quote:Op zondag 24 januari 2010 00:39 schreef koei het volgende:
Laatste post:
Pff, ik krijg net een brief van de IB-groep dat ik in 2007 600 euro teveel heb verdiend en dus waarschijnlijk minimaal zo'n 880 euro mag terug gaan betalen
En dan is mn spaargeld helemaal op denk ik
Kun je gewoon laten bijschrijven als lening voor na je studiequote:Op zondag 24 januari 2010 00:39 schreef koei het volgende:
Laatste post:
Pff, ik krijg net een brief van de IB-groep dat ik in 2007 600 euro teveel heb verdiend en dus waarschijnlijk minimaal zo'n 880 euro mag terug gaan betalen
Ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:44 schreef Misan het volgende:
[..]
Kun je gewoon laten bijschrijven als lening voor na je studie
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:39 schreef koei het volgende:
Laatste post:
Je kunt ook gewoon in beroep gaanquote:Op zondag 24 januari 2010 00:47 schreef koei het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige?
Maar mijn lening tot nu toe is 120 euro (1 x 100 euro geleend plus de rente daarover) en ik heb geen zin om hun kas nog meer te spekken. Bij mn ouders kan ik lenen wat ik wil tegen veel gunstigere voorwaarden. Ik hoop alleen dat het een beetje mee valt met wat ik moet betalen...
Je kunt de schuld ook laten bevriezenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:06 schreef koei het volgende:
ja, maar wat schiet ik daarmee op? Hoelanger het duurt voordat ik kan betalen des te meer rente ze erover trekken... Ik kom hier sowieso niet onderuit... Ik heb maar bij 1 baas gewerkt dus ze hebben gewoon mn inkomsten daarvan overgenomen (zoals ik ze in mijn aangifte heb opgegeven). Mn bezwaarschrift tegen de gemeente is gewoon terecht dus daar ben ik wel achteraan gegaan.
2007 was gewoon een slecht financieel jaar! Voor mn belasting moest ik vorig jaar ook al zo'n 600 terug betalen omdat ik mn studiekosten had afgetrokken, wat maar deels mocht omdat ik deels nog stufi ontving
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kijk ed en zijn mongooltjes ineens te voorschijn komen![]()
Stelletje paupers ga toch weg hier
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:38 schreef Edwinuss het volgende:
Deze topicje pik ik nog wel even mee voor een deel
quote:Op zondag 24 januari 2010 02:44 schreef Rossdale het volgende:
Ik leen echt nooit, maar met mijn toekomstige huisje heb ik weinig keus gok ik
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Door mijn rug gegaan.![]()
Zo'n oude CRT TV naar mijn vriendin gebracht omdat haar tv stuk was.
Prima te tillen zo'n bakbeest echter de kofferbak uit...... is een heel ander verhaal.
Kan me nauwelijks nog bewegen, lach wel maar dit is echt niet handig.
HOSPIKquote:Op zondag 24 januari 2010 13:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Door mijn rug gegaan.![]()
Zo'n oude CRT TV naar mijn vriendin gebracht omdat haar tv stuk was.
Prima te tillen zo'n bakbeest echter de kofferbak uit...... is een heel ander verhaal.
Kan me nauwelijks nog bewegen, lach wel maar dit is echt niet handig.
als twente maar geen punten pakt!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:53 schreef badboynova het volgende:eindelijk weer eens voetbal op zondag
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:53 schreef badboynova het volgende:
eindelijk weer eens voetbal op zondag
quote:Op zondag 24 januari 2010 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
als twente maar geen punten pakt!
Mocht het je helpen... mijn boete was een aantal jaren geleden flink hoger. Sinds het derde jaar van mijn studie dan ook geen stufi meer gehad...quote:Op zondag 24 januari 2010 01:06 schreef koei het volgende:
ja, maar wat schiet ik daarmee op? Hoelanger het duurt voordat ik kan betalen des te meer rente ze erover trekken... Ik kom hier sowieso niet onderuit... Ik heb maar bij 1 baas gewerkt dus ze hebben gewoon mn inkomsten daarvan overgenomen (zoals ik ze in mijn aangifte heb opgegeven). Mn bezwaarschrift tegen de gemeente is gewoon terecht dus daar ben ik wel achteraan gegaan.
2007 was gewoon een slecht financieel jaar! Voor mn belasting moest ik vorig jaar ook al zo'n 600 terug betalen omdat ik mn studiekosten had afgetrokken, wat maar deels mocht omdat ik deels nog stufi ontving
Ik nietquote:Op zondag 24 januari 2010 15:50 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft deze toevallig liggen?![]()
Dat maakt me alleen nog maar banger voor de rekening die ik ga krijgen... Maar goed, dat is voorlopig nog even afwachten. Voor de jaren erna maak ik me weinig zorgen. Dit jaar heb ik mijn OV in september ingeleverd en in 2008 heb ik een half jaar stage gelopen voor 500 euro per maand wat het totaal ook flink naar beneden heeft gehaald. Maar wel fijn dat ze zo snel met dit soort dingen komenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mocht het je helpen... mijn boete was een aantal jaren geleden flink hoger. Sinds het derde jaar van mijn studie dan ook geen stufi meer gehad...
ach, het blijven rothonden daar in Groningen. Als ik de keuze opnieuw kon maken had ik nooit met die gasten in zee gegaan. Altijd haantje de voorste als er geld te halen is bij studenten, maar als ze zelf fouten maken dan geven ze niet thuis. Ook toen ik mijn lening afbetaald had duurde het twee maanden voordat het verwerkt was; was normale procedure volgens mevrouw.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:50 schreef koei het volgende:
[..]
Dat maakt me alleen nog maar banger voor de rekening die ik ga krijgen... Maar goed, dat is voorlopig nog even afwachten. Voor de jaren erna maak ik me weinig zorgen. Dit jaar heb ik mijn OV in september ingeleverd en in 2008 heb ik een half jaar stage gelopen voor 500 euro per maand wat het totaal ook flink naar beneden heeft gehaald. Maar wel fijn dat ze zo snel met dit soort dingen komen
De IBG torens hier worden binnenkort opgeblazen hierquote:Op zondag 24 januari 2010 17:53 schreef Misan het volgende:
[..]
ach, het blijven rothonden daar in Groningen. Als ik de keuze opnieuw kon maken had ik nooit met die gasten in zee gegaan. Altijd haantje de voorste als er geld te halen is bij studenten, maar als ze zelf fouten maken dan geven ze niet thuis. Ook toen ik mijn lening afbetaald had duurde het twee maanden voordat het verwerkt was; was normale procedure volgens mevrouw.![]()
Ben gelukkig wel van die kankerhonden af nu
sneeuwscheppen? Maak je de buurt blij meequote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:56 schreef RitseB het volgende:
Laptop stekker kapot, gelukkig is er nog ebay waar je voor 13,56 een nieuwe hebt
quote:Op zondag 24 januari 2010 20:01 schreef RitseB het volgende:
Nog 53% en dan scheid mijn laptop er voor een paar dagen mee uit
Gelukkig heb ik dat probleem nietquote:Op zondag 24 januari 2010 19:56 schreef RitseB het volgende:
Laptop stekker kapot, gelukkig is er nog ebay waar je voor 13,56 een nieuwe hebt
Kroonsteentje? Schroevendraaier?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:56 schreef RitseB het volgende:
Gewoon in een bak met water leggen danquote:Op zondag 24 januari 2010 21:15 schreef RitseB het volgende:
Flinke kabelbreuk aan het einde van de kabel. Dat gaat hem dus niet worden.
Mijn oude laptop ging een jaar lang nog geen minuut mee, als je de stroom eruit deed tijdens het afsluiten viel die uit voordat ie afgesloten wasquote:Op zondag 24 januari 2010 21:30 schreef Tain het volgende:
Je accu houdt het wel lang vol
Van mijn oude laptop gaat ie nog 15 min mee ofzo
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:57 schreef SolidasRock het volgende:
Door jullie gepraat ben ik weer wat trotser op mijn laptop die ongeveer 4 uren gemiddeld volhoud
quote:
Daar hebben ze het over zijn lul. Zo zie je maar weer hoe nieuws snel rondgaat...quote:
Verschillende manieren om lichamen te 'modificeren' Meest vreemde piercings, platen en ringen onderhuid, hangen aan haken, piemels waarbij de eikel gesplit wordt, zakken met ringen er doorheen zodat je je vinger door je eigen bakzak kunt steken aaaah ik word misselijkquote:
ik keek heel ff op rtl 7, maar was dan wel zo verstandig om het meteen weer ergens anders op te zetten!quote:Op zondag 24 januari 2010 23:42 schreef koei het volgende:
Misschien is het gewoon tijd om een andere zender op te zetten Sdm
en u gaat door voor de voetreis naar Romequote:Op maandag 25 januari 2010 00:00 schreef koei het volgende:
Ik denk Playboy TV
hmm dead rising heeft ook een save functie hequote:Op maandag 25 januari 2010 00:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Godverdegodverdegodverdomme
Zit ik net ruim 5 uur Dead Rising te spelen, zit op 40.000 zombies doodgereden, wil ik terug naar Security Room om te saven, word ik tegengehouden door die achterlijke sekte
Word ik beetgepakt en zonder items in een ruimte gemieterd waar ik al die gestoorde figuren tegen moet gaan houden en dus wordt doodgestoken
WEG 6 uur gaming
Dat stukje is inderdaad gaar..quote:Op maandag 25 januari 2010 00:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Godverdegodverdegodverdomme
Zit ik net ruim 5 uur Dead Rising te spelen, zit op 40.000 zombies doodgereden, wil ik terug naar Security Room om te saven, word ik tegengehouden door die achterlijke sekte
Word ik beetgepakt en zonder items in een ruimte gemieterd waar ik al die gestoorde figuren tegen moet gaan houden en dus wordt doodgestoken
WEG 6 uur gaming
orginele nicknamequote:
Ik moet eerst een nieuw mail adres fixenquote:
ja uitgespeeld en nooit meer aangeraakt, zelfde geldt voor fairytale fights trouwensquote:Op maandag 25 januari 2010 00:08 schreef koei het volgende:
Je had fairytale fights sowieso al niet moeten kopen natuurlijkHeb je brutal legend ooit nog uitgespeeld?
maak een hotmail aanquote:Op maandag 25 januari 2010 00:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik moet eerst een nieuw mail adres fixen
Ik kan niet meer 1 op Gmail maken omdat ze een code moeten sturen naar mijn mobiel, en Gmail zegt dat ik het al te vaak heb gedaan
tuurlijk, maar denk dat mensen weinig voor de games gevenquote:Op maandag 25 januari 2010 00:15 schreef Misan het volgende:
Zou een Xbox (1) nog wat opbrengen met 25 originele games?
50 euro voor je xbox + games en Brutal Legend PS3quote:
jawel!quote:Op maandag 25 januari 2010 00:18 schreef Misan het volgende:
Wat zou ik ervoor kunnen vragen denk je? 75 euro voor het hele zwikkie?
Get fuckedquote:Op maandag 25 januari 2010 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hmm dead rising heeft ook een save functie he
JK manquote:Op maandag 25 januari 2010 00:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Get fucked
Dat weet ik kerel, maar ik was dus in de gedachte dat ik dat meisje wel even uit dat krat kon halen, piggyride naar de security room of een toilet en saven die handel. Zit nou weer op 5000. Hopen dat ik de overige 13.000 telt, zoals ie mijn totale kilometers en keren shit afbreken ook heeft geteld.
Brutal legend verkoop ik in eerste instantie losquote:Op maandag 25 januari 2010 00:18 schreef Poit het volgende:
[..]
50 euro voor je xbox + games en Brutal Legend PS3
Gooi anders maar in PM.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:31 schreef Fallen het volgende:
Misan, wat vraag je voor Brütal Legend?
Zet het eens in V&A? Ik kreeg voor mijn Sega 16 bit meuk bij elkaar nog 45 euro. Had ik ook niet verwacht en mijn vraagprijs was oorspronkelijk 25 euro.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:21 schreef koei het volgende:
Xbox 1 brengt tweedehands nog maar erg weinig op. Met 50 euro mag je blij zijn... Games zijn sowieso redelijk waardeloos. Los krijg je er misschien nog 5 euro voor, maar als pakket niet.
Ik moet ook eens van die rommel af. Was vanmiddag aan het opruimen en heb ook nog twee controllers ervoor liggen waar ik niks meer aan heb. Hetzelfde met een Nintendo 64 en een GameCube die ik ook nog heb staan. Volgende keer toch eerder verkopen die troep...
Ik geef je 40eu voor ps1+xbox+alle gamesquote:Op maandag 25 januari 2010 00:29 schreef Misan het volgende:
Heb ook nog een ps1 met een rotlading games
zijn er geen tweedehands-winkels waar ze dat soort dingen kopen en verkopen?
Ja, maar dat is retro spul. Oude meuk levert meer op dan nieuw spul. Een NES krijg je meer geld voor, dan voor een Nintendo 64 of GameCube...quote:Op maandag 25 januari 2010 00:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zet het eens in V&A? Ik kreeg voor mijn Sega 16 bit meuk bij elkaar nog 45 euro. Had ik ook niet verwacht en mijn vraagprijs was oorspronkelijk 25 euro.
Ik ga vanavond wel even verkooptopics makenquote:Op maandag 25 januari 2010 00:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gooi anders maar in PM.
Ik ben maffen!![]()
Ik zat gisteren MW2 te spelen en dacht dat jij in de game zat. Ik heel vrolijk "Hey Nick!" roepen... heette die gast RickGizzmo of iets wat er sterk op leekquote:
Gamemaniaquote:Op maandag 25 januari 2010 00:29 schreef Misan het volgende:
Heb ook nog een ps1 met een rotlading games
zijn er geen tweedehands-winkels waar ze dat soort dingen kopen en verkopen?
zolang zij er handel in zien wel. Anders mik je het spul gewoon op Marktplaats voor TEAB en kijken wat het oplevert.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:07 schreef Reintji het volgende:
Misan, je hebt mashed voor de Xbox er niet tussen?
quote:
nee3quote:
quote:
Oude dingen zijn vooral wat waard als je alles nog in de doosjes hebt of speciale edities hebt, of games hebt die zeer moeilijk te krijgen zijn (denk bijv aan A Link to the Past, Super Metroid, Legend of Mana of Chrono Trigger)quote:Op maandag 25 januari 2010 00:21 schreef koei het volgende:
Xbox 1 brengt tweedehands nog maar erg weinig op. Met 50 euro mag je blij zijn... Games zijn sowieso redelijk waardeloos. Los krijg je er misschien nog 5 euro voor, maar als pakket niet.
Ik moet ook eens van die rommel af. Was vanmiddag aan het opruimen en heb ook nog twee controllers ervoor liggen waar ik niks meer aan heb. Hetzelfde met een Nintendo 64 en een GameCube die ik ook nog heb staan. Volgende keer toch eerder verkopen die troep...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het CODMW2 PC topic klagen ze over vette lag en over mensen die de speelplezier bederven door ze telkens na 1 seconde respawn dood te schieten. Is dit ook zo bij xboxlive...? Wat ik eigenlijk wil is met mijn makker via xboxlive samen tegen de computer spelen?quote:Op maandag 25 januari 2010 08:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zat gisteren MW2 te spelen en dacht dat jij in de game zat. Ik heel vrolijk "Hey Nick!" roepen... heette die gast RickGizzmo of iets wat er sterk op leek
Dan moet je samen spec ops spelen, dat is tofquote:Op maandag 25 januari 2010 11:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In het CODMW2 PC topic klagen ze over vette lag en over mensen die de speelplezier bederven door ze telkens na 1 seconde respawn dood te schieten. Is dit ook zo bij xboxlive...? Wat ik eigenlijk wil is met mijn makker via xboxlive samen tegen de computer spelen?
Als de spawnpoints kut zijn gebeurt dat wel eens, maar ik vind het over het algemeen wel meevallen. heb vaker dat er iemand vlak achter me spawnt ipv precies voor mijn neus. Dus eerder andersom eigenlijkquote:Op maandag 25 januari 2010 11:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In het CODMW2 PC topic klagen ze over vette lag en over mensen die de speelplezier bederven door ze telkens na 1 seconde respawn dood te schieten. Is dit ook zo bij xboxlive...? Wat ik eigenlijk wil is met mijn makker via xboxlive samen tegen de computer spelen?
Geen last van lag? En de singleplayer modus, kan datzelfde met zijn 2en gespeeld worden via xboxlive? Mijn makker heeft nog geen codmw2 dus vandaar mijn vragen ipv uit te proberen...quote:Op maandag 25 januari 2010 11:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als de spawnpoints kut zijn gebeurt dat wel eens, maar ik vind het over het algemeen wel meevallen. heb vaker dat er iemand vlak achter me spawnt ipv precies voor mijn neus. Dus eerder andersom eigenlijk
Phew.. Dat had ik beter niet kunnen doenquote:
SP is alleen, volgens mij kun je deze niet met twee personen tegelijk spelen... Je kunt wel de co-op missies doen natuurlijkquote:Op maandag 25 januari 2010 11:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geen last van lag? En de singleplayer modus, kan datzelfde met zijn 2en gespeeld worden via xboxlive? Mijn makker heeft nog geen codmw2 dus vandaar mijn vragen ipv uit te proberen...
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Phew.. Dat had ik beter niet kunnen doen![]()
Ik weet het, dat single alleen is, maar of de single player levels dezelfde zijn als de coop levels?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
SP is alleen, volgens mij kun je deze niet met twee personen tegelijk spelen... Je kunt wel de co-op missies doen natuurlijk
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik weet het, dat single alleen is, maar of de single player levels dezelfde zijn als de coop levels?
Je moeder is co-opquote:Op maandag 25 januari 2010 12:08 schreef Poit het volgende:
[..]Dan zou de single toch wel co-op zijn..
Omdat jij d'r in je eentje niet aankanquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat jij d'r in je eentje niet aankan
quote:
MACquote:Op maandag 25 januari 2010 12:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Stomme kutmac's op school, wat zijn dat toch een irritante dingen zeg, ik irriteer me aan alle kleine dingetjes van zo'n kutmac. Ik heb 67 verborgen bestanden op mn usb stick die die kutmacs er automatisch opzet, waar gister gewoon een trojan tussen zat
En die kutmuis werkt ook voor geen meter, glijdt voor geen kut, soms doet ie rechtermuisknop als ik links klik.
Domme kutmac's
Moet nog wachten tot Meiquote:Op maandag 25 januari 2010 12:24 schreef Reintji het volgende:
Lenny, heb je die N900 al?
Lenny!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Moet nog wachten tot Mei
Hopen dat Vodafone hem tegen die tijd heeft
Heb je hem al uitgeprobeerd? Ik vond hem tegenvallen. Het scherm moet je redelijk hard aandrukken en hij reageert ook niet zo snel. Verder is ie fors. Zat er eerst ook heel erg naar uit te kijken hoor maar paar dagen geleden kon ik hem eindelijk proberen maar vond ik hem toch maar niets. Weet nu niet welke ik ga nemen, denk een iphone 3GS of een androidtoestel. Symbian ben ik gewoon op uitgekeken, is geen spat veranderd de afgelopen 5 jaren...quote:Op maandag 25 januari 2010 12:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Moet nog wachten tot Mei
Hopen dat Vodafone hem tegen die tijd heeft
Ik hoorde dat ook.. Scherm reageert niet lekker, lijkt manco's te hebben net als de N97 heeft.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je hem al uitgeprobeerd? Ik vond hem tegenvallen. Het scherm moet je redelijk hard aandrukken en hij reageert ook niet zo snel. Verder is ie fors. Zat er eerst ook heel erg naar uit te kijken hoor maar paar dagen geleden kon ik hem eindelijk proberen maar vond ik hem toch maar niets. Weet nu niet welke ik ga nemen, denk een iphone 3GS of een androidtoestel. Symbian ben ik gewoon op uitgekeken, is geen spat veranderd de afgelopen 5 jaren...
Eens met het typen.. Al vind ik het net zo kut als op een iPhone. Het went wel na een tijdje. De voorspellingen van de android werken geniaal.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:35 schreef Reintji het volgende:
Android is wel erg mooi hoor, alleen vond ik die HTC Hero is zo klein. Typen op het onscreen toetsenbord vond ik echt slecht te doen. Integratie met Google (mail/calendar), flickr en bijv. facebook is perfect. De Nexus One wellicht? Formaat iPhone, maar dan met android, zonder sense.
Daar gaat ook m'n voorkeur naar uit al ligt m'n Experia in totaal nu al zo'n 2 maanden bij de reparateur die te incompetent is om een dergelijk toetsenbord te repareren..quote:Op maandag 25 januari 2010 12:39 schreef Tain het volgende:
Len zocht een toestel met fysiek toetsenbordje eronder geloof ik, daarom wou die de N900 hebben.
Kloptquote:Op maandag 25 januari 2010 12:39 schreef Tain het volgende:
Len zocht een toestel met fysiek toetsenbordje eronder geloof ik, daarom wou die de N900 hebben.
Ahjoh dat soort verhalen zijn overal wel van te vindenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Lenny!
Vodafone porteert mijn nummer na poging tot oplichting
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat je met een croissant naar het toilet ging en met een chocoladebroodje terug kwam toch??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
ZO! HEY ZEG! MOGEN WE JE AANRAKEN?!?quote:
je doet je best maar! Maar het resultaat hou je maar voor je!quote:Op maandag 25 januari 2010 15:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
ZO! HEY ZEG! MOGEN WE JE AANRAKEN?!?
Vroeger was alles beter...quote:Op maandag 25 januari 2010 15:44 schreef Misan het volgende:
[..]
want je leeft graag vijftien jaar terug in de tijd?
soms wel...quote:Op maandag 25 januari 2010 15:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat je met een croissant naar het toilet ging en met een chocoladebroodje terug kwam toch??
NEE MAN! KOM OP! IK HEB NOG NOOIT IEMAND MET EEN GAMEBOY GEZIEN! HOEWEL IK ER ZELF EEN STUK OF 7 HEB!!!! O.Oquote:Op maandag 25 januari 2010 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je doet je best maar! Maar het resultaat hou je maar voor je!
ie to the jwwwquote:
het is 2010 he! Capslock modus is zo 1993quote:Op maandag 25 januari 2010 15:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
NEE MAN! KOM OP! IK HEB NOG NOOIT IEMAND MET EEN GAMEBOY GEZIEN! HOEWEL IK ER ZELF EEN STUK OF 7 HEB!!!! O.O
Bij jou ook al?quote:
quote:
Ik heb er nog wel een glimp van opgevangen vanmiddag toen ik even wakker was, maar bedankt voor het checken!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:24 schreef Poit het volgende:
[..]Mocht je hem niet gezien hebben, de zon doet het nog
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:26 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een glimp van opgevangen vanmiddag toen ik even wakker was, maar bedankt voor het checken!
Ja, ik weet hetquote:Op maandag 25 januari 2010 17:27 schreef Poit het volgende:
[..]Luie donder!
Je bent nog erger dan ik!
![]()
Wat the hell heb jij gisteravond gedaan?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:26 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een glimp van opgevangen vanmiddag toen ik even wakker was, maar bedankt voor het checken!
Gesport, laat gegeten en rond 3 uur naar bed gegaan om daar nog een serie te kijken. In plaats van één aflevering werd dat echter een hele seriequote:Op maandag 25 januari 2010 18:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat the hell heb jij gisteravond gedaan?
Klinkt wel als een chille nachtquote:Op maandag 25 januari 2010 18:44 schreef koei het volgende:
[..]
Gesport, laat gegeten en rond 3 uur naar bed gegaan om daar nog een serie te kijken. In plaats van één aflevering werd dat echter een hele serie
Iedereen is altijd zo snel op Facebookquote:Op maandag 25 januari 2010 19:27 schreef lkb9000 het volgende:
Eerst op facebook melden en daarna pas hier, kan toch niet!
Wat een menuquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef koei het volgende:
[..]
Wat een menu
Varkensnek, coquilles, ganzenlever met linzen... Ik vind het niet erg dat mijn uitnodiging is zoekgeraakt in de post
Maar het toetje ziet er wel lekker uit!
Je zusje?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:25 schreef RitseB het volgende:
Reactie van mijn zusje: iiiieeh, kok hoeft echt niet te koken bij mij.
+1quote:Op maandag 25 januari 2010 21:32 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Af en toe ben je ook wel een beetje een jankerd he.. Ik snap nu je farmville verslaving. Wat de boerin niet kent vreet ze niet
Coquilles hebben een hele zachte smaak en lijkt totaal niet op schaaldieren als oesters of mosselen. Gewoon een keer proberen zou ik zeggen!quote:Op maandag 25 januari 2010 21:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
+1
Ik ben nog altijd nieuwsgierig naar hoe coquilles in hemelsnaam smaken. Is een populair stukje eten de laatste tijd of niet?
Wat is er mis met vis? Het is geen koolwit visstick hequote:Op maandag 25 januari 2010 21:38 schreef Misan het volgende:
[..]
wie is er over dat eten klaargekomen?
Prima menu verder op de vis na
Ach, ik verbouw ook in farmville dingen die ik niet eet hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 21:32 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Af en toe ben je ook wel een beetje een jankerd he.. Ik snap nu je farmville verslaving. Wat de boerin niet kent vreet ze niet
ik lust helemaal niets uit de zeequote:Op maandag 25 januari 2010 21:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Coquilles hebben een hele zachte smaak en lijkt totaal niet op schaaldieren als oesters of mosselen. Gewoon een keer proberen zou ik zeggen!
[..]
Wat is er mis met vis? Het is geen koolwit visstick heDeze vis is net zo stevig als vlees
Ik vind ze er uit zien als kip die nog klaargemaakt moet wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Coquilles hebben een hele zachte smaak en lijkt totaal niet op schaaldieren als oesters of mosselen. Gewoon een keer proberen zou ik zeggen!
Ik vind lever ook vies, rauw, maar gebakken is het gewoon erg lekkerquote:Op maandag 25 januari 2010 21:40 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, ik verbouw ook in farmville dingen die ik niet eet hoor![]()
En linzen en lever heb ik wel eens gegeten en viel niet in de categorie 'ooit voor herhaling vatbaar'. Schelpdieren vind ik ook niet lekker en varkensnek klinkt gewoon vies
Maar over het algemeen ben ik geen moeilijke eter, alleen haute cuisine is niet aan mij besteed... Doe mij maar gewoon hutspot met touwtjesvlees!
Dan heb je nooit iets goeds uit de zee opquote:
Die kleur heeft het ook alleen is het nóg zachterquote:Op maandag 25 januari 2010 21:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik vind ze er uit zien als kip die nog klaargemaakt moet worden
dat zeggen ze allemaal en vooralsnog is het nog maar één iemand het gelukt om mij vis voor te schotelen dat ik te eten vond (gekruide flinterdunne pangasiusfilet), maar lekker is andersquote:Op maandag 25 januari 2010 21:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan heb je nooit iets goeds uit de zee op
Een lekker stukje zalm met citroen en dille? Serieus? Dat lust je niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef Misan het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal en vooralsnog is het nog maar één iemand het gelukt om mij vis voor te schotelen dat ik te eten vond (gekruide flinterdunne pangasiusfilet), maar lekker is anders
Wel eens tonijnsteak op? Is rood, lijkt meer op biefstuk dan op vis qua structuurquote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef Misan het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal en vooralsnog is het nog maar één iemand het gelukt om mij vis voor te schotelen dat ik te eten vond (gekruide flinterdunne pangasiusfilet), maar lekker is anders
Zo was ik een paar jaar geleden ook, maar langzaam begin ik steeds meer vis te waarderen, hoewel het nog steeds relatief weinig isquote:
Vegetarier en dan wel vis etenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef koei het volgende:
[..]
Zo was ik een paar jaar geleden ook, maar langzaam begin ik steeds meer vis te waarderen, hoewel het nog steeds relatief weinig isMaar in mijn familie wordt sowieso amper vis gegeten (behalve door mn gekke zus want die is vegetarier
) dus ik probeer ook nooit wat eigenlijk. Ik ben wel sinds kort fan van de crispino ofzo van Iglo. Zo'n groot uitgevallen visstick met spinazie erin
Oe die met tomaat en mozzarella is nog lekkerderquote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef koei het volgende:
[..]
Zo was ik een paar jaar geleden ook, maar langzaam begin ik steeds meer vis te waarderen, hoewel het nog steeds relatief weinig isMaar in mijn familie wordt sowieso amper vis gegeten (behalve door mn gekke zus want die is vegetarier
) dus ik probeer ook nooit wat eigenlijk. Ik ben wel sinds kort fan van de crispino ofzo van Iglo. Zo'n groot uitgevallen visstick met spinazie erin
Ja, dat doen vrij veel vegetariers... De vegetariers die geen vis eten zijn weer net een stapje extremer, zo ver is mijn zus gelukkig niet. Die eet geen vlees omdat ze er gewoon geen behoefte aan heeft en het niet zo lekker vindquote:
Dan ben je geen vegetariër maar gewoon iemand die geen vlees eet.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat doen vrij veel vegetariers... De vegetariers die geen vis eten zijn weer net een stapje extremer, zo ver is mijn zus gelukkig niet. Die eet geen vlees omdat ze er gewoon geen behoefte aan heeft en het niet zo lekker vindNiet vanwege de arme dieren enzo.
Geef hem 7 jaartjes in japan en dan misschienquote:
Jammer, ik had wel zin in een lekker kogelvisjequote:Op maandag 25 januari 2010 22:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Geef hem 7 jaartjes in japan en dan misschien
niet te raggenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Een lekker stukje zalm met citroen en dille? Serieus? Dat lust je niet?
yes, maar heeft nog steeds die zilte nasmaakquote:Op maandag 25 januari 2010 21:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Wel eens tonijnsteak op? Is rood, lijkt meer op biefstuk dan op vis qua structuurBeetje prijzig maar wel lekker
ik probeer elk jaar vis te eten (paar keer per jaar) en vrijwel altijd valt het tegenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef koei het volgende:
[..]
iddquote:Op maandag 25 januari 2010 22:10 schreef RitseB het volgende:
Misan, die gast in jou xbox verkoop topic
Kibbeling en vissticks zijn ook niet lekker als je het vergelijkt met de zeetong die we gisteren op hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:11 schreef Misan het volgende:
[..]
ik probeer elk jaar vis te eten (paar keer per jaar) en vrijwel altijd valt het tegen
zelfs kibbeling en vissticks vind ik niet lekker
Ach, ik ken wel meer mensen die geen vlees maar wel vis eten. Wel alleen vis uit de zee, geen kweekvis. Die noemen zich ook allemaal vegetariër, en als ik ergens aangeef dat er een vegetariër mee eet dan is ook altijd de eerste vraag die ik krijg of diegene wel vis eet.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan ben je geen vegetariër maar gewoon iemand die geen vlees eet.
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:16 schreef koei het volgende:
Zo, 360 voor het eerst sinds lange tijd weer aan... Wat een lawaai maakt dat ding zeg!
Die gast stuurde mij een PMquote:Op maandag 25 januari 2010 22:12 schreef Misan het volgende:
[..]
idd
ja ik heb geen interesse maar ik weet wel dat mensen je tof vinden ritse
Inderdaad, er zal eens een 1,2,5,6,7 of 8 voorkomen in het getalquote:Op maandag 25 januari 2010 22:33 schreef Edwinuss het volgende:
Niks aan dat MW2 met 90393099034903490 spelers.
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Inderdaad, er zal eens een 1,2,5,6,7 of 8 voorkomen in het getal
Is mijn bod niet genoeg??quote:
Die kan je weg halen EINZ !11!! LLDL:D:d;D:Dquote:Op maandag 25 januari 2010 22:38 schreef Nebo het volgende:
Ik benoem de bovenstaande posts tot de beste dialoog van deze slowchat
edit: zonder die reactie van poitje dan
ik ben een c c c c combo breaker!!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:38 schreef Nebo het volgende:
Ik benoem de bovenstaande posts tot de beste dialoog van deze slowchat
edit: zonder die reactie van poitje dan
Ga ik daar alvast aan beginnen.quote:
Slaap lekker Poitquote:Op maandag 25 januari 2010 22:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Ga ik daar alvast aan beginnen.
Slaap lekker allen!
trust'nquote:Op maandag 25 januari 2010 22:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Slaap lekker allen!
Ik ging nog helemaal niet slapen!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Slaap lekker Fallen!
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef RitseB het volgende:
Vriendin heeft net haar eerst boete gehad met de auto
Ze zat aan je versnellingspook?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:54 schreef RitseB het volgende:
Vriendin heeft net haar eerst boete gehad met de auto
En toen zat ze niet meer aan je versnellingspook?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:57 schreef RitseB het volgende:
Ze vond het niet leuk toen ik haar uitlachte
gegarandeerd jarenlang vermaak op verjaardagenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:57 schreef RitseB het volgende:
Ze vond het niet leuk toen ik haar uitlachte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:00 schreef RitseB het volgende:
Ik was er niet bij ze was naar naailesZe zat aan andermans versnellingspookjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, dan zal ik nú lezen wat er in je spoiler staat, hč verdeuri
Kennen jullie deze nog nog nog nog...DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:00 schreef RitseB het volgende:
Ik was er niet bij ze was naar naailesnaailes? Leven jullie echt nog zoals een eeuw geleden daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |