Koekje van eigen deeg heet dat.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:10 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ja dat is lekker slim. Iemand op zijn gedrag aanspreken en dan afsluiten met eenzelfde belediging.
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:11 schreef FlinkeNaam het volgende:
Hoe lang kan een neger haar stront op houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD
Maar datzelfde wijf die net reageerde staat wel over grappen van chinezen te lachen dus waarom is ze hier zo gefrustreerd..,.En waarom zou iemand je alle hoeken van de kamer laten zien om een grapjequote:Op zondag 24 januari 2010 00:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat deze grapjes niet kunnen, ik zeg alleen dat Zhe de ballen niet heeft om ze IRL te verkondigen.. En natuurlijk dat dit helemaal geen grappig topic is, maar dat heeft met de kwaliteit van de grappen te maken en niet met het onderwerp.
Ga nu maar weer op je originele account.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:12 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Koekje van eigen deeg heet dat.
Begrijp niet dat dit topic nog open is,de Mods
Waar maak je je eigen druk om? IK lach er toch ook om...quote:Op zondag 24 januari 2010 00:12 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koekje van eigen deeg door anderen te beledigen? Kneusquote:Op zondag 24 januari 2010 00:12 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Hihihi ja kloptquote:Op zondag 24 januari 2010 00:13 schreef Rijpie het volgende:
[..]
flinkenaam heeft een beetje moeite met posten
Heb je het nou over DIT wijf(mij dus))ik ben geen negerin hoor een grapje kan nog wel,maar ga aub geen topics over openen,en dit is niet het enige topic ik lees alleen maar neger topics hierzo waar gaat het heen,grow upp man.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:12 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar datzelfde wijf die net reageerde staat wel over grappen van chinezen te lachen dus waarom is ze hier zo gefrustreerd..,.En waarom zou iemand je alle hoeken van de kamer laten zien om een grapje
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:15 schreef Klaploper het volgende:
Why did the nigger cross the road?
Who the fuck cares why is he out of the cotton field?
IK ben godsamme zelf een neger... Dus waar maak JIJ je druk om?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:15 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Heb je het nou over DIT wijf(mij dus))ik ben geen negerin hoor een grapje kan nog wel,maar ga aub geen topics over openen,en dit is niet het enige topic ik lees alleen maar neger topics hierzo waar gaat het heen,grow upp man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@aanstelster dit is onz
rot op naar pub.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Nou wat goed van je doe maar lekker mee dan,maar waarom moeten er minstens 7 topics geopend worden over neger grappen!quote:Op zondag 24 januari 2010 00:16 schreef donthate het volgende:
[..]
IK ben godsamme zelf een neger... Dus waar maak JIJ je druk om?
you take your foot off his headquote:Op zondag 24 januari 2010 00:15 schreef Klaploper het volgende:
How do you stop a nigger from drowning?
You don't.
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:15 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Heb je het nou over DIT wijf(mij dus))ik ben geen negerin hoor een grapje kan nog wel,maar ga aub geen topics over openen,en dit is niet het enige topic ik lees alleen maar neger topics hierzo waar gaat het heen,grow upp man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |