quote:

quote:Op maandag 25 januari 2010 14:16 schreef druppelkut het volgende:
Net een kapotte MAN gezien
Was de weg af geraakt en een talud in gereden.
Zal vanavond wel ff de foto's plaatsen...

Goh....quote:Op maandag 25 januari 2010 14:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]Beter één MAN op de kant dan tien op de weg.
[ afbeelding ]

Uiteraard, maar ik ben te lui om een of ander forum door te spittenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Barca, jij zou toch moeten weten waar je WEL fotos van 2600's met dieplader kunt vinden....

wat nou doorspitten. klik op daf forum, klik op daf index, klik op 2600 topic, gevondenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik ben te lui om een of ander forum door te spitten

En dat is geen spitten?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat nou doorspitten. klik op daf forum, klik op daf index, klik op 2600 topic, gevonden![]()
of, klik op zoeken, tik 2600, druk op enter, gevonden

Ik had al gekeken, maar helaas zijn de foto's van de mooiste combinaties erg vaag. Er staan wel een aantal hele gave foto's tussen!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat nou doorspitten. klik op daf forum, klik op daf index, klik op 2600 topic, gevonden![]()
of, klik op zoeken, tik 2600, druk op enter, gevonden

stiekem staan de leukste 2600 foto's natuurlijk in het Van Seumeren topicquote:Op maandag 25 januari 2010 17:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik had al gekeken, maar helaas zijn de foto's van de mooiste combinaties erg vaag. Er staan wel een aantal hele gave foto's tussen!
Ik hang trouwens steeds vaker op Buzzybee rond tegenwoordig, ik kwam er achter dat er behoorlijk wat interessant spul op staat
voor Barca niet, weet dat hij er vaker komtquote:

Ja, die dingen hebben wij ook en gelukkig worden wij niet zo heel erg streng gevolgd. In het verleden toen het systeem nog redelijk nieuw was waren ze er regelmatig mee aan het spelen en kreeg je inderdaad af en toe een vingerwijzend berichtje en dan eigenlijk alleen nog als je erg ver uit je route vandaan was. Voorlopig hebben wij nog alle vrijheid van de wereld en zelfs al denk je zelf vreselijk tijd gerekt te hebben krijg je nog van de planners te horen dat het je snel hebt gedaanquote:Op maandag 25 januari 2010 11:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Glasbak: pleur jij je eigen foto ook ff in de OP in de wiki dan?
Glasbak: wij hebben boordcomputers waarmee ze dus precies kunnen zien waar we zitten en wat we aan het doen zijn. Ook ooit al eens een berichtje gehad in de geest van: zou jij niet eens gaan rijden? Ik zo: neuh, tijd zat en de koffie is nog te heet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |