Het hoofdje is idd van plastic. Kant en klaar te koop bij DLT-shop. Deze zijn het: http://www.deleukstetaart(...)php?products_id=2533quote:
Netjesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:30 schreef Blamm het volgende:
Nanook24: uiteraard zal ik even een foto'tje plaatsen als hij klaar is
Ben nu trouwens het biscuit al aan het bakken hier. Dan kunnen we daarzo gelijk aan de slag met vullen en versieren. Plus dan kan ik nog een nieuwe maken als het mislukt
Heb gelezen dat hij alleen maar lekkerder wordt als je hem invriest.
En ja, ik kon me niet inhouden toen de spullen hier eenmaal lagen
Hele leuke clowncakejes trouwens
Edit:
Trots is nog zwak uitgedrukt
[ afbeelding ]
In een 20cm brede pan gebakken, en hij is er prachtig uitgekomen! Klein beetje aan het inzakken nu in het midden, maar dat is niet anders.
Je moet dan nog wel 10 minuten mixen jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:16 schreef TearsOfJoy het volgende:
Ik heb toen eenmaal de mix er doorheen zat niet zo lang meer geklopt, zou dat het kunnen zijn?
Dat zegt ze inderdaad maar dat gebruikt ze niet. Ze gebruikt paticreme, Pati creme Is een soort slagroom maar dan eentje die je kan opslaan tot bijna boter en kan je eigenlijk alleen bij de groothandel halen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:02 schreef het-is-mij het volgende:
Ik dacht vorig jaar ergens gelezen te hebben met botercreme maar zij gebruikt slagroom?
Ik heb andere afleveringen gezien en ik ken dr werkwijzequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:01 schreef het-is-mij het volgende:
oke, dank jullie.
Je hebt het dus ook gezien trusten?
Nu wil ik het dus gelijk vrijdag ff gaan proberen, zo'n boltaartje maar eens ff kijken waar ik zo snel marsepein vandaan haal haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |