Het hoofdje is idd van plastic. Kant en klaar te koop bij DLT-shop. Deze zijn het: http://www.deleukstetaart(...)php?products_id=2533quote:
Netjesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:30 schreef Blamm het volgende:
Nanook24: uiteraard zal ik even een foto'tje plaatsen als hij klaar is
Ben nu trouwens het biscuit al aan het bakken hier. Dan kunnen we daarzo gelijk aan de slag met vullen en versieren. Plus dan kan ik nog een nieuwe maken als het mislukt
Heb gelezen dat hij alleen maar lekkerder wordt als je hem invriest.
En ja, ik kon me niet inhouden toen de spullen hier eenmaal lagen
Hele leuke clowncakejes trouwens
Edit:
Trots is nog zwak uitgedrukt
[ afbeelding ]
In een 20cm brede pan gebakken, en hij is er prachtig uitgekomen! Klein beetje aan het inzakken nu in het midden, maar dat is niet anders.
Je moet dan nog wel 10 minuten mixen jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:16 schreef TearsOfJoy het volgende:
Ik heb toen eenmaal de mix er doorheen zat niet zo lang meer geklopt, zou dat het kunnen zijn?
Dat zegt ze inderdaad maar dat gebruikt ze niet. Ze gebruikt paticreme, Pati creme Is een soort slagroom maar dan eentje die je kan opslaan tot bijna boter en kan je eigenlijk alleen bij de groothandel halen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:02 schreef het-is-mij het volgende:
Ik dacht vorig jaar ergens gelezen te hebben met botercreme maar zij gebruikt slagroom?
Ik heb andere afleveringen gezien en ik ken dr werkwijzequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:01 schreef het-is-mij het volgende:
oke, dank jullie.
Je hebt het dus ook gezien trusten?
Nu wil ik het dus gelijk vrijdag ff gaan proberen, zo'n boltaartje maar eens ff kijken waar ik zo snel marsepein vandaan haal haha.
Heeeel veel succes!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:42 schreef Nanook24 het volgende:
Balen dat het zo tegen zat met de marsepein Esje-lief maar als de afhaler er blij mee is dan komt het met de jarige ook vast goed.
Ik ben erg benieuwd naar de foto's in elk geval.
Ik zelf realiseer me net dat ik deze week 3 of 4 taarten moet gaan maken. 1 voor maandag voor de laatste Wilton cursus avond, 1 voor mijn werk (woensdag) en 1 of 2 voor aankomend weekend voor een jarige. Adem in...adem uit...het komt vast goed allemaal.
Dat kan ik me heel goed voorstellen, al die friemmelrandjes zijn helemaal niet zo makkelijk om uit te snijden. Goed opgelost zo met dat zwarte randje erlangs.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:12 schreef LeNeHe het volgende:
Eindelijk weer eens wat gemaakt, het was een waar monster om te maken.
Waarschijnlijk een stuk of vijf. Morgen maar gewoon slijmen bij de HEMA en bij de bakker. Goede tips!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Minilot, hoeveel dozen heb je nodig?
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:12 schreef LeNeHe het volgende:
het was een waar monster om te maken.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef Taartje het volgende:
[ afbeelding ]
Zestig cupcakes, 360 stippen. Ik zie scheel op het moment ... Maar ben wel blij met het eindresultaat
Missie geslaagd zou ik zeggen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:57 schreef Taartje het volgende:
de receptie heeft als thema 'de regenboog'.
Vind ze beide tof. onderste echt schattig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:05 schreef Taartje het volgende:
Haha Nanook, stiekem spijbelen om met taarten aan de slag te gaan. Ik snap je helemaal :d Ben benieuwd naar de taarten!
De borstentaart is gelukt! Pffiew, opluchting! Had hem nog nooit gemaakt dus was een beetje zenuwachtig haha. Dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
En deze was op bestelling, voor bij een high tea. Niet helemaal mijn favoriete stijl, maar ik ben er toch blij mee
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het heel simpel Taartje.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:01 schreef Taartje het volgende:
Nanook, hoop moois heb je weer gemaakt. Vooral de Mariotaart vind ik echt super! Hoe heb je die verschillende kleuren banen gemaakt?
Laat de belastingdienst maar komen hoor. Je mag best aan een hobby verdienen, het word pas als werk gezien als de prijs-tijdsbesteding overeenkomt. Nou op die 5 euro winst (al maak ik nu nog verlies) op een taart waar ik minstens 5 uur mee bezig ben is niet rendabel. Je mag officiëel tot een bepaald bedrag bijverdienen met je hobby, ik weet het bedrag niet precies maar dat kan je opzoeken op de site van de belastingdienst. Het is wel verstandig om je extra inkomsten op te geven. Pas als je ook echt aan bedrijven gaat verkopen heb je een BTW nummer nodig omdat bedrijven een BTW-bon willen. Om dat nummer te krijgen moet je ingeschreven staan bij de KvK.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:17 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb van de papa van de hockey en Mario jarige ook het aanbod gekregen om een website voor me te maken maar ik ben daar een beetje huiverig voor omdat je dan ook ineens vindbaar bent voor de belastingdienst enzo...
Ik ook nietquote:Op maandag 8 maart 2010 22:09 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb even gegoogled voor het bedrag wat je mag bijverdienen maar ik kan het zo gauw niet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |