Zonder foto's kunnen we je niet helpen met advies.. inkoppertje.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:50 schreef adorable het volgende:
hai,
ik ben nu 18, dus al wel redelijk uitgegroeid zou je zo zeggen, en mijn borsten zijn ongelijk (links grote C, rechts grote B/kleine C) opzich niks mis mee, maar mijn ene tepelhof is groter en lichter gekleurd dan de ander. het scheelt ong een centimeter of zo... best veul
nu ben ik ook al een tijdje met een vent bezig, maar het is puur fysiek tussen ons.
als iemand met wie ik een serieuze relatie zou hebben er over zou mekkeren zou ik dat niet accepteren...
maar wat vindt een man er van als ie niet van je houdt, het gaat puur om sex, en mijn tepels blijken verschillend te zijn??
ik zit hier best mee want het is tijd dat ik weer eens neuk, maar ik weet niet of hij me een minderwaardigheidscomplex zal bezorgen als ik mijn bh uitdoe...
Dat is erg nuttig dat 1 van de 2 lager hangt dan de andere! bij borsten heeft het geen nut lijkt mequote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:00 schreef Hyperdude het volgende:
Linker bal is meestal ook groter/lager. (Bij een man dus)
Rare uitvinding zo'n lichaam.
Zou mij er niet druk over maken.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:52 schreef CasualMark het volgende:
Ik ben man, en ik zou er niet op afknappen
En melk komt uit een pakquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:03 schreef Hyperdude het volgende:
Borsten zijn zoizo niet direct nuttig.
Maar wel leuk.
Borsten zijn secundaire geslachtskenmerken van de vrouw. Kennelijk is/wordt er nogal partner-selectie bedreven op basis van de borstgrootte. Dat is al eeuwenlang het geval.quote:
Minder rukken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
... wel rugklachten van gekregen.
Ik dacht meer rukken! Dan heb je minder last van zware ballen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Minder rukken.
Straks wordt je ook nog blind.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Boeiend! Mijn ene bal hangt ook lager dan de anderNooit klachten over gehad, wel rugklachten van gekregen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |