abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:59:14 #101
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77299821
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Om je even een ander perspectief aan te bieden: geen van mijn vriendinnen, allen blank I must admit, vinden het leuk om (door een neger of mocro) met intentie aangesproken te worden op straat. Geen enkele. Ze ervaren het als intimiderend, denigrerend en in het minst erge geval irritant.
Nee dat wilde ik ook zeggen, ik heb een fout gemaakt. Ik bedoelde te zeggen dat de meeste meisjes het NIET leuk vinden om op straat gesproken te worden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:02:42 #102
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_77299947
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee dat wilde ik ook zeggen, ik heb een fout gemaakt. Ik bedoelde te zeggen dat de meeste meisjes het NIET leuk vinden om op straat gesproken te worden.
Da's mooi, dan ervaren we hetzelfde
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:09:37 #103
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_77300212
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Als jij saaie seks hebt met Nederlandse meisjes, dan zal je ook saaie seks met Marokkaanse meisjes hebben.
Mijn sex daagt de biologie lessen van vroeger uit, dat bedoel ik.

Althans, met enige medewerking
Intelligent, but fucked up.
pi_77307643
Op marokko.nl kan je geen normale positieve reacties verwachten maargoed daar zitten de meeste marokkaanse meisjes op.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:49:26 #105
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77307792
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:46 schreef antiliaan het volgende:
Op marokko.nl kan je geen normale positieve reacties verwachten maargoed daar zitten de meeste marokkaanse meisjes op.
Dus je moet het maar proberen. Misschien kun je het op een tactisch manier vragen, zodat je niet meteen uitgescholden wordt.

EDIT: Of beter gewoon maar niet doen. Je bent al een keer gebanned, en als je daar blijft posten gaan ze denken dat negers wanhopig zijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door Keep_Walking op 26-01-2010 21:27:02 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_77308211
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Vaandag sprak ik een meid aan op een station ik zag haar al buiten lopen en ben teruggekeerd om het te proberen. ik kon haar niet meteen aanspreken maar na een paar minuten ging ik naast haar zitten en begon te zeggen hai en ze zei terug met een serieuse gezichtsuitlating hai terug en toen begon ik met me zin,,ik weet niet of je er van gediend bent maar je hebt echt mooie ogen en begon ze te glimlachen en tussendoor zeggen dankjewel en toen ze haar blik weer voor zich uit werpte was die glimlach weer weg.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 21:28:02 #107
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77309915
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:57 schreef antiliaan het volgende:

[..]

Vaandag sprak ik een meid aan op een station ik zag haar al buiten lopen en ben teruggekeerd om het te proberen. ik kon haar niet meteen aanspreken maar na een paar minuten ging ik naast haar zitten en begon te zeggen hai en ze zei terug met een serieuse gezichtsuitlating hai terug en toen begon ik met me zin,,ik weet niet of je er van gediend bent maar je hebt echt mooie ogen en begon ze te glimlachen en tussendoor zeggen dankjewel en toen ze haar blik weer voor zich uit werpte was die glimlach weer weg.
En wat heb je daarna gedaan?
pi_77311351
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

En wat heb je daarna gedaan?
Wist ik niet wat ik verder nog moest zeggen en was het stilgevallen en vervolgens stond ik op en ging weer verder.
pi_77311682
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef antiliaan het volgende:

[..]

Wist ik niet wat ik verder nog moest zeggen en was het stilgevallen en vervolgens stond ik op en ging weer verder.
lol?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 22:00:29 #110
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77311723
quote:

[..]

...

Ik behandel dit morgen.
pi_77316471
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 22:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

...

Ik behandel dit morgen.
Dr Phil
FORZA MILAN!!!!
pi_77316855
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Mijn sex daagt de biologie lessen van vroeger uit, dat bedoel ik.

Althans, met enige medewerking
Je hebt een nieuwe manier gevonden om een vrouw zwanger te schoppen?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_77317006
quote:

[..]

Chapeau!
pi_77332495
Dit is echt een dikke faal topic. Laat die marokkaanse wijven voor wat ze zijn, ze zijn arogant, schijnheilig en zullen toch altijd trouwen met een marokkaan.
Even een marokaanse chick neuken zit er niet in amigo.. Daar komt heel wat gezeik bij kijken, trust me..
En ik weet wel waarom al die negers op ze vallen, dat komt natuurlijk door die grote sanka's van ze..
  woensdag 27 januari 2010 @ 13:46:37 #115
289062 Simone_de_Bouvier
Viervoetige filosofe
pi_77332734
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:52 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je kan niet voor alle negers spreken, he?

De reden waarom dat je niet vaak ziet dat een Marokkaanse meisje met een niet Marokkaans gaat, is omdat het in hun cultuur verboden is.
de vuige racisten
woef!
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:00:15 #116
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_77333310
Al 11 jaar een relatie, samenwonend en verder geen noemenswaardige stress
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:42:16 #117
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77335099
Ja ik ben terug en ik heb weer zin.

Dus je hebt een meisje aangesproken, ze heeft positief gereageerd maar je wist niks meer te zeggen dus je liep toen weg. Een persoonlijk vraagje, vind je dat niet achterlijk? Denk je niet dat je iets had anders had moeten doen?

Kijk, in zo'n geval moet je gewoon een praatje maken. Je hebt haar een leuke compliment gegeven en een positieve reactie gekregen. Dan moet je niet stil blijven en weglopen. Je moet gewoon praten, een gesprek beginnen. Dat kan je toch wel? Vraag haar haar naam, vraag ze waar ze naartoe gaat, geef haar wat meer complimentjes en flirt met haar een beetje. Als ze nog steeds positief reageert moet je haar haar nummer vragen en zeggen dat je een keertje met haar wilt afspreken. Als je geluk hebt, krijg je dan ook een positieve reactie.
  woensdag 27 januari 2010 @ 16:43:47 #118
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77340322
Typisch Marokkanen gedrag he...zout eens op naar je eigen land ofzo. Ik neuk welk ras ik maar wil.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:07:46 #119
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_77343622
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_77347932
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:57 schreef antiliaan het volgende:

[..]

en toen ze haar blik weer voor zich uit werpte was die glimlach weer weg.
misschien dacht ze dat je haar zakken kwam rollen ?
pi_77349234
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:48 schreef BountyHunter340 het volgende:

[..]

misschien dacht ze dat je haar zakken kwam rollen ?
Of hij praat net zo belabberd als-ie schrijft.
pi_77350040
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja ik ben terug en ik heb weer zin.

Dus je hebt een meisje aangesproken, ze heeft positief gereageerd maar je wist niks meer te zeggen dus je liep toen weg. Een persoonlijk vraagje, vind je dat niet achterlijk? Denk je niet dat je iets had anders had moeten doen?

Kijk, in zo'n geval moet je gewoon een praatje maken. Je hebt haar een leuke compliment gegeven en een positieve reactie gekregen. Dan moet je niet stil blijven en weglopen. Je moet gewoon praten, een gesprek beginnen. Dat kan je toch wel? Vraag haar haar naam, vraag ze waar ze naartoe gaat, geef haar wat meer complimentjes en flirt met haar een beetje. Als ze nog steeds positief reageert moet je haar haar nummer vragen en zeggen dat je een keertje met haar wilt afspreken. Als je geluk hebt, krijg je dan ook een positieve reactie.
Ik wist niet zo goed wat ik verder moest zeggen en toevallig werd ze opgebeld door iemand en ben ik weggegaan.
pi_77353982
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Nooit meegemaakt, maar ja, ik hou het ook liever op blank. Vind ik gewoon mooier.
Daar gaat heel de discussie niet over. Waarom blijf je het herhalen? In ieder topic betreffende andere culturen lees ik deze reactie van jou. Begrijp niet wat je ermee wil zeggen of wat het toevoegt aan de discussie.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:41:20 #124
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_77354322
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:25 schreef antiliaan het volgende:

[..]

Ik wist niet zo goed wat ik verder moest zeggen en toevallig werd ze opgebeld door iemand en ben ik weggegaan.
Tja, volgende keer dat het gebeurt, moet je daarna door blijven praten. Maar als ik jou was zou ik gewoon een keer gaan chillen in een discotheek met wat matties die goed meisjes kunnen versieren, en kijk wat ze doen.
pi_77355007
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tja, volgende keer dat het gebeurt, moet je daarna door blijven praten. Maar als ik jou was zou ik gewoon een keer gaan chillen in een discotheek met wat matties die goed meisjes kunnen versieren, en kijk wat ze doen.
In dit koude weer kom je niet veel mooie meisjes op straat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')