Dus jij zegt McKip ipv McChicken?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
SneakburgerSniekburger Ja, die snijkerburger... en dan vraag je welke ze bedoelen en dan zeggen ze "Ja, van de winterweken" en als je dan duidelijk zegt de Sneek Burger dan kijken ze je boos aan...
McDonalds dingen in het engels uitspreken is sowieso faalMcKroak-t
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:38 schreef Providentia het volgende:
[..]
Dus jij zegt McKip ipv McChicken?
Vier Ponder ipv Quarter Pounder
Groot Smakelijk ipv Big Tasty
en een Groot Mac menu ipv Big Mac menu?
Je vergeet de melkschudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ie er al?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:52 schreef Bartjebart het volgende:
Iemand die nieuwe burger al geprobeerd?
oja iddquote:
Dat is de McDrivequote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:13 schreef Stansfield het volgende:
Ik was er afgelopen zaterdag en zag dat ze een of andere bestelpaal ofzo. Wat is daar het nut van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een proef voor een nieuw bestelsysteem, je kan bestellen via paal, via pin afrekenen en vervolgens je bestelling afhalen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:13 schreef Stansfield het volgende:
Ik was er afgelopen zaterdag en zag dat ze een of andere bestelpaal ofzo. Wat is daar het nut van?
[..]
DeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VROLIJKE
MAALTIJD
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
kaas kaas kaas kaas kaasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:39 schreef Battlefan het volgende:
De Franeker heeft bruin brood, weer een kaas achtige saus, maar dunner dan die van de Sneek en er zit iets van mosterd in. Verder zit er nog ui, sla, tomaat en emmentaler kaas op
[..]
Fout, kwart ponder dan he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
tieten tieten tieten tieten tietenquote:
Onder collega's bij ons de laatste tijd wel jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:38 schreef Providentia het volgende:
[..]
![]()
Ik vond bij de Sneek de saus nogal overheersen, deze is beter vind ikquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:26 schreef Yannick567 het volgende:
Jij met je bier marko.
oke, om dan maar even in het rijtje aan te sluiten
[..]
tieten tieten tieten tieten tieten
![]()
Die franekerburger vind ik niet zo bijzonder. Alweer kaassaus, ik proef de saus niet echt. Zelfde principe als die andere, alleen ander plakje kaas, ander broodje en andere saus
Ongezouten patty wordt hier vaak toch gezouten. Sta je weer uit automatisme met de zoutpot in de hand.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:31 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ik vond bij de Sneek de saus nogal overheersen, deze is beter vind ikDe volgende is dan wel weer wat anders, 2 plakjes kaas aan 1 kant en bacon erbij
En natuurlijk een ongezouten pattie
Ik krijg regelmatig mensen aan de kassa die hun broodje te zout vinden hoor, ik proef het zelf niet maar als er ook te weinig zout in dat zoustel zit en je gaat dan zouten, tja..quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:01 schreef muiterij het volgende:
[..]
Ongezouten patty wordt hier vaak toch gezouten. Sta je weer uit automatisme met de zoutpot in de hand.Meeste mensen merken het niet eens op.
Winterweken? Elfstedentocht? Misschien gaat er dan een lampje brandenquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:43 schreef rashudo het volgende:
Wat is er nu zo specifiek 'franeker' aan de franeker-burger?
Emmentaler kaas komt toch niet uit franeker?
De sneekburger was ook al zo'n teleurstelling.
Ik had op z'n minst friese nagelkaas verwacht.
Nee er gaat geen lampje branden, zo'n burger heet een Sneekburger maar heeft geen relatie met Sneek, dat vind ik triest.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Winterweken? Elfstedentocht? Misschien gaat er dan een lampje branden
Waarom heet een hamburger een hamburger? terwijl er niet eens ham opzit?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:48 schreef rashudo het volgende:
[..]
Nee er gaat geen lampje branden, zo'n burger heet een Sneekburger maar heeft geen relatie met Sneek, dat vind ik triest.
In de mcflurry stroopwafel zit stroopwafel, in de mcrookworst zit een rookworst, maar in de sneekburger zit niks dat met Sneek te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |