Ik zei dat je naar een discotheek moet gaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef antiliaan het volgende:
[..]
In dit koude weer kom je niet veel mooie meisjes op straat
dit kan heel erg eng worden met die nep-italianen in amsterdam bijvoorbeeld. die denken dat de hormonen in de lente reden genoeg zijn om vrouwen niet alleen lastig te vallen, maar ook aan te randen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zei dat je naar een discotheek moet gaan.
Als je op straat wilt versieren dan wacht je tot de zomer.
nep italianen in de zin van Egyptenaren enzo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit kan heel erg eng worden met die nep-italianen in amsterdam bijvoorbeeld. die denken dat de hormonen in de lente reden genoeg zijn om vrouwen niet alleen lastig te vallen, maar ook aan te randen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:48 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
nep italianen in de zin van Egyptenaren enzo?
nep italianen als in marokkanen en turken die zich destijds niet als domme achmed of arme ali wilde uitgeven. maar ondertussen de echte italianen wel een slechte naam gaven, met hun barbaarse opvoeding en blijkbaar vrije uitlaat van hormonenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:48 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
nep italianen in de zin van Egyptenaren enzo?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:10 schreef zoalshetis het volgende:
later, op de middelbare school, kwam ik haar weer tegen en toen hebben we kei- en dan ook keihard goede seks gehad, als ik haar zou mailen, zou ze het er nu nog over hebben.
en ja, ze was marokkaans, maar niet te vergelijken met het absurde (vaak rif) tuig dat nu rondhangt.
de dames van dat (rif)tuig is trouwens voor 10 euro marokkaansbier in hun kontje te naaien en dan laten ze de hoofddoek nog op ook. voorkant is nie goe.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:10 schreef zoalshetis het volgende:
ok ok, ik zal een verhaal uit de oude doos vertellen. omdat ik uit die oude doos kom.
we praten 1983, ik zat op een montessori school. het eindfeest was geweest. op die school waar ik zat was een meisje van marokkaanse afkomst. natuurlijk niet zo'n onontwikkelde boerin dat ze een hoofddoek droeg. net zo min als de rest van de vrouwelijke familie. gewoon van beschaafde komaf, dus niet het rif.
anyhow ik had al met haar sexy gezoend tijdens schuifelfeestjes. en sexy zoenen is dan nog wel ff zonder tong.
later, op de middelbare school, kwam ik haar weer tegen en toen hebben we kei- en dan ook keihard goede seks gehad, als ik haar zou mailen, zou ze het er nu nog over hebben.
en ja, ze was marokkaans, maar niet te vergelijken met het absurde (vaak rif) tuig dat nu rondhangt.
de dames van dat (rif)tuig is trouwens voor 10 euro marokkaansbier in hun kontje te naaien en dan laten ze de hoofddoek nog op ook. voorkant is nie goe.
Vaandag zag ik ergens weer een mooi meisje die er qua uiterlijk wel goed uitzag dus toen ik bij haar in de buurt ging staan ging ze me ontwijken ze liep dus 2 keer uit de buurt en later liep ze verder met haar telefoon aan haar oor en stiekem ging ik er toch achteraan en na een paar minuten probeerde ik haar aan te spreken toen ik langs haar voorbijliep maar keek haar op een glimlachend flirterige manier aan en reageerde ze als een arrogant wijf,, ondertussen begon ze te zeggen loop door, zei gaf me geen eens een glimlach terug of een vriendelijke blik. vervolgens liep ik verder en keerde ik weer om maar ik keek haar niet meer aan toen ik langs haar moest lopen toen ik weer terugliep. even later liep ze helemaal voorin met een jongen kon haar vriend zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik zei dat je naar een discotheek moet gaan.
Als je op straat wilt versieren dan wacht je tot de zomer.
Wat voor reacties verwacht je hierop?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:28 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Vaandag zag ik ergens weer een mooi meisje die er qua uiterlijk wel goed uitzag dus toen ik bij haar in de buurt ging staan ging ze me ontwijken ze liep dus 2 keer uit de buurt en later liep ze verder met haar telefoon aan haar oor en stiekem ging ik er toch achteraan en na een paar minuten probeerde ik haar aan te spreken toen ik langs haar voorbijliep maar keek haar op een glimlachend flirterige manier aan en reageerde ze als een arrogant wijf,, ondertussen begon ze te zeggen loop door, zei gaf me geen eens een glimlach terug of een vriendelijke blik. vervolgens liep ik verder en keerde ik weer om maar ik keek haar niet meer aan toen ik langs haar moest lopen toen ik weer terugliep. even later liep ze helemaal voorin met een jongen kon haar vriend zijn.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:28 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Vaandag zag ik ergens weer een mooi meisje die er qua uiterlijk wel goed uitzag dus toen ik bij haar in de buurt ging staan ging ze me ontwijken ze liep dus 2 keer uit de buurt en later liep ze verder met haar telefoon aan haar oor en stiekem ging ik er toch achteraan en na een paar minuten probeerde ik haar aan te spreken toen ik langs haar voorbijliep maar keek haar op een glimlachend flirterige manier aan en reageerde ze als een arrogant wijf,, ondertussen begon ze te zeggen loop door, zei gaf me geen eens een glimlach terug of een vriendelijke blik. vervolgens liep ik verder en keerde ik weer om maar ik keek haar niet meer aan toen ik langs haar moest lopen toen ik weer terugliep. even later liep ze helemaal voorin met een jongen kon haar vriend zijn.
Ik heb een vriend en die heeft een Marokkaanse vriendin.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:36 schreef antiliaan het volgende:
zijn er hier jongens die het vaker meegemaakt met eigen ogen of behoort er zelf bij.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik heb een vriend en die heeft een Marokkaanse vriendin.
Eten dus ook geen varkensvlees maar doen verder alles wat jij en ik op aarde ook doen en draaien gewoon mee in Nederland.
En nu wil je een analyse?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:28 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Dit noem ik nou stalken..niet doen!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:28 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Hij heeft het intelligentie niet om dat te begrijpen. Heb hem al verschillende keren uitgelegd dat hij zulke dingen niet moet doen, maar hij doet het toch.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef Vousetesmavie het volgende:
[..]
Dit noem ik nou stalken..niet doen!!
D tee dingens die je hierboven benoemt arrogante en schijnheillige meiden zijn het zeker ja idd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:41 schreef Chapulin het volgende:
Dit is echt een dikke faal topic. Laat die marokkaanse wijven voor wat ze zijn, ze zijn arogant, schijnheilig en zullen toch altijd trouwen met een marokkaan.
Even een marokaanse chick neuken zit er niet in amigo.. Daar komt heel wat gezeik bij kijken, trust me..
En ik weet wel waarom al die negers op ze vallen, dat komt natuurlijk door die grote sanka's van ze..
2 weken voorwaardelijk en 250 E boete.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:16 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
En nu wil je een analyse?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:44 schreef antiliaan het volgende:
[..]
veel mocro meiden houden niet van negers, ik kan je vertellen omdat ik die meiden meerdere keren heb aangesproken in de stad, etc en zag hoe hun reacties waren maar ik gaf de moed toch niet op totdat ik gister door eentje voorschut werd gezet bij haar vriendinnen
Gast, als je je echt zo gedraagt als je boven schrijft dan had ik je in elkaar laten trappen als ik een vrouw was. Dat heeft helemaal niets met "neger zijn" te maken, niemand komt weg met dat freakerige wanhopige gedrag. Doe normaal man.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:44 schreef antiliaan het volgende:
[..]
D tee dingens die je hierboven benoemt arrogante en schijnheillige meiden zijn het zeker ja idd.
veel mocro meiden houden niet van negers, ik kan je vertellen omdat ik die meiden meerdere keren heb aangesproken in de stad, etc en zag hoe hun reacties waren maar ik gaf de moed toch niet op totdat ik gister door eentje voorschut werd gezet bij haar vriendinnen en gaf het vanaf het dus dus een goed idee om ze geheel uit mijn hoofd te halen. die meiden houden alleen van hun eigen mensen en tegenover jongens van andere rassen zijn ze respectloos.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:44 schreef antiliaan het volgende:
[..]
D tee dingens die je hierboven benoemt arrogante en schijnheillige meiden zijn het zeker ja idd.
veel mocro meiden houden niet van negers, ik kan je vertellen omdat ik die meiden meerdere keren heb aangesproken in de stad, etc en zag hoe hun reacties waren maar ik gaf de moed toch niet op totdat ik gister door eentje voorschut werd gezet bij haar vriendinnen en gaf het vanaf het dus dus een goed idee om ze geheel uit mijn hoofd te halen. die meiden houden alleen van hun eigen mensen en tegenover jongens van andere rassen zijn ze respectloos.
dat heb je al eerder vertelt, maar goed eerst kwam het vaak voor maar nu is het andersquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:29 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het is niet omdat je een neger bent, man. Ik ken genoeg negers die wel eentje hadden kunnen krijgen. Ik zelf heb ooit eens eentje gedate. Jij faalt gewoon.
En denk je dan dat alles in drie jaar is veranderd en dat er opeens geen Marokkaanse meiden die geen neger een kans zullen geven? Heb je statistiek die zegt dat Marokkaanse meiden hebben besloten om nooit meer met een neger te gaan? Niks is veranderd hoor, ik ken nog steeds een paar Marokkaanse meisjes die negers leuk vinden. Jij faalt gewoon.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:44 schreef antiliaan het volgende:
[..]
dat heb je al eerder vertelt, maar goed eerst kwam het vaak voor maar nu is het anders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |