Grote platte pannenkoeken, zoals die van ToyoMR2.. Die zijn echt niet mooiquote:Op maandag 15 februari 2010 22:12 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Bedoel je puffy nipples (poffertjes)
[ afbeelding ]
of echt gewoon grote platte 'pannenkoeken' ?
[ [url=
Dan is er vast niks mis meequote:Op maandag 15 februari 2010 23:12 schreef ad0rable het volgende:
ik heb iig geen van beide... gewoon tepels. ze zijn opzich wel mooi, alleen niet hetzelfde.
mijn ex laatst gevraagd wat hij van ze vond, en hij kreeg meteen heimwee. (naar mijn tieten dan)
mijn probleem, gozer, is ook niet zozeer dat ik ongelijke borsten heb, maar meer of het in mijn mate (best veel dus... denk ik) een turn off is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:54 schreef Pixeltjes het volgende:
Dude.. elke vrouw heeft twee ongelijke borsten.. Anders zijn ze meestal fake. Heeft iets te maken met het hart ofzo :/
- Nee, duidelijk gezegd, niet om foto's gaan zeiken +1 note (alweer) -quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:24 schreef ad0rable het volgende:
[..]
mijn probleem, gozer, is ook niet zozeer dat ik ongelijke borsten heb, maar meer of het in mijn mate (best veel dus... denk ik) een turn off is.
Before:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
Als je hier eens rondkijkt (dit zijn wel borstvergrotingsfoto's, maar het gaat om de 'voor'-foto)
zul je zien dat bijna niemand ze even groot/hoog heeft zitten.
http://www.loveyourlook.com/Before-After/before-after-listing.aspx?PreOpCupSize=C&PostOpCupSize=&BreastImplantStyle=&StateSelect=&x=198&y=9
Bovendien, mijn ex-vriend had aan de ene kant een normale platte tepel en de andere was een beetje puffy en gevoelig, nou schattig toch? Kun je hem lekker mee plagen, ik vond het wel leukImperfectie is prima en menselijk.
Het lijkt alsof er twee ogen van Koekiemonster op geplakt zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
Erna zijn ze gelijk jamaar hoe
!
neuh erna zijn ze ook nog niet gelijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
!
Nou daar zit nu meer silicium in dan in een gemiddeld rekencluster.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:50 schreef adorable het volgende:
hai,
ik ben nu 18, dus al wel redelijk uitgegroeid zou je zo zeggen, en mijn borsten zijn ongelijk (links grote C, rechts grote B/kleine C) opzich niks mis mee, maar mijn ene tepelhof is groter en lichter gekleurd dan de ander. het scheelt ong een centimeter of zo... best veul
nu ben ik ook al een tijdje met een vent bezig, maar het is puur fysiek tussen ons.
als iemand met wie ik een serieuze relatie zou hebben er over zou mekkeren zou ik dat niet accepteren...
maar wat vindt een man er van als ie niet van je houdt, het gaat puur om sex, en mijn tepels blijken verschillend te zijn??
ik zit hier best mee want het is tijd dat ik weer eens neuk, maar ik weet niet of hij me een minderwaardigheidscomplex zal bezorgen als ik mijn bh uitdoe...
Je ziet he ook wel, het maakt alleen niet uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:18 schreef ad0rable het volgende:
ik denk dat je het wel ziet.
zelfs mijn ex zag het
en die was ECHT blind.
Ja inderdaad. Si, atoomnummer 14.quote:
dat snap ik.. in zand zit silicium.. processoren (en andere chips) worden er mee gemaakt.. maar wat heeft het met borsten te maken ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Si, atoomnummer 14.
Borstvergroting => siliconen => siliconenrubber.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:17 schreef ToyoMR2 het volgende:
[..]
dat snap ik.. in zand zit silicium.. processoren (en andere chips) worden er mee gemaakt.. maar wat heeft het met borsten te maken ?
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:42 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meerendeels voor vergroting, en ik moet zeggen dat ik de voor vaak mooier vind dan de na!
Wrong. Ik hoor juist dat bij de meeste meisjes hun linker groter is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:33 schreef Catch22- het volgende:
Het komt trouwens door spiermassa. De borst aan de kant van je vaardige hand (dus als je rechts bent, je rechterborst) is volgens mij altijd iets groter omdat daar meer spiermassa in zit. Correct me if I'm wrong
dan zijn ze nog wel ongelijk waarschijnlijk, echt maar 1% van de vrouwen heeft gelijke borsten, blijkbaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:51 schreef esandwizz het volgende:
Wat een bullshit dat ze bij iedereen ongelijk zijn. Misschien dat je het amper ziet, maar mijne zien er echt niet verschillend uit ofzo.
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:26 schreef ad0rable het volgende:
[..]
dan zijn ze nog wel ongelijk waarschijnlijk, echt maar 1% van de vrouwen heeft gelijke borsten, blijkbaar.
See if he cares. Het is geen wereldgroot verschil en zoals al gezegd is zullen zijn ballen ook niet precies recht hangen en even groot zijn. Zelfs als het purely physical is zal hij het wel accepteren hoor, als jullie allebei geil zijn zal dat bij hem echt niet plots verdwijnen vanwege nog geen halve cup verschil. Als hij wel zou afknappen zou dat echt niet alleen daaraan liggen. Maw: als hij je nu al ziet zitten dan zal dat denk ik niet anders zijn als je je bh uittrekt, ik denk dat hij alleen nog maar meer zin in je krijgtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:50 schreef adorable het volgende:
mijn borsten zijn ongelijk (links grote C, rechts grote B/kleine C)
fotoquote:Op maandag 15 maart 2010 19:37 schreef ad0rable het volgende:
excuses voor de verdwenen foto
deze x blijft 'ie staan...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:26 schreef ad0rable het volgende:
[..]
foto
al zie je het verschil hier niet echt..
mits ze dat echt is, geef ik hetquote:
Er zitten geen spieren in je borsten hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:39 schreef Captainblub het volgende:
[..]
Dat gaat voor mij in ieder geval al niet opIk ben rechts maar mijn linkerborst is juist groter.
Zeg maar gerust totaal niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:26 schreef ad0rable het volgende:
[..]
foto
ik ben rechts en mijn rechter is ietsje groterquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wrong. Ik hoor juist dat bij de meeste meisjes hun linker groter is.En die zijn ook allemaal rechts.
en hij is weer verdwenen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:26 schreef ad0rable het volgende:
[..]
foto
met dit paar borsten zou ik me nergens druk om maken hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 19:37 schreef ad0rable het volgende:
excuses voor de verdwenen foto
deze x blijft 'ie staan...
[ afbeelding ]
En als die kerel jou hiermee een winderwaardigheids complex bezorgt dan heeft hij geen smaak, en is hij gewoon een eikel ! Dus ik zou zeggen...snel er op los sexen met die dudequote:ik zit hier best mee want het is tijd dat ik weer eens neuk, maar ik weet niet of hij me een minderwaardigheidscomplex zal bezorgen als ik mijn bh uitdoe...
Ik zie het probleem niet van deze borsten, mooi rond toch en stevig?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:26 schreef ad0rable het volgende:
[..]
foto
nou ik zie hem niet, en ik zei in je borsten want daar zitten ze toch echt niet. Daar achter wel ja, maar ik denk niet dat dat veel uitmaaktquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:19 schreef ad0rable het volgende:
[..]
? nee?
en ja je hebt spieren onder het vetweefsel in je borsten.
vrouwelijke borstspieren zie je ook amper tenzij je knijterhard traint. vrouwen hebben het zowiezo moeilijker in spiergroei aangezien er te weinig testosteron isquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:10 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
nou ik zie hem niet, en ik zei in je borsten want daar zitten ze toch echt niet. Daar achter wel ja, maar ik denk niet dat dat veel uitmaakt
-edit-quote:
Thx Liesje1979!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het topic een beetje opgeruimd. Wat je allemaal met je borstspieren doet heeft imho weinig te maken met of ongelijke borsten een nono zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |