abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 december 2010 @ 20:30:28 #201
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_89889338
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:24 schreef Godtje het volgende:

[..]

Daar denken sommige mensen dus anders over maar dat wil je maar niet zien. Dat je meet twee maten loopt te meten. Vriendjes de hand boven het hoofd loopt te houden. Het topic nu wel laat verbaggeren door je DEF vrienden. Niet objectief Puma.

Jij ging rommel erbij betrekken in je verhaal. :')
Ga het nou niet omdraaien best knul. Ik had hem al vriendelijk verzocht om zich met zaken te bemoeien die hem wel aan gaan.
Je hebt echt de verkeerde pil genomen vanmorgen denk ik...
Ik heb rommel nooit betrokken bij dit verhaal, of erbij "geroepen".. u got issues man.

Ennem.. als dit hem niets aangaat. gaat dit jou ook niets aan, je hebt zelfs niet eens gepost in dat freakin topic. Je bent hier alleen maar om te zeiken en te bashen :D

jongeman.. ga toch iets nuttigs doen met je tijd.
deze discussie heeft inmiddels lang genoeg geduurd... er is genoeg gezegd, iedereen heeft zijn punt duidelijk kunnen maken, en ik heb in het feitelijke topic onderbouwd gereageerd waarom ik in de 1e instantie zo reageerde, de TS uitgelegd waarom het met die hond gebeurde, en vervolgens hier nog 2 figuren proberen te overtuigen daarvan, maar in tegenstelling tot wat je zou verwachten, gaan ze spoken zien, uitdagen en er een persoonlijke twist van maken.

Succes met het verhaal en zo!

heb je nog issues, ik zie wel een PM. verschijnen.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  Moderator maandag 13 december 2010 @ 20:32:08 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89889448
lolwhut?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_89889488
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:30 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Ennem.. als dit hem niets aangaat. gaat dit jou ook niets aan, je hebt zelfs niet eens gepost in dat freakin topic.

heb je nog issues, ik zie wel een PM. verschijnen.
Is er iets met je geheugen aan de hand? Die heb je zelf verwijderd. :')
Ik ben hier iet om te zeiken ik ben hier voor een beter FOK! en je op je foutjes te wijzen. Daar is een FB topic voor.

Dus niks PM hier is het topic voor. Ik denk dat je even contact moet opnemen in FC met een FA hoe dit allemaal werkt want je loopt nu wat zaken door elkaar te halen.
  maandag 13 december 2010 @ 20:34:51 #204
211797 Esses
Splendide mendax
pi_89889597
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Biiiijna goed Esses!
Nee helemaal goed. Moet ik er een PV-bevindingen van maken in jip en Janneke taal zodat jij het ook eens begrijpt?
quote:
Bijna! Op het puntje na dat de TS het topic al met de verkeerde houding begint.
Zoals ik al aangeef begint TS het verhaal met zijn eenzijdige, door een documentaire gevormde kijk welke veranderd kon worden als jij je bier had laten staan en voor een keer eens normaal gereageerd had.
quote:
En daarin al aangeeft wat hij eigelijk van ons vind, van ons wil, en de algemene sfeer is al gezet.
dat topic had dicht gemoeten vanaf moment 1. en dan had hij het nog een x mogen proberen met de goede houding.

Nu ga ik echt even voor de tv zitten.
Nee het topic had niet dicht gemoeten. Jij moet gewoon is leren lezen, en jezelf objectief te gedragen.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  maandag 13 december 2010 @ 20:38:10 #205
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_89889804
Ik zie nu pas dat Lotusss een officiële DEF-mod is.. _O-
Ik dacht dat ze hier af en toe wat gast-modde.. :')
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 20:39:49 #206
230491 Zith
pls tip
pi_89889899
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Pumatje het volgende:
Pardon ? :')

kastanjes uit het vuur halen? Heb me prima gered in dit topic tegen 2 rellende users imo.
Na een tijdje kwam ook Rommel om de hoek kijken, blijkbaar had je ook zijn intresse gewekt en wilde hij reageren.

Daar reageer ik nu op, omdat jij FB nu echt tot een persoonlijk speeltuintje aan het maken bent om je geschil in op te lossen, dat gaat nu tegen een user die een werkelijke bijdrage levert aan dit forum.
Hij deed niets verkeerd, ga het nu niet op hem gooien.

Hee , maar lurk lekker verder, en houd de pop corn stand by! misschien komt er nog iets voorbij waar je op in kan gaan haken!

nu allemaal ruuuuuuuust.

drama is over O+
Alsjeblieft zeg, je post zelf off-topic, je trollt, mensen die hierop reageren worden gedelete, en als je DEF-buddies facepalms gaan posten vind je dat OK :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89890272
Jeejtje man, in dat hondentopic reageert de mod zelf net zo onrespectvol als anderen. Ik vind die reacties persoonlijk mod onwaardig. Eigen mening prima, maar een topic mede verzieken door te stellen dat je vanwege TS's stijl geen antwoord gaat geven terwijl andere posters wel op de kwestie ingaan zorgt voor verbaggering van het topic.

Nu zie ik dat continu wanneer het topic een toon heeft die niet pro-defensie is of niet in de richting gaat van de mening van de betreffende mod.

Waarom ik hier reageer? Ik erger me er aan.

Ohja, voor sp3c neem ik wel mijn petje af :+
dag
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 20:47:24 #208
230491 Zith
pls tip
pi_89890348
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:46 schreef Peter het volgende:
Jeejtje man, in dat hondentopic reageert de mod zelf net zo onrespectvol als anderen. Ik vind die reacties persoonlijk mod onwaardig. Eigen mening prima, maar een topic mede verzieken door te stellen dat je vanwege TS's stijl geen antwoord gaat geven terwijl andere posters wel op de kwestie ingaan zorgt voor verbaggering van het topic.

Nu zie ik dat continu wanneer het topic een toon heeft die niet pro-defensie is of niet in de richting gaat van de mening van de betreffende mod.

Elke paar maanden komt er wel weer een topic in het algemene FB forum over Pumatje (over precies dit), dan gaat het weer eventjes goed :)

De topic is trouwens dicht nu, en als je er nu doorheen gaat zie je vooral een trollende mod en DEF-buddies die trollen (naast de gewone discussie tussen bijv. netsplitter rave-NL). Al komt dit natuurlijk vooral omdat niet-DEF posts gelijk gedeleted worden, en de trollende DEF-buddies sowieso weten dat de DEF-mod hun posts niet gaat verwijderen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89890550
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:46 schreef Peter het volgende:

^O^
als het je niet bevalt doe je toch het topic gewoon op slot, heb je daar ook geen last meer van
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  maandag 13 december 2010 @ 20:56:27 #210
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_89890851
Ik moet mezelf blijven herhalen ofzo?
De reden dat het topic dicht is, omdat het echt werkelijkwaar.. nergens meer over ging.
dit is nu een principe kwestie geworden voor Zith en Godtje.. omdat ze op hun teentjes getrapt zijn.

Succes jongens.. eerlijk waar.
dit is van de zotte.

Ga je nog zo'n keer een topic openen, dan reageer ik exact hetzelfde.exact..... mag dat duidelijk zijn.
Iedereen kan het topic terugbekijken, en ook in de FB. ik ga niet in herhaling blijven vallen.

Het was een honden :') topic, en Zith en Godtje gebruiken FB als speeltuin voor persoonlijke frustraties. Dat kan natuurlijk,, maar daar blijven we niet mee bezig.

Heb er achting van gemaakt ^O^
genoteerd
  maandag 13 december 2010 @ 20:56:35 #211
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_89890857
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:38 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zie nu pas dat Lotusss een officiële DEF-mod is.. _O-
Ik dacht dat ze hier af en toe wat gast-modde.. :')
Jij hebt niet op zitten letten :D
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Moderator maandag 13 december 2010 @ 20:57:13 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89890898
nou in dit geval ...

ik geef iedereen een beetje gelijk, reactie is misschien wat overdreven van alle kanten maar als je denkt dat static oprecht antwoord wil kenje hem niet

aardig van de stamgasten dat ze hem zo makkelijk zijn zin geven

geen kerstcadeautje meer voor static
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 13 december 2010 @ 20:58:27 #213
168777 Rave_NL
pi_89890973
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Jij hebt niet op zitten letten :D
Hoelang is dat dan al? :')
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 20:58:28 #214
230491 Zith
pls tip
pi_89890976
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef Pumatje het volgende:

Heb er achting van gemaakt ^O^
genoteerd
Goed om te horen dat je toch wat doet met de feedback ^O^
  maandag 13 december 2010 @ 20:58:55 #215
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_89891003
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:58 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Hoelang is dat dan al? :')
Al reeds bijna 4 weken ;)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 13 december 2010 @ 20:58:58 #216
211797 Esses
Splendide mendax
pi_89891005
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:57 schreef sp3c het volgende:
nou in dit geval ...

ik geef iedereen een beetje gelijk, reactie is misschien wat overdreven van alle kanten maar als je denkt dat static oprecht antwoord wil kenje hem niet

nee, dat is iets anders. Dit is gewoon een voorbeeld van gedrag wat keer na keer terug blijft komen en wat ergernis na ergernis oplevert.

Maar verder laat ik het erbij.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
pi_89891009
quote:
nou in dit geval ...

Dan moet je collega:

1: Het op slot gooien.
2: Er niet posten en zich gedragen.

Wat niet de bedoeling is:
1: Niet objectief zijn
2: mee gaan trollen

Dan kan hij het de mensen wel gaan verwijten die hem er op aanspreken maar zo werkt dat niet.
  maandag 13 december 2010 @ 21:00:09 #218
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_89891061
Groetjes ^O^

vergeet niet te komen naar de landmacht dagen! w/

Daar hebben we een nieuwe demo aankomend jaar

3 x raden wat voor 1 :')
  maandag 13 december 2010 @ 21:00:55 #219
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_89891105
Godtje, zijn we een keer klaar ?

of .....
  maandag 13 december 2010 @ 21:02:11 #220
211797 Esses
Splendide mendax
pi_89891186
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:00 schreef Pumatje het volgende:
Groetjes ^O^

vergeet niet te komen naar de landmacht dagen! w/

Daar hebben we een nieuwe demo aankomend jaar

3 x raden wat voor 1 :')
Tanks afknallen met bemanning? :P

*sorry kon het niet laten, het is geen bedreiging of wat dan ook*
pi_89891188
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:00 schreef Pumatje het volgende:
Godtje, zijn we een keer klaar ?

of .....
Ik ben even in gesprek met je collega dus ik wacht nog even zijn reactie af.
Dus nog niet nee. Zou niet zo aardig zijn om gelijk weg te lopen nadat ik iets heb getikt.

Maar ga jij weer lekker televisie kijken joh. Ik hou je niet tegen. Je bent er vast goed in. Benut je kwaliteiten.
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 21:03:48 #222
230491 Zith
pls tip
pi_89891289
quote:
nou in dit geval ...

Natuurlijk zat er veel off-topic in, het was alleen jammer dat puma zelf ook gewoon zat te trollen voordat hij ging ingrijpen (hij had toen ook gewoon z'n eigen 'boe-hoe-hoe' post kunnen deleten alszijnde offtopic), en vervolgens selectief offtopic berichten ging verwijderen, je kan immers niet stellen dat de facepalms ontopic zijn en vooral niet trollend bedoelt.

Geheel in lijn met de algemene kritiek op pumaatje 1 2 3 etc etc
  maandag 13 december 2010 @ 21:03:52 #223
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_89891302
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:59 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dan moet je collega:

1: Het op slot gooien.
2: Er niet posten en zich gedragen.

Wat niet de bedoeling is:
1: Niet objectief zijn
2: mee gaan trollen

Dan kan hij het de mensen wel gaan verwijten die hem er op aanspreken maar zo werkt dat niet.
Godtje, je hebt je punt gemaakt.
Als "burger" maak ik me sterk dat DEF ook voor de "normale mens" is en niet alleen voor de militair. Dat betekent dat zowel de gevestigde orde als de nieuwe posters zich dienen te gedragen.

Het topic dat Pumatje gesloten heeft heb ik niet in zijn geheel gelezen dus dit is geen sneer naar wie dan ook, ik wil het hier maar bij houden.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 13 december 2010 @ 21:04:01 #224
168777 Rave_NL
pi_89891309
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:58 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Al reeds bijna 4 weken ;)
Toen zat ik in Afrika, sindsdien weing van gemerkt.. :')
  maandag 13 december 2010 @ 21:04:51 #225
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_89891359
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:02 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik ben even in gesprek met je collega dus ik wacht nog even zijn reactie af.
Dus nog niet nee. Zou niet zo aardig zijn om gelijk weg te lopen nadat ik iets heb getikt.

Maar ga jij weer lekker televisie kijken joh. Ik hou je niet tegen. Je bent er vast goed in. Benut je kwaliteiten.
Lief blijven tegen elkaar! Die laatste alinea is overbodig. Als je op de man wilt spelen dan PM je maar. :{w
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')