daar stond mijn echte naam hehquote:
Nee je hmmmmmmquote:
trevquote:Op zondag 24 januari 2010 12:55 schreef Trevland het volgende:
Middag Allemaal en Alleen![]()
Was net een beetje gehandicapt
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:55 schreef Trevland het volgende:
Nou het was erger dat ik nu brood moet eten in plaats van warm, had er wel zin inquote:Op zondag 24 januari 2010 12:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
au... en dan Fok! moeten missen.
quote:
Fok! missen is toch veel erger!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou het was erger dat ik nu brood moet eten in plaats van warm, had er wel zin in![]()
Dankjewel!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
https://www.zwitsal.nl/Pages/Contact.aspx?subj=med
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:59 schreef Pingwingei het volgende:
ik ga richting schoonouders om daar wat dingetjes vandaan te rapenen dan richting apeldoorn
![]()
![]()
![]()
hey trevquote:Op zondag 24 januari 2010 12:55 schreef Trevland het volgende:
ik ben vreemdquote:
Maar wel lekker?quote:
dat moet je niet aan mij vragenquote:
Goed bezig jijquote:
hihiquote:
Picsquote:
Ik ken mijn prioriteitenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Fok! missen is toch veel erger!![]()
![]()
Maar die hoef jij niet aan te raken hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig jij![]()
[..]
hihija
![]()
[..]
Pics
Nee, ik ben al te lang bezig om dat bedrijf failliet te krijgen.quote:
je hebt het echt gedaan?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:05 schreef DeLuna het volgende:
Dankjewel!
Wij hebben je bericht ontvangen. Je ontvangt binnen zeven dagen een reactie van ons!
Topic openen in OUDquote:
Natuurlijkquote:
verzoek voor zwitsal wasmiddelquote:
ja tuukquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
tssss... en dat noemt zich een Fok!ert...![]()
dan krijg je ene kusje van mijquote:
Mijn ma doet de wasquote:Op zondag 24 januari 2010 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
verzoek voor zwitsal wasmiddel
[..]
ja tuuk
daar kom ik nietquote:
Als jij een OP maakt open ik hemquote:
als het voetbal is apelopen zal ik eens mijn best gaan doen, nu ben ik te afgeleidquote:Op zondag 24 januari 2010 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij een OP maakt open ik hem
Wie spelen er? En waar kan ik dat kijken?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
als het voetbal is apelopen zal ik eens mijn best gaan doen, nu ben ik te afgeleid
gmtaquote:Op zondag 24 januari 2010 13:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik ook niet. en dat wil ik ook niet.
ajax-azquote:Op zondag 24 januari 2010 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie spelen er? En waar kan ik dat kijken?
Dat heb ik nietquote:Op zondag 24 januari 2010 13:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
gmta
[..]
ajax-az
op het eredivisie live kanaal
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:14 schreef DeLuna het volgende:
Heerenveen won gister eindelijk weer eens
http://voetbal.nos.nl/scorebord/index/quote:Op zondag 24 januari 2010 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik niet![]()
Hoe moet ik nou de stand bijhouden
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil wel een poging wagenkijken of ik beter ben dan in het echt
ik las blowenquote:
ik heb geen hardquote:
lang niet gedaan btwquote:
ik gister nog tot ik knetterstoned naar bed ging. (om 10 uur al!quote:Op zondag 24 januari 2010 13:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
lang niet gedaan btw![]()
dus de grinder en de lange vloe kijken me nu heel verleidelijk aan
smoke je veelquote:Op zondag 24 januari 2010 13:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik gister nog tot ik knetterstoned naar bed ging. (om 10 uur al!)
vandaag maar ff geen joint meer.
mwah, 't gaat.quote:
ik ben al zo lang gestoptquote:Op zondag 24 januari 2010 13:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
mwah, 't gaat.als ik het doe doe ik het 's avonds.
overdag zie je mij nooit stoned.
als je zo stoned bent elke dag en avond ben je de volgende ochtend ook zo verkankerd (excuses).quote:Op zondag 24 januari 2010 13:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben al zo lang gestopt![]()
vroeger smokte ik ook elke avond maar ik werd het zat en ook bijna niet meer echt goed stoned
klopt, ja ik slaap nu ook veel beter en rustigerquote:Op zondag 24 januari 2010 13:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
als je zo stoned bent elke dag en avond ben je de volgende ochtend ook zo verkankerd (excuses).
blowen is leuk en fijn maar net als met drank eig, gebruik het met mate.
en je bent overdag lekker fit.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, ja ik slaap nu ook veel beter en rustiger
ja ik voel me zo als een jonge godquote:Op zondag 24 januari 2010 13:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
en je bent overdag lekker fit.
whehehe ik was gisteren/vannacht ook niet geheel nuchterquote:Op zondag 24 januari 2010 13:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
en ik als een godin![]()
behalve gisteravond dan
Ik ken er nog één...quote:Op zondag 24 januari 2010 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
whehehe ik was gisteren/vannacht ook niet geheel nuchter
aah ja, dat heb je wel eensquote:
Een beetje wel ja.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
zijn jullie aan t zuipen geweest?
keurigquote:Op zondag 24 januari 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die sinds de meet geen druppel drank meer heeft aangeraakt?
aah een klein biertje en iets wat wijn, het mag geen naam hebbenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
zijn jullie aan t zuipen geweest?
Zo moeten toch maar eens aanmakenquote:Op zondag 24 januari 2010 13:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
oja over meet gesproken...dat verrekte geld is er nog niet!!
wat wat watquote:Op zondag 24 januari 2010 13:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
Saai bedoel jequote:
jezus, nog niet?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
wat is erquote:
dat is er dus nog nietquote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat wat wat![]()
en hoe is het met je geld dat je terug kreeg van een bepaald bedrijf ?
Geen. Je speelt het in Live Messenger (MSN).quote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
wat is de link van dat bowlspel?
ja maar de link tussen meet en dat geld kan/kon ik niet leggen ik dacht dat ze het over ander geld hadquote:
als in; ze heeft geen geld om naar een meet te komen...quote:Op zondag 24 januari 2010 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar de link tussen meet en dat geld kan/kon ik niet leggen ik dacht dat ze het over ander geld had
Ik moet onderzoek doen naar jongerentaal, dus ik hou een enquête maar ik weet geen vragen meer.quote:
vitens zegt dat de bank het heeft (is op een oud niet meer bestaand rekeningnr gestort) en de bank zegt dat het weer terug is bij vitens.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat wat wat![]()
en hoe is het met je geld dat je terug kreeg van een bepaald bedrijf ?
Moet ik 'm ook invullen?quote:Op zondag 24 januari 2010 13:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet onderzoek doen naar jongerentaal, dus ik hou een enquête maar ik weet geen vragen meer.
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
als in; ze heeft geen geld om naar een meet te komen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |