zolang je maar geen fotos in de OP zet van dat ding wat druppel bij jou laat steigerenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:38 schreef glasbak het volgende:
Ik zal die wiki even aanpassen, ik moet alleen nog een foto van een steigerende druppel hebben
			
			
			
			Wij worden verder ook niet gecontroleerd hoor, met 2 man op 50 auto's hebben ze daar geen tijd voor. Hooguit als ze ff willen weten waar je zit als er een klant vraagt hoe laat je ongeveer komt, dan kijken ze ff. En dan krijg je dus wel eens zulke geinquote:Op maandag 25 januari 2010 19:38 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ja, die dingen hebben wij ook en gelukkig worden wij niet zo heel erg streng gevolgd. In het verleden toen het systeem nog redelijk nieuw was waren ze er regelmatig mee aan het spelen en kreeg je inderdaad af en toe een vingerwijzend berichtje en dan eigenlijk alleen nog als je erg ver uit je route vandaan was. Voorlopig hebben wij nog alle vrijheid van de wereld en zelfs al denk je zelf vreselijk tijd gerekt te hebben krijg je nog van de planners te horen dat het je snel hebt gedaan
Alleen de GPS waar ik het over had was m'n eigen GPS. Druppel weet wel wat ik bedoel
Ik zal die wiki even aanpassen, ik moet alleen nog een foto van een steigerende druppel hebben
Daar hebben ze nou een pijlstok voor uitgevonden. En onderhoud. En oliepompen. En oliefilters. Een pakkinkje links en rechts. Kan van alles zijn dusquote:Op maandag 25 januari 2010 19:38 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Zeikzooi. Schrok me wel even. Reed terug van de verkeersschool voor vrachtwagen theorie les en reed in me eigen auto (opel vectra) terug naar huis. Ben ik nog zo'n 20 minuten van huis af gaat ineens het rode controlelampje van de oliedruk branden. Schrik me eigenlijk te pletter, dadelijk is heel me motor aan gort. Dus ja, ik wil hem aan de kant van de weg zetten maar nog voordat er 10 seconden voorbij waren ging het lampje alweer uit. Toch stil gezet en even 'geluisterd' naar de motor. Niks geks aan te horen. Toen dus nog 20 minuten naar huis gereden en heb het lampje niet meer gezien.
Wel litertje olie bijgegooid voor de zekerheid. Morgen maar gewoon weer 30 minuten rijden naar school, tenzij er een plas olie onder ligt.
Hopelijk kom ik er met geluk vanaf, heb geen zin in motorschade![]()
			
			
			
			Mjah. Morgenvroeg maar kijken of er niks onder ligt en dan gewoon aanrijden. Kijk ik rond half 1 in de pauze wel even of er nog meer olie bij moet. Heb er maar een litertje ingegooid dus, en kan nu niks zien op die stok want het is hier toch echt te donker.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wij worden verder ook niet gecontroleerd hoor, met 2 man op 50 auto's hebben ze daar geen tijd voor. Hooguit als ze ff willen weten waar je zit als er een klant vraagt hoe laat je ongeveer komt, dan kijken ze ff. En dan krijg je dus wel eens zulke gein
[..]
Daar hebben ze nou een pijlstok voor uitgevonden. En onderhoud. En oliepompen. En oliefilters. Een pakkinkje links en rechts. Kan van alles zijn dus
			
			
			
			Zou je niet eerst even olie peilen voor je er een liter olie bij flikkert? Teveel olie is ook slecht.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:38 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Zeikzooi. Schrok me wel even. Reed terug van de verkeersschool voor vrachtwagen theorie les en reed in me eigen auto (opel vectra) terug naar huis. Ben ik nog zo'n 20 minuten van huis af gaat ineens het rode controlelampje van de oliedruk branden. Schrik me eigenlijk te pletter, dadelijk is heel me motor aan gort. Dus ja, ik wil hem aan de kant van de weg zetten maar nog voordat er 10 seconden voorbij waren ging het lampje alweer uit. Toch stil gezet en even 'geluisterd' naar de motor. Niks geks aan te horen. Toen dus nog 20 minuten naar huis gereden en heb het lampje niet meer gezien.
Wel litertje olie bijgegooid voor de zekerheid. Morgen maar gewoon weer 30 minuten rijden naar school, tenzij er een plas olie onder ligt.
Hopelijk kom ik er met geluk vanaf, heb geen zin in motorschade![]()
			
			
			
			Jawel had gepeild, was serieus amper olie te bekennen. Ding afgeveegd, er een 10 seconden ingestoken. Toen er uitgehaald en zag niks dus met mijn vingers overheen gegaan en naja er kwam maar zeer weinig olie op mijn vingers dus denk dat het carter bekant leeg wasquote:Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zou je niet eerst even olie peilen voor je er een liter olie bij flikkert? Teveel olie is ook slecht.
			
			
			
			Alsof jou dat wat boeit. Jij bent hier toch geen mod meerquote:Op maandag 25 januari 2010 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zolang je maar geen fotos in de OP zet van dat ding wat druppel bij jou laat steigeren
			
			
			
			mod of geen mod, ik hoef jou druplul niet te zienquote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef glasbak het volgende:
[..]
Alsof jou dat wat boeit. Jij bent hier toch geen mod meer![]()
			
			
			
			Ohquote:Op maandag 25 januari 2010 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zolang je maar geen fotos in de OP zet van dat ding wat druppel bij jou laat steigeren
			
			
			
			Leuk, mods die users afzeiken...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mod of geen mod, ik hoef jou druplul niet te zien
Vrees niet, zo erg als dat alexxxxxxxxx het voor doet komen is het echt niet..quote:
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			En zonet zeg je nog dat ik hier geen mod benquote:
			
			
			
			
			
			
			
			IK heb gezegd dat je *hier* geen mod meer bent, maar je bent nog steeds blauw.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En zonet zeg je nog dat ik hier geen mod benMaar dat ben ik dus alleen als het jou uit komt snap ik alweer
Fap ze
			
			
			
			
			
			
			
			Die van V Seumeren zijn inderdaad ontzettend gaaf! Zeker die foto's van meerdere trekkers op een rij. Ik heb helaas niet de trekker-oplegger combinatie gevonden die ik in mijn hoofd had. Ik moet nog eens wat meer tijd besteden aan zoekenquote:Op maandag 25 januari 2010 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stiekem staan de leukste 2600 foto's natuurlijk in het Van Seumeren topic![]()
![]()
ja, het word steeds leuker, ik houd de touwtjes niet meer angstvallig zelf in handen, maar heb ze wat meer aan de andere mos en bestuursleden gegeven, en dat werktVooral het subforum met foto's van niet meer bestaande transportbedrijven is een grote hit
![]()
Godver, daar word je niet blij van. Ik heb 1x zo'n ongeluk gezien maar daar zat nog een auto tussen. Zoiets blijft toch in je hoofd hangen.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:38 schreef Toempf het volgende:
Kreeg vanmiddag te horen dat er een chauffeur die regelmatig bij ons komt laden betrokken is geweest bij een zwaar ongeluk in Duitsland. Een vrachtwagen is (met een rotgang aan de foto's te zien) achterop gereden. Die was op slag dood.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
			
			
			
			Wat voor merk is het eigenlijk? Ik denk er iets van een iveco in te zien, alleen weet ik het niet zeker..quote:
			
			
			
			en jij nog steeds kansloosquote:Op maandag 25 januari 2010 20:42 schreef glasbak het volgende:
[..]
IK heb gezegd dat je *hier* geen mod meer bent, maar je bent nog steeds blauw.
			
			
			
			Ja baasquote:Op maandag 25 januari 2010 20:43 schreef Bartholomeus het volgende:
Glasbak en Alexxxxx: koest! af! lief doen!
			
			
			
			DAF CF85 Space Cab. Zie het alleen nog aan het typeplaatjequote:Op maandag 25 januari 2010 20:44 schreef glasbak het volgende:
[..]
Wat voor merk is het eigenlijk? Ik denk er iets van een iveco in te zien, alleen weet ik het niet zeker..
			
			
			
			Zat ik ook aan te denken, maar 't is toch echt een XF, te zien aan het paneel voor de zogenaamde brievenbus op foto 2. Een CF heeft dat ding ook, maar kleiner en niet recht-toe-recht-aan vlakquote:Op maandag 25 januari 2010 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DAF CF85 Space Cab. Zie het alleen nog aan het typeplaatje
			
			
			
			Ik zie nu inderdaad ook het plaatje op de deur. Moest de foto even uitvergroten hiervoorquote:Op maandag 25 januari 2010 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DAF CF85 Space Cab. Zie het alleen nog aan het typeplaatje
			
			
			
			Ja, maar het brievenbus paneel niet, en ook de sierstrip daaronder is anders. Kijk maar eens naar de richtingaanwijzer aan de bestuurderskant op foto 2, en dan die strip, hoe die verder loopt. En kijk dan eens naar een CFquote:Op maandag 25 januari 2010 20:57 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik zie nu inderdaad ook het plaatje op de deur. Moest de foto even uitvergroten hiervoor
Maar die rondingen in de bumper heeft een CF toch ook?
			
			
			
			
			
			
			
			A1 bij Sittensen, geen idee waar dat ligt.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Het is een zoekplaatje, dat wel
Nog een aanwijzing in mijn voordeel: het raamstijltje in het portier. Bij een XF loopt die recht omhoog, bij een CF eerst recht omhoog en dan de bocht om horizontaal
Edit: iemand enig idee waar dit gebeurd is? Ja in Duitsland, maar waar precies? Probeer het nieuwsbericht erbij te vinden, maar dat valt vies tegen
			
			
			
			Hier denk ik : http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=Sittensen&ie=UTF8&hq=&hnear=Sittensen,+Rotenburg,+Nedersaksen,+Duitsland&z=12quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef Toempf het volgende:
[..]
A1 bij Sittensen, geen idee waar dat ligt.
			
			
			
			
			
			
			
			A1 afslag... tumdidum... 47 uit m'n hoofd? Bij dat autohof ging ik altijd eten als ik naar Hamburg moestquote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef Toempf het volgende:
[..]
A1 bij Sittensen, geen idee waar dat ligt.
			
			
			
			
			
			
			
			Die laatste wordt tenminste wel door een echte auto weggesleeptquote:Op maandag 25 januari 2010 21:52 schreef druppelkut het volgende:
Ploatjies
Met de voetjes van de vloer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MAN met schade, vandaag gezien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
			
			
			
			Ik ben er afgelopen zomer langs gekomen en 70 kilometer aan wegwerkzaamheden is iets waar ik niet eens aan wil wennen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Hier het nieuwsbericht
En er gebeurt nogal eens wat daar, zo blijktHet hele stuk tussen Bremen en Hamburg ligt op de schop, met om de 5km een bouwput van 10km, om en om wisselend van richting. Al een poosje, maar blijkbaar kunnen een hoop mensen er nog niet aan wennen
![]()
			
			
			
			Nee maar ik doel ook meer op de personenwagens daar uit de buurt die op verschillende foto's behoorlijk in de kreukels liggen. Vooral die lui die vrachtwagens gaan inhalen in de versmalling, zijn lekker bezigquote:Op maandag 25 januari 2010 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben er afgelopen zomer langs gekomen en 70 kilometer aan wegwerkzaamheden is iets waar ik niet eens aan wil wennen.
			
			
			
			Ik heb de bovenste in de OP erbij gezet. In de Wiki dan..quote:Op maandag 25 januari 2010 21:52 schreef druppelkut het volgende:
Ploatjies
Met de voetjes van de vloer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MAN met schade, vandaag gezien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
			
			
			
			Weet je hoeveel moeite ik heb moeten doen om weer inde auto te klimmen?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:30 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik heb de bovenste in de OP erbij gezet. In de Wiki dan..
			
			
			
			Het valt me op dat je de laatste tijd in deze topicreeks loopt te zieken, wat is er aan de hand?quote:
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Veel te veel waarschijnlijkquote:Op maandag 25 januari 2010 23:14 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Weet je hoeveel moeite ik heb moeten doen om weer inde auto te klimmen?
			
			
			
			
			
			
			
			Dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 26 januari 2010 06:02 schreef druppelkut het volgende:
Had om 5 uur al een bakkie voor m'n neus staan.
Nooit aan gedacht eigenlijk om dat via de achterbediening te doen
			
			
			
			Als je dat irritant vind moet je ff langs de dealer, daar kunnen ze dat in no time voor je uitzetten, kun je ook gewoon tegen de begrenzer op de ccquote:Op dinsdag 26 januari 2010 06:37 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al
Ik ben heerlijk ontspannen op weg naar Lelystad![]()
85 op de cc. Harder kan ik niet op de cc. Wél als ik m'n gas intrap. Dan gaat ie 88
			
			
			
			Voorheen kon ik ook tot de 90 zowel met de cc als met de voet. Totdat ik opdracht heb gegeven om a) de toerenbegrenzing achter de PTO aan te zetten en in te stellen op 1300 toeren omdat deze op storing slaat als je boven de 1500 toeren komt en b) de voorinstelling van het handgas op 900 en 1200 te zetten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je dat irritant vind moet je ff langs de dealer, daar kunnen ze dat in no time voor je uitzetten, kun je ook gewoon tegen de begrenzer op de cc
			
			
			
			
			
			
			
			Aha, u rijdt een DAFquote:Op dinsdag 26 januari 2010 06:37 schreef glasbak het volgende:
[..]
85 op de cc. Harder kan ik niet op de cc. Wél als ik m'n gas intrap. Dan gaat ie 88
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |