aah ja, dat heb je wel eensquote:
Een beetje wel ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
zijn jullie aan t zuipen geweest?
keurigquote:Op zondag 24 januari 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die sinds de meet geen druppel drank meer heeft aangeraakt?
aah een klein biertje en iets wat wijn, het mag geen naam hebbenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
zijn jullie aan t zuipen geweest?
Zo moeten toch maar eens aanmakenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
oja over meet gesproken...dat verrekte geld is er nog niet!!
wat wat watquote:Op zondag 24 januari 2010 13:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Saai bedoel jequote:
jezus, nog niet?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
wat is erquote:
dat is er dus nog nietquote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat wat wat![]()
en hoe is het met je geld dat je terug kreeg van een bepaald bedrijf ?
Geen. Je speelt het in Live Messenger (MSN).quote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
wat is de link van dat bowlspel?
ja maar de link tussen meet en dat geld kan/kon ik niet leggen ik dacht dat ze het over ander geld hadquote:
als in; ze heeft geen geld om naar een meet te komen...quote:Op zondag 24 januari 2010 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar de link tussen meet en dat geld kan/kon ik niet leggen ik dacht dat ze het over ander geld had
Ik moet onderzoek doen naar jongerentaal, dus ik hou een enquête maar ik weet geen vragen meer.quote:
vitens zegt dat de bank het heeft (is op een oud niet meer bestaand rekeningnr gestort) en de bank zegt dat het weer terug is bij vitens.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat wat wat![]()
en hoe is het met je geld dat je terug kreeg van een bepaald bedrijf ?
Moet ik 'm ook invullen?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet onderzoek doen naar jongerentaal, dus ik hou een enquête maar ik weet geen vragen meer.
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
als in; ze heeft geen geld om naar een meet te komen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |