Nou heb ik zin in croissantjes, maar die heb ik niet in huis, en de winkels zijn dicht, en en en... *zucht*quote:
Ik ga zo naar de winkel croissantjes halenquote:Op zondag 24 januari 2010 11:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nou heb ik zin in croissantjes, maar die heb ik niet in huis, en de winkels zijn dicht, en en en... *zucht*
quote:Op zondag 24 januari 2010 11:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nou heb ik zin in croissantjes, maar die heb ik niet in huis, en de winkels zijn dicht, en en en... *zucht*
Je PM staat wel open tochquote:
sterkte vandaagquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de winkel croissantjes halen
Rrrright.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:21 schreef AskMe het volgende:
[..]
![]()
je kan ook wat anders pakken en dan naar de croissantjes staren en denken dat je een croissantje eet?
Morgen? Vanmiddag nog!quote:Op zondag 24 januari 2010 11:23 schreef AskMe het volgende:
[..]
haha![]()
dat wordt dan morgen snel naar de supermarkt voor jou !
Kan er toch niets aan doen dat er hier een supermarkt open is op zondagquote:
Hier zijn ze pas vanaf 4 uur open.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan er toch niets aan doen dat er hier een supermarkt open is op zondag
Hier alleen tussen 11 en 5.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hier zijn ze pas vanaf 4 uur open.
quote:Op zondag 24 januari 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier alleen tussen 11 en 5.
Zomers is dat wel lachen. Dan staat er om 10 uur al een rij bij de plus te wachten tot de winkel open gaat. Als je pech hebt sta je gewoon 2 tot 3 uur in de rij voor de kassa.
Heel Emmen en omstreken willen dan opeens BBQ-en
Dat is leuk hoorquote:
tietenfoto?quote:
Die mag ze nu als bedankje wel sturenquote:
Je weet het nooit.quote:
Zo goed?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die mag ze nu als bedankje wel sturen![]()
Ik wil geen sneeuw meerquote:
Anders kwam ik gister even een foto van jou tegen in KPDquote:Op zondag 24 januari 2010 11:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
wat een heerlijk ontbijt in de op
Dat zou je haast wel worden van die sneeuwquote:Op zondag 24 januari 2010 11:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ohik dacht dat je het leven moe was.
ik schrok al.
waarop niks te zien valt.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Anders kwam ik gister even een foto van jou tegen in KPD![]()
Ik zag 'm 2 dagen geleden ook... dat had ik niet verwacht.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ik had het niet verwacht van jouquote:Op zondag 24 januari 2010 11:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
waarop niks te zien valt.ik had 'm net zo goed in 'sexy en gewaagd' kunnen plaatsen.
er komt ook niet meer hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ik had het niet verwacht van jou
Da's maar goed ookquote:
LINK!! LINK!!! LINK!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 11:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 januari 2010 11:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Da's maar goed ookAnders krijgt iedereen een heel ander beeld van je
![]()
Ik heb geen toegangquote:Op zondag 24 januari 2010 11:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1399569
Een vent bij je op de bankquote:Op zondag 24 januari 2010 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
spongebob tosti, thee en relaxte muziek (pink floyd)
What more can a girl wish for
spongebob tostiquote:Op zondag 24 januari 2010 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
spongebob tosti, thee en relaxte muziek (pink floyd)
What more can a girl wish for
nee vandaag even nietquote:
... en ik ga Woody Woodpecker nadoen...quote:Op zondag 24 januari 2010 12:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Nanda en ik ben 17 jaar.
Dat laat ik maar aan jou overquote:Op zondag 24 januari 2010 12:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
... en ik ga Woody Woodpecker nadoen...
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
... en ik ga Woody Woodpecker nadoen...
ik dacht even dat je me geblockd (of hoe je dat ook schrijft) had.quote:
Hoe oud dacht je dan dat ik was?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar ik wist echt niet dat luna 17 is.
Jou zou ik toch nooit blocken lieve schatquote:Op zondag 24 januari 2010 12:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik dacht even dat je me geblockd (of hoe je dat ook schrijft) had.
nou heb ik niet echt veel posts van je gelezen maar ik dacht toch echt dat je een jaartje of 23-25 was.quote:
gelukkigquote:Op zondag 24 januari 2010 12:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jou zou ik toch nooit blocken lieve schat
Hebbe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hebbe.Hebbert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Okéquote:Op zondag 24 januari 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
ik blijf lekker thuis op de bank voetbal kijken_!
Luna een kloon van Bartquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hebbe.Doe gewoon eens een wilde gok met @hotmail.com er achter okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
ik was weer in slaap gevallenquote:
mijn hotmail adres is vet cool en stoerquote:Op zondag 24 januari 2010 12:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doe gewoon eens een wilde gok met @hotmail.com er achter oke
Oke.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doe gewoon eens een wilde gok met @hotmail.com er achter oke
hey pezu, goedemiddag.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was weer in slaap gevallen![]()
belt mijn broer me wakker, waar ben je verdomme_!
Doe eens plaatsen danquote:Op zondag 24 januari 2010 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn hotmail adres is vet cool en stoer
Was ik ook.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan was hij net met zichzelf aan het praten.
die van mij is saai.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
eh?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan was hij net met zichzelf aan het praten.
reetelquote:
tuig@hotmail.comquote:
wist ikquote:Op zondag 24 januari 2010 12:22 schreef Stoeprand het volgende:
Weet je dat orka's met elkaar kunnen ''praten''? Hun taal bestaat uit vele geluidjes die ze maken met het spuitgat boven op hun kop. Zelfs op 3 kilometer van elkaar vandaan kunnen ze elkaar nog verstaan!
Dit wilde ik even met jullie delen.
Ik vind de mijne ook wel leukquote:Op zondag 24 januari 2010 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
de wonderen van de natuur...quote:Op zondag 24 januari 2010 12:22 schreef Stoeprand het volgende:
Weet je dat orka's met elkaar kunnen ''praten''? Hun taal bestaat uit vele geluidjes die ze maken met het spuitgat boven op hun kop. Zelfs op 3 kilometer van elkaar vandaan kunnen ze elkaar nog verstaan!
Bedankt. Zo heb ik toch iets geleerd op de zondagquote:Op zondag 24 januari 2010 12:22 schreef Stoeprand het volgende:
je hebt @livequote:
Wist ik.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:22 schreef Stoeprand het volgende:
Ik snap het niet meerquote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ze bedoelt de andere Bart denk ik zo... (Ez dus)
Wat je allemaal niet kan leren van koekjes eten.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bedankt. Zo heb ik toch iets geleerd op de zondag
Ja dat is de echte hebbertquote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ze bedoelt de andere Bart denk ik zo... (Ez dus)
Ja cute hequote:
Dus als ik legaal ben, ben ik een hebbert?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ze noemt Ez ook een hebbert, want DW en zo...
eh? wut?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus als ik legaal ben, ben ik een hebbert?
ik hebt er ook 1 met zwitsalquote:
Als ik oud genoeg ben voor DW, ben ik dan ook een hebbert?quote:
Ik noemde hem al hebbert toen hij 2 kerstkaarten wilde hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ze noemt Ez ook een hebbert, want DW en zo...
Ik ga morgen even nieuwe zwitsal kopenquote:
oh ja, dat ook ja...quote:Op zondag 24 januari 2010 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik noemde hem al hebbert toen hij 2 kerstkaarten wilde hoor
ik heb altijd een voorraadjequote:Op zondag 24 januari 2010 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga morgen even nieuwe zwitsal kopen
Dat had ik vroeger ook maar de laatste jaren niet meerquote:
ik heb denk ik 3 flessen wasgel, 2 flessen bodylotion en 2 flesje ea de cologne en natuurlijk babyoliequote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook maar de laatste jaren niet meer
Dus morgen maar even inslaan
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
wat is er zo lekker aan zwitsal?
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb denk ik 3 flessen wasgel, 2 flessen bodylotion en 2 flesje ea de cologne en natuurlijk babyolie
quote:
Allesquote:Op zondag 24 januari 2010 12:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
wat is er zo lekker aan zwitsal?
Mag ik je aanrakenquote:
ik heb zwitsal gemaild of ze ook wasmiddel kunnen makenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En je krijgt er zo'n zacht huidje van
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb zwitsal gemaild of ze ook wasmiddel kunnen maken
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
HEBBE HEBBE HEBBEquote:Op zondag 24 januari 2010 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
* Huppelmuts raakt zwitsaljongetje aanquote:
Ik heet geen Bartquote:
Die ene Bart uit Purmerend Noordquote:Op zondag 24 januari 2010 12:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
wie was de hebbert ook alweer zei je?![]()
quote:Geachte heer PeZu,
Hartelijk dank voor uw bericht waarin u vraagt of Zwitsal een wasmiddel wil ontwikkelen/produceren.
Uw opmerking hebben wij doorgegeven aan de afdeling Marketing. Zij zullen uw opmerking serieus bekijken, want reacties van consumenten worden altijd erg op prijs gesteld.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Mariette Burgers
Sara Lee Consumentenservice
Purmer Noordquote:Op zondag 24 januari 2010 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ene Bart uit Purmerend Noord
Dan krijg je zulkse zachte kleding dat ie uit je handen glijdquote:Op zondag 24 januari 2010 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
mag ik jou hebbenquote:
Ook goed, zie ik eruit als een purm expert ofzoquote:
Maar ik vind hem engquote:
Als we nou allemaal gaan mailenquote:
zeker wetenquote:
daar stond mijn echte naam hehquote:
Nee je hmmmmmmquote:
trevquote:Op zondag 24 januari 2010 12:55 schreef Trevland het volgende:
Middag Allemaal en Alleen![]()
Was net een beetje gehandicapt
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:55 schreef Trevland het volgende:
Nou het was erger dat ik nu brood moet eten in plaats van warm, had er wel zin inquote:Op zondag 24 januari 2010 12:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
au... en dan Fok! moeten missen.
quote:
Fok! missen is toch veel erger!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou het was erger dat ik nu brood moet eten in plaats van warm, had er wel zin in![]()
Dankjewel!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
https://www.zwitsal.nl/Pages/Contact.aspx?subj=med
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:59 schreef Pingwingei het volgende:
ik ga richting schoonouders om daar wat dingetjes vandaan te rapenen dan richting apeldoorn
![]()
![]()
![]()
hey trevquote:Op zondag 24 januari 2010 12:55 schreef Trevland het volgende:
ik ben vreemdquote:
Maar wel lekker?quote:
dat moet je niet aan mij vragenquote:
Goed bezig jijquote:
hihiquote:
Picsquote:
Ik ken mijn prioriteitenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Fok! missen is toch veel erger!![]()
![]()
Maar die hoef jij niet aan te raken hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig jij![]()
[..]
hihija
![]()
[..]
Pics
Nee, ik ben al te lang bezig om dat bedrijf failliet te krijgen.quote:
je hebt het echt gedaan?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:05 schreef DeLuna het volgende:
Dankjewel!
Wij hebben je bericht ontvangen. Je ontvangt binnen zeven dagen een reactie van ons!
Topic openen in OUDquote:
Natuurlijkquote:
verzoek voor zwitsal wasmiddelquote:
ja tuukquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
tssss... en dat noemt zich een Fok!ert...![]()
dan krijg je ene kusje van mijquote:
Mijn ma doet de wasquote:Op zondag 24 januari 2010 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
verzoek voor zwitsal wasmiddel
[..]
ja tuuk
daar kom ik nietquote:
Als jij een OP maakt open ik hemquote:
als het voetbal is apelopen zal ik eens mijn best gaan doen, nu ben ik te afgeleidquote:Op zondag 24 januari 2010 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij een OP maakt open ik hem
Wie spelen er? En waar kan ik dat kijken?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
als het voetbal is apelopen zal ik eens mijn best gaan doen, nu ben ik te afgeleid
gmtaquote:Op zondag 24 januari 2010 13:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik ook niet. en dat wil ik ook niet.
ajax-azquote:Op zondag 24 januari 2010 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie spelen er? En waar kan ik dat kijken?
Dat heb ik nietquote:Op zondag 24 januari 2010 13:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
gmta
[..]
ajax-az
op het eredivisie live kanaal
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:14 schreef DeLuna het volgende:
Heerenveen won gister eindelijk weer eens
http://voetbal.nos.nl/scorebord/index/quote:Op zondag 24 januari 2010 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik niet![]()
Hoe moet ik nou de stand bijhouden
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil wel een poging wagenkijken of ik beter ben dan in het echt
ik las blowenquote:
ik heb geen hardquote:
lang niet gedaan btwquote:
ik gister nog tot ik knetterstoned naar bed ging. (om 10 uur al!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
lang niet gedaan btw![]()
dus de grinder en de lange vloe kijken me nu heel verleidelijk aan
smoke je veelquote:Op zondag 24 januari 2010 13:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik gister nog tot ik knetterstoned naar bed ging. (om 10 uur al!)
vandaag maar ff geen joint meer.
mwah, 't gaat.quote:
ik ben al zo lang gestoptquote:Op zondag 24 januari 2010 13:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
mwah, 't gaat.als ik het doe doe ik het 's avonds.
overdag zie je mij nooit stoned.
als je zo stoned bent elke dag en avond ben je de volgende ochtend ook zo verkankerd (excuses).quote:Op zondag 24 januari 2010 13:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben al zo lang gestopt![]()
vroeger smokte ik ook elke avond maar ik werd het zat en ook bijna niet meer echt goed stoned
klopt, ja ik slaap nu ook veel beter en rustigerquote:Op zondag 24 januari 2010 13:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
als je zo stoned bent elke dag en avond ben je de volgende ochtend ook zo verkankerd (excuses).
blowen is leuk en fijn maar net als met drank eig, gebruik het met mate.
en je bent overdag lekker fit.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, ja ik slaap nu ook veel beter en rustiger
ja ik voel me zo als een jonge godquote:Op zondag 24 januari 2010 13:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
en je bent overdag lekker fit.
whehehe ik was gisteren/vannacht ook niet geheel nuchterquote:Op zondag 24 januari 2010 13:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
en ik als een godin![]()
behalve gisteravond dan
Ik ken er nog één...quote:Op zondag 24 januari 2010 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
whehehe ik was gisteren/vannacht ook niet geheel nuchter
aah ja, dat heb je wel eensquote:
Een beetje wel ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
zijn jullie aan t zuipen geweest?
keurigquote:Op zondag 24 januari 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die sinds de meet geen druppel drank meer heeft aangeraakt?
aah een klein biertje en iets wat wijn, het mag geen naam hebbenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
zijn jullie aan t zuipen geweest?
Zo moeten toch maar eens aanmakenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
oja over meet gesproken...dat verrekte geld is er nog niet!!
wat wat watquote:Op zondag 24 januari 2010 13:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Saai bedoel jequote:
jezus, nog niet?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
wat is erquote:
dat is er dus nog nietquote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat wat wat![]()
en hoe is het met je geld dat je terug kreeg van een bepaald bedrijf ?
Geen. Je speelt het in Live Messenger (MSN).quote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
wat is de link van dat bowlspel?
ja maar de link tussen meet en dat geld kan/kon ik niet leggen ik dacht dat ze het over ander geld hadquote:
als in; ze heeft geen geld om naar een meet te komen...quote:Op zondag 24 januari 2010 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar de link tussen meet en dat geld kan/kon ik niet leggen ik dacht dat ze het over ander geld had
Ik moet onderzoek doen naar jongerentaal, dus ik hou een enquête maar ik weet geen vragen meer.quote:
vitens zegt dat de bank het heeft (is op een oud niet meer bestaand rekeningnr gestort) en de bank zegt dat het weer terug is bij vitens.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat wat wat![]()
en hoe is het met je geld dat je terug kreeg van een bepaald bedrijf ?
Moet ik 'm ook invullen?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet onderzoek doen naar jongerentaal, dus ik hou een enquête maar ik weet geen vragen meer.
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
als in; ze heeft geen geld om naar een meet te komen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |