quote:oja en mensen die denken dat ik een kloon ben moeten me berichten eens goed lezen!!!
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:56 schreef Cortax het volgende:
Als dit geen troll is, dan hebben wij echt een verrotte maatschappij
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:52 schreef Viswijfje het volgende:
welke namen vind jij leuk en welke vind je kut??
ik vind voor meisjes eigelijk alles met de A mooi dus melisa shenaika brenda sandra en renate en zo!!
jonges vind ik moelijker maar wesleys kunnen altijd wel lekker seksen haha![]()
ik heb echt super hekel aan debbies dat zijn altijd dikke bitchen en ik denk ook niet dat ik vriendinen zou worden met bevoorbeeld een astrid![]()
![]()
![]()
![]()
o en dubbele namen vind ik echt heel dom konde je ouders niet kiezen soms???!!![]()
![]()
dan past je naam niet eens op een kettinktje hoe dom kan je zijn!!!!
ook stom: als buitelanders nederlandse namen kiesen. alsof ik je kleurtje niet zie als je sabrina heet![]()
![]()
nu jullie!! welke naam vind je super welke kut en wil je m zelf hebben of voor je kinderen?
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:56 schreef Cortax het volgende:
Als dit geen troll is, dan hebben wij echt een verrotte maatschappij
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Alles wat jij zegt, maar dan precies het omgekeerde.
1 |
whaha dat bedoel ik!!! is toch domquote:Op maandag 25 januari 2010 18:00 schreef donthate het volgende:
[..]
Idioot![]()
IK ben een neger die peter heet
Racisme, we leven in een vrij landquote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whaha dat bedoel ik!!! is toch dom
ja maar dan moet je ook niet liegen bent toch gewoon vrij om gewoon achmed of oj te heten net als alle andere???quote:Op maandag 25 januari 2010 18:08 schreef deepart het volgende:
[..]
Racisme, we leven in een vrij land
Natuurlijk ben jij ook vrij om Achmed (let op de hoofdletter A, anders ben je aan het denigreren) of Oj te heten.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar dan moet je ook niet liegen bent toch gewoon vrij om gewoon achmed of oj te heten net als alle andere???
Haha Leibzin!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Bij Brenda en Berendina denk ik meteen aan overgewicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |