wat zou het mooi zijn, deze komende verwachte kwartfinales en dan nog met Nalbandian erbij!quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
wat zou het mooi zijn, deze komende verwachte kwartfinales en dan nog met Nalbandian erbij!
Ja, wel in de lijn der verwachting. Had alleen verwacht dat Delpo mentaal sterker zou zijn geweest en op basis daarvan zou hebben gewonnen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:21 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Trouwens, hoe kan Cilic van Delpo winnen?
Daar moet je ook echt raketgeleerde voor zijn om dat te bedenken.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef jojomen4 het volgende:
Rod pakt het slim aan met alle ballen op de backhand van Gonzalez.
Jah ik ook... Zeker na die gewonnen 4e set... Maar wel leuk voor Cilic, al zie ik hem niet van Roddick winnen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, wel in de lijn der verwachting. Had alleen verwacht dat Delpo mentaal sterker zou zijn geweest en op basis daarvan zou hebben gewonnen.
Dat ja.quote:
Dude, ga je toch niet je excuses voor aanbieden.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:39 schreef DeeBee het volgende:
Hehe, ja in m'n enthousiasme zat ik heel even mis op m'n toetsenbord, excuses.
Het was wel duidelijk wat ik bedoelde en van genoot dat punt...
Ik vind het best matig eigenlijk. Oke, je ziet wat passings, maar dat is puur vanwege die WTA-approach shots..quote:
Die backhand was prachtig, en de opbouw bij het punt om de break te pakken was ook mooi. Daarnaast ramt Gonzalez er soms keihard op los (bij de service games van Roddick), dat vind ik ook wel mooi om te zien.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het best matig eigenlijk. Oke, je ziet wat passings, maar dat is puur vanwege die WTA-approach shots..
Haha, so true.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het best matig eigenlijk. Oke, je ziet wat passings, maar dat is puur vanwege die WTA-approach shots..
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:47 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Die backhand was prachtig, en de opbouw bij het punt om de break te pakken was ook mooi. Daarnaast ramt Gonzalez er soms keihard op los (bij de service games van Roddick), dat vind ik ook wel mooi om te zien.
In het algemeen is het niveau misschien niet al te best nee. Ook ik heb me in mijn enthousiasme versproken. Ik was ff blij met de break (kun je je misschien wel voorstellen).
Wat een pijpbekkie heeft die hé!?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft er iemand al caps gemaakt van de vriendin van Fernando Gonzalez?
Lijkt een beetje op een Latijnse versie van Ana Ivanovic, alleen dan knapper.quote:
Roddick gefixeerd op het maken van winners?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik houd van dit soort tennis, allebei snelle spelers, snel tempo, kwalitatief hoog niveau, allebei gefixeerd op het maken van winners.
Je kent zijn snoeiharde backhand.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Roddick gefixeerd op het maken van winners?
Roddick niet nee. Maar als Gonzalez flink aan het beuken is, dan probeert Roddick dat ook. Dan lijkt het alsof hij ook winners wil maken, maar dat is alleen zo omdat Gonzo aanvalt.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aces zijn in mijn ogen ook winners.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Andersom ook. Roddick komt amper meer door de verdediging van Gonzo heen.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gonzalez lijkt de verdediging van Roddick nu toch wel aan puin geslagen te hebben
Tegen een Gonzalez on fire moet je het alleen niet van percentage-tennis hebben. Andy speelt al het hele toernooi iets behoudender, maar tegen Gonzo werkt dat steeds minder ...quote:
Bassie bent gij het?quote:
Geeft het uit handen? Hij staat voor, en had net breakpunt..quote:Op zondag 24 januari 2010 13:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Gonzalez geeft het nu uit handen. Jammer hoor. Als hij nu gewoon wat constanter zou zijn, zou hij in de top 5 hebben gestaan.
Ga je nou over 5 minuten je post weer aanpassen?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:47 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Geeft het uit handen? Hij staat voor, en had net breakpunt..
Er zijn weinig spelers grilliger dan Gonzalez, het is altijd afwachten hoe hij zijn volgende punt tennist,quote:Op zondag 24 januari 2010 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Gonzalez heeft het gewoon vandaag, dit wint Roddick niet.
Gonzalez is gewoon een alles of niets speler..tactiek zit er relatief weinig in, hoewel hij wel goed kan variëren qua tempo, maar daar ging het niet om, alleen om het tactisch falen van Rod. Gonzo staat daar los van.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:22 schreef magik7777 het volgende:
Wel opmerkelijk dat er mensen zijn die het tactisch vermogen van Roddick onderschatten. Gonzalez is een machtig mooie tennisser om te zien, maar tactisch is hij echt wel een stuk minder dan de gemiddelde top 10 speler. Hij kan maar 1 ding....rammen. En maakt soms hele rare keuzes. Ik hoop echt dat hij wint hoor. Maar een grand slam winnen zal er voor hem zolang er spelers als Federer Nadal, enz zijn niet inzitten.
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:27 schreef Tim86 het volgende:
Roddick wint de tiebreak zometeen met 12-10 overigens.
nah, wordt 6-8 voor Gonzo, nadat Roddick een bal in het net smashedquote:Op zondag 24 januari 2010 14:27 schreef Tim86 het volgende:
Roddick wint de tiebreak zometeen met 7=2 overigens.
Tactisch falen? hij beent een ontketende Gonzalez bij. Hij tennist behoudend, omdat zijn tegenstander alles vol weg staat te meppen. Ik zou niet weten hoe je anders tegen zo iemand kan tennissen? En vaak, heeeeeel vaak, wint vastheid en behoudenheid het van het spectaculaire punten maken.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gonzalez is gewoon een alles of niets speler..tactiek zit er relatief weinig in, hoewel hij wel goed kan variëren qua tempo, maar daar ging het niet om, alleen om het tactisch falen van Rod. Gonzo staat daar los van.
Roddick speelt veel te behoudend in de rally..echt meters van de baseline af. Zo ga je gewoon niet winnen..van niemand. Als hij dan een keer aanvallend speelt dan is het met een veredelde chip en charge die ook weer niet richting de lijn valt maar middenin de baan en dan ook nog eens veel te vaak op de forehandkant (of dusdanig traag dat Gonzo eromheen kan lopen). Enige manier om een hoog percentage van je netpunten te winnen met een gebrekkige volley als die van Roddick is door spinballen, of in ieder geval diepe ballen, in de backhandhoek van Gonzalez te spelen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:30 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Tactisch falen? hij beent een ontketende Gonzalez bij. Hij tennist behoudend, omdat zijn tegenstander alles vol weg staat te meppen. Ik zou niet weten hoe je anders tegen zo iemand kan tennissen? En vaak, heeeeeel vaak, wint vastheid en behoudenheid het van het spectaculaire punten maken.
En twijfel = let lijkt me.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:35 schreef TheGeneral het volgende:
Dit was nooit een winner. Vraag is alleen of Gonzo hem liet lopen omdat hij dacht dat hij uitging, of dat hij na de call de bal liet lopen.. Dan moet het een let zijn.
Nouja geluk.. Hij had al 4 setpoints gehad, dit zat er wel aan te komen.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Precies, wat een bs.
Lekkere luck voor Rodlul zo ook...pff...
Maar Gonzo had natuurlijk ook even zn racket uit kunnen steken om de bal te raken. Dan is het sowieso een let ....quote:Op zondag 24 januari 2010 14:35 schreef TheGeneral het volgende:
Dit was nooit een winner. Vraag is alleen of Gonzo hem liet lopen omdat hij dacht dat hij uitging, of dat hij na de call de bal liet lopen.. Dan moet het een let zijn.
Ja, want het enige wat telt is dat een wedstrijd in een 5-setter eindigt.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:38 schreef magik7777 het volgende:
wat een gemekker, komt er een 5e set, is het nog niet goed.
Als het een leuke pot is wel ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, want het enige wat telt is dat een wedstrijd in een 5-setter eindigt.
Dat is waar, maar 1 punt kan best het verschil zijn tussen winst en verlies.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef magik7777 het volgende:
En dan nog iets, een wedstrijd verlies je nooit op 1 punt.
Wel.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef magik7777 het volgende:
En dan nog iets, een wedstrijd verlies je nooit op 1 punt.
Zit niet uit je nek te kletsen, een game win je alleen als je minimaal 2 punten meer maakt als je tegenstander in die game. Dus een wedstrijd verlies je al helemaal niet op 1 punt.quote:
Klopt.quote:
Fuck wat is het allemaal makkelijk vanuit je luie stoel zegquote:Op zondag 24 januari 2010 14:46 schreef magik7777 het volgende:
Zoals ik eerder al zei, Gonzalez 1 van de meest aantrekkelijke spelers om naar te kijken, maar een grillige speler. Speelt vaak het ene mooie punt na het andere, maar als je een set zo verliest, moet je professioneel genoeg zijn om jezelf er overheen te zetten, en de 5e (beslissende set, want alles wat je ervoor gedaan heeft, telt dan nio\et meer) meteen goed te beginnen, en niet meteen een break afstaan.
Jezus kom op man ... Emotie hoort bij topsportquote:Op zondag 24 januari 2010 14:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt.
Wat triest is die Gonzalez toch met z'n rackets zet. Ik vind het net een kind.
Idd daarom staan hun daar, en zit ik hier. Het zijn professionele tennissers, ze trainen ik weet niet hoeveel uur per week. Koppie erbij houden. Anders win je NOOIT een grand slam.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Fuck wat is het allemaal makkelijk vanuit je luie stoel zeg![]()
O, en Gonzo kan best aardig een racketje breken. Het is geen Marat, maar hij doet het aardig
Blijkbaar vindt de ATP ook van niet, anders kreeg je er geen waarschuwing voor.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jezus kom op man ... Emotie hoort bij topsport
Ja, want het mentale aspect van een zeer belangrijk punt verliezen speelt helemaal niet mee, topsporters zijn immers allemaal robots.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:47 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Zit niet uit je nek te kletsen, een game win je alleen als je minimaal 2 punten meer maakt als je tegenstander in die game. Dus een wedstrijd verlies je al helemaal niet op 1 punt.
Rackets slopen is voor heethoofden, je schiet er geen zak mee op. Emotie hoort bij sport, maar als mijn tegenstander zijn racket sloopt, dan sta ik in mijn vuistje te lachen, want dan heb ik hem precies waar ik hem hebben wil.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:47 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Zit niet uit je nek te kletsen, een game win je alleen als je minimaal 2 punten meer maakt als je tegenstander in die game. Dus een wedstrijd verlies je al helemaal niet op 1 punt.
Die won het op kwantiteit, maar niet op kwaliteit. Als Gonzo een racket te grazen neemt dan lijkt het amper nog op een racketquote:
Ja, zoals Chriz zegt, alle proftennissers zijn robots. Jij bent zeker ook zo iemand die beweert dat het niet uitmaakt of je een penalty trapt in de 1e divisie bij Schubbekutveen uit of in de WK-finale tegen Brazilie, je bent immers in beide gevallen profquote:Op zondag 24 januari 2010 14:50 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Idd daarom staan hun daar, en zit ik hier. Het zijn professionele tennissers, ze trainen ik weet niet hoeveel uur per week. Koppie erbij houden. Anders win je NOOIT een grand slam.
Tjezus ... als je het zo bekijktquote:Op zondag 24 januari 2010 14:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt de ATP ook van niet, anders kreeg je er geen waarschuwing voor.
Als het punt zo belangrijk was, waarom gaat hij dan niet voor die bal?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, want het mentale aspect van een zeer belangrijk punt verliezen speelt helemaal niet mee, topsporters zijn immers allemaal robots.
Ik kijk het filmpje niet eens, want ook een tie break win/verlies je met 2 punten verschil.quote:
Baghdatis staat van de week 2 sets en een break achter tegen Ferrer. Jaagt vervolgens zn racket over de kling van pure woede, komt vol adrenaline te staan en wint in 5 sets. O nee, dat komt natuurlijk omdat ie daarop heeft getraind en Ferrer zn koppie er niet meer bijhield ....quote:Op zondag 24 januari 2010 14:52 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Rackets slopen is voor heethoofden, je schiet er geen zak mee op. Emotie hoort bij sport, maar als mijn tegenstander zijn racket sloopt, dan sta ik in mijn vuistje te lachen, want dan heb ik hem precies waar ik hem hebben wil.
Het zijn de regels, en hij leeft ze naquote:Op zondag 24 januari 2010 14:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo'n goede wedstrijd gaat als een nachtkaars uit. Wat een anti-climax. Ze zouden die umpire uit zijn professie moeten zetten, wat een amateur.
Een beetje zelfbeheersing kan geen kwaad.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dan heeft hij duidelijk de eerste 2 sets wat fout gedaan.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Baghdatis staat van de week 2 sets en een break achter tegen Ferrer. Jaagt vervolgens zn racket over de kling van pure woede, komt vol adrenaline te staan en wint in 5 sets. O nee, dat komt natuurlijk omdat ie daarop heeft getraind en Ferrer zn koppie er niet meer bijhield ....
Wablief? Volgens de regels had hij het punt over moeten laten spelen..quote:Op zondag 24 januari 2010 14:57 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Het zijn de regels, en hij leeft ze na
Ne,e ik vind het kinderachtig hoe hij het doet. Hij staat altijd zo irritant recalcitrant te doen op de baan. Net als die keer dat hij op de afdruk van de bal ging zitten. Ik vind dat hij zich gedraagt als een verwend kind.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
[..]
Tjezus ... als je het zo bekijktdat de ATP ergens een waarschuwing voor geeft, betekent niet per definitie dat het meteen kinderachtig is zoals jij suggereert
Je begrijpt hem verkeerd. Qua aantallen klopt het wel wat je zegt, maar hij bedoelt dat het psychologische element weleens kan maken dat het momentum na 1 punt helemaal verandert.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:56 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik kijk het filmpje niet eens, want ook een tie break win/verlies je met 2 punten verschil.
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ne,e ik vind het kinderachtig hoe hij het doet. Hij staat altijd zo irritant recalcitrant te doen op de baan. Net als die keer dat hij op de afdruk van de bal ging zitten. Ik vind dat hij zich gedraagt als een verwend kind.
Niet waar, ALS Gonzalez de intentie had om de bal terug te spelen, (had hij niet) dan heb je gelijk. Beeld je dezelfde situatie eens in, en denk dan dan Gonzalez 20 meter van die bal afstaat. Zou het dan ook een let zijn????quote:Op zondag 24 januari 2010 14:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Wablief? Volgens de regels had hij het punt over moeten laten spelen..
Ja, maar dat is iets dat je zelf in de hand hebt, en niet door een zogenaamd scheidsrechtelijk falen.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je begrijpt hem verkeerd. Qua aantallen klopt het wel wat je zegt, maar hij bedoelt dat het psychologische element weleens kan maken dat het momentum na 1 punt helemaal verandert.
Durf jij voor de volle 100 procent zeker te beweren dat de call van de lijnrechter komt NADAT Gonzo niet meer voor die bal gaat? Ik heb het fragment alleen zonder geluid gezien, dus ik heb geen idee ...quote:Op zondag 24 januari 2010 15:01 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Niet waar, ALS Gonzalez de intentie had om de bal terug te spelen, (had hij niet) dan heb je gelijk. Beeld je dezelfde situatie eens in, en denk dan dan Gonzalez 20 meter van die bal afstaat. Zou het dan ook een let zijn????
Jij bent zeker mentaal nog harder dan Lleyton Hewitt of niet dan? Held ....quote:Op zondag 24 januari 2010 15:03 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is iets dat je zelf in de hand hebt, en niet door een zogenaamd scheidsrechtelijk falen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat een gelul
Staat er een keer niet twee saaie lullen als Federer of Djokovic op de baan, is het allemaal overdreven, en ze moeten zich inhouden, en ze moeten hun koppie erbij houden, en ze moeten normaal doen.
Jij vertelt het allemaal wel heel erg simpel, niet te geloven..quote:Op zondag 24 januari 2010 15:03 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is iets dat je zelf in de hand hebt, en niet door een zogenaamd scheidsrechtelijk falen.
Als Gonzo ziet dat die bal in is, waarom gaat hij er dan niet voor? Daar staat de call van de lijnrechter toch buiten? Hij kon hem slaan zeg je, dan kon hij toch ook zien dat die bal in is. Oftewel terugslaan. Het is hoe lullig het ook klinkt, zijn foutquote:Op zondag 24 januari 2010 15:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Durf jij voor de volle 100 procent zeker te beweren dat de call van de lijnrechter komt NADAT Gonzo niet meer voor die bal gaat? Ik heb het fragment alleen zonder geluid gezien, dus ik heb geen idee ...
Ik weet alleen dat Gonzo dichtbij genoeg stond om nog te slaan en dat er een foutieve call gemaakt wordt.
Is dat grappig bedoeld? Federer heeft dat geloof ik welgeteld 1 keer gedaan in zijn carrière. Gonzalez doet het steeds. Maar het gaat me niet zozeer om dat gooien met zijn racket maar om het hele plaatje van kinderachtig gedrag.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nou mondje dicht.
Ik tennis heeeeeel wat uurtjes in de week, speel heeeeeel wat toernooitjes, win en verlies, maar NOOOOOIT dat er een racket kapot gaat.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij bent zeker mentaal nog harder dan Lleyton Hewitt of niet dan? Held ....
Het gaat erom of hij bij de bal had gekund.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:01 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Niet waar, ALS Gonzalez de intentie had om de bal terug te spelen, (had hij niet) dan heb je gelijk. Beeld je dezelfde situatie eens in, en denk dan dan Gonzalez 20 meter van die bal afstaat. Zou het dan ook een let zijn????
misschien ook omdat jij je dat niet kan permiteren?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:08 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik tennis heeeeeel wat uurtjes in de week, speel heeeeeel wat toernooitjes, win en verlies, maar NOOOOOIT dat er een racket kapot gaat.
Tering wat ben jij een zuigertje zeg..quote:Op zondag 24 januari 2010 15:09 schreef magik7777 het volgende:
Hmmm wie had dat verwacht, zoals ik al zei, Gonzalez is een grillige speler. Roddick is misschien saai, maar wel de meest constante, en voila, wie wint er?
Ik zie Davydenko nog wel van Federer winnen trouwens
Zijn dure dingen, hè?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:08 schreef magik7777 het volgende:
Ik tennis heeeeeel wat uurtjes in de week, speel heeeeeel wat toernooitjes, win en verlies, maar NOOOOOIT dat er een racket kapot gaat.
ik herinner je aan Sluiter in de finale tegen die duitser, zelfde situatie. Je moet laten merken dat je bal aankunt, en dat doe je door ervoor te gaan. Als je blijft staan, verdien je het punt niet, en dwing je ook geen let af.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het gaat erom of hij bij de bal had gekund.
Ik kan me dat in principe wel permiteren, maar zie het nut er niet van in. Af en toe scheld ik op mezelf, maar daar blijft het bij.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:10 schreef franklop het volgende:
[..]
misschien ook omdat jij je dat niet kan permiteren?
De toppers hebben zo een nieuw racket bij de hand
Ik vind Nadal ook wel goede speler, zie ik nog wel een keer een grand slam winnen die jongenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:09 schreef magik7777 het volgende:
Hmmm wie had dat verwacht, zoals ik al zei, Gonzalez is een grillige speler. Roddick is misschien saai, maar wel de meest constante, en voila, wie wint er?
Ik had ook Roddick verwacht voor de zege vandaag, maar wat jij allemaal voor onzin verteltquote:Op zondag 24 januari 2010 15:09 schreef magik7777 het volgende:
Inderdaad..wij recreanten hebben geen 10 rackets in onze tasquote:
Schelden op jezelf? Tjongejonge, wel je koppie erbij houden hoor man. Anders heb je er alleen jezelf mee, heb je niets aan hoor ....quote:Op zondag 24 januari 2010 15:13 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik kan me dat in principe wel permiteren, maar zie het nut er niet van in. Af en toe scheld ik op mezelf, maar daar blijft het bij.
En jij een zielig persoon, waar baseer je dat op?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tering wat ben jij een zuigertje zeg..
Onzin? verklaar je nader...quote:Op zondag 24 januari 2010 15:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik had ook Roddick verwacht voor de zege vandaag, maar wat jij allemaal voor onzin vertelt
Op je gedrag hier. Loopt alleen maar te mekkeren en te pochen.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:13 schreef magik7777 het volgende:
[..]
En jij een zielig persoon, waar baseer je dat op?
Ga lekker vissen joh, ik neem de agressie van het vorige punt niet mee het volgende punt in, en daar gaat het om.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Schelden op jezelf? Tjongejonge, wel je koppie erbij houden hoor man. Anders heb je er alleen jezelf mee, heb je niets aan hoor ....
mekkeren? en pochen?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op je gedrag hier. Loopt alleen maar te mekkeren en te pochen.
Roddick geeft net zelf aan dat hij ook geen idee heeft waarom hij het punt krijgt, en dat het dus blijkbaar afhangt van hoe de scheids er tegenaan kijkt ... dat hij de regel dus nog steeds niet snapt.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:16 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ga lekker vissen joh, ik neem de agressie van het vorige punt niet mee het volgende punt in, en daar gaat het om.
Het is een ongelofelijke hoeveelheid open deuren intrappen, er vervolgens met je hoofd nog eens dwars doorheen komen om een half uur later te beweren dat je het zo goed gezien hebt, dat je briljant bent en dat je het allemaal al voorspeld had.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:19 schreef magik7777 het volgende:
[..]
mekkeren? en pochen?
Ik zeg iets, en daar word op gereageerd, en daar reageer ik weer op enz enz. dat Gonzalez hier 2-1 in sets voor stond, en dat ik dan zeg, dat mensen Roddick niet moeten onderschatten, en dat Gonzalez grillig is, en zich teveel mee laat slepen. enz enz. is dat opscheppen en pochen?
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:20 schreef magik7777 het volgende:
people go f*ck yourself, ik hou het voor gezien, als je als mens je eigen standpunt niet mag verdedigen, is het wel heel triest. veel plezier nog
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:22 schreef APK het volgende:
Volgens mij heeft die vogel zijn huis leeggezeurd en is hij nu aan het internet begonnen.
Kijk als er mensen geweldig enthousiast zijn over Gonzalez, en ik zeg dat ze Roddick niet moeten onderschatten, en dat word met een lach afgedaan. Gek he dat ik daarop reageer? Niemand wist dat die wedstrijd zo zou lopen, maar met Gonzo is het vaak wachten op het moment dat hij zichzelf kwijtraakt, net als safin voorheen.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het is een ongelofelijke hoeveelheid open deuren intrappen, er vervolgens met je hoofd nog eens dwars doorheen komen om een half uur later te beweren dat je het zo goed gezien hebt, dat je briljant bent en dat je het allemaal al voorspeld had.
O wacht, jij zei al die dingen omdat jij halverwege de 4e set al precies wist wat er ging gebeuren. Geen gokje, geen open deur. Nee, je WIST het. Mag ik je totonummers voor volgende week even?
Bij mij zijn er nog mensen die ik weg zou kunnen zeuren. Jaloers?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:22 schreef APK het volgende:
Volgens mij heeft die vogel zijn huis leeggezeurd en is hij nu aan het internet begonnen.
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Schelden op jezelf? Tjongejonge, wel je koppie erbij houden hoor man. Anders heb je er alleen jezelf mee, heb je niets aan hoor ....
Ik wel, ik heb alleen maar twee vogels.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:27 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Bij mij zijn er nog mensen die ik weg zou kunnen zeuren. Jaloers?
Dat is Fok!. Verbaas je er niet over als je opeens door verschillende mensen tegelijk wordt afgezeken. Dat versterkt de onderlinge band op een forum.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:26 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Kijk als er mensen geweldig enthousiast zijn over Gonzalez, en ik zeg dat ze Roddick niet moeten onderschatten, en dat word met een lach afgedaan. Gek he dat ik daarop reageer? Niemand wist dat die wedstrijd zo zou lopen, maar met Gonzo is het vaak wachten op het moment dat hij zichzelf kwijtraakt, net als safin voorheen.
Dat zijn toch geen mensenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb alleen maar twee vogels.
Nee, maar ik zeg toch juist dat ik daarom jaloers op hem ben.quote:
Je zou kunnen gaan denken dat je er gewoon naast zit als iedereen het met je oneens is, maar nee..quote:Op zondag 24 januari 2010 15:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is Fok!. Verbaas je er niet over als je opeens door verschillende mensen tegelijk wordt afgezeken. Dat versterkt de onderlinge band op een forum.
Ik vind dat nooit zo'n overtuigend criterium. Wat de meerderheid vindt, zegt mij niet zoveel. De meerderheid kan gelijk hebben maar kan net zo makkelijk ongelijk hebben.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je zou kunnen gaan denken dat je er gewoon naast zit als iedereen het met je oneens is, maar nee..
Is niks mis mee, maar als je een mening hebt die aangevallen word, en je kunt die onderbouwen, dan ben je een betweter, eigenwijs, koppig, god, enz enz Maar ja, niks aan te doenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is Fok!. Verbaas je er niet over als je opeens door verschillende mensen tegelijk wordt afgezeken. Dat versterkt de onderlinge band op een forum.
Aaaaaaaaah, zielugquote:Op zondag 24 januari 2010 15:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk maar aan Columbus die zei dat de aarde rond zou zijn. Maar dat kan toch niet zei iedereen, en hij werd voor gek verklaard.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je zou kunnen gaan denken dat je er gewoon naast zit als iedereen het met je oneens is, maar nee..
Columbus ging op hoop van zegen .. ik heb jou hoger zittenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:46 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Denk maar aan Columbus die zei dat de aarde rond zou zijn. Maar dat kan toch niet zei iedereen, en hij werd voor gek verklaard.
Als je objectief kijkt, is de kans dat de meerderheid gelijk heeft, groter dan de kans dat een kleine minderheid gelijk heeft, gegeven dat iedereen ongeveer even veel er vanaf weet (waar je tot op zekere hoogte van uit kan gaan op zo'n forum).quote:Op zondag 24 januari 2010 15:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat nooit zo'n overtuigend criterium. Wat de meerderheid vindt, zegt mij niet zoveel. De meerderheid kan gelijk hebben maar kan net zo makkelijk ongelijk hebben.
Tenzij je het met feiten kunt onderbouwen.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je objectief kijkt, is de kans dat de meerderheid gelijk heeft, groter dan de kans dat een kleine minderheid gelijk heeft, gegeven dat iedereen ongeveer even veel er vanaf weet (waar je tot op zekere hoogte van uit kan gaan op zo'n forum).
Tenzij je solist bent.
Dat vind ik dan weer niet zo'n sterk criterium; je kan nagenoeg iedere mening met feiten onderbouwen.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:51 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Tenzij je het met feiten kunt onderbouwen.
En intentie is objectief meetbaar.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:01 schreef magik7777 het volgende:
Uitgaande van het punt dat Roddick "kreeg".... 90% van de fokkers vond dat het een let was. Maar als er in de regels staat dat de speler de intentie moet hebben de bal te spelen, of met zijn/haar racket te beroeren. Dan zijn dat wel degelijk feiten. Regel is regel, en waarschijnlijk kent zelfs Roddick die regel niet. Maar Sluiter ondertussen wel, na zijn verloren finale in Rosmalen vorig jaar geloof ik.
Je bedoelt jezelf neem ik aan? Jij bent een van degenen over wie ik het heb.quote:
Nou nou nou, een beetje beschaafd mag ook wel.quote:Is dit geen materiaal voor een van je befaamde hele slechte kutgrappen trouwens ?
Dat iedereen in die tijd dacht dat de aarde plat was is overigens ook maar een fabeltjequote:Op zondag 24 januari 2010 15:46 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Denk maar aan Columbus die zei dat de aarde rond zou zijn. Maar dat kan toch niet zei iedereen, en hij werd voor gek verklaard.
Je zou misschien kunnen zeggen dat Gonzalez pech heeft hoe het is gelopen maar dat hij het deels aan zichzelf te wijten heeft.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:08 schreef magik7777 het volgende:
Als je stilstaat wel ja, feit is, hij ziet de bal, hij ziet dat die bal in is, maar maakt geen aanstalte om de bal terug te spelen. Hoe je het went of keert, Daar maakt gonzalez de fout. Altijd de bal op zijn minst aanraken, of proberen te halen, en terug te slaan, na je slag kun je challengen.
Maar het gaat dus om de intentie he..quote:Op zondag 24 januari 2010 16:01 schreef magik7777 het volgende:
Uitgaande van het punt dat Roddick "kreeg".... 90% van de fokkers vond dat het een let was. Maar als er in de regels staat dat de speler de intentie moet hebben de bal te spelen, of met zijn/haar racket te beroeren. Dan zijn dat wel degelijk feiten. Regel is regel, en waarschijnlijk kent zelfs Roddick die regel niet. Maar Sluiter ondertussen wel, na zijn verloren finale in Rosmalen vorig jaar geloof ik.
Dat zowiezo, hij had zeker pech, en geloof me, ik had Gonzalez het liefst zien winnen, want hij zorgt met zijn spel voor spektakel.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je zou misschien kunnen zeggen dat Gonzalez pech heeft hoe het is gelopen maar dat hij het deels aan zichzelf te wijten heeft.
Dat zei ik ook al, als Gonzalez aan de andere kant van de baan stond, 10 meter ervan af, zou hij dan die let ook hebben durvan vragen? Hij staakte met het spelen van het punt, en verloor daarmee het recht op een let. En dat zal hij de volgende keer niet meer doen denk ik.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar het gaat dus om de intentie he..
Dus stel Gonzalez had er totaal niet bij gekund, maar hij had nog wel de intentie gehad om die bal te slaan, was het wel een let geweest?
En als je het punt laat lopen omdat je hoort de de lijnrechter uit roept?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:25 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, als Gonzalez aan de andere kant van de baan stond, 10 meter ervan af, zou hij dan die let ook hebben durvan vragen? Hij staakte met het spelen van het punt, en verloor daarmee het recht op een let. En dat zal hij de volgende keer niet meer doen denk ik.
Het zit zo, eerst word gekeken of je doorspeelt, en de bal raakt, is dat het geval, dan heb je recht op een let, want je word min of meer onderbroken.
Raak je de bal niet, (omdat je hem niet bijkan, of omdat je het punt laat lopen) dan heb je geen recht op een let, tenzij de umpire van mening is, dat je de bal wel bij had gekunt. Nu zullen er veel mensen denken, "ja maar gonzalez kon die bal toch bij? Ja, maar hij verloor het recht op een let, toen hij het punt liet lopen.
Ik herinner je aan Sluiter tegen Becker.
Nee, hij is de slag niet aan het voorbereiden ofzoquote:Op zondag 24 januari 2010 16:33 schreef magik7777 het volgende:
Kijk zelf, je ziet Gonzalez nooit de intentie hebben om die bal terug te slaan.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:33 schreef magik7777 het volgende:
Kijk zelf, je ziet Gonzalez nooit de intentie hebben om die bal terug te slaan.
Kijk en luister nog meer een keer naar het filmpje van het setpoint. Gonzalez doet niets en als de bal hem voorbij is wordt er pas gecalled.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En als je het punt laat lopen omdat je hoort de de lijnrechter uit roept?
[...]
Klopt.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:40 schreef magik7777 het volgende:
Dat is het hem nou juist, kijk eens heel goed, je ziet hem zijn racket al wegtrekken VOOR dat de buil stuit (dus ook voor de call)
Zo'n tennisbaan is omringd met microfoons, dus de afstand microfoon lijnrechter is niet zo heel groot neem ik aan. Ik snap de twijfel alom, maar in het filmpje waar de discussie erna te zien is. Zie je Roddick het punt al claimen bij de umpire, je ziet hem tegen de umpire zeggen, als de bal in is, is het mijn punt. En loopt bij het zien van de hawkeye beelden, meteen met zijn armen omhoog naar zijn stoel.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Misschien hoort Gonzalez het geluid eerder dan het op televisie is..
Maar vooruit, wellicht hebben jullie gelijk
Zou goed kunnen ja, Maar Henin oogt niet oppermachtig. Tegen Wickmayer speelde ze een goede pot, maar Petrova is wel een beetje de verassing van het toernooi op dit moment. Mept eerst Clijsters van de baan, en daarna Koeznetsova. Word een mooie pot denk ikquote:Op zondag 24 januari 2010 17:15 schreef Szura het volgende:
Met het schema Petrova --> Jie/Kirilenko haalt Henin de finale nog...![]()
Zal niet vaak voorkomen dat ik voor een Williams ga supporteren maar in het geval van een finale Serena/Venus - Henin toch wel
Doe mij dan maar de looks van Kirilenko, de service van Venus en de rest van Henin.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:33 schreef magik7777 het volgende:
Klopt, Henin met het uiterlijk van een Ivanovic is mijn ideale tennister.
Henin supergoede techniek en tactiek, mooiste backhand van het circuit, en meest all round speelster. Alleen de kop die op het vrouwke staat is wat minder fraai. Maar qua tennis amai amai
Petrova staat wel bijzonder sterk te tennissen hoor. Haar wedstrijd tegen Clijsters was indrukwekkend. Ik zie Henin daar niet zomaar overheen rollen. Al heeft ze wel het mentale voordeel dat ze haar twee weken terug in Brisbane vrij makkelijk klopte.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:15 schreef Szura het volgende:
Met het schema Petrova --> Jie/Kirilenko haalt Henin de finale nog...![]()
Zal niet vaak voorkomen dat ik voor een Williams ga supporteren maar in het geval van een finale Serena/Venus - Henin toch wel
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die won het op kwantiteit, maar niet op kwaliteit. Als Gonzo een racket te grazen neemt dan lijkt het amper nog op een racket
Vind ik ook. Is gewoon goed voor de sport als iemand met een mooie techniek wat wint. Ik hoop dan ook dat Henin die luie Williamsen afstraft.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap best dat je niks met Henin hebt vanwege haar uitstraling en uiterlijk, maar als je dan voor een Williams gaat juichen is dat de reden dus niet maar blijkbaar het tennis? Ze is nog niet de oude, maar het blijft imo toch genieten hoor en dat heb ik niet vaak bij vrouwen tennis..
Dat eerste wat je zegt maar ook dat het gewoon niet moet kunnen dat 2 vrouwen die na 1,5/2 jaar hun comeback maken gelijk hun eerste GS weer winnen.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap best dat je niks met Henin hebt vanwege haar uitstraling en uiterlijk, maar als je dan voor een Williams gaat juichen is dat de reden dus niet maar blijkbaar het tennis? Ze is nog niet de oude, maar het blijft imo toch genieten hoor en dat heb ik niet vaak bij vrouwen tennis..
Die service van Venus, ik kan er niet naar kijken, leuk dat ze regelmatig een ace slaat, maar met dezelfde regelmaat een DF onderin het netquote:Op zondag 24 januari 2010 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe mij dan maar de looks van Kirilenko, de service van Venus en de rest van Henin.
quote:
Dat zou de eerste keer zijn sinds ik me op Fok! heb geregistreerd.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[...]
Maar vooruit, wellicht hebben jullie gelijk
Klopt.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:21 schreef magik7777 het volgende:
Hmmm, en je bent hier toch al ruim 4 jaar lid....
Dat viel mij ook op jaquote:Op zondag 24 januari 2010 18:42 schreef Norrage het volgende:
En wow, roddick had toen gewoon nog een forehand en speelde aanvallendnu laffe twat
Gek eigenlijk, want oor mijn gevoel waren zijn groundstrokes nooit zo heel hard en was dat iets van de laatste anderhalf jaar. Maar vandaag vond ik het ook niet indrukwekkend. Hij duwt meer tegen die bal met die korte achterzwaai lijkt het wel.quote:
Ik heb Roddick nooit zo'n enorme hardhitter gevonden (zijn service buiten beschouwing latende) maar als je tegen Gonzalez staat, dan lijkt het alsof elke tegenstander niet hard slaat. En misschien door de druk die Gonzalez zijn tegenstander oplegt, is het ook moeilijker om zelf de snelheid in je slagen te houden.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gek eigenlijk, want oor mijn gevoel waren zijn groundstrokes nooit zo heel hard en was dat iets van de laatste anderhalf jaar. Maar vandaag vond ik het ook niet indrukwekkend. Hij duwt meer tegen die bal met die korte achterzwaai lijkt het wel.
En nu maar hopen dat KZ dit niet leest.![]()
Daar verdient ze dan ook genoeg geld mee, Venus idem trouwens met haar eigen kledinglijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef Stukjekaas het volgende:
Niemand in het vrouwentennis is zo modebewust als Serena
Dat moet je me toch eens uitleggen?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef Stukjekaas het volgende:
maar qua manier van slaan en kledij en haar enzo zijn ze juist veel vrouwelijker dan bijvoorbeeld Henin.
Toen rond 2003, was hij gewoon een andere versie van Gonzalez. Alles beuken wat in zijn pad kwam, en dan nog een betere service ook...Maar nu is Roddick volledig anders gaan spelen. Die forehand is niks meer. Maar sinds vorig jaar lijkt het er voor het eerst op dat het wel zijn vruchten afwerpt...maar dat duurde even zeg. Snapte nooit waarom hij in godsnaam van de meest agressieve speler van de tour ineens nog defensiever was geworden dan een Hewitt of Nadal...quote:Op zondag 24 januari 2010 20:02 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik heb Roddick nooit zo'n enorme hardhitter gevonden (zijn service buiten beschouwing latende) maar als je tegen Gonzalez staat, dan lijkt het alsof elke tegenstander niet hard slaat. En misschien door de druk die Gonzalez zijn tegenstander oplegt, is het ook moeilijker om zelf de snelheid in je slagen te houden.
Ik heb het vooral over de manier van serverenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:55 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Dat moet je me toch eens uitleggen?
Of bedoel je dat je enkel in het mannentennis spelers met zo'n uitgebreid slagenarsenaal, met zoveel techniek als Henin zal vinden?
Theo Bakker noemde hem desondanks de hele tijd een shotmaker..quote:Op zondag 24 januari 2010 22:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Toen rond 2003, was hij gewoon een andere versie van Gonzalez. Alles beuken wat in zijn pad kwam, en dan nog een betere service ook...Maar nu is Roddick volledig anders gaan spelen. Die forehand is niks meer. Maar sinds vorig jaar lijkt het er voor het eerst op dat het wel zijn vruchten afwerpt...maar dat duurde even zeg. Snapte nooit waarom hij in godsnaam van de meest agressieve speler van de tour ineens nog defensiever was geworden dan een Hewitt of Nadal...
De NOS zendt de hele Australian Open niet live uit, dus ook niet nu. Daarnaast zijn ze verplicht om handbal uit te zenden.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:28 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb genoten van de wedstrijd Gonzales tegen Roddick.
Toch mooi dat dit op eurosport te zien is en niet achter de decoder zit ofzo. NOS zat één of andere gare binnenlandse handbalwedstrijd uit te zenden
Ik heb de tijd ... heb achteraf de domme beslissing genomen nog wat in de wasmasjien te flikkeren net, ik heb nog wel een uurtjequote:Op maandag 25 januari 2010 01:03 schreef Szura het volgende:
Hopelijk maakt Williams gehakt van Schiavone, zodat we snel naar Verdasco - Donkey kunnen
Wat is er onduidelijk aan? Alles staat er keurig op volgorde en per baan. Bij de tijd gewoon 10 uur eraf trekken en je hebt onze tijd.quote:Op maandag 25 januari 2010 01:03 schreef Seam het volgende:
Waar is een duidelijk schema te vinden? Op de site van AO zelf is het ingedeeld in tijd
Veel makkelijker dan dit wordt het niet hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 01:03 schreef Seam het volgende:
Waar is een duidelijk schema te vinden? Op de site van AO zelf is het ingedeeld in tijd
En jawel hoor, hier was ik al bang voor: de eerste set gaat naar Schiavone met 6-3. Dit gaat slecht aflopen voor Venus denk ikquote:Op zondag 24 januari 2010 22:48 schreef Stukjekaas het volgende:
Vanavond Venus tegen Schiavone...dat kan een aardige wedstrijd worden en de eerste waarin ik enigszins vrees voor de ondergang van Venus. Hopelijk serveert ze goed, met Venus weet je het maar nooit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |