Een mooie meisje, jij moet zelf ook marrokaans zijnquote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb ooit een Marokkaanse meisje gedate, en mijn oudste broer heeft nu een mooie Marokkaanse meisje als scharrel.
Nou ja, weet niet hoe mijn broer het voor elkaar heeft gekregen. Maar hij is wel lang en gespierd en heeft een dure auto.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een mooie meisje, jij moet zelf ook marrokaans zijn
Je taalgebruik is redelijk allochtoons, wellicht is dat het?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb ooit een Marokkaanse meisje gedate, en mijn oudste broer heeft nu een mooie Marokkaanse meisje als scharrel.
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou ja, weet niet hoe mijn broer het voor elkaar heeft gekregen. Maar hij is wel lang en gespierd en heeft een dure auto.
Ik ben Antilliaans en als je naar mijn avatar kijkt zie je dat ik een neger ben.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je taalgebruik is redelijk allochtoons, wellicht is dat het?
...Ik snap het niet. Wil je zeggen dat er geen mooie Marokkaanse meisjes zijn ofzo?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]Je snapt het niet hè.
een mooi meisje. Een mooie meisje is allochtoons.
met wat niet ? woorden?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:50 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben Antilliaans en als je naar mijn avatar kijkt zie je dat ik een neger ben.
Maar geloof me, normaal gesproken kunnen Marokkanen en Antillianen helemaal niet goed opschieten.
Ik bedoel dus met elkaar.quote:
Zie hier hoe langs eenvoudige tribale weg de umma ras naderbij komt.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:51 schreef BountyHunter340 het volgende:
Het thuisfront zal haar wel even wat anders vertellen, met name de vader en haar 36 broers.
Sommigen doen het toch, ik kan goede redenen bedenken waarom ze de voorkeur geven aan een westerse jongen, maar het heeft een kans van 0 dat het slaagt. Ze zullen ook jou achterna komen.
Hij bedoelt dat je schrijft als een berber. Je schrijft: "een mooie meisje", het moet zijn: "een mooi meisje". Vandaar dat hij je als allochtoon wegserveert.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
...Ik snap het niet. Wil je zeggen dat er geen mooie Marokkaanse meisjes zijn ofzo?
Je bederft de pret.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:25 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je schrijft als een berber. Je schrijft: "een mooie meisje", het moet zijn: "een mooi meisje". Vandaar dat hij je als allochtoon wegserveert.
Ah ok. Maar ik ben ook allochtoon. Daarom is mijn Nederlands niet perfect.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:25 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je schrijft als een berber. Je schrijft: "een mooie meisje", het moet zijn: "een mooi meisje". Vandaar dat hij je als allochtoon wegserveert.
Ook autochtonen moeten naar school om goed te leren spellen. Kun je als allochtoon ook doen. =)quote:Op zondag 24 januari 2010 17:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ah ok. Maar ik ben ook allochtoon. Daarom is mijn Nederlands niet perfect.
Ik heb het met eigen ogen vaker meegemaakt.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:36 schreef antiliaan het volgende:
zijn er hier jongens die het vaker meegemaakt met eigen ogen of behoort er zelf bij.
Ja ik neem ook Nederlandse bijles op de Uniquote:Op zondag 24 januari 2010 17:37 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ook autochtonen moeten naar school om goed te leren spellen. Kun je als allochtoon ook doen. =)
Goedzo!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja ik neem ook Nederlandse bijles op de Uni.
Ik heb een paar keer geprobeerd om met marokkaanse meisjes in contact te komen die ik op straat zag door op ze af te stappen maar een paar begonnen raar te reageren en een ander kleine paar moest glimlachen.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:42 schreef gnilrednoz het volgende:
ik heb ooit eens een heel lief en mooi marokkaans meisje op internet leren kennen, echt een cutie. ze wilde ook afspreken, maar ik heb dat toen toch maar niet gedaan. aan de ene kant wel spijt van, aan de andere kant ook weer niet. het is toch een soort van risico dat je neemt, het gezeik dat je er mee zou kunnen krijgen..
maar bij nederlanders reageren sommige openerquote:Op zondag 24 januari 2010 21:20 schreef Vousétesmavie het volgende:
Ik weet niet TS op straat moet je sowieso geen Marokkaanse meisjes aanspreken,de kans is dan wel heel groot dat ze inderdaad doorlopen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:48 schreef Say-Ahh het volgende:
Dat verklaart een hoop
Marokkaanse meisjes zijn lelijk.Neem dan een Turk.
Nederlanders durven helemaal niet op een Marokkaanse meisje af te stappen,daar zijn ze te onzeker voor.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:28 schreef antiliaan het volgende:
[..]
maar bij nederlanders reageren sommige opener
Soms als ik op straat die mooie marokkaanse meisjes ziet lopen dan kijk ik wel veel naar ze uit maar wanneer ik dan naar ze toegaat om een praatje te maken reageren ze anders.
De kloon van Nadiaschoonheid is gevonden!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:00 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Nederlanders durven helemaal niet op een Marokkaanse meisje af te stappen,daar zijn ze te onzeker voor.
Ze gapen wel stiekem naar je maar op een meisje af stappen moet je een MAN voor zijn.
Btw ik heb liever dat een allochtoon op me afstapt dan een Nl dus dat klopt niet echt wat je zegt.
Ik ben geen Nadia!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
De kloon van Nadiaschoonheid is gevonden!
hoi nadiaschoonheidquote:Op maandag 25 januari 2010 15:00 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Nederlanders durven helemaal niet op een Marokkaanse meisje af te stappen,daar zijn ze te onzeker voor.
Ze gapen wel stiekem naar je maar op een meisje af stappen moet je een MAN voor zijn.
Btw ik heb liever dat een allochtoon op me afstapt dan een Nl dus dat klopt niet echt wat je zegt.
Geloof me, wij Nederlanders hebben dat liever ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:00 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Ja als je aan vuistneuken wil doen moet je het vooral bij je eigen soort houden ja.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Geloof me, wij Nederlanders hebben dat liever ook.
Je mond is anders groot genoeg.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Ja als je aan vuistneuken wil doen moet je het vooral bij je eigen soort houden ja.
1-0 voor Kper_Norciquote:Op maandag 25 januari 2010 15:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je mond is anders groot genoeg.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
De kloon van Nadiaschoonheid is gevonden!
LOLquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:30 schreef Vousétesmavie het volgende:
Ga maar gauw weer terugspelen jongens.
Ik deel je vermoedens.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:33 schreef fratsman het volgende:
Waar blijft Yvonne met de kloonscan?!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |