Dit is fok.. verwacht je dat er hier mensen met verstand zitten..? en het is ONZIN het staat er alquote:Op zondag 24 januari 2010 00:18 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Nou wat goed van je doe maar lekker mee dan,maar waarom moeten er minstens 7 topics geopend worden over neger grappen!
Je hebt gelijk,ik zal dit topic niet meer lezen,ik kan hier echt niet tegen.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Dit is fok.. verwacht je dat er hier mensen met verstand zitten..? en het is ONZIN het staat er al![]()
En als je er last van heb lees dan niet...
Jank niet. In onzin kan dit.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:18 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Nou wat goed van je doe maar lekker mee dan,maar waarom moeten er minstens 7 topics geopend worden over neger grappen!
dit gaat dus wel te ver, ik voel me beledigdquote:Op zondag 24 januari 2010 00:19 schreef donthate het volgende:
verwacht je dat er hier mensen met verstand zitten..?
Ik kan je standpunt HEEL goed begrijpen hoor; in het begin had ik er ook erg veel moeite mee, maar op Fok, en ZEKER in ONZ, moet je de dingen niet al te serieus nemen!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:20 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk,ik zal dit topic niet meer lezen,ik kan hier echt niet tegen.
Gaat er geen lampje branden bij het woord Kloon?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:19 schreef ToT het volgende:
Vousétesmavie, ik zie dat je hier nieuw bent: Welkom op Fok!
Er worden hier wel vaker neger-grapjes gemaakt, en veel van die grappen worden ook gewoon door onze gekleurde medelanders gemaakt, zoals donthate!
Ook zie je homo's hier genoeg homo-grapjes maken enzo.
Een beetje zelfspot, een beetje dingen relativeren, da's allemaal leuk voor de sfeer hier!
Niemand hier bedoelt het echt racistisch, en normaal gesproken stoort ook niemand zich hier aan. Wel heb ik veel losse negergrapjes-topics gesloten omdat het wel wat uit de hand liep, maar een BEETJE coulance moet er zijn, toch?
We hebben nog geel Cliniclowns beledigd hoor?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:20 schreef Rijpie het volgende:
[..]
dit gaat dus wel te ver, ik voel me beledigd
Mijn zoenende mannen worden altijd verwijderd! Een beetje coulance moet er zijn toch!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:19 schreef ToT het volgende:
Er worden hier wel vaker neger-grapjes gemaakt, en veel van die grappen worden ook gewoon door onze gekleurde medelanders gemaakt, zoals donthate!
Een beetje zelfspot, een beetje dingen relativeren, da's allemaal leuk voor de sfeer hier!
Niemand hier bedoelt het echt racistisch, en normaal gesproken stoort ook niemand zich hier aan. Wel heb ik veel losse negergrapjes-topics gesloten omdat het wel wat uit de hand liep, maar een BEETJE coulance moet er zijn, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Natuurlijk wel, maar just to be sure!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gaat er geen lampje branden bij het woord Kloon?
Mooi gezegdquote:Op zondag 24 januari 2010 00:19 schreef ToT het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:22 schreef Twizu het volgende:
[..]
Mijn zoenende mannen worden altijd verwijderd! Een beetje coulance moet er zijn toch!Na dat plaatje 50.000X gezien te hebben in talloze verschillende topics, begon ik toch aan mijn geaardheid te twijfelen en aangezien ik later nog kinderen wil krijgen, leek het me veiliger ze maar te verwijderen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee dat zou er nog bij moeten komenquote:Op zondag 24 januari 2010 00:21 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben nog geel Cliniclowns beledigd hoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why is there always a pieve of cotton on top of medicines in a bottle?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:23 schreef donthate het volgende:
daarom meer neger grapjes
Hahahaquote:Op zondag 24 januari 2010 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Why is there always a pieve of cotton on top of medicines in a bottle?
- To remind them niggers where they come from when they take drugs!
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Dit is fok.. verwacht je dat er hier mensen met verstand zitten..? en het is ONZIN het staat er al![]()
En als je er last van heb lees dan niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can an Ethiopian woman tell when she's pregnant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's the difference between a nigger and a letter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you get when you cross a nigger with an octopus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!![]()
What's the difference between a nigger and a picnic table?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod![]()
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:26 schreef Klaploper het volgende:
When is the only time you wink at a nigger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can an Ethiopian woman tell when she's pregnant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's the difference between a nigger and a letter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you get when you cross a nigger with an octopus?die latste zou ik meer op jattende medemensen richten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Hoe knap is een Marokkaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: