Mak je niet drukquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:50 schreef adorable het volgende:
hai,
ik ben nu 18, dus al wel redelijk uitgegroeid zou je zo zeggen, en mijn borsten zijn ongelijk (links grote C, rechts grote B/kleine C) opzich niks mis mee, maar mijn ene tepelhof is groter en lichter gekleurd dan de ander. het scheelt ong een centimeter of zo... best veul
nu ben ik ook al een tijdje met een vent bezig, maar het is puur fysiek tussen ons.
als iemand met wie ik een serieuze relatie zou hebben er over zou mekkeren zou ik dat niet accepteren...
maar wat vindt een man er van als ie niet van je houdt, het gaat puur om sex, en mijn tepels blijken verschillend te zijn??
ik zit hier best mee want het is tijd dat ik weer eens neuk, maar ik weet niet of hij me een minderwaardigheidscomplex zal bezorgen als ik mijn bh uitdoe...
Dat zou wel extreem a-symetrisch zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef The-dude het volgende:
Zolang het verschil niet groot is zou ik het best vinden.
Mijn ex zei ook dat ze 2 verschillende grootte borsten had. Maar ik zag et niet hoor![]()
Mja als je links cup A hebt en rechts cup D ofzo...dan zou ik er wel op afknappen
Zichtbaar?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:05 schreef fathank het volgende:
Bij 95% van de vrouwen is de ene borst toch groter dan bij de ander..?
Niks van aantrekken. Als een vent \ gast daar over moeilijk doet is ie t niet waard om m te neuken. 9 van de 10 borsten zijn nl ongelijk. Das nou eenmaal zo en verander je niets aan. Tenzij je voor een operatie gaat maar dat raad ik je af. Niemand is nl perfect! Dat is nou juist t leuke.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:50 schreef adorable het volgende:
hai,
ik ben nu 18, dus al wel redelijk uitgegroeid zou je zo zeggen, en mijn borsten zijn ongelijk (links grote C, rechts grote B/kleine C) opzich niks mis mee, maar mijn ene tepelhof is groter en lichter gekleurd dan de ander. het scheelt ong een centimeter of zo... best veul
nu ben ik ook al een tijdje met een vent bezig, maar het is puur fysiek tussen ons.
als iemand met wie ik een serieuze relatie zou hebben er over zou mekkeren zou ik dat niet accepteren...
maar wat vindt een man er van als ie niet van je houdt, het gaat puur om sex, en mijn tepels blijken verschillend te zijn??
ik zit hier best mee want het is tijd dat ik weer eens neuk, maar ik weet niet of hij me een minderwaardigheidscomplex zal bezorgen als ik mijn bh uitdoe...
Als je er echt op zou gaan letten dan zal dat vast het geval zijn. Maar dat heb je met alles aan het lichaam. Ook met gezichten bijvoorbeeld.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:10 schreef shinnasuka het volgende:
mijn ene hoofd is groter dan het anderen
daarom, bij de ene meer zichtbaar als bij de andere.. bij mij helaas ook goed zichtbaar, rechts is groter en ook de tepel.. ik kan me er soms wel druk om maken, maar steeds vaker denk ik, ach, er zou nog veel meer aan kunnen mankeren..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:05 schreef fathank het volgende:
Bij 95% van de vrouwen is de ene borst toch groter dan bij de ander..?
Perfectie wordt over het algemeen niet aantrekkelijker gevonden, dus het is no big deal.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:53 schreef Lady_1989 het volgende:
[..]
daarom, bij de ene meer zichtbaar als bij de andere.. bij mij helaas ook goed zichtbaar, rechts is groter en ook de tepel.. ik kan me er soms wel druk om maken, maar steeds vaker denk ik, ach, er zou nog veel meer aan kunnen mankeren..
enne, jij heb tenminste nog een c cupdaar zou ik wel trots op zijn, ook al wijkt het af boeiend,
Grappig dat de rechter bij jou groter is. Ik heb ooit gelezen dat bij de meeste vrouwen juist de linker borst iets groter is omdat die boven het hart zit.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:53 schreef Lady_1989 het volgende:
daarom, bij de ene meer zichtbaar als bij de andere.. bij mij helaas ook goed zichtbaar, rechts is groter en ook de tepel.. ik kan me er soms wel druk om maken, maar steeds vaker denk ik, ach, er zou nog veel meer aan kunnen mankeren..
Yeah! Borsten ... Hmmmmmmmmm! LET ME AT THEM!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef ShiroYasha het volgende:
ongelijke borsten = nono
borsten, yesyes!
Zo denken echt wel de meeste mannen
ik ook
ik heel toevallig ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef ShiroYasha het volgende:
ongelijke borsten = nono
borsten, yesyes!
Zo denken echt wel de meeste mannen
ik ook
yes 62 % van de vrouwen met ongelijke borsten (99% van de vrouwen) heeft links groter..quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:41 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Grappig dat de rechter bij jou groter is. Ik heb ooit gelezen dat bij de meeste vrouwen juist de linker borst iets groter is omdat die boven het hart zit.
Hoewel, nu ik er over nadenk, als daar een relatie tussen zou zitten dan zou bij mannen de linker helft van de borstkas ook iets meer moeten uitsteken dan de rechter helft. *checks bij zichzelf.... Nope, geen verschil*
Omg die vrouw van 63 nog implantaten!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als je hier eens rondkijkt (dit zijn wel borstvergrotingsfoto's, maar het gaat om de 'voor'-foto)
zul je zien dat bijna niemand ze even groot/hoog heeft zitten.
http://www.loveyourlook.com/Before-After/before-after-listing.aspx?PreOpCupSize=C&PostOpCupSize=&BreastImplantStyle=&StateSelect=&x=198&y=9
Bovendien, mijn ex-vriend had aan de ene kant een normale platte tepel en de andere was een beetje puffy en gevoelig, nou schattig toch? Kun je hem lekker mee plagen, ik vond het wel leukImperfectie is prima en menselijk.
Lekker objectief dan ook, die mensen ondergaan juist een operatie voor hun tietjesquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als je hier eens rondkijkt (dit zijn wel borstvergrotingsfoto's, maar het gaat om de 'voor'-foto)
zul je zien dat bijna niemand ze even groot/hoog heeft zitten.
http://www.loveyourlook.com/Before-After/before-after-listing.aspx?PreOpCupSize=C&PostOpCupSize=&BreastImplantStyle=&StateSelect=&x=198&y=9
Bovendien, mijn ex-vriend had aan de ene kant een normale platte tepel en de andere was een beetje puffy en gevoelig, nou schattig toch? Kun je hem lekker mee plagen, ik vond het wel leukImperfectie is prima en menselijk.
Ja, maar dat is meerendeels voor vergroting, en ik moet zeggen dat ik de voor vaak mooier vind dan de na!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
Lekker objectief dan ook, die mensen ondergaan juist een operatie voor hun tietjes
Mijn borsten zijn ook zeker niet gelijk.. maar niemand, vrouw of man, is met twee borsten tegelijk bezig.. terwijl je de ene likt/zuigt/bijt , masseer je de ander, maar je bent nooit bezig met vergelijken...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:28 schreef adorable het volgende:
het is bij mij wel erger dan bij de gemiddelde vrouw, denk ik! shit ik weet het niet hoor.
moet wel zeggen dat ze van vorm etc. wel mooi zijn .. maar gwoon niet gelijk..
Maar is het niet scheef om die vrouwen (die hun borsten laten aanpassen) als leidraad te gebruiken of je nou wel of niet een gemiddelde afwijking hebt? Deze vrouwen zullen ze namelijk eerder aan laten passen dan vrouwen met gelijke borsten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:42 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meerendeels voor vergroting, en ik moet zeggen dat ik de voor vaak mooier vind dan de na!
Ik zou er van genietenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:50 schreef adorable het volgende:
hai,
Dat gaat voor mij in ieder geval al niet opquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:33 schreef Catch22- het volgende:
Het komt trouwens door spiermassa. De borst aan de kant van je vaardige hand (dus als je rechts bent, je rechterborst) is volgens mij altijd iets groter omdat daar meer spiermassa in zit. Correct me if I'm wrong
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:49 schreef Rossonerri het volgende:
borstenben vast zo druk bezig dat ik er niks van merk
![]()
Foutquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:33 schreef Catch22- het volgende:
I've seen some in my days.... Maar geen 2 borsten zijn gelijk. Soms verschilt het natuurlijk meer dan de andere keer, maar het zou mij niet dwarszitten. Als het meer dan een hele cup is, zou je het kunnen laten behandelen omdat het dan wel groot is.
Het komt trouwens door spiermassa. De borst aan de kant van je vaardige hand (dus als je rechts bent, je rechterborst) is volgens mij altijd iets groter omdat daar meer spiermassa in zit. Correct me if I'm wrong
Een groot tepelhof.quote:
wat is te groot??quote:Op maandag 15 februari 2010 21:55 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Een groot tepelhof.
Maar de vraag is of een "pannekoekentepel" een absoluut gezien grote tepel moet hebben of gaat het om een ratio ten opzichte van het borstformaat?
Bedoel je puffy nipples (poffertjes)quote:Op maandag 15 februari 2010 21:55 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Een groot tepelhof.
Maar de vraag is of een "pannekoekentepel" een absoluut gezien grote tepel moet hebben of gaat het om een ratio ten opzichte van het borstformaat?
Dat kunnen jullie beter aan diegene vragen die erover begon. Ik heb heel zeker niks tegen "puffy" tepels (quote:Op maandag 15 februari 2010 22:12 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Bedoel je puffy nipples (poffertjes)
[ afbeelding ]
of echt gewoon grote platte 'pannenkoeken' ?
[ [url=
- Standaard MOD aktie: Niet doen dus +1 note -quote:Op maandag 15 februari 2010 23:12 schreef ad0rable het volgende:
ik heb iig geen van beide... gewoon tepels. ze zijn opzich wel mooi, alleen niet hetzelfde.
mijn ex laatst gevraagd wat hij van ze vond, en hij kreeg meteen heimwee. (naar mijn tieten dan)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |