abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78493186
Ach weet je, ik heb al heel veel taarten afgeleverd waarvan ik zelf dacht dat hij lang niet zo mooi was geworden als ik in mijn hoofd had maar als de ontvanger hem dan kwam halen kreeg ik toch altijd enthousiaste reacties (en als ik de foto's hier plaatste ook)

Bij jou gaat het vast ook goed komen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_78518126
Ik hen zoooo'n ruzie gehad met die witte marsepein niet normaal!!
Maar ze zijn net opgehaald.. en hij vind ze prachtig!!
Nu hopen dat zijn zus het ook mooi vind...

En als klap op de vuurpijl vergeten foto's te maken...
Hij maakt ze voor me en emailt ze...
Be brave. Be kind.
pi_78521519
Balen dat het zo tegen zat met de marsepein Esje-lief maar als de afhaler er blij mee is dan komt het met de jarige ook vast goed.

Ik ben erg benieuwd naar de foto's in elk geval.

Ik zelf realiseer me net dat ik deze week 3 of 4 taarten moet gaan maken. 1 voor maandag voor de laatste Wilton cursus avond, 1 voor mijn werk (woensdag) en 1 of 2 voor aankomend weekend voor een jarige. Adem in...adem uit...het komt vast goed allemaal.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  zondag 28 februari 2010 @ 01:15:12 #254
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78541882
Ik heb voor morgenochtend 1 bestelling staan. Penisvormig
Ik geloof eigenlijk dat ik er niet zoveel zin in heb
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 28 februari 2010 @ 10:34:37 #255
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78545680
arme TF, gewoon een lekker lullig taartje van maken. ze vragen erom! (wie wil dat nou op de maandagochtend trouwens??)
in de haak.
pi_78545695
Ik zag laatst ook een piemelbakvorm... handig voor als de bestelling vaker voorkomt.
pi_78546746
Wie wil er nou een piemeltaart?

Hier in de buurt zit Taart je taart. Iemand ervaring met de workshops daar?
pi_78549266
Lieve dames!

Omdat ik de komende weken een paar quiches zal moeten vervoeren lijkt het me handig om wat kartonnen taartdozen in te slaan. Nu kan ik die weliswaar heel goedkoop vinden bij allerlei verpakkingsgroothandels, maar daar gaan ze doorgaans per 100 stuks, en ik heb er maar een paar nodig.

Iemand een tip (online shop, of winkel in regio Rotterdam) waar ik zulke dozen voor een niet al te achterlijk hoog bedrag per stuk kan kopen?
Let me see you stripped down to the bone
pi_78549336
In Rotterdam heb je Planet Cake en in Ridderkerk Taart en Decoratie. Ik weet niet of zij dozen verkopen, maar kijk eens op hun sites?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78549356
Misschien eens bij de Hema-taartenafdeling vragen of je er een paar mag kopen? Als het er maar een paar zijn is dat vast geen probleem
pi_78550066
Mijn HEMA doet dat helaas niet. Gewoon bij een bakker naar binnen lopen en vragen levert trouwens vaak ook wel wat op.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78550207
Mag dit hier ook? Heb een verjaardag en had geen tijd om een taart te maken, dus was dit mijn
snelle alternatief! Onderkant is een spingvorm en daar boven heb ik een kleiner rondje gemaakt van een
stuk karton. Aangezien de jarige een diehard theedrinker is zal ze het vast wel waarderen!

Find your prince, before you start kissing frogs
  zondag 28 februari 2010 @ 14:43:59 #263
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78552350
Ha wat grappig
De piemeltaart is zojuist opgehaald, de gever was er blij mee. Ik hoop de ontvanger ook
pi_78552385
Ik vind dat 'ie hier mag Kings. Het is tenslotte een taart en ik vind het hardstikke leuk geworden.

De taartjesfee...al met je bestelling begonnen? Ik geloof dat ik in zo'n geval toch vriendelijk zou bedanken voor de eer.

Edit: We postten tegelijk taartjesfee, gelukkig was de besteller er blij mee.
  zondag 28 februari 2010 @ 14:49:40 #265
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78552522
Het was van een goede vriend van ons, dus ik wilde ook niet zomaar nee zeggen. Voor een ander zou ik het ook nooit doen Vind andere taarten véél leuker om te maken
Minilot, hoeveel dozen heb je nodig?
pi_78568425

Dat zijn ze geworden

De ene met slagroom banketbakkersroom en jam
Andere met witte chocomousse toblerone creme en frambozensmurrie
Be brave. Be kind.
pi_78568484
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 15:42 schreef Nanook24 het volgende:
Balen dat het zo tegen zat met de marsepein Esje-lief maar als de afhaler er blij mee is dan komt het met de jarige ook vast goed.

Ik ben erg benieuwd naar de foto's in elk geval.

Ik zelf realiseer me net dat ik deze week 3 of 4 taarten moet gaan maken. 1 voor maandag voor de laatste Wilton cursus avond, 1 voor mijn werk (woensdag) en 1 of 2 voor aankomend weekend voor een jarige. Adem in...adem uit...het komt vast goed allemaal.
Heeeel veel succes!
Be brave. Be kind.
pi_78569124
Foto's van de piemeltaart please!
pi_78570852
Eindelijk weer eens wat gemaakt, het was een waar monster om te maken.

I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_78574313
Ik ben ook wel benieuwd naar die piemeltaart!
Esje-lief, stijlvolle taarten!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_78581870
Je taarten zijn netjes geworden Esje-lief. En de vulling klinkt
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:12 schreef LeNeHe het volgende:
Eindelijk weer eens wat gemaakt, het was een waar monster om te maken.
Dat kan ik me heel goed voorstellen, al die friemmelrandjes zijn helemaal niet zo makkelijk om uit te snijden. Goed opgelost zo met dat zwarte randje erlangs.

Ik heb inmiddels taart nummer 1 in de buttercream icing staan voor vanavond en dan ga is straks taart nummer 2 bakken voor mijn werk en zien dat ik straks eventjes de moeder spreek voor wie ik voor het weekend moet bakken zodat ik weet of ik 1 of 2 taarten moet maken.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:24:42 #272
221912 minilot
Nancy boy
pi_78582040
quote:
Op zondag 28 februari 2010 14:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Minilot, hoeveel dozen heb je nodig?
Waarschijnlijk een stuk of vijf. Morgen maar gewoon slijmen bij de HEMA en bij de bakker. Goede tips!
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 1 maart 2010 @ 13:00:07 #273
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78586859
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:12 schreef LeNeHe het volgende:
het was een waar monster om te maken.
leuke elmo taart!
in de haak.
pi_78654768
Mooie taarten zijn er weer voorbij gekomen!

Ik ga dit weekend m'n eerste borstentaart maken, iemand nog goede tips?
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_78734238

Zestig cupcakes, 360 stippen. Ik zie scheel op het moment ... Maar ben wel blij met het eindresultaat
A balanced diet is a cookie in each hand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')