Okéquote:Op zondag 24 januari 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
ik blijf lekker thuis op de bank voetbal kijken_!
Luna een kloon van Bartquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hebbe.Doe gewoon eens een wilde gok met @hotmail.com er achter okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
ik was weer in slaap gevallenquote:
mijn hotmail adres is vet cool en stoerquote:Op zondag 24 januari 2010 12:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doe gewoon eens een wilde gok met @hotmail.com er achter oke
Oke.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doe gewoon eens een wilde gok met @hotmail.com er achter oke
hey pezu, goedemiddag.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was weer in slaap gevallen![]()
belt mijn broer me wakker, waar ben je verdomme_!
Doe eens plaatsen danquote:Op zondag 24 januari 2010 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn hotmail adres is vet cool en stoer
Was ik ook.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan was hij net met zichzelf aan het praten.
die van mij is saai.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
eh?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan was hij net met zichzelf aan het praten.
reetelquote:
tuig@hotmail.comquote:
wist ikquote:Op zondag 24 januari 2010 12:22 schreef Stoeprand het volgende:
Weet je dat orka's met elkaar kunnen ''praten''? Hun taal bestaat uit vele geluidjes die ze maken met het spuitgat boven op hun kop. Zelfs op 3 kilometer van elkaar vandaan kunnen ze elkaar nog verstaan!
Dit wilde ik even met jullie delen.
Ik vind de mijne ook wel leukquote:Op zondag 24 januari 2010 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
de wonderen van de natuur...quote:Op zondag 24 januari 2010 12:22 schreef Stoeprand het volgende:
Weet je dat orka's met elkaar kunnen ''praten''? Hun taal bestaat uit vele geluidjes die ze maken met het spuitgat boven op hun kop. Zelfs op 3 kilometer van elkaar vandaan kunnen ze elkaar nog verstaan!
Bedankt. Zo heb ik toch iets geleerd op de zondagquote:Op zondag 24 januari 2010 12:22 schreef Stoeprand het volgende:
je hebt @livequote:
Wist ik.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:22 schreef Stoeprand het volgende:
Ik snap het niet meerquote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ze bedoelt de andere Bart denk ik zo... (Ez dus)
Wat je allemaal niet kan leren van koekjes eten.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bedankt. Zo heb ik toch iets geleerd op de zondag
Ja dat is de echte hebbertquote:Op zondag 24 januari 2010 12:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ze bedoelt de andere Bart denk ik zo... (Ez dus)
Ja cute hequote:
Dus als ik legaal ben, ben ik een hebbert?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ze noemt Ez ook een hebbert, want DW en zo...
eh? wut?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus als ik legaal ben, ben ik een hebbert?
ik hebt er ook 1 met zwitsalquote:
Als ik oud genoeg ben voor DW, ben ik dan ook een hebbert?quote:
Ik noemde hem al hebbert toen hij 2 kerstkaarten wilde hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 12:26 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ze noemt Ez ook een hebbert, want DW en zo...
Ik ga morgen even nieuwe zwitsal kopenquote:
oh ja, dat ook ja...quote:Op zondag 24 januari 2010 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik noemde hem al hebbert toen hij 2 kerstkaarten wilde hoor
ik heb altijd een voorraadjequote:Op zondag 24 januari 2010 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga morgen even nieuwe zwitsal kopen
Dat had ik vroeger ook maar de laatste jaren niet meerquote:
ik heb denk ik 3 flessen wasgel, 2 flessen bodylotion en 2 flesje ea de cologne en natuurlijk babyoliequote:Op zondag 24 januari 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook maar de laatste jaren niet meer
Dus morgen maar even inslaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |