, moet daar wat op verzonnen worden. Zo moeilijk is het niet hoor, gewoon simpelweg het landsbelang dienen door te selecteren op nuttige en gewenste kwaliteiten.
Nee zo doe ik helemaal niet. Het zijn er alleen naar mijn smaak teveel. Wellicht stel ik wel gewoon wat hogere eisen dan jij doet.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je doet net alsof er nog massa's analfabeten, vrouwenmeppers en jihadisten geimporteerd worden. Je visie op het immigratiebeleid is nogal outdated.
In mijn ogen mag je die eisen ook wel stellen. Nederland heeft volgens mij nog steeds de ambitie om een kenniseconomie te worden en op basis daarvan mag je ook wel nieuwe mensen selecteren.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nee zo doe ik helemaal niet. Het zijn er alleen naar mijn smaak teveel. Wellicht stel ik wel gewoon wat hogere eisen dan jij doet.
Precies, "het zijn er teveel". Dan doet het hele analfabetisme, vrouwenmepperij en/of jihadisme er helemaal niet toe. Nu pas heb je het over de kern. Het doet er helemaal niet toe of een moslim wel of niet aan die eisen die jij net opnoemde voldoet. Een moslima die toevallig in het openbaar een hoofddoek draagt, maar voor de rest perfect meedraait in de maatschappij is gewoon een "smet" op het Nederlandse straatbeeld, althans zo zullen veel Nederlanders het zien. En tegen die visie is niets opgewassen, zelfs niet een PVDA die zware eisen gaat stellen aan de grens. Het beeld wordt dan ook keer op keer bevestigd als er een discussie ontstaat over Islamisering van Nederland. Dan gaan we het ook niet hebben over de eisen die jij opnoemt, nee dan hebben we het over moskeeen en hoofddoeken. Of halalvoedsel. Dat zijn de ergernissen van de Hollander, of iemand analfabeet is boeit geen reet. Immers, dat is niet zichtbaar.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nee zo doe ik helemaal niet. Het zijn er alleen naar mijn smaak teveel. Wellicht stel ik wel gewoon wat hogere eisen dan jij doet.
Heb je het over mensen die al wonen in Nederland.?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Er moet zo geselecteerd worden dat niets toevoegenden geen deel meer gaan uitmaken van deze samenleving,
Dat is niet mijn standpunt zeg ik nog maar eens; mijn ergernis richt zich op de angst voor selecteren, de angst om te discrimineren. Nu, het is prima om te discrimineren. Iedereen doet het, je komt met je veterstrikdiploma echt niet aan een fatsoenlijke baan, als je lelijk bent kom je niet aan een knappe partner. Het gaat er kortom om of er een rechtvaardiging is voor discriminatie.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, "het zijn er teveel". Dan doet het hele analfabetisme, vrouwenmepperij en/of jihadisme er helemaal niet toe. Nu pas heb je het over de kern. Het doet er helemaal niet toe of een moslim wel of niet aan die eisen die jij net opnoemde voldoet. Een moslima die toevallig in het openbaar een hoofddoek draagt, maar voor de rest perfect meedraait in de maatschappij is gewoon een "smet" op het Nederlandse straatbeeld, althans zo zullen veel Nederlanders het zien. En tegen die visie is niets opgewassen, zelfs niet een PVDA die zware eisen gaat stellen aan de grens. Het beeld wordt dan ook keer op keer bevestigd als er een discussie ontstaat over Islamisering van Nederland. Dan gaan we het ook niet hebben over de eisen die jij opnoemt, nee dan hebben we het over moskeeen en hoofddoeken. Of halalvoedsel. Dat zijn de ergernissen van de Hollander, of iemand analfabeet is boeit geen reet. Immers, dat is niet zichtbaar.
Wat heb je gesnoven? Ik ben geen naziquote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb je het over mensen die al wonen in Nederland.?
Dan heb je het over deportatie, culturele zuivering, etnische cleansing ...
Het is jammer dat je niet inhoudelijk ingaat op hetgeen ik te vertellen heb. Het "moslimprobleem" zoals jij dat noemt is dus niet op die manier op te lossen, ongeacht hoe jij het "moslimprobleem" ziet. Het "moslimprobleem" zit namelijk ook voor een groot deel in iemands hoofd en is niet eenduidig te definieren. Vele autochtonen zien een hoofddoek of een moskee al als een "moslimprobleem" - dat terwijl diegene die een hoofddoek dragen of in een moskee bidden prima aan jouw eisen voldoen. Ik kan aan 10 mensen vragen wat het "moslimprobleem" is en ik zal 10 verschillende antwoorden krijgen.quote:[b]Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef Sachertorte het volgende:[/b
Dat is niet mijn standpunt zeg ik nog maar eens; mijn ergernis richt zich op de angst voor selecteren, de angst om te discrimineren. Nu, het is prima om te discrimineren. Iedereen doet het, je komt met je veterstrikdiploma echt niet aan een fatsoenlijke baan, als je lelijk bent kom je niet aan een knappe partner. Het gaat er kortom om of er een rechtvaardiging is voor discriminatie.
Wat anderen overigens denken over wat en wie ze willen toelaten moeten ze zelf weten. Het is niet dat een nullijn buitenlanders je opeens tot een slecht mens maakt, hoogstens erg conservatief.
Nou jammer dan voor die mensen. Je hebt nu met mij te doen, en ik vertel je hoe ik er over denk. Voor opvattingen van anderen ga ik geen verantwoordelijkheid nemen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet inhoudelijk ingaat op hetgeen ik te vertellen heb. Het "moslimprobleem" zoals jij dat noemt is dus niet op die manier op te lossen, ongeacht hoe jij het "moslimprobleem" ziet. Het "moslimprobleem" zit namelijk ook voor een groot deel in iemands hoofd en is niet eenduidig te definieren. Vele autochtonen zien een hoofddoek of een moskee al als een "moslimprobleem" - dat terwijl diegene die een hoofddoek dragen of in een moskee bidden prima aan jouw eisen voldoen. Ik kan aan 10 mensen vragen wat het "moslimprobleem" is en ik zal 10 verschillende antwoorden krijgen.
dat zal best...quote:Op maandag 25 januari 2010 16:41 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat heb je gesnoven? Ik ben geen nazi
Hij heeft het over selectie aan de grens voor alle personen die het land in willen. Daar ben ik ook voorstander van.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat zal best...
maar je hebt het over mensen van zekere etnische afkomsten minder rechten toekennen en verwijderen uit de samenleving...
Nee, en zo zijn er veel meer landenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef DrDentz het volgende:
Tuurlijk. Alsof je de VS zomaar inkomt als je niks kunt.
Legaal niet...quote:Op maandag 25 januari 2010 18:28 schreef DrDentz het volgende:
Tuurlijk. Alsof je de VS zomaar inkomt als je niks kunt.
Tja... xenofoben/PVV stemmers denken nou eenmaal zo simplistisch. Doe je niets aan. Helaas heeft dat volk ook stemrecht, dus kunnen een idioot aan heel veel zetels helpen. Regeren zal hij godzijdank nooit. Daarvoor is hij gelukkig dan weer té extreemquote:Op zondag 24 januari 2010 20:35 schreef Sakura het volgende:
[..]
En alle niet westerse allochtonen zijn uiteraard extrimistisch moslim [ afbeelding ]
Hoe dom kan je zijn [ afbeelding ]
De gelijkenis snapt dat volk niet joh. En maar blijven roepen dat het héél wat anders isquote:Op maandag 25 januari 2010 18:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat zal best...
maar je hebt het over mensen van zekere etnische afkomsten minder rechten toekennen en verwijderen uit de samenleving...
Ik ben geen PVV'er, maar jij bent natuurlijk geen haar beter. Linkse hippie...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 03:23 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Tja... xenofoben/PVV stemmers denken nou eenmaal zo simplistisch. Doe je niets aan. Helaas heeft dat volk ook stemrecht, dus kunnen een idioot aan heel veel zetels helpen. Regeren zal hij godzijdank nooit. Daarvoor is hij gelukkig dan weer té extreem
Nee, beter lezen.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat zal best...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |