abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77226999
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:42 schreef Tardigrada het volgende:

[..]

Jongen, je maakt jezelf belachelijk. Geef het op.
wat tis toch duidelijk dat het probleem zich verplaatst? ipv van in de moskee gaan ze lekker thuis zitten radicaliseren
  zondag 24 januari 2010 @ 21:44:38 #52
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_77227056
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:46 schreef Iblis het volgende:

[..]

Hinderlijk hè, mensen die verder kijken dan hun neus lang is.
Nou, er waren natuurlijk ook mensen die zo relativerend spraken over de nazi´s!

Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zondag 24 januari 2010 @ 21:44:55 #53
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77227073
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dit is een aanname topic, Iblis.
Oh ja, goed punt.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_77227081
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:30 schreef ClearGreen het volgende:
Ik vind dit eigenlijk veel schokkender:

[ afbeelding ]
Nee, want dat leidt uiteindelijk tot bevolkingskrimp en dat is broodnodig.
  zondag 24 januari 2010 @ 21:46:31 #55
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77227175
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:44 schreef Sachertorte het volgende:
Nou, er waren natuurlijk ook mensen die zo relativerend spraken over de nazi´s!

[ afbeelding ]
Het is niet oké om de PVV met de nazi’s te vergelijken, dat weet jij ook.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_77227176
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:43 schreef ghb-tampon het volgende:

[..]

wat tis toch duidelijk dat het probleem zich verplaatst? ipv van in de moskee gaan ze lekker thuis zitten radicaliseren
Thuis radicaliseer je minder makkelijk dan in een moskee, tussen een hele hoop anderen luisterend naar een schreeuwende man die de waarheid predikt.

Maar zie ook de edit van mijn vorige post
pi_77227264
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:44 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Nee, want dat leidt uiteindelijk tot bevolkingskrimp en dat is broodnodig.
Nee, het laat een minder plotselinge/snelle stijging zien. Dat is nog geen krimp. Bovendien is de vergrijzing wel degelijk een probleem.
pi_77227305
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:46 schreef Iblis het volgende:

[..]

hij vergelijkt de moslims met de nazi's i
  zondag 24 januari 2010 @ 21:50:20 #59
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_77227392
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:46 schreef Iblis het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat doe? Ik waarschuw alleen voor al te veel waardenrelativisme, en dat het allemaal mee zal vallen want het zijn toch ook mensen. In Papoea doen ze ook nog steeds aan koppensnellen, en die mensen verschillen genetisch niets van ons. Het enige wat ons weerhoudt van dergelijk gedrag is onze cultuur. Daar kun je dus maar beter niet teveel mee experimenteren. Zoals ze in de sport ook weten, never change a winning team!
  zondag 24 januari 2010 @ 21:50:29 #60
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77227399
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:49 schreef ghb-tampon het volgende:

[..]

hij vergelijkt de moslims met de nazi's i
Oooooh, is het werkelijk? Dom van mij hoor!
pi_77227469
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:48 schreef Tardigrada het volgende:

[..]

Nee, het laat een minder plotselinge/snelle stijging zien. Dat is nog geen krimp. Bovendien is de vergrijzing wel degelijk een probleem.
Vergrijzing komt ook doordat mensen langer blijven leven en dit is ook een veroorzaker van toename van de bevolkingspopulatie.
pi_77227670
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh mijn God, ze krijgen Flevoland! Krijs!
Fle-VOL-land.
  zondag 24 januari 2010 @ 21:54:58 #63
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77227722
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:50 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat doe? Ik waarschuw alleen voor al te veel waardenrelativisme, en dat het allemaal mee zal vallen want het zijn toch ook mensen. In Papoea doen ze ook nog steeds aan koppensnellen, en die mensen verschillen genetisch niets van ons. Het enige wat ons weerhoudt van dergelijk gedrag is onze cultuur. Daar kun je dus maar beter niet teveel mee experimenteren. Zoals ze in de sport ook weten, never change a winning team!
Moslims staan erg bekend als koppensnellers, dom van mij.
pi_77227828
"Zelfkennis is het begin van alle wijsheid en het einde van de meeste illusies."
pi_77227844
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:54 schreef Iblis het volgende:

[..]

Zo'n bron van wijsheid ben je eigenlijk niet.
  zondag 24 januari 2010 @ 21:57:42 #66
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_77227898
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:54 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ze plegen wel erg vaak aanslagen, wereldwijd gezien; en landen met een overwegend aandeel moslims zijn meestal landen zonder vrijheid van meningsuiting ed. Dat doet mij vermoeden dat we erg kritisch moeten zijn op dit geloof en de aanhangers ervan.
pi_77227996
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:51 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Vergrijzing komt ook doordat mensen langer blijven leven en dit is ook een veroorzaker van toename van de bevolkingspopulatie.
Ja, maar dat effect vormt nu tijdelijk een combinatie met een golfbeweging, voortkomend uit de babyboom. Mensen worden gemiddeld wel steeds ouder, maar normaal gesproken verloopt die ontwikkeling wat geleidelijker.
  zondag 24 januari 2010 @ 22:05:10 #68
177885 JoaC
Het is patat
pi_77228359

Check die Islamisering, in 2030 zijn ze in de meerderheid

Ook interessant:

Meest geseculariseerde moslimland

AOW:

Zij die het moeten betalen bij 65 blijft 65:

Wilders for president, hij pakt ten minste de ergste problemen aan
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_77228811
kijk maar es naar de situatie in de UK .. dit staat ons ook te wachten in nederland;
quote:
Opvallend genoeg in een land dat —hoewel grotendeels seculier— nog steeds officieel een christelijk land is, zijn de traditionele kerstvoorstellingen op veel scholen in England al afgeschaft om moslims maar niet voor het hoofd te stoten. Ook wordt er steeds vaker uitsluitend nog halal vlees geserveerd, waar veel mensen alleen al bezwaar tegen hebben op grond van dierenmishandeling. Maar een werkelijk stuitend voorbeeld van de wijze waarop Englishness in eigen land wordt gemarginaliseerd, is het schrappen van St. George's day, nota bene sinds 1415 n.Chr. de nationale feestdag ter viering van de patroonheilige van England, de (mogelijk Assyrische) christen St. George (ca. 275-281). Sommige gemeenten hebben zelfs de St.George-vlag verboden, een wit schild met een rood kruis waar de Engelse vlag van is afgeleid. Dit alles om maar te voorkomen dat moslims er misschien aanstoot aan zullen nemen.

Terwijl kritiek op islamisten en de islam de kop wordt ingedrukt (dat gebeurt nagenoeg synchroon in vrijwel alle Westers landen), mogen islamisten alles zeggen wat ze willen, zoals "Onthoofd wie de islam beledigt" en "Groot-Brittannië, jullie 9/11 komt eraan". Eén van vele de fans van de Englise Defensieliga verwoordt het zo:

"In Britain you get away with most things, even murder. One of the few things you can't get away with however is complaining about islam. Islam has been put on a pedestal and it's armor is cleverly devised."

De definitieve druppel die de emmer deed overlopen waren de gebeurtenissen in Luton in 2009: Toen de soldaten van de Royal Anglian Regiment vanuit Basra in Irak terugkwamen in dat stadje ten noordoosten van Londen, werden ze onder andere begroet door een stuitende vertoning van moslimextremisten die de soldaten stonden uit te schelden voor "kindermoordenaars" en "slagers" en hun gesneuvelde kameraden probeerden belachelijk te maken. "De politie trad strenger op tegen de boze patriottische bevolking van Luton, die met deze monsters geconfronteerd werden, dan tegen de extremisten, die hun haat tegen Engeland en tegen de soldaten vrijelijk stonden uit te braken tegen al die mensen die zo vriendelijk zijn de uitkeringen voor hen te verdienen."
  zondag 24 januari 2010 @ 22:15:11 #70
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77228990
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:12 schreef ghb-tampon het volgende:
kijk maar es naar de situatie in de UK .. dit staat ons ook te wachten in nederland;
[..]
Ik eet m'n hoed op als dat niet van ‘het vrije volk’ komt.
pi_77229184
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ik eet m'n hoed op als dat niet van ‘het vrije volk’ komt.
ad hominem
  zondag 24 januari 2010 @ 22:24:43 #72
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77229598
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:17 schreef ghb-tampon het volgende:

[..]

ad hominem
Nee, ik was benieuwd naar de bron.
pi_77229819
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:24 schreef Iblis het volgende:

[..]

Nee, ik was benieuwd naar de bron.
ja ja
pi_77230263
Omdat ik nog nooit iemand z'n hoed op heb zien eten, deed ik enige research.
Na hier en daar rondgebeld te hebben, kreeg ik een email van anonieme afzender die deze link bevatte:

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10467
  zondag 24 januari 2010 @ 22:36:29 #75
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_77230356
Ik vind dit altijd van die vreemde discussies. Er wordt altijd hard ontkend dat het importeren van mensen met andere culturen gevolgen kan hebben, en voor zover dat niet ontkend wordt, zouden er alleen maar positieve gevolgen zijn. Dat is natuurlijk zeer vreemd, want als je deze mensen op de man af vraagt wat ze van bepaalde gebruiken vinden uit andere culturen, en hoe ze het zouden vinden als zij die gebruiken ook zouden moeten gaan volgen, volgt praktisch altijd een afwijzende reactie. Daaruit snap ik ook prima dat het veel allochtonen moeite kost om hun cultuur af te leggen, zij hebben vast dezelfde instinctieve reactie bij veel van onze gebruiken. Maar met dat soort zaken zou best eens iets meer rekening gehouden mogen worden bij het maken van beleid in de politiek, en dat wordt ten enenmale nagelaten, en ook zou wel iets meer werk gemaakt mogen worden met het verdedigen van de fundamenten van onze cultuur (die toch wel als de beste aller culturen gezien mag worden, al was het alleen al omdat het de rechten van het individu zeker stelt tegenover de massa).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')