Ja, stom he?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:31 schreef Orea het volgende:
Ahavawat is het toch krom geregeld!! Dan maar heel hard duimen dat de 3e die prachtige doorgaande zwangerschap gaat opleveren....
![]()
Heb je niets voorgeschreven gekregen?? Ik kreeg een receptje voor naproxen. 2 uur voor 'de ingreep' innemen dan werkt hij het best (kan je blijkbaar tegenwoordig ook zonder recept halen). Mss even bellen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:56 schreef prinseszondererwt het volgende:
Eh... bedankt voor alle HSG verhalen. (Denk ik.) Dan ga ik in elk geval van tevoren een paar finimalletjes innemen en mijn lief meenemen. Ook al is het midden op de dag...
ik denk niet dat dat standaard is... ik heb ook geen recept gekregen destijds. Wij hadden een brief met de uitleg over de HSG en daaronder de mededeling om van te voren pijnstilling in te nemen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:13 schreef Hobbesje het volgende:
Heb je niets voorgeschreven gekregen?? Ik kreeg een receptje voor naproxen. 2 uur voor 'de ingreep' innemen dan werkt hij het best (kan je blijkbaar tegenwoordig ook zonder recept halen). Mss even bellen?
Vergeet niet dat het niet bij iedereen zo pijnlijk was, he!! Misschien (en hopelijk) zeg jij wel achteraf 'heb ik me daar zo druk om gemaakt?!'... misschien valt het ook jou wel heel erg mee!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik zal eens even bellen ja, mijn lief gaat iig mee. Dat heb ik meteen even geregeld, na jullie fijne verhalen.
Spannend hoor! De kaarsjes staan hier nog steeds...quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:22 schreef mijsje het volgende:bedankt weer meiden. Vandaag is inderdaad vrij heftig qua gevoel geweest. wel fijn om nu bij m'n vader te kunnen zijn en ook fijn dat ik vandaag naar m'n moeder toe kon op de begraafplaats. het voelde goed.
en of ik meer goed nieuws heb, dat weet ik nog niet. het is in ieder geval nog geen slecht nieuws...(en dat was de afgelopen keren IUI wel het geval dus... toen werd ik 2 dagen voor NOD vroeg in de middag en zelfs in de ochtend al ongesteld...)
maar goed, straks lekker eten en dan daarna weer richting de trein. lekker dat hele eind weer terug naar het hoge noorden...
Kaarsjes zijn weer aan...quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:23 schreef mijsje het volgende:![]()
ik ga lekker m'n bedje in... lange reis weer gehad en moehoe...
(Asy, vergeet de kaarsjes niet uit te blazen he? dan morgen ochtend weer branden, want ik kan ze goed gebruiken...)
Spannend Sunshine. Die 2 wachtweken lijken me slopend....quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Sunshine69 het volgende:
Zo, even weer m'n gezicht laten zien. Heb de afgelopen dagen wel meegelezen, maar geen tijd gehad om te reageren. Zit nog steeds in de wachtstand, TP is vandaag precies 1 week geleden, nog 5 dagen te gaan! Eergisternacht wel paniek gehad, werd om half 3 kotsmisselijk wakker en kreeg van het heftige overgeven flinke krampen in mijn buik. Maar er was gelukkig niks aan de hand, gewoon iets verkeerds gegeten bij de Chinees.
Mijsje, ik houd me nog steeds aan onze deal, hoor. Ben dus heel erg benieuwd of het vele duimen werkt?
Hobbesje, weet je al wanneer de punctie plaats zal vinden? Of ben je nog steeds bezig met 'eitjes kweken'?
lekker goed geïnformeerd weer dus...quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:32 schreef missCMS het volgende:
mijsje... spannend.....
PSE, suc6!!
Ik ben gisteren toch naar de HP geweest, had toch zoveel last van mijn buik,( stond krom) moest urine meenemen en kreeg uitslag van de dokter... je lach je rot...
IK had geen blaasontsteking...
Ik zo wat???????????????????
Daar kom ik niet voor, ik de arst weer het hele verhaal verteld.. maar uiteindelijk weer naar huis gestuurd...
Ze begon over dingen te praten dat ik dacht, dit wil ik niet horen....
ik moest maar wachten tot de 3e....
en maar aspirine slikken...![]()
![]()
![]()
ik gooi er denk ik zaterdag nog een test tegen aan en als die negatief is ben ik waarschijnlijk definitief niet zwanger, maar ja dan houd me nog wel bezig waar die klachten vandaan komen...
Getver wat is het oms ook allemaal vervelend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |