abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77265768
Zolang het verschil niet groot is zou ik het best vinden.

Mijn ex zei ook dat ze 2 verschillende grootte borsten had. Maar ik zag et niet hoor

Mja als je links cup A hebt en rechts cup D ofzo...dan zou ik er wel op afknappen
"God damn you Walter! You fuckin' asshole! Everything's a fuckin' travesty with you, man! And what was all that shit about Vietnam? What the FUCK, has anything got to do with Vietnam? What the fuck are you talking about?"
pi_77438673
Geen enkele vrouw heeft precies even grote borsten!
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
  zaterdag 30 januari 2010 @ 01:06:40 #53
201543 FokR
What's it all about?
pi_77438828
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 17:50 schreef adorable het volgende:
hai,

ik ben nu 18, dus al wel redelijk uitgegroeid zou je zo zeggen, en mijn borsten zijn ongelijk (links grote C, rechts grote B/kleine C) opzich niks mis mee, maar mijn ene tepelhof is groter en lichter gekleurd dan de ander. het scheelt ong een centimeter of zo... best veul

nu ben ik ook al een tijdje met een vent bezig, maar het is puur fysiek tussen ons.

als iemand met wie ik een serieuze relatie zou hebben er over zou mekkeren zou ik dat niet accepteren...

maar wat vindt een man er van als ie niet van je houdt, het gaat puur om sex, en mijn tepels blijken verschillend te zijn??

ik zit hier best mee want het is tijd dat ik weer eens neuk, maar ik weet niet of hij me een minderwaardigheidscomplex zal bezorgen als ik mijn bh uitdoe...
Mak je niet druk
Geen enkele jongen zal het verschil zien... behalve jij... omdat je erop let.
Ze zijn vast mooi.
You know what I mean?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 01:43:24 #54
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_77439738
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef The-dude het volgende:
Zolang het verschil niet groot is zou ik het best vinden.

Mijn ex zei ook dat ze 2 verschillende grootte borsten had. Maar ik zag et niet hoor

Mja als je links cup A hebt en rechts cup D ofzo...dan zou ik er wel op afknappen
Dat zou wel extreem a-symetrisch zijn
pi_77474697
Ik zou het niet erg vinden. Iedereen heeft zijn complexen maar wat kan een ongelijke borst nu kwaad doen? Als de rest goed zit is het toch niet erg?
  zondag 31 januari 2010 @ 14:57:05 #56
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_77478103
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 18:05 schreef fathank het volgende:
Bij 95% van de vrouwen is de ene borst toch groter dan bij de ander..?
Zichtbaar? Lijkt me erg veel hoor..
  zondag 31 januari 2010 @ 15:42:52 #57
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_77479418
quote:
hai,

ik ben nu 18, dus al wel redelijk uitgegroeid zou je zo zeggen, en mijn borsten zijn ongelijk (links grote C, rechts grote B/kleine C) opzich niks mis mee, maar mijn ene tepelhof is groter en lichter gekleurd dan de ander. het scheelt ong een centimeter of zo... best veul

nu ben ik ook al een tijdje met een vent bezig, maar het is puur fysiek tussen ons.

als iemand met wie ik een serieuze relatie zou hebben er over zou mekkeren zou ik dat niet accepteren...

maar wat vindt een man er van als ie niet van je houdt, het gaat puur om sex, en mijn tepels blijken verschillend te zijn??

ik zit hier best mee want het is tijd dat ik weer eens neuk, maar ik weet niet of hij me een minderwaardigheidscomplex zal bezorgen als ik mijn bh uitdoe...
Niks van aantrekken. Als een vent \ gast daar over moeilijk doet is ie t niet waard om m te neuken. 9 van de 10 borsten zijn nl ongelijk. Das nou eenmaal zo en verander je niets aan. Tenzij je voor een operatie gaat maar dat raad ik je af. Niemand is nl perfect! Dat is nou juist t leuke.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 31 januari 2010 @ 15:49:20 #58
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_77479590
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:57 schreef fs180 het volgende:

[..]

Let er maar eens op. T is echt zo.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 31 januari 2010 @ 16:02:27 #59
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_77479939
quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:57 schreef fs180 het volgende:

[..]

Als je er echt op zou gaan letten dan zal dat vast het geval zijn. Maar dat heb je met alles aan het lichaam. Ook met gezichten bijvoorbeeld.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zondag 31 januari 2010 @ 18:10:24 #60
289682 shinnasuka
Chaarrrlliieee..!!
pi_77483412
mijn ene hoofd is groter dan het anderen
  zondag 31 januari 2010 @ 18:24:39 #61
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_77483727
quote:
Op zondag 31 januari 2010 18:10 schreef shinnasuka het volgende:
mijn ene hoofd is groter dan het anderen
Kleine grapjas. Met symmetrie bedoel ik dan.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
pi_77624683
- Nee, duidelijk gezegd niet om foto's vragen. +1 note -

[ Bericht 82% gewijzigd door Adolecens op 17-02-2010 10:46:58 ]
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_77624807
Niemand is volledig symmetrisch.
Trust is the heart of everything.
pi_77626262
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 18:05 schreef fathank het volgende:
Bij 95% van de vrouwen is de ene borst toch groter dan bij de ander..?
daarom, bij de ene meer zichtbaar als bij de andere.. bij mij helaas ook goed zichtbaar, rechts is groter en ook de tepel.. ik kan me er soms wel druk om maken, maar steeds vaker denk ik, ach, er zou nog veel meer aan kunnen mankeren..
enne, jij heb tenminste nog een c cup daar zou ik wel trots op zijn, ook al wijkt het af boeiend,
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_77626362
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:53 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

daarom, bij de ene meer zichtbaar als bij de andere.. bij mij helaas ook goed zichtbaar, rechts is groter en ook de tepel.. ik kan me er soms wel druk om maken, maar steeds vaker denk ik, ach, er zou nog veel meer aan kunnen mankeren..
enne, jij heb tenminste nog een c cup daar zou ik wel trots op zijn, ook al wijkt het af boeiend,
Perfectie wordt over het algemeen niet aantrekkelijker gevonden, dus het is no big deal.
pi_77626433
Boeit niet
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:41:58 #67
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_77629952
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:53 schreef Lady_1989 het volgende:
Grappig dat de rechter bij jou groter is. Ik heb ooit gelezen dat bij de meeste vrouwen juist de linker borst iets groter is omdat die boven het hart zit.

Hoewel, nu ik er over nadenk, als daar een relatie tussen zou zitten dan zou bij mannen de linker helft van de borstkas ook iets meer moeten uitsteken dan de rechter helft. *checks bij zichzelf.... Nope, geen verschil*
pi_77630462
Mijn vriend heeft ook een lichte vorm van pectus excavatum, maar het maakt hem niet minder leuk.
Hij heeft dus ook lichtelijk ongelijke moobs.
pi_77630705
ongelijke borsten = nono

borsten, yesyes!

Zo denken echt wel de meeste mannen
ik ook
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:10:07 #70
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_77666309
Who cares. Hij ziet 't waarschijnlijk niet eens.

En anders doe je 't toch met 't licht uit.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:21:09 #71
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_77668940
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef ShiroYasha het volgende:
ongelijke borsten = nono

borsten, yesyes!

ik ook
Yeah! Borsten ... Hmmmmmmmmm! LET ME AT THEM!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:22:42 #72
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_77669009
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:02 schreef ShiroYasha het volgende:
ongelijke borsten = nono

borsten, yesyes!

ik ook
ik heel toevallig ook
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_77672327
- Niet doen dus +1 note -

[ Bericht 77% gewijzigd door Adolecens op 17-02-2010 10:44:56 ]
pi_77672702
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:41 schreef Haay1971 het volgende:

[..]

Grappig dat de rechter bij jou groter is. Ik heb ooit gelezen dat bij de meeste vrouwen juist de linker borst iets groter is omdat die boven het hart zit.

Hoewel, nu ik er over nadenk, als daar een relatie tussen zou zitten dan zou bij mannen de linker helft van de borstkas ook iets meer moeten uitsteken dan de rechter helft. *checks bij zichzelf.... Nope, geen verschil*
yes 62 % van de vrouwen met ongelijke borsten (99% van de vrouwen) heeft links groter..
i know he thinks you're fun and stuff, but does he know how to wind you up?
pi_77816822
Als je hier eens rondkijkt (dit zijn wel borstvergrotingsfoto's, maar het gaat om de 'voor'-foto)
zul je zien dat bijna niemand ze even groot/hoog heeft zitten.
http://www.loveyourlook.com/Before-After/before-after-listing.aspx?PreOpCupSize=C&PostOpCupSize=&BreastImplantStyle=&StateSelect=&x=198&y=9

Bovendien, mijn ex-vriend had aan de ene kant een normale platte tepel en de andere was een beetje puffy en gevoelig, nou schattig toch? Kun je hem lekker mee plagen, ik vond het wel leuk Imperfectie is prima en menselijk.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:34:05 #76
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_77817024
Ik bekijk mezelf wel vaker in de spiegel als ik naakt ben, maar ik kwam er pas onlangs achter (toen ik voorover hong) dat bij een borst de tepel iets meer naar links zit Was wel grappig om dat te ontdekken als je altijd dacht dat ze gelijk waren!
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:35:30 #77
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_77817073
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als je hier eens rondkijkt (dit zijn wel borstvergrotingsfoto's, maar het gaat om de 'voor'-foto)
http://www.loveyourlook.com/Before-After/before-after-listing.aspx?PreOpCupSize=C&PostOpCupSize=&BreastImplantStyle=&StateSelect=&x=198&y=9

Bovendien, mijn ex-vriend had aan de ene kant een normale platte tepel en de andere was een beetje puffy en gevoelig, nou schattig toch? Kun je hem lekker mee plagen, ik vond het wel leuk Imperfectie is prima en menselijk.
Omg die vrouw van 63 nog implantaten!
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:39:00 #78
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_77817234
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:28 schreef PluisigNijntje het volgende:

Lekker objectief dan ook, die mensen ondergaan juist een operatie voor hun tietjes
pi_77817395
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:39 schreef fs180 het volgende:

[..]

Lekker objectief dan ook, die mensen ondergaan juist een operatie voor hun tietjes
Ja, maar dat is meerendeels voor vergroting, en ik moet zeggen dat ik de voor vaak mooier vind dan de na!
pi_77819226
het is bij mij wel erger dan bij de gemiddelde vrouw, denk ik! shit ik weet het niet hoor.
moet wel zeggen dat ze van vorm etc. wel mooi zijn .. maar gwoon niet gelijk..
i know he thinks you're fun and stuff, but does he know how to wind you up?
pi_77819347
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 19:28 schreef adorable het volgende:
het is bij mij wel erger dan bij de gemiddelde vrouw, denk ik! shit ik weet het niet hoor.
moet wel zeggen dat ze van vorm etc. wel mooi zijn .. maar gwoon niet gelijk..
Mijn borsten zijn ook zeker niet gelijk.. maar niemand, vrouw of man, is met twee borsten tegelijk bezig.. terwijl je de ene likt/zuigt/bijt , masseer je de ander, maar je bent nooit bezig met vergelijken...
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:34:23 #82
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_77819458
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:42 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ja, maar dat is meerendeels voor vergroting, en ik moet zeggen dat ik de voor vaak mooier vind dan de na!
Maar is het niet scheef om die vrouwen (die hun borsten laten aanpassen) als leidraad te gebruiken of je nou wel of niet een gemiddelde afwijking hebt? Deze vrouwen zullen ze namelijk eerder aan laten passen dan vrouwen met gelijke borsten.
Natuurlijk wel beter voor je ego om je ermee te vergelijken
pi_77831831
quote:
hai,

Ik zou er van genieten omdat dat is wie je bent!
Finito...
pi_77878837
Ben ik dan de enige die dat waarschijnlijk wel door zou hebben? een cupmaat verschil is toch zichtbaar lijkt me.
Een groot probleem zou ik er overigens niet van maken, je kan er zelf natuurlijk ook niet heel veel aan doen.
  donderdag 11 februari 2010 @ 12:33:06 #85
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77878879
I've seen some in my days.... Maar geen 2 borsten zijn gelijk. Soms verschilt het natuurlijk meer dan de andere keer, maar het zou mij niet dwarszitten. Als het meer dan een hele cup is, zou je het kunnen laten behandelen omdat het dan wel groot is.

Het komt trouwens door spiermassa. De borst aan de kant van je vaardige hand (dus als je rechts bent, je rechterborst) is volgens mij altijd iets groter omdat daar meer spiermassa in zit. Correct me if I'm wrong
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_77879085
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:33 schreef Catch22- het volgende:
Het komt trouwens door spiermassa. De borst aan de kant van je vaardige hand (dus als je rechts bent, je rechterborst) is volgens mij altijd iets groter omdat daar meer spiermassa in zit. Correct me if I'm wrong
Dat gaat voor mij in ieder geval al niet op Ik ben rechts maar mijn linkerborst is juist groter.
pi_77879159
Natuurlijk zie je het wel, maar dat betekend niet dat het weat uitmaakt... Wat wil je doen, zeggen dat ze dan maar aan 1 kant een implantaat moet nemen ??. Ik snap dat vrouwen die dit in een wat grotere mate hebben zich er druk om maken, maar ik denk niet dat er veel mannen zijn die er een probleem van maken
Have fun...
pi_77885543
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:49 schreef Rossonerri het volgende:
borsten ben vast zo druk bezig dat ik er niks van merk
FORZA MILAN!!!!
pi_77907894
Ik snap dat ongelijke borsten je zelfvertrouwen zou kunnen temperen maar ik denk niet dat je er zorgen om moet maken. Uit eigen ervaring denk ik niet dat mannen er op letten, en al valt het ze op, dan boeit het ze niet. Als die vent er wel lullig over gaat doen zou ik m gewoon een rotschop geven en een vent zoeken die je wel met respect behandeld,
pi_77908542
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:33 schreef Catch22- het volgende:
I've seen some in my days.... Maar geen 2 borsten zijn gelijk. Soms verschilt het natuurlijk meer dan de andere keer, maar het zou mij niet dwarszitten. Als het meer dan een hele cup is, zou je het kunnen laten behandelen omdat het dan wel groot is.

Fout

Het is juist de andere borst die groter is
Juist omdat je bij je vaardige hand meer met je borstspier doet, "train" je je vetmassa eraf, en daaruit bestaat een borst voor een heel groot deel. Dat is de reden waarom geen enkele vrouw gelijke borsten heeft
  vrijdag 12 februari 2010 @ 03:57:32 #91
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_77908551
Maak je geen zorgen, als je maar een leuk karakter hebt en een aardig lichaam, iets wat hij al ruimschoots heeft kunnen inschatten
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
pi_77908564
Moet het zo zien.

De dag dat je vriendje je borsten te zien krijgt zal hij echt niet afknappen op zoiets - Vooral als de relatie al wat langer gaande is, hij is bij je omdat hij van jou houd en niet van je lichaam. ( Persoonlijk antwoord dus geen feit ofzo. )
pi_77908580
Dat borsten niet symmetrisch zijn is niets nieuws, maar dat de tepels opvallend verschillend van kleur en grootte zijn, ben ik nog niet tegen gekomen?

Niw, zo lang er geen pannekoekentepel bij zit zou t me niet boeien.. Niks om je zorgen om te maken

Borsten
  maandag 15 februari 2010 @ 21:55:47 #94
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_78034658
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:42 schreef ad0rable het volgende:

[..]

wat is een pannekoekentepel??
Een groot tepelhof.

Maar de vraag is of een "pannekoekentepel" een absoluut gezien grote tepel moet hebben of gaat het om een ratio ten opzichte van het borstformaat?
pi_78034791
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:55 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Een groot tepelhof.

Maar de vraag is of een "pannekoekentepel" een absoluut gezien grote tepel moet hebben of gaat het om een ratio ten opzichte van het borstformaat?
wat is te groot??
Le deuxième sexe
pi_78035585
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:55 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Een groot tepelhof.

Bedoel je puffy nipples (poffertjes)

of echt gewoon grote platte 'pannenkoeken' ?
[img][/img]
  maandag 15 februari 2010 @ 22:22:57 #97
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_78036208
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:12 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Bedoel je puffy nipples (poffertjes)
[ afbeelding ]
of echt gewoon grote platte 'pannenkoeken' ?
[ [url=
Dat kunnen jullie beter aan diegene vragen die erover begon. Ik heb heel zeker niks tegen "puffy" tepels ( ) en ook niet tegen "pannenkoekentepels" wat dat dan ook precies moge zijn.

Je tweede plaatje doet het overigens niet.
pi_78036460
ik denk dat dit bedoeld word met pannenkoektepels

Niet mijn voorkeur in ieder geval
pi_78038801
ik heb iig geen van beide... gewoon tepels. ze zijn opzich wel mooi, alleen niet hetzelfde.

mijn ex laatst gevraagd wat hij van ze vond, en hij kreeg meteen heimwee. (naar mijn tieten dan)
Le deuxième sexe
pi_78039951
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:12 schreef ad0rable het volgende:
ik heb iig geen van beide... gewoon tepels. ze zijn opzich wel mooi, alleen niet hetzelfde.

mijn ex laatst gevraagd wat hij van ze vond, en hij kreeg meteen heimwee. (naar mijn tieten dan)
- Standaard MOD aktie: Niet doen dus +1 note -

[ Bericht 6% gewijzigd door Adolecens op 17-02-2010 10:45:43 ]
Finito...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')