Mooi!quote:
Pics!quote:
Ah je bent een rorschach kunstenares?quote:
Met al die geschiften hier op Fok kun je nog aardig verdienen ook.quote:
Niet aan mij, hou niet van moderne 'kunst' ...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met al die geschiften hier op Fok kun je nog aardig verdienen ook.
Rorschach is meer functioneel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet aan mij, hou niet van moderne 'kunst' ...
Functioneel als in...?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Rorschach is meer functioneel.
Rorschachtest zijn die inktvlekken die ze aan mental patients laten zien.quote:
Die er vervolgens van alles in zien dat er niet is.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Rorschachtest zijn die inktvlekken die ze aan mental patients laten zien.
Ja precies. Ik ben ook niet zo'n moderne kunstliefhebber. Volgens vele ben ik sowieso geen kunstliefhebber.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die er vervolgens van alles in zien dat er niet is.
Net zoals in het Stedelijk Museum hier in Amsterdam dus.
En had ik al gezegd dat ik niet van moderne 'kunst' hield...?
Ik heb ooit de tak 'reproductietekenen' aan de Amsterdamse Grafisch School als opleiding gevolgd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja precies. Ik ben ook niet zo'n moderne kunstliefhebber. Volgens vele ben ik sowieso geen kunstliefhebber.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ooit de tak 'reproductietekenen' aan de Amsterdamse Grafisch School als opleiding gevolgd.
Gingen we naar het Stedelijk en daar stonden mijn leraren toch een partij lyrisch te doen...
Binnen een week ben ik met de opleiding gestopt, wat een bagger hing er daar aan de muur.
Ik was als de dood dat ik ook dat soort troep zou gaan maken...
Ik ga er nu aan beginnen...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:13 schreef Whiteguy het volgende:
Zo, alles zit weer achter de kiezen.'avond
Ja! Maar dat was ook alleen maar omdat ik consequent weigerde. Het stomme is, ik word zo zwak, het is zo fijn om tegen iemand aan te liggenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je lag dus samen op bed en er is niets gebeurd?
precies. Hij kwam net trouwens de gizmo binnen toen ik er nog zat en kwam gewoon bij me zitten dus ik denk dat het wel gewoon nog goed is...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Da's mooi balen, in principe is jou niets te verwijten maar het kan je wel je vrienden kosten....
Meh klinkt niet fijn... Hopelijk doet het nu geen pijn meerquote:Op zondag 24 januari 2010 03:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Geen idee wat er precies gebeurd is maar ik viel op een recht stuk, dus waarschijnlijk heeft mn bord sneeuw gehapt ofzo, maar ik lag in een keer stil op de grond, dus mn helm en mn voet hebben die klap op moeten vangen...
Als ik gewoon op m'nvoet ga staan doet het best wel pijn helaasquote:Op zondag 24 januari 2010 03:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Meh klinkt niet fijn... Hopelijk doet het nu geen pijn meer
ohhhquote:Op zondag 24 januari 2010 10:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik gewoon op m'nvoet ga staan doet het best wel pijn helaas
Slaap lekker, en wat heeft je kamergenoot nu weer gedaan?quote:Op zondag 24 januari 2010 10:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zo, even vanuit bed de nieuwste snow patrol besteld en dan nu slapen
Of wat heeft PS gedaan?quote:Op zondag 24 januari 2010 10:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Slaap lekker, en wat heeft je kamergenoot nu weer gedaan?
Yup, voorstelling van 14:30. Ik heb nog even dus (ben nu in Zeist)quote:Op zondag 24 januari 2010 11:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga maar niet raden...![]()
Tim, moest jij niet naar de RAI?
Na aanvang van de show laten ze niemand meer binnen...
Hou er rekening mee dat vlakbij de RAI Ajax ook in de Arena speelt om 12.30 uur.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Yup, voorstelling van 14:30. Ik heb nog even dus (ben nu in Zeist)
Goed dat je het zegt, bedankt voor de tipquote:Op zondag 24 januari 2010 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat vlakbij de RAI Ajax ook in de Arena speelt om 12.30 uur.
Zal dus erg druk in die hoek worden...
Maar als t slaagt ben je wel de man natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 11:09 schreef MadMaster het volgende:
Heb me vandaag opgeofferd om, als niet-kok, sushi te gaan maken.
Eén keer eerder gedaan, dus weet ongeveer wel hoe het moet.
Maar het blijft een gedoe met die kleefrijst...
So far, so good, hoewel net de rijst bij het uitspoelen voor een klein deel over de grond ging...quote:Op zondag 24 januari 2010 11:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar als t slaagt ben je wel de man natuurlijk
Ik heb het nog nooit gemaakt, maar het lijkt mij ook best lastig om het allemaal netjes en strak in elkaar te frutselenquote:Op zondag 24 januari 2010 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
So far, so good, hoewel net de rijst bij het uitspoelen voor een klein deel over de grond ging...![]()
Maar de rijst is nu gekookt (moet eerst 2 keer spoelen), gemengd met suiker/zou en azijn en kan af gaan koelen.
Straks een stuk of 12 rollen maken met tonijn, zalm, krab en mango/cream cheese.
Dat is nog het lastigste...
Met zo'n sushi-matje gaat het op zich wel (net een groot shaggiequote:Op zondag 24 januari 2010 11:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gemaakt, maar het lijkt mij ook best lastig om het allemaal netjes en strak in elkaar te frutsellen
Misschien moet ik het ook eens proberenquote:Op zondag 24 januari 2010 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met zo'n sushi-matje gaat het op zich wel (net een groot shaggie), maar als je te veel of te weing rijst tussen op zo'n vel zeewier doet, dan wordt het een fiasco. Heb wat extra zeewierblaadjes gehaald voor het gevakl dat...
Maar het is op zich wel grappig om te doen en het is stukken goedkoper dan sushi kant-en-klaar halen...
vertelquote:Op zondag 24 januari 2010 09:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn kamergenote gaat problemen krijgen. Met mij.
PS is weer goed bezig,quote:Op zondag 24 januari 2010 11:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Heb ik trouwens nog roddels e.d. gemist afgelopen week?
Douchend?quote:
quote:Soempie is druk met tentamkens en ziek
quote:Nem rolt van het ene naar het andere feeste
Bid of bit? of biddend naar de tandarts?quote:Familie Red heeft gebidsuitdagingen
Op zoek naar werk?quote:LB is nu te vinden op elke rommelmarkt van Nederland
Ik ken er nog 1quote:Etcie heeft zo te zien weer last van SOG
Naar die plek waar nog meer sneeuw ligt dan hier toch?quote:Ik ga bijna op vakantie
Ik kan wel een dokter gebruiken die even naar mn voet komt kijkenquote:wyccie vergiste zich en postte hier deze week
Zeer nuttig werk lijkt mequote:Cobra laadt, laadde vliegtuigen voor Haiti
Leuk, leukquote:Meerdere AKQ ers gaan naar de RAI
Howdy Redquote:Op zondag 24 januari 2010 15:25 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb 1 woord voor de Top Gear Live show:
LE-GEN-DARY
En m'n droomauto (in tweevoud) aanwezig: de Veyron![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Whiteguy op 24-01-2010 16:44:38 ]
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:38 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_in_zijn_hummer.html
En dan vervolgens de spoiler aanklikken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Ik had het haar verteld en toen is ze gister doodleuk naar m toegegaan en heeft hem iets gevraagd van 'zo jij en mijn kamergenote hebben de nacht doorgebracht?' en anderen hebben dat ook gehoord. Ik bedoel, op die manier klinkt het toch anders dan wat het was, namelijk dat we samen films vanuit bed hebben gekeken en er uiteindelijk NIKS is gebeurd (dankzij mij dan wel) Kan mij een paar vrienden kosten en hem ook het een en ander. Zoiets doe je gewoon niet. Nahja, hij vind het geloof ik niet zo erg, ben gisteren meteen aan de damagecontrol gegaan. En ik heb vannacht heel awkward met haar dikke beste gayvriend in de kamer geslapen terwijl zij lekker bij dr vriendje lag te tukken. Zonder overleg. Mja. Ik ga dan toch wat strenger worden nu he. Hoop ik, ik durf nooit boos op haar te worden ookal is ze nog geen 1.60....quote:Op zondag 24 januari 2010 10:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Slaap lekker, en wat heeft je kamergenoot nu weer gedaan?
quote:
Wanneer breng je je autobiografische boek of de soap op de markt?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had het haar verteld en toen is ze gister doodleuk naar m toegegaan en heeft hem iets gevraagd van 'zo jij en mijn kamergenote hebben de nacht doorgebracht?' en anderen hebben dat ook gehoord. Ik bedoel, op die manier klinkt het toch anders dan wat het was, namelijk dat we samen films vanuit bed hebben gekeken en er uiteindelijk NIKS is gebeurd (dankzij mij dan wel) Kan mij een paar vrienden kosten en hem ook het een en ander. Zoiets doe je gewoon niet. Nahja, hij vind het geloof ik niet zo erg, ben gisteren meteen aan de damagecontrol gegaan. En ik heb vannacht heel awkward met haar dikke beste gayvriend in de kamer geslapen terwijl zij lekker bij dr vriendje lag te tukken. Zonder overleg. Mja. Ik ga dan toch wat strenger worden nu he. Hoop ik, ik durf nooit boos op haar te worden ookal is ze nog geen 1.60....
Anyway....
Ik publiceer gewoon de scquote:Op zondag 24 januari 2010 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer breng je je autobiografische boek of de soap op de markt?
Hehehequote:Op zondag 24 januari 2010 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je niet steeds jezelf censureren, het moet wel verkoopbaar zijn...
Leef je uit, ik lees toch niet alles hier...quote:Op zondag 24 januari 2010 17:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
HeheheJa ik geef toe dat de sc soms een beetje als mijn dagboek functioneert
Sorry
Lijkt maar zo, ik ben één van de jongstenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leef je uit, ik lees toch niet alles hier...![]()
Vraagje: Hoe oud is je gemiddelde mede-student/KKG-lid?
Zag laatst een foto hier van je groepje (met allemaal meiden in zwart of witte kleding) en ik vond de meeste er redelijk jong uitzien.
Of lijkt dat maar zo?
Euh, ben niet de deskundige hier, maar ik vind die met de rode rozen mooier. Strakker qua opdruk.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar goed, nu over naar zaken die er echt toe doen. Welke is mooier?
http://www.wetseal.com/catalog/product.jsp?categoryId=104&subCategoryId=124&productId=30939
of
http://www.wetseal.com/catalog/product.jsp?categoryId=104&subCategoryId=124&productId=30938
Het gaat niet hun leeftijd t.o.v. die van mij, maar ik was (en terecht dus...) in de veronderstelling dat de meeste Amerikaanse studenten jonge twintigers waren. Vind ze er dus alleen veel jonger uitzien, zo meisjesachtig (zal de term 'ponyclub-types' maar niet gebruiken)...quote:Op zondag 24 januari 2010 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Lijkt maar zo, ik ben één van de jongstenLeeftijd varieert ongeveer tussen 19 en 23 voor jou dus allemaal jong haha
Die foto is ookniet echt representatief voor de hele sorority. Die in het wit zijn namelijk alle nieuwe pledges van 2010, allemaal eerstejaars. Die in het zwart horen dan wel weer tot de oudste groep, dat zijn namelijk onze grote zussenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat niet hun leeftijd t.o.v. die van mij, maar ik was (en terecht dus...) in de veronderstelling dat de meeste Amerikaanse studenten jonge twintigers waren. Vind ze er dus alleen veel jonger uitzien, zo meisjesachtig (zal de term 'ponyclub-types' maar niet gebruiken)...
Ja, zoiets had ik begrepen.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die foto is ookniet echt representatief voor de hele sorority. Die in het wit zijn namelijk alle nieuwe pledges van 2010, allemaal eerstejaars. Die in het zwart horen dan wel weer tot de oudste groep, dat zijn namelijk onze grote zussen
ik mag dat filmpje hier niet kijkenquote:Op zondag 24 januari 2010 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik begrepen.
Moet in dit soort gevallen toch altijd aan National Lampoons Animal House denken...
Gweldig dit stukje...
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:42 schreef Etcetera het volgende:
Net 15 euro gevonden in een verjaardagskaart van afgelopen jaar
Wat ga je ermee doen?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:42 schreef Etcetera het volgende:
Net 15 euro gevonden in een verjaardagskaart van afgelopen jaar
vanaf zaterdagquote:
Wauw, wat lang! Heb een tijdje terug in dat foto-topic gekeken, echt zo mooi.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vanaf zaterdag![]()
Misschien post ik nog in Buenos Aires, maar dan tot eind Februari niet
Je hebt een goede camera toch?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik hoop ze zelf ook te maken
Mezelf kennende:uitgeven aan iets onzinnigsquote:
Hoe kom je eigenlijk zo op Antartica terecht?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vanaf zaterdag![]()
Misschien post ik nog in Buenos Aires, maar dan tot eind Februari niet
Jojo wil graag een andere camera.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mezelf kennende:uitgeven aan iets onzinnigs
Zoiets?quote:
In alle gevallen: Sterkte!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:45 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo maar weer eens naar bed.
Ben nog steeds ziek. Heb drie dagen in bed gelegen en het is nog steeds niet over. En morgen heb ik om 9.00 uur een tentamen in Leiden.
In alle gevallen?quote:
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Oh en Jojo, bereidt je maar alvast voor
[ afbeelding ]
Dat wordt dan een wegwerpcameraatje voor dat geldquote:
Dacht eerder aan zoietsquote:Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets?
Goede camera voor een redelijke prijs (moet nog wel BTW bijgeteld worden)...
Was de week-aanbieidng, is al uitverkocht, zie ik nu...
Ik moet morgen om 0630 in leiden zijn dus zeur nietquote:Op zondag 24 januari 2010 21:45 schreef Soempie het volgende:
Ben nog steeds ziek. Heb drie dagen in bed gelegen en het is nog steeds niet over. En morgen heb ik om 9.00 uur een tentamen in Leiden.
beterschap en succes morgenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:45 schreef Soempie het volgende:
OK, zat meer in de lagere budgetten te denken...quote:Op zondag 24 januari 2010 21:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dacht eerder aan zoiets
[ afbeelding ]
Heb je wat om naar uit te kijken als je terug komt...quote:Op zondag 24 januari 2010 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Haha heb een prijsvraag gewonnen op Fok en nu ligt het boek alleen maar nette mensen bij mijn ouders thuis
haha ik hoop dat mn mama het meeneemt in maartquote:Op zondag 24 januari 2010 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je wat om naar uit te kijken als je terug komt...
sorry, over je vraag heengelezen.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Nog een poging:
Hoe kom je er op om naar Antartica te reizen?
Speciaal doel of...?
Ben zeer benieuwd naar je ervaringen daar en, hopelijk, de foto's.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
sorry, over je vraag heengelezen.
Heb een voorkeur voor ruige natuur, en op de een of andere manier kom je dan altijd wel in de een of andere uithoek van de wereld terecht. Veel ruiger dan dit kan je het niet vinden. Dat vond ik eigenlijk wel een goed excuus
Waarschijnlijk zal het niet de laatste keer zijn dat ik in koude gebieden kom.
Alaska, Groenland en Spitsbergen staan ook nog op de lijst. Maar Antarctica staat wel bovenaan
Het was inderdaad een vet toffe show, heb een paar leuke dure auto's gezien. Ik had ook een prima plek (rij 5) dus het extra geld voor een gold-ticket was het zeker waardquote:Op zondag 24 januari 2010 15:25 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb 1 woord voor de Top Gear Live show:
LE-GEN-DARY
En m'n droomauto (in tweevoud) aanwezig: de Veyron![]()
![]()
![]()
Zo'n persoon zou van mij geen kans krijgen om terecht te staanquote:Op zondag 24 januari 2010 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
http://www.hcnonline.com/(...)s/04morganbryant.txt
HOLY FUCK dat gaat over een jaargenoot van mij![]()
![]()
![]()
Heb nog niet eens gekeken v.w.b. de peiling, maar zal dat binnenkort wel even doen.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net op de site van de ANWB de kilometerheffingsenquete ingevuld. Redelijk kansloos voor de gemiddelde Nederlander zou ik zo zeggen. Te moeilijk. Als het daarvan moet gaan afhangen dan komt die heffing er nooit. En als Eurlings zijn beslissing echt van deze enquźte wil laten afhangen dan zijn het nog grotere minkuukels bij het CDA dan ik al dacht.
Mwoah...quote:Op maandag 25 januari 2010 10:18 schreef Nembrionic het volgende:
Daarna uit eten geweest en op het menu stonden varkenshaas
Oh?quote:krokodil
Blech...quote:kameel
Lekkerquote:lam
quote:sprinkhaan
Mjah, klinkt niet als iets eetbaars, neequote:Op maandag 25 januari 2010 10:29 schreef Nembrionic het volgende:
Kameel was gestoofd en een absolute aanrader.
Krokodil was droog, taai en zout. Heel vies. Kruising tussen kip en vis.
quote:Op maandag 25 januari 2010 07:11 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Tim, wat betreft die superauto's, voor dagelijks gebruik zou ik voor de Aston gaan, maar vwb droomauto's blijft het de Veyron
En de sprinkhaan heb je ook geproefd?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:29 schreef Nembrionic het volgende:
Kameel was gestoofd en een absolute aanrader.
Krokodil was droog, taai en zout. Heel vies. Kruising tussen kip en vis.
Beetje beter. Alleen totaal niet helder. Er was in de trein een mevrouw zo lief om mij haar zakdoekjes aan te bieden. Helemaal vergeten mee te nemen en had ook geen ibuprofen ofzo mee.quote:Op maandag 25 januari 2010 07:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, goedemorgen dan maar weer.![]()
Voel je je je alweer wat beter Soempie?
Ik heb er iets over gelezen in de nrc*next. Een paar voorbeeldvragen werden aangehaald, mijn hemel.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net op de site van de ANWB de kilometerheffingsenquete ingevuld. Redelijk kansloos voor de gemiddelde Nederlander zou ik zo zeggen. Te moeilijk. Als het daarvan moet gaan afhangen dan komt die heffing er nooit. En als Eurlings zijn beslissing echt van deze enquźte wil laten afhangen dan zijn het nog grotere minkuukels bij het CDA dan ik al dacht.
Geen raar smaakje aan het deeg?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, maar die was in deeg dus uiteindelijk proefde ik van die hele sprinkhaan niets.
Nopequote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nope
De ANWB heeft trouwens gezegd dat Eurlings van z'n padje af is. ANWB wil helemaal niet een doorslaggevende factor zijn.
Zal wel meevallen toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
De ANWB zit in elk geval in een lastige situatie.
Nouja de organisatie is voor.quote:
Ik heb wel meer vertrouwen in de verenigingen dan in het CDA.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
CDA politici![]()
![]()
Als het er echt vanaf zou gaan hangen stel ik voor de hele tweede kamer op teh heffen en beslisisngen ad-hoc te laten nemen door verschillende verenigingen.
Wat een bewijs van onvermogen.
Ja en ja. Deels echte onvervalste Top Gear humor, waarbij het eigenlijk helemaal niet om auto's gaat (dus over de lengte van Richard en de geaardheid van James), en deels gewoon domweg met auto's kunstjes doen (of rondjes rijden). Vond het stukje met de Stig echt tegenvallen, maar ja: je hebt ook gewoon de ruimte niet om er iets van te makenquote:Op maandag 25 januari 2010 11:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was het nu echt de moeite? Was het een soort circus waar de dieren waren vervangen door auto's of was het vooral humor met draarbij nog wat auto activiteiten?
quote:100 mensen gezocht
Sales & Promotie bureau in Rotterdam en Den Haag heeft vanwege gigantische uitbereiding per direct 100 mensen nodig.
De opening van twee nieuwe vestingen
300 tot 600 per week +bonusen
Ben jij sociaal ingesteld, comunicatief ster en leerierig. Dan zorgen wij voor jouw training ervaring is niet vereist, alleen fulltime mogelijkheden.
Bel nu nara jill op 010 - 443 25 33
of sms je naam en stad naar 06 - 81040309
Als je de hele avond mensen telefonisch wilt lastigvallen, dan zie ik er geen kwaad in... ;')quote:Op maandag 25 januari 2010 14:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Is het terecht als ik dit soort advertenties niet vertrouw?
[..]
Ik tel 3 typo's:quote:Op maandag 25 januari 2010 14:55 schreef Etcetera het volgende:
Slechte grammatica, op het eerste oog 1 typo. Verder geen adres, alleen telefoon nummers. En zoveel geld per week verdienen?
If it's too good to be true....
volgens mij staat deze advertentie er al een jaar lang elke week in.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[ afbeelding ]
In de metro van 4 januari.
dat geeft 'Per direct' wel een heel ruime betekenis.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij staat deze advertentie er al een jaar lang elke week in.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:03 schreef Yurithemaster het volgende:
die typo's zijn van mezelfwas tijdens het overtypen ook aan het gamen dus
Had het uit de metro van vandaag.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef Soempie het volgende:
Oke, eerst verder lezen en dan mauwen.Metro dus.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb gister toevallig net een oude metro weggegooid --
Goedquote:Op maandag 25 januari 2010 15:28 schreef Soempie het volgende:
PR, hoe is het met de kleine?
Veel meer doen ze dan nog niet he.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Goed.
Eet goed![]()
Slaapt goed![]()
Poept goed![]()
![]()
En is superlief
Huilen, dat doen ze ook nog, maar Aviva huilt (net als Eli destijds) alleen functioneel.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Veel meer doen ze dan nog niet he.Wat vindt Eli van Aviva?
Ik heb wel zitten twijfelen om te gaan bieden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra, iets voor jou?
Kan je een keer bij je collega's op bezoek
http://www.twitterveiling(...)07-9444-f395440c2b89
Hm, dat is wel vervelend. Valt hij ook niet spontaan in slaap dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:47 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Huilen, dat doen ze ook nog, maar Aviva huilt (net als Eli destijds) alleen functioneel.
Eli vindt het over het algemeen geweldig, maar was/is toch wel wat van slag. Hij wil spontaan 's middags niet meer slapen, terwijl hij dat eigenlijk nog wel nodig heeft.
Daar waren we een beetje bang voor, maar dat valt gelukkig mee. En nee, hij viel laatst bijna in slaap aan tafel en daarna nog een keer staand aan het salontafeltje, maar was weer wakker voor-ie om kon vallen. Zaterdag heb ik 'm naar bed gebracht en gezegd dat we allemaal gingen slapen, dat accepteert ie dan weer wel, van gisteren hebben we op weg naar vrienden in Zaandam de A10 helemaal rond gereden (of twee keer half, want er stond een filequote:Op maandag 25 januari 2010 15:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, dat is wel vervelend. Valt hij ook niet spontaan in slaap dan?
In elk geval wel tof dat hij het over het algemeen geweldig vindt. Een moeder van een vriend van mij vertelde dat hij over zijn broertje zei: 'baby nu weg!'.Gelukkig dat dus niet.
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, dat is wel vervelend. Valt hij ook niet spontaan in slaap dan?
In elk geval wel tof dat hij het over het algemeen geweldig vindt. Een moeder van een vriend van mij vertelde dat hij over zijn broertje zei: 'baby nu weg!'.Gelukkig dat dus niet.
Ik heb zo'n Sony Cybershot C903, die bevalt me welquote:Op maandag 25 januari 2010 15:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik mag deze week een nieuwe telefoon gaan uitzoekenEn nu is de speurtocht naar de nieuwe telefoon begonnen natuurlijk. Ik neig naar de HTC Hero op dit moment, maar ik weet het nog niet helemaal zeker.
Iemand tips/ideeen?
quote:Op maandag 25 januari 2010 15:56 schreef PhysicsRules het volgende:
Gisteren hebben we op weg naar vrienden in Zaandam de A10 helemaal rond gereden (of twee keer half, want er stond een file) zodat hij een uurtje in de auto kon slapen
.
Zal ik doen. Komen jullie (met DHR's goedkeuring) lunchen op sjabbat Teroema?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
herkenbaar!
Doe mrs. PR, Eli en Aviva een grote kus van ons drietjes![]()
Ziet er wel leuk uit, maar ik heb een SE (W910i) en ik wil eigenlijk weer eens wat anders proberenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Sony Cybershot C903, die bevalt me welgoed geluid erop
Alleen de oordopjes die erbij zitten zijn te groot voor mn oren en er zit wel zo'n specifieke sony-plug aan
dus ik luister meestal gewoon via de telefoonspeakertjes en alleen heel af en toe radio via de oordopjes.
Zal ff met de baas overleggen - kom ik nog bij je op terugquote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef PhysicsRules het volgende:
Zal ik doen. Komen jullie (met DHR's goedkeuring) lunchen op sjabbat Teroema?
Mijn (jawel, mijn eigen zelfgemaakte...) sushi gisteren ook...quote:Op maandag 25 januari 2010 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn spareribs zijn echt goed geslaagd
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn spareribs zijn echt goed geslaagd
Ik heb gisteren zowaar een gamba gegeten die lekker wasquote:Op maandag 25 januari 2010 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn (jawel, mijn eigen zelfgemaakte...) sushi gisteren ook...
Had alleen een beetje te veel gemaakt (8 rollen), dus vanavond weer sushi en saké...
Hoe slow was slow deze keer?quote:
3,5 uur in de oven is best slow voor spareribsquote:
Dan valt het vlees zeker van het bot door er alleen al naar te kijken?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
3,5 uur in de oven is best slow voor spareribs
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan valt het vlees zeker van het bot door er alleen al naar te kijken?
Ik zie het al helemaal voor me.quote:
Ik heb de oventip juist van Roadfood gehaaldquote:Op maandag 25 januari 2010 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.![]()
Argh!!! Dit is nog "erger" dan op Roadfood kijken!
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb de oventip juist van Roadfood gehaald
Ik ga jouw berichten niet meer lezen.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
Morgen of overmorgen ga ik een aantal kippen uit de oven maken voor wat mensen. Ik heb er nu al zin in
Dat is het ookquote:Op maandag 25 januari 2010 17:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga jouw berichten niet meer lezen.![]()
Of toch maar wel. Want het klink allemaal heerlijk.![]()
Tijd voor zelf gemaakte Haggis dan.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is het ook
Ik moet wel zeggen dat ik mijn wapenfeiten eens wat uit moet breiden. Ik heb nu een aantal dingen die ik heel goed kan maken maar ik wel uitbreiden
Het is nooit te vroeg voor spareribs.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hehe als ik terug ben wil ik wel een keertje bij je eten Nem
(Al zijn verhalen over spareribs een beetje disturbing op dit tijdstip haha)
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tijd voor zelf gemaakte Haggis dan.
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hehe als ik terug ben wil ik wel een keertje bij je eten Nem
(Al zijn verhalen over spareribs een beetje disturbing op dit tijdstip haha)
quote:
Nee, en daar heb ik ook totaal geen behoeft aanquote:
Dat dacht ik eerst ook.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, en daar heb ik ook totaal geen behoeft aan
Klink wil gewoon meer toekomstige CDA'rtjes op deze aardkloot hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:57 schreef Etcetera het volgende:
'Pil verdwijnt weer uit basispakket'
Make up your mind morons
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:57 schreef Etcetera het volgende:
Make up your mind morons
Daarom zijn blindproeverijen zo belangrijkquote:Op maandag 25 januari 2010 18:06 schreef Cobra4 het volgende:
Wel GVD!![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)chotse___.html?p=3,2
Ik ga toch eens bij de Times neuzen om welke merken het gaat.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daarom zijn blindproeverijen zo belangrijk
Altijd interessantquote:Op maandag 25 januari 2010 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga toch eens bij de Times neuzen om welke merken het gaat.
http://www.timesonline.co(...)d/article7000931.ecequote:Op maandag 25 januari 2010 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Altijd interessant
Woensdag aanstaande weer een blindtest. Ben benieuwd
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:06 schreef Cobra4 het volgende:
Wel GVD!![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)chotse___.html?p=3,2
Drat had ik nu toch maar die aandelen Durex genomen.....quote:Op maandag 25 januari 2010 17:57 schreef Etcetera het volgende:
Make up your mind morons
Het kan nog. De beurs in de US is nog open.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drat had ik nu toch maar die aandelen Durex genomen.....
Avondquote:
Dan heb je meer aan kapotjes dan aan aandelen kapotjesquote:Op maandag 25 januari 2010 18:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Drat had ik nu toch maar die aandelen Durex genomen.....
Misschien gelijk een hype creeėren..... Blue Horseshoe loves Durex....quote:Op maandag 25 januari 2010 19:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het kan nog. De beurs in de US is nog open.
Aandelen kapotjes zorgen er voor dat ik meer kapotjes kan kopen!quote:Op maandag 25 januari 2010 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je meer aan kapotjes dan aan aandelen kapotjes
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:04 schreef MadMaster het volgende:
Hé Cobra, heb je ook lopen stoken in het whisky-topic?
Dat hangt er dus nog maar vanafquote:Op maandag 25 januari 2010 19:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Aandelen kapotjes zorgen er voor dat ik meer kapotjes kan kopen!
Dan heeft ie wel erg slechte (aandelen in) kapotjes gehad.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat hangt er dus nog maar vanaf
Als je pech hebt, heb je wel heel veel aandelen nodig om je kind op te voeden
Er zijn gelukkig ook nog morning after pillen.... Door hun drinken mikken de volgende ochtend en geen probleem...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat hangt er dus nog maar vanaf
Als je pech hebt, heb je wel heel veel aandelen nodig om je kind op te voeden
Waardeloze put optiesquote:Op maandag 25 januari 2010 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heeft ie wel erg slechte (aandelen in) kapotjes gehad.
quote:
Junk bondsquote:
Ik zit hier aan een heerlijk geslowcookte kipcorn, kaassoufflé en friet satéquote:
Da's een mooie voor boven ons bed...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of de marketing moet gewoon wat beter.
[ afbeelding ]
Herstel: Eurlings laat zich teveel leiden door enquźtes en moet eens leren zijn kop te houden als hij niets zinnigs te zeggen heeft.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb er iets over gelezen in de nrc*next. Een paar voorbeeldvragen werden aangehaald, mijn hemel.En het is ook zo opgezet dat het totaal niet betrouwbaar is, natuurlijk. Zou echt idioot zijn als Eurlings zijn beslissing van die enquete af wil laten hangen.
Elke student kan na de eerste inleidende cursus methoden en technieken voor het opzetten en uitvoeren van onderzoek al zeggen dat dit niet goed is opgezet. Wat zeg ik, na het allereerste college al.
![]()
Maarre, Eurlings was/ is tegenstander van het rekeningrijden las ik, dus hoezo minkukel?![]()
Je eist dus een al geheel spreekverbod voor Eurlings?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Herstel: Eurlings laat zich teveel leiden door enquźtes en moet eens leren zijn kop te houden als hij niets zinnigs te zeggen heeft.
Als het kan: Ja.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je eist dus een al geheel spreekverbod voor Eurlings?
Ik hoop dat je het er door krijgt. Ben ook niet echt een fan van die mafkikker.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als het kan: Ja.
Sterker nog: ik eis dat die corpsbal samen met Tineke Huizinga opdraait voor alle blunders die ze begaan hebben.
Ik bedoel: Eurlings en Huizinga zijn beiden een nachtmerrie voor zowel automobilist als OV-reiziger.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het er door krijgt. Ben ook niet echt een fan van die mafkikker.
Als automobilist heb ik nog niet veel last van hem gehad...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik bedoel: Eurlings en Huizinga zijn beiden een nachtmerrie voor zowel automobilist als OV-reiziger.
Levering is incl. een gratis petje:quote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's een mooie voor boven ons bed...
Deze is mij te veel pro-baby...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Levering is incl. een gratis petje:
[ afbeelding ]
Hoorde ik het eigenlijk goed? Wil Huizinga, vlak voor de landelijke invoering van de OV chipkaart, toch nog een onderzoek naar de (gegarandeerde) prijs stijgingen?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik bedoel: Eurlings en Huizinga zijn beiden een nachtmerrie voor zowel automobilist als OV-reiziger.
Shirts sold separately:quote:Op maandag 25 januari 2010 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Levering is incl. een gratis petje:
[ afbeelding ]
Ligt er aan wie het petje op heeft.quote:
Deze tekst misschien voor petjes, shirtjes, en koffiemokken?quote:
Nee, dan is het leed al geleden....quote:Op maandag 25 januari 2010 19:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deze tekst misschien voor petjes, shirtjes, en koffiemokken?
[ afbeelding ]
Dat werd beloofd, maar de oorverdovende stilte die daarop volgde...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoorde ik het eigenlijk goed? Wil Huizinga, vlak voor de landelijke invoering van de OV chipkaart, toch nog een onderzoek naar de (gegarandeerde) prijs stijgingen?
Ik vind het sowieso achterlijk dat er nu pas gekeken gaat worden naar het goedkoper maken van de enkeltjes omdat de chipkaart geen retourtjes kent. Ze hebben dus eerst nog flink kunnen spekken en nu gaan ze zogenaamd de hand over hun eigen hart halenquote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat werd beloofd, maar de oorverdovende stilte die daarop volgde...
Reizen met de OV-chipkaarten in plaats van met de strippenkaart is overigens goedkoper geworden in de regio Rotterdam, maar dat heeft meer te maken met de herhaaldelijke herzoneringen aldaar.
Ik heb zelf al even zitten rekenen. Voor mij zou het minimaal 50% duurder worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat werd beloofd, maar de oorverdovende stilte die daarop volgde...
Reizen met de OV-chipkaarten in plaats van met de strippenkaart is overigens goedkoper geworden in de regio Rotterdam, maar dat heeft meer te maken met de herhaaldelijke herzoneringen aldaar.
Lekker dubbelzinnig.quote:
Doet me aan zo'n oude raadseltje denken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lees ik? Vertrek je zaterdag al!?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, da's een belegen grap
Ik hoop dat dat geen grap wordtquote:Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat lees ik? Vertrek je zaterdag al!?
Join the club..........quote:Op maandag 25 januari 2010 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, is uit mijn jeugd, dus dat zegt genoeg...
Dan vertrek je uit IJsland naar de Noordpool ipv uit Vuurland naar de Zuidpool.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat geen grap wordt
Waren het er meer dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heeft Noord Holland nu nog maar 2 clubs in het betaald voetbal?
Nee, nu nog 3...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ah. Schorsing of failliet?quote:
Van hetzelfde genre als waarom je geen licht op de vuilnisbelt mag laten branden......quote:Op maandag 25 januari 2010 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, is uit mijn jeugd, dus dat zegt genoeg...
Volendam, AZ, Ajax en stormvogels Telstar toch nog?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Precies.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Van hetzelfde genre als waarom je geen licht op de vuilnisbelt mag laten branden......
Kut, vergeet ik Volendam helemaal...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volendam, AZ, Ajax en stormvogels Telstar toch nog?
Dat is de politiek eigen.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso achterlijk dat er nu pas gekeken gaat worden naar het goedkoper maken van de enkeltjes omdat de chipkaart geen retourtjes kent. Ze hebben dus eerst nog flink kunnen spekken en nu gaan ze zogenaamd de hand over hun eigen hart halen
Hebben ze nog geen reserve bank gevonden dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is er nou al bekend wat er met AZ gaat gebeuren? Per opbod verkopen?
Helemaal zelf weten natuurlijk, maar eigenlijk vond ik de Veyron er 'te normaal' uit zien. Niet een overdreven grote motorkap oid, dus qua uitstraling zou ik eerder voor de SLR of een Lamborghini gaanquote:Op maandag 25 januari 2010 07:11 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Tim, wat betreft die superauto's, voor dagelijks gebruik zou ik voor de Aston gaan, maar vwb droomauto's blijft het de Veyron
Zijn er nog geen Keygens voor de OV-chipkaart?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is de politiek eigen.
En zolang ze hun achterstand qua ICT-gebeuren niet hebben gedicht, kunnen ze ook beter zwijgen over downloaden.
nee, hobbies zijn verboden in Noord Holland sinds dat debaclequote:Op maandag 25 januari 2010 19:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hebben ze nog geen reserve bank gevonden dan?
Ik denk inderdaad dat er een koper zich zal moeten aandienen. Er was sprake van Gazprom maar daar heb ik al een tijd niks meer over gehoord.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is er nou al bekend wat er met AZ gaat gebeuren? Per opbod verkopen?
Zou wel een verbetering zijn voor de aanval en verdediging van AZ.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat er een koper zich zal moeten aandienen. Er was sprake van Gazprom maar daar heb ik al een tijd niks meer over gehoord.
14/04 krijg ik geen verlof......quote:Op maandag 25 januari 2010 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
Bij DWDD: Absinthe Minded. Leuk bandje
Hoop dat ze dit jaar op Werchter staan.
Je mist er niets aanquote:
Dan liggen ze in elk geval weer op titelkoersk....quote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou wel een verbetering zijn voor de aanval en verdediging van AZ.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |