Nee dat wilde ik ook zeggen, ik heb een fout gemaakt. Ik bedoelde te zeggen dat de meeste meisjes het NIET leuk vinden om op straat gesproken te worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Om je even een ander perspectief aan te bieden: geen van mijn vriendinnen, allen blank I must admit, vinden het leuk om (door een neger of mocro) met intentie aangesproken te worden op straat. Geen enkele. Ze ervaren het als intimiderend, denigrerend en in het minst erge geval irritant.
Da's mooi, dan ervaren we hetzelfdequote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:59 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee dat wilde ik ook zeggen, ik heb een fout gemaakt. Ik bedoelde te zeggen dat de meeste meisjes het NIET leuk vinden om op straat gesproken te worden.
Mijn sex daagt de biologie lessen van vroeger uit, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als jij saaie seks hebt met Nederlandse meisjes, dan zal je ook saaie seks met Marokkaanse meisjes hebben.
Dus je moet het maar proberen. Misschien kun je het op een tactisch manier vragen, zodat je niet meteen uitgescholden wordt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:46 schreef antiliaan het volgende:
Op marokko.nl kan je geen normale positieve reacties verwachten maargoed daar zitten de meeste marokkaanse meisjes op.
Vaandag sprak ik een meid aan op een station ik zag haar al buiten lopen en ben teruggekeerd om het te proberen. ik kon haar niet meteen aanspreken maar na een paar minuten ging ik naast haar zitten en begon te zeggen hai en ze zei terug met een serieuse gezichtsuitlating hai terug en toen begon ik met me zin,,ik weet niet of je er van gediend bent maar je hebt echt mooie ogen en begon ze te glimlachen en tussendoor zeggen dankjewel en toen ze haar blik weer voor zich uit werpte was die glimlach weer weg.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:59 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee dat wilde ik ook zeggen, ik heb een fout gemaakt. Ik bedoelde te zeggen dat de meeste meisjes het NIET leuk vinden om op straat gesproken te worden.
En wat heb je daarna gedaan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:57 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Vaandag sprak ik een meid aan op een station ik zag haar al buiten lopen en ben teruggekeerd om het te proberen. ik kon haar niet meteen aanspreken maar na een paar minuten ging ik naast haar zitten en begon te zeggen hai en ze zei terug met een serieuse gezichtsuitlating hai terug en toen begon ik met me zin,,ik weet niet of je er van gediend bent maar je hebt echt mooie ogen en begon ze te glimlachen en tussendoor zeggen dankjewel en toen ze haar blik weer voor zich uit werpte was die glimlach weer weg.
Wist ik niet wat ik verder nog moest zeggen en was het stilgevallen en vervolgens stond ik op en ging weer verder.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Wist ik niet wat ik verder nog moest zeggen en was het stilgevallen en vervolgens stond ik op en ging weer verder.
...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Wist ik niet wat ik verder nog moest zeggen en was het stilgevallen en vervolgens stond ik op en ging weer verder.
Je hebt een nieuwe manier gevonden om een vrouw zwanger te schoppen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:09 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mijn sex daagt de biologie lessen van vroeger uit, dat bedoel ik.
Althans, met enige medewerking
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef antiliaan het volgende:
[..]
de vuige racistenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je kan niet voor alle negers spreken, he?
De reden waarom dat je niet vaak ziet dat een Marokkaanse meisje met een niet Marokkaans gaat, is omdat het in hun cultuur verboden is.
misschien dacht ze dat je haar zakken kwam rollen ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:57 schreef antiliaan het volgende:
[..]
en toen ze haar blik weer voor zich uit werpte was die glimlach weer weg.
Of hij praat net zo belabberd als-ie schrijft.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:48 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
misschien dacht ze dat je haar zakken kwam rollen ?
Ik wist niet zo goed wat ik verder moest zeggen en toevallig werd ze opgebeld door iemand en ben ik weggegaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja ik ben terug en ik heb weer zin.
Dus je hebt een meisje aangesproken, ze heeft positief gereageerd maar je wist niks meer te zeggen dus je liep toen weg. Een persoonlijk vraagje, vind je dat niet achterlijk? Denk je niet dat je iets had anders had moeten doen?
Kijk, in zo'n geval moet je gewoon een praatje maken. Je hebt haar een leuke compliment gegeven en een positieve reactie gekregen. Dan moet je niet stil blijven en weglopen. Je moet gewoon praten, een gesprek beginnen. Dat kan je toch wel? Vraag haar haar naam, vraag ze waar ze naartoe gaat, geef haar wat meer complimentjes en flirt met haar een beetje. Als ze nog steeds positief reageert moet je haar haar nummer vragen en zeggen dat je een keertje met haar wilt afspreken. Als je geluk hebt, krijg je dan ook een positieve reactie.
Daar gaat heel de discussie niet over. Waarom blijf je het herhalen?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Nooit meegemaakt, maar ja, ik hou het ook liever op blank. Vind ik gewoon mooier.
Tja, volgende keer dat het gebeurt, moet je daarna door blijven praten. Maar als ik jou was zou ik gewoon een keer gaan chillen in een discotheek met wat matties die goed meisjes kunnen versieren, en kijk wat ze doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:25 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Ik wist niet zo goed wat ik verder moest zeggen en toevallig werd ze opgebeld door iemand en ben ik weggegaan.
In dit koude weer kom je niet veel mooie meisjes op straatquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja, volgende keer dat het gebeurt, moet je daarna door blijven praten. Maar als ik jou was zou ik gewoon een keer gaan chillen in een discotheek met wat matties die goed meisjes kunnen versieren, en kijk wat ze doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |