Daar vind ik dan weer niets geils aan.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:14 schreef schaap001 het volgende:
Inderdaad niet fraai, neem dan deze (voor zover er ook maar 1 mooie Scorpions-hoes bestaat....)
[ afbeelding ]
Die Virgin Killer wel dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:18 schreef DrDentz het volgende:
Daar vind ik dan weer niets geils aan.
Die bovenstequote:Op zondag 24 januari 2010 14:56 schreef trebremmit het volgende:
A storm of light is ook een meester in het maken van mooie hoezen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha Virgin Killer is CLASSIC! Fantastische hoes, alles eraan klopt!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als je dat een mooie hoes vindt...
Ook toevallig, ik hoor net dat Scorpions ermee stopt.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:32 schreef Dorstlessend het volgende:
[..]
Haha Virgin Killer is CLASSIC! Fantastische hoes, alles eraan klopt!
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:08 schreef cafca het volgende:
Toch valt het me op dat het veelal progrock is, met die mooie hoezen. Is dat omdat die nummers zo lang zijn dat je je halverwege gaat vervelen en dan maar naar de hoes gaat kijken?
Dan heb je tenminste nog één reden om 't album te kopen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:08 schreef cafca het volgende:
Toch valt het me op dat het veelal progrock is, met die mooie hoezen. Is dat omdat die nummers zo lang zijn dat je je halverwege gaat vervelen en dan maar naar de hoes gaat kijken?
Als je later groot bent leer je dat allemaal nog welquote:Op maandag 25 januari 2010 21:08 schreef cafca het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Lijkt voor m'n gevoel op op Jay-z Blueprint 3quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:42 schreef schaap001 het volgende:
[ afbeelding ]
Secret Machines - Now Here Is Nowhere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |