abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77196331

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en misbruikt indien nodig zijn modrechten. Houdt koei 's nachts wakker met zijn imitatie van disjfa.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Heeft sinds kort net als de rest geen sociaal leven meer en is de opperbal uit de slowchat.
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Is de laatste tijd te druk om nog vaak langs te komen.
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zijn voor veel geld te koop bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Na lange afwezigheid na het plaatsen van een foto van een lelijke vrouw is hij weer teruggekeerd!
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt.
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: De hoi-dag slowchatter die haar naam waar maakt. Met haar driedubbele leven is zij een sporadisch bezoekster. Ondanks haar uiterlijk dient men niet te zoetsappig over haar te denken aangezien ze je aars whooped met een ferme chokehold.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen...
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn kwaliteiten in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Nick-GizMo: Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Is letterlijk het groentje van de club.
Morpheus2002: Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...

In memoriam:
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan. Was sinds #99 verdwenen uit de SC maar kwam jammer genoeg terug in #126. Liet zich nog maar sporadisch zien en nu helemaal niet meer.
larry_flynt: De slowchatter met grootheidswaanzin. Denkt dat hij die andere Hugh Hefner is, maar spreekt/schrijft wel verdomd goed Nederlands voor een Amerikaan.
CraniuM: Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest frisse SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss.
Skychat: De onfatsoenlijke slowchatter. Heeft zichzelf niet fatsoenlijk voorgesteld dus mag eigenlijk ook nog niet in de OP!

DE OP IS HIER TE VINDEN
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_77196363
Deze topicje pik ik nog wel even mee voor een deel
pi_77196370
Laatste post:

Pff, ik krijg net een brief van de IB-groep dat ik in 2007 600 euro teveel heb verdiend en dus waarschijnlijk minimaal zo'n 880 euro mag terug gaan betalen

En dan is mn spaargeld helemaal op denk ik
pi_77196446
quote:
Op zondag 24 januari 2010 00:39 schreef koei het volgende:
Laatste post:

Pff, ik krijg net een brief van de IB-groep dat ik in 2007 600 euro teveel heb verdiend en dus waarschijnlijk minimaal zo'n 880 euro mag terug gaan betalen

pi_77196467
Koei, ik ben bang dat ik je weer voor de ramen moet zetten binnenkort..
pi_77196602
quote:
Laatste post:

Kun je gewoon laten bijschrijven als lening voor na je studie
pi_77196603
Ik ben ook elke keer financieel de lul. Voor mn gemeentebelastingen 2008 staat ook nog steeds een bezwaarschrift open (ja, de overheid is lekker snel met dit soort dingen ). Je kan beter gewoon niet werken en flink lenen, dan ben je financieel een stuk beter af want dan krijg je overal geld terug en wordt alles je kwijtgescholden. zelf voor je geld werken om geen schulden op te bouwen wordt gewoon afgestraft...

Tijd om te gaan emigreren
pi_77196699
quote:
Op zondag 24 januari 2010 00:44 schreef Misan het volgende:

[..]

Kun je gewoon laten bijschrijven als lening voor na je studie
Ervaringsdeskundige?

Maar mijn lening tot nu toe is 120 euro (1 x 100 euro geleend plus de rente daarover ) en ik heb geen zin om hun kas nog meer te spekken. Bij mn ouders kan ik lenen wat ik wil tegen veel gunstigere voorwaarden. Ik hoop alleen dat het een beetje mee valt met wat ik moet betalen...
pi_77196716
quote:
Laatste post:

focked up !!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_77196746
Btw bijna 300!
Dan moet er dus goed nieuws zijn voor koei-tje
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  zondag 24 januari 2010 @ 00:54:06 #11
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_77196928
quote:
Op zondag 24 januari 2010 00:47 schreef koei het volgende:

[..]

Ervaringsdeskundige?

Maar mijn lening tot nu toe is 120 euro (1 x 100 euro geleend plus de rente daarover ) en ik heb geen zin om hun kas nog meer te spekken. Bij mn ouders kan ik lenen wat ik wil tegen veel gunstigere voorwaarden. Ik hoop alleen dat het een beetje mee valt met wat ik moet betalen...
Je kunt ook gewoon in beroep gaan
Daar krijg je ze vaak het kleinst mee
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_77197408
ja, maar wat schiet ik daarmee op? Hoelanger het duurt voordat ik kan betalen des te meer rente ze erover trekken... Ik kom hier sowieso niet onderuit... Ik heb maar bij 1 baas gewerkt dus ze hebben gewoon mn inkomsten daarvan overgenomen (zoals ik ze in mijn aangifte heb opgegeven). Mn bezwaarschrift tegen de gemeente is gewoon terecht dus daar ben ik wel achteraan gegaan.

2007 was gewoon een slecht financieel jaar! Voor mn belasting moest ik vorig jaar ook al zo'n 600 terug betalen omdat ik mn studiekosten had afgetrokken, wat maar deels mocht omdat ik deels nog stufi ontving
  zondag 24 januari 2010 @ 01:09:23 #13
187674 Sigmund666
pi_77197520
quote:
Op zondag 24 januari 2010 01:06 schreef koei het volgende:
ja, maar wat schiet ik daarmee op? Hoelanger het duurt voordat ik kan betalen des te meer rente ze erover trekken... Ik kom hier sowieso niet onderuit... Ik heb maar bij 1 baas gewerkt dus ze hebben gewoon mn inkomsten daarvan overgenomen (zoals ik ze in mijn aangifte heb opgegeven). Mn bezwaarschrift tegen de gemeente is gewoon terecht dus daar ben ik wel achteraan gegaan.

2007 was gewoon een slecht financieel jaar! Voor mn belasting moest ik vorig jaar ook al zo'n 600 terug betalen omdat ik mn studiekosten had afgetrokken, wat maar deels mocht omdat ik deels nog stufi ontving
Je kunt de schuld ook laten bevriezen
(Dat heb ik tenminste gedaan) Ik kan mijn schuld tot mijn 30e uitbreiden of afbetalen zonder enige vorm van rente.
pi_77198131
Word gek van die liften in ME1 !!
pi_77198349
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:44 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Kijk ed en zijn mongooltjes ineens te voorschijn komen

Stelletje paupers ga toch weg hier
pi_77198477
Godver!!!!

En zo maar 1.5 game tijd weg in ME1 :/!
Kut gedoe met saves :/
pi_77199606
@ koei, ik begrijp niet dat ze altijd zo lang nodig hebben voor dit soort zaken. Wanneer eenmaal bekend willen ze wel ineens snel geld zien . Heb ik ook eens gehad, 2 of 3 jaar later een brief en betalen binnen 2 weken.

Succes er mee!
quote:
Op zondag 24 januari 2010 00:38 schreef Edwinuss het volgende:
Deze topicje pik ik nog wel even mee voor een deel
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 24 januari 2010 @ 02:44:51 #18
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_77199738
Ik leen echt nooit, maar met mijn toekomstige huisje heb ik weinig keus gok ik
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_77199803
quote:
Op zondag 24 januari 2010 02:44 schreef Rossdale het volgende:
Ik leen echt nooit, maar met mijn toekomstige huisje heb ik weinig keus gok ik

Ik leen ook nooit iets, maar idd een huis kopen zonder hypotheek gaat (mij) echt niet lukken

Zou een hypotheek volledig aflossen handiger zijn? Wel toch? geen hypo is beter dan alleen maar de aftrek?
pi_77200172
hoi poepies
pi_77200184
Hallo scheetje!

Ik ga trouwens maar eens slapen !
pi_77200311
Trusten Nick!
  zondag 24 januari 2010 @ 03:38:48 #23
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_77200527
Net thuis van lekker bieren

Morgen ochten vroeg beginnen om mijn diner thuis voor te bereiden samen met Poit. De wekker gaat om 10 uur als het goed is

Als ik er aan denk zal ik foto's maken zodat jullie na afloop kunnen kwijlen
PSN User Name: Rodyzor Last.fm: Kashmar
pi_77200883
hoi
pi_77201032
Rody wanneer kook je weer eens voor me? Ik heb zin in je pasta met worstje
pi_77201146
Pasta met worstjes ik denk dat je toch een chiquere naam ervoor moet verzinnen Kok, ik vind het nog steeds raar klinken...

Maar goed, bedtijd nu! Coraline is afgelopen!

Trusten allemaal!
pi_77201149
En in het kader van gezellige ouders:

http://www.spitsnieuws.nl(...)rt_hamster_dood.html
pi_77201837
Wtf!
Ik ging om 3.11 naar bed? Damnnnnn
pi_77201958
pi_77202301
Damn brak!

Maar goed, lips is me goed af gegaan, heb het niet voor niks gekocht dus !!
pi_77202326
Mogguh
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 24 januari 2010 @ 11:01:44 #32
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_77202994
hoi
Do androids dream of electric sheep?
pi_77203401
Ik heb idd gemerkt dat bij spelletjes in Xbox360 vaak een intro zit of een tussenfilmpje die je niet kan overslaan. Het saven vind ik niet langzaam gaan maar misschien ligt dat aan mijn collectie games...

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2010 11:24:40 ]
pi_77203553
Hoi

ik heb te weinig slaap gehad

En nu ben ik het hele huis overhoop aan het halen want mis de afstandsbediening van mijn 'oude'TV

Hoe kan die foetsie zijn
  zondag 24 januari 2010 @ 11:40:42 #35
187674 Sigmund666
pi_77203787
Goedemorgen samen. Ben blijkbaar weer in slaap gedonderd toen ik om 9 uur even wakker werd

pi_77204356
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_77204618
Dadelijk maar eens voetbal aanzetten !
pi_77205424
Ff snel in Bataviastad een korte broek scoren en een sjeik nieuw overhemd
pi_77205912
eindelijk weer eens voetbal op zondag
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  zondag 24 januari 2010 @ 12:54:39 #40
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_77205959
En nu lekker genieten van me vrije dag
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_77206535
hai
pi_77206888
Door mijn rug gegaan.

Zo'n oude CRT TV naar mijn vriendin gebracht omdat haar tv stuk was.

Prima te tillen zo'n bakbeest echter de kofferbak uit...... is een heel ander verhaal.

Kan me nauwelijks nog bewegen , lach wel maar dit is echt niet handig.
pi_77207084
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Door mijn rug gegaan.

Prima te tillen zo'n bakbeest echter de kofferbak uit...... is een heel ander verhaal.

pi_77207586
pi_77207752
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Door mijn rug gegaan.

HOSPIK
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_77207803
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:53 schreef badboynova het volgende:
als twente maar geen punten pakt!
  zondag 24 januari 2010 @ 14:11:08 #47
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_77208859
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:53 schreef badboynova het volgende:

Leuke wedstrijd geworden Ajax - AZ.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  zondag 24 januari 2010 @ 14:21:56 #48
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_77209326
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

als twente maar geen punten pakt!

Nee nog een jaar PSV als landskampioen word weer een leuk verrassend seizoen
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_77209424
Als die bal maar niet weeer rond is he
pi_77211030
quote:
Op zondag 24 januari 2010 01:06 schreef koei het volgende:

Mocht het je helpen... mijn boete was een aantal jaren geleden flink hoger. Sinds het derde jaar van mijn studie dan ook geen stufi meer gehad...
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')