Een mooie meisje, jij moet zelf ook marrokaans zijnquote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb ooit een Marokkaanse meisje gedate, en mijn oudste broer heeft nu een mooie Marokkaanse meisje als scharrel.
Nou ja, weet niet hoe mijn broer het voor elkaar heeft gekregen. Maar hij is wel lang en gespierd en heeft een dure auto.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een mooie meisje, jij moet zelf ook marrokaans zijn
Je taalgebruik is redelijk allochtoons, wellicht is dat het?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb ooit een Marokkaanse meisje gedate, en mijn oudste broer heeft nu een mooie Marokkaanse meisje als scharrel.
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou ja, weet niet hoe mijn broer het voor elkaar heeft gekregen. Maar hij is wel lang en gespierd en heeft een dure auto.
Ik ben Antilliaans en als je naar mijn avatar kijkt zie je dat ik een neger ben.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je taalgebruik is redelijk allochtoons, wellicht is dat het?
...Ik snap het niet. Wil je zeggen dat er geen mooie Marokkaanse meisjes zijn ofzo?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]Je snapt het niet hè.
een mooi meisje. Een mooie meisje is allochtoons.
met wat niet ? woorden?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:50 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben Antilliaans en als je naar mijn avatar kijkt zie je dat ik een neger ben.
Maar geloof me, normaal gesproken kunnen Marokkanen en Antillianen helemaal niet goed opschieten.
Ik bedoel dus met elkaar.quote:
Zie hier hoe langs eenvoudige tribale weg de umma ras naderbij komt.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:51 schreef BountyHunter340 het volgende:
Het thuisfront zal haar wel even wat anders vertellen, met name de vader en haar 36 broers.
Sommigen doen het toch, ik kan goede redenen bedenken waarom ze de voorkeur geven aan een westerse jongen, maar het heeft een kans van 0 dat het slaagt. Ze zullen ook jou achterna komen.
Hij bedoelt dat je schrijft als een berber. Je schrijft: "een mooie meisje", het moet zijn: "een mooi meisje". Vandaar dat hij je als allochtoon wegserveert.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
...Ik snap het niet. Wil je zeggen dat er geen mooie Marokkaanse meisjes zijn ofzo?
Je bederft de pret.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:25 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je schrijft als een berber. Je schrijft: "een mooie meisje", het moet zijn: "een mooi meisje". Vandaar dat hij je als allochtoon wegserveert.
Ah ok. Maar ik ben ook allochtoon. Daarom is mijn Nederlands niet perfect.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:25 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je schrijft als een berber. Je schrijft: "een mooie meisje", het moet zijn: "een mooi meisje". Vandaar dat hij je als allochtoon wegserveert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |