Wat is er nuttig aan ongelijke ballen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:02 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Dat is erg nuttig dat 1 van de 2 lager hangt dan de andere! bij borsten heeft het geen nut lijkt me
Iets verder van de buik af, waar het wat koeler is is beter voor het zaad.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:42 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Wat is er nuttig aan ongelijke ballen?
Oke, het gaat er dus vooral om dat ze laag hangen, ipv ongelijkquote:Op zondag 24 januari 2010 17:48 schreef synnath het volgende:
[..]
Iets verder van de buik af, waar het wat koeler is is beter voor het zaad.
Hoi!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:50 schreef adorable het volgende:
hai,
Groot gelijk.quote:als iemand met wie ik een serieuze relatie zou hebben er over zou mekkeren zou ik dat niet accepteren...
Prachtig! Twee verschillende! Om je vingers bij af te likken! Ik zou me bevoorrecht voelen.quote:maar wat vindt een man er van als ie niet van je houdt, het gaat puur om sex, en mijn tepels blijken verschillend te zijn??
Vind ik ook. Als die vent je om die reden een minderwaardigheidscomplex zou bezorgen is het geen echte vent. Niet mee neuken dus!quote:ik zit hier best mee want het is tijd dat ik weer eens neuk, maar ik weet niet of hij me een minderwaardigheidscomplex zal bezorgen als ik mijn bh uitdoe...
Dan zijn ze dus niet zonder functie. Het is evolutionair bepaald dat mannen op vrouwen met grotere borsten en bredere heupen vallen, omdat dat tekenen zijn van vruchtbaarheid. Dat is gewoon een secundaire functie van borsten, naast het produceren van melk voor kinderen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:26 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Borsten zijn secundaire geslachtskenmerken van de vrouw. Kennelijk is/wordt er nogal partner-selectie bedreven op basis van de borstgrootte. Dat is al eeuwenlang het geval.
Resultaat: vrouwen met steeds grotere borsten, ook al voor de vet-epidemie van de laatste jaren.
Ik weet de cijfertjes niet meer precies, maar iets van 50-75% van borstweefsel bestaat uit vet. De rest is oa. melkklierweefsel. De gemiddelde borst is dus minstens 2 maal groter dan nodig qua functie.![]()
Dat ze ongelijk hangen is vooral nuttig omdat ze anders nogal eens tegen elkaar geplet wordenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:55 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Oke, het gaat er dus vooral om dat ze laag hangen, ipv ongelijk
iel, laaghangende ballen...
Klopt ja. En zo ook de rest van je lichaam (zowel mannen als vrouwen). Vaak is de ene voet net iets groter dan de andere, je gezicht niet symmetrisch en je voorkeurskant (rechts of links) meer ontwikkelt dan de andere kant.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:05 schreef fathank het volgende:
Bij 95% van de vrouwen is de ene borst toch groter dan bij de ander..?
Ik zou het stiekem best sexy vinden, wel ff apart maar geen afknapper.....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:50 schreef adorable het volgende:
hai,
ik ben nu 18, dus al wel redelijk uitgegroeid zou je zo zeggen, en mijn borsten zijn ongelijk (links grote C, rechts grote B/kleine C) opzich niks mis mee, maar mijn ene tepelhof is groter en lichter gekleurd dan de ander. het scheelt ong een centimeter of zo... best veul
nu ben ik ook al een tijdje met een vent bezig, maar het is puur fysiek tussen ons.
als iemand met wie ik een serieuze relatie zou hebben er over zou mekkeren zou ik dat niet accepteren...
maar wat vindt een man er van als ie niet van je houdt, het gaat puur om sex, en mijn tepels blijken verschillend te zijn??
ik zit hier best mee want het is tijd dat ik weer eens neuk, maar ik weet niet of hij me een minderwaardigheidscomplex zal bezorgen als ik mijn bh uitdoe...
vooral standaart ja.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik zou het stiekem best sexy vinden, wel ff apart maar geen afknapper.....
enne als die vent op je afknapt dan kun je altijd nog bij mij terecht (om maar eens een standaart fok antwoord te geven)
en om in het kader standaard door te gaan zou een wijze fokker zeggen.... welkom to fok !quote:
en toch kan je dan daaraan beoordelen of het wel of niet opvalt.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:27 schreef Adolecens het volgende:
Vragen over foto's kunnen wegblijven
aldus een echte manquote:Op maandag 25 januari 2010 18:40 schreef Dorstlessend het volgende:
Zolang er geen haar op groeit zou het me waarschijnlijk niet eens echt opvallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |