Ja een paar van die cliché statements gooi ik er ook zo in, eerst maar eens zien wat ze werkelijk presteert.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Is er gewoon iemand binnengelopen die wel weet hoe je zowel efficiënt als effectief te werk gaat?
Het zal wel in de familie zitten.. zie eerdere postingsquote:Op maandag 25 januari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Is er gewoon iemand binnengelopen die wel weet hoe je zowel efficiënt als effectief te werk gaat?
Wees niet bang, dat wordt er binnen twee dagen wel vakkundig uitgeramd daar.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:17 schreef Dottey het volgende:
En ze heet Kirsten.
Het nichtje van Marian.
Kirsten komt donderdag het open podium presenteren.
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Het enige wat Liesbeth doet is de hele dag achter een toetsenbord zitten voor iets waarvan we de resultaten maar niet te zien krijgen.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:40 schreef beequeen het volgende:
Dat zei Liesbeth, Chanel. Over de techniek en zulks.
Kijk even op de vorige pagina Vlemvis.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:41 schreef Maanvis het volgende:
Jullie hebben het de hele tijd over een nichtje, maar caps blijven uit wederom
True, maar ik herken haar stem inmiddels wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:42 schreef Disana het volgende:
Het enige wat Liesbeth doet is de hele dag achter een toetsenbord zitten voor iets waarvan we de resultaten maar niet te zien krijgen.
Ze werkt zich de hele dag de pleuris, maar eind van de dag delet ze alles weer wegquote:Op maandag 25 januari 2010 12:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Het enige wat Liesbeth doet is de hele dag achter een toetsenbord zitten voor iets waarvan we de resultaten maar niet te zien krijgen.
Wat niet handig is met een live stream op je schmoel.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:43 schreef beequeen het volgende:
Zodra Johan de deur uitloopt zit ze op de chat en stopt ze met werken.
Ik begreep je dus verkeerd. Never mind.quote:
Nee, zeker niet zo handig.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat niet handig is met een live stream op je schmoel.
Ik heb die hele Japio-show moeten missen vanwege mijn geen-internet, maar begreep op de meet van Heidi dat het nog geen reet voorstelt.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, zeker niet zo handig.
Ben zeer benieuwd hoe en of het wat wordt a.s. woensdag.
Zal nog een tour de force worden voor Jaap.
HiDi heeft helaas helemaal gelijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb die hele Japio-show moeten missen vanwege mijn geen-internet, maar begreep op de meet van Heidi dat het nog geen reet voorstelt.
Hebben ze uberhaupt gezegd dat ze die openbaar gaan maken nu?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:57 schreef Toverheks het volgende:Waar blijft die gastenlijst van Jaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |