wat zou het mooi zijn, deze komende verwachte kwartfinales en dan nog met Nalbandian erbij!quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
wat zou het mooi zijn, deze komende verwachte kwartfinales en dan nog met Nalbandian erbij!
Ja, wel in de lijn der verwachting. Had alleen verwacht dat Delpo mentaal sterker zou zijn geweest en op basis daarvan zou hebben gewonnen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:21 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Trouwens, hoe kan Cilic van Delpo winnen?
Daar moet je ook echt raketgeleerde voor zijn om dat te bedenken.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef jojomen4 het volgende:
Rod pakt het slim aan met alle ballen op de backhand van Gonzalez.
Jah ik ook... Zeker na die gewonnen 4e set... Maar wel leuk voor Cilic, al zie ik hem niet van Roddick winnen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, wel in de lijn der verwachting. Had alleen verwacht dat Delpo mentaal sterker zou zijn geweest en op basis daarvan zou hebben gewonnen.
Dat ja.quote:
Dude, ga je toch niet je excuses voor aanbieden.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:39 schreef DeeBee het volgende:
Hehe, ja in m'n enthousiasme zat ik heel even mis op m'n toetsenbord, excuses.
Het was wel duidelijk wat ik bedoelde en van genoot dat punt...
Ik vind het best matig eigenlijk. Oke, je ziet wat passings, maar dat is puur vanwege die WTA-approach shots..quote:
Die backhand was prachtig, en de opbouw bij het punt om de break te pakken was ook mooi. Daarnaast ramt Gonzalez er soms keihard op los (bij de service games van Roddick), dat vind ik ook wel mooi om te zien.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het best matig eigenlijk. Oke, je ziet wat passings, maar dat is puur vanwege die WTA-approach shots..
Haha, so true.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het best matig eigenlijk. Oke, je ziet wat passings, maar dat is puur vanwege die WTA-approach shots..
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:47 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Die backhand was prachtig, en de opbouw bij het punt om de break te pakken was ook mooi. Daarnaast ramt Gonzalez er soms keihard op los (bij de service games van Roddick), dat vind ik ook wel mooi om te zien.
In het algemeen is het niveau misschien niet al te best nee. Ook ik heb me in mijn enthousiasme versproken. Ik was ff blij met de break (kun je je misschien wel voorstellen).
Wat een pijpbekkie heeft die hé!?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Heeft er iemand al caps gemaakt van de vriendin van Fernando Gonzalez?
Lijkt een beetje op een Latijnse versie van Ana Ivanovic, alleen dan knapper.quote:
Roddick gefixeerd op het maken van winners?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik houd van dit soort tennis, allebei snelle spelers, snel tempo, kwalitatief hoog niveau, allebei gefixeerd op het maken van winners.
Je kent zijn snoeiharde backhand.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Roddick gefixeerd op het maken van winners?
Roddick niet nee. Maar als Gonzalez flink aan het beuken is, dan probeert Roddick dat ook. Dan lijkt het alsof hij ook winners wil maken, maar dat is alleen zo omdat Gonzo aanvalt.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aces zijn in mijn ogen ook winners.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Andersom ook. Roddick komt amper meer door de verdediging van Gonzo heen.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gonzalez lijkt de verdediging van Roddick nu toch wel aan puin geslagen te hebben
Tegen een Gonzalez on fire moet je het alleen niet van percentage-tennis hebben. Andy speelt al het hele toernooi iets behoudender, maar tegen Gonzo werkt dat steeds minder ...quote:
Bassie bent gij het?quote:
Geeft het uit handen? Hij staat voor, en had net breakpunt..quote:Op zondag 24 januari 2010 13:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Gonzalez geeft het nu uit handen. Jammer hoor. Als hij nu gewoon wat constanter zou zijn, zou hij in de top 5 hebben gestaan.
Ga je nou over 5 minuten je post weer aanpassen?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:47 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Geeft het uit handen? Hij staat voor, en had net breakpunt..
Er zijn weinig spelers grilliger dan Gonzalez, het is altijd afwachten hoe hij zijn volgende punt tennist,quote:Op zondag 24 januari 2010 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Gonzalez heeft het gewoon vandaag, dit wint Roddick niet.
Gonzalez is gewoon een alles of niets speler..tactiek zit er relatief weinig in, hoewel hij wel goed kan variëren qua tempo, maar daar ging het niet om, alleen om het tactisch falen van Rod. Gonzo staat daar los van.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:22 schreef magik7777 het volgende:
Wel opmerkelijk dat er mensen zijn die het tactisch vermogen van Roddick onderschatten. Gonzalez is een machtig mooie tennisser om te zien, maar tactisch is hij echt wel een stuk minder dan de gemiddelde top 10 speler. Hij kan maar 1 ding....rammen. En maakt soms hele rare keuzes. Ik hoop echt dat hij wint hoor. Maar een grand slam winnen zal er voor hem zolang er spelers als Federer Nadal, enz zijn niet inzitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |