abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77555180
Ik was er afgelopen zaterdag en zag dat ze een of andere bestelpaal ofzo. Wat is daar het nut van?
pi_77555711
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:03 schreef D. het volgende:

[..]

Je vergeet de melkschud
oja idd Dan vooral de Melkschud banaan
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:13 schreef Stansfield het volgende:
Ik was er afgelopen zaterdag en zag dat ze een of andere bestelpaal ofzo. Wat is daar het nut van?
Dat is de McDrive
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77555773
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:13 schreef Stansfield het volgende:
Een proef voor een nieuw bestelsysteem, je kan bestellen via paal, via pin afrekenen en vervolgens je bestelling afhalen.
pi_77556381
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:38 schreef Providentia het volgende:

[..]

Dus jij zegt McKip ipv McChicken?
Vier Ponder ipv Quarter Pounder
Groot Smakelijk ipv Big Tasty
en een Groot Mac menu ipv Big Mac menu?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De VROLIJKE MAALTIJD
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_77558214
De sneekburger...
Tot? of tot en met 2 februari?

Morgen de nieuwe testen!

Edit: Tís me al bekend...

Wat zit er nu precies op de franekerburger?
Bats.Bats..Bats...Baaats!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:39:57 #186
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_77563320
De Franeker heeft bruin brood, weer een kaas achtige saus, maar dunner dan die van de Sneek en er zit iets van mosterd in. Verder zit er nog ui, sla, tomaat en emmentaler kaas op
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_77578245
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:39 schreef Battlefan het volgende:
De Franeker heeft bruin brood, weer een kaas achtige saus, maar dunner dan die van de Sneek en er zit iets van mosterd in. Verder zit er nog ui, sla, tomaat en emmentaler kaas op
kaas kaas kaas kaas kaas
pi_77578258
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 00:57 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

kaas kaas kaas kaas kaas
bier bier bier bier bier

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2010 00:58:34 ]
  woensdag 3 februari 2010 @ 01:00:32 #189
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_77578299
quote:

[..]

SPOILER
Fout, kwart ponder dan he?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_77578339
Is de mcrookworst voor vast in het assortiment of gaat ie er zo weer uit?
pi_77578503
die gaat er weer uit, over een maand om precies te zijn. Samen met de flurry stroopwafel en die burgers.
pi_77578720
Jij met je bier marko.

oke, om dan maar even in het rijtje aan te sluiten
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 00:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

bier bier bier bier bier
tieten tieten tieten tieten tieten

Die franekerburger vind ik niet zo bijzonder. Alweer kaassaus, ik proef de saus niet echt. Zelfde principe als die andere, alleen ander plakje kaas, ander broodje en andere saus
  woensdag 3 februari 2010 @ 01:28:13 #193
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_77578747
quote:

[..]

Onder collega's bij ons de laatste tijd wel ja En natuurlijk de Sensatie
- Walt Disney
  woensdag 3 februari 2010 @ 01:31:24 #194
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_77578789
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 01:26 schreef Yannick567 het volgende:
Jij met je bier marko.

oke, om dan maar even in het rijtje aan te sluiten
[..]

tieten tieten tieten tieten tieten

Die franekerburger vind ik niet zo bijzonder. Alweer kaassaus, ik proef de saus niet echt. Zelfde principe als die andere, alleen ander plakje kaas, ander broodje en andere saus
Ik vond bij de Sneek de saus nogal overheersen, deze is beter vind ik De volgende is dan wel weer wat anders, 2 plakjes kaas aan 1 kant en bacon erbij En natuurlijk een ongezouten pattie
- Walt Disney
pi_77590054
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 01:31 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Ik vond bij de Sneek de saus nogal overheersen, deze is beter vind ik De volgende is dan wel weer wat anders, 2 plakjes kaas aan 1 kant en bacon erbij En natuurlijk een ongezouten pattie
Ongezouten patty wordt hier vaak toch gezouten. Sta je weer uit automatisme met de zoutpot in de hand. Meeste mensen merken het niet eens op.
pi_77590790
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:01 schreef muiterij het volgende:

[..]

Ongezouten patty wordt hier vaak toch gezouten. Sta je weer uit automatisme met de zoutpot in de hand. Meeste mensen merken het niet eens op.
Ik krijg regelmatig mensen aan de kassa die hun broodje te zout vinden hoor, ik proef het zelf niet maar als er ook te weinig zout in dat zoustel zit en je gaat dan zouten, tja..
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:43:18 #197
83951 rashudo
project 2501
pi_77596341
Wat is er nu zo specifiek 'franeker' aan de franeker-burger?

Emmentaler kaas komt toch niet uit franeker?

De sneekburger was ook al zo'n teleurstelling.

Ik had op z'n minst friese nagelkaas verwacht.
Their eyes opaque.
pi_77596371
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:43 schreef rashudo het volgende:
Wat is er nu zo specifiek 'franeker' aan de franeker-burger?

Emmentaler kaas komt toch niet uit franeker?

De sneekburger was ook al zo'n teleurstelling.

Ik had op z'n minst friese nagelkaas verwacht.
Winterweken? Elfstedentocht? Misschien gaat er dan een lampje branden
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:48:47 #199
83951 rashudo
project 2501
pi_77596576
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Winterweken? Elfstedentocht? Misschien gaat er dan een lampje branden
Nee er gaat geen lampje branden, zo'n burger heet een Sneekburger maar heeft geen relatie met Sneek, dat vind ik triest.

In de mcflurry stroopwafel zit stroopwafel, in de mcrookworst zit een rookworst, maar in de sneekburger zit niks dat met Sneek te maken heeft.
Their eyes opaque.
pi_77596651
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:48 schreef rashudo het volgende:

[..]

Nee er gaat geen lampje branden, zo'n burger heet een Sneekburger maar heeft geen relatie met Sneek, dat vind ik triest.

In de mcflurry stroopwafel zit stroopwafel, in de mcrookworst zit een rookworst, maar in de sneekburger zit niks dat met Sneek te maken heeft.
Waarom heet een hamburger een hamburger? terwijl er niet eens ham opzit?
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:51:48 #201
83951 rashudo
project 2501
pi_77596698
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Waarom heet een hamburger een hamburger? terwijl er niet eens ham opzit?
Daar zit een heel verhaal achter en is weldegelijk gekoppeld aan de stad hamburg.
Their eyes opaque.
pi_77597349
Zit er achter de cheeseburger ook een heel verhaal dat weldegelijk gekoppeld is aan de stad cheeseburg?
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:21:46 #203
83951 rashudo
project 2501
pi_77597850
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:09 schreef Yannick567 het volgende:
Zit er achter de cheeseburger ook een heel verhaal dat weldegelijk gekoppeld is aan de stad cheeseburg?

Wat een gedoe zeg. Een cheeseburger heeft kaas erop. De naam is dus relevant voor het product.

Een poos geleden hadden we bijvoorbeeld de california burger met zongedroogde tomaten, ook relevant, want daar worden veel tomaten geteeld en er zijn veel zongedroogde producten zoals rozijnen die uit california komen.

Tijdens de wintersport weken hadden we de mcrosti (met rosti) of de mcfondue (met allerlei kazen). Allemaal relevante namen.

Een quarterponder heeft... een kwart pond aan vlees.

Nu wil macdonalds nederland stoer doen met de elfstedentocht, maar recyclen de meest fantasieloze recepten uit amerika zonder ook maar 1 moment te besteden aan de geloofwaardigheid van de naam van de burgers. Ze hadden heel simpel een plakje friese nagelkaas kunnen gebruiken om het nog enige authenticiteit te geven. Nu is het gewoon een farce.

Klacht: macdonalds nederland is lui, fantasieloos en opportunistisch.
Their eyes opaque.
pi_77599691
eetsmakelijk
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 18:24:33 #205
18653 crew  D.
pi_77600043
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:21 schreef rashudo het volgende:

[..]

Wat een gedoe zeg. Een cheeseburger heeft kaas erop. De naam is dus relevant voor het product.

Een poos geleden hadden we bijvoorbeeld de california burger met zongedroogde tomaten, ook relevant, want daar worden veel tomaten geteeld en er zijn veel zongedroogde producten zoals rozijnen die uit california komen.

Tijdens de wintersport weken hadden we de mcrosti (met rosti) of de mcfondue (met allerlei kazen). Allemaal relevante namen.

Een quarterponder heeft... een kwart pond aan vlees.

Nu wil macdonalds nederland stoer doen met de elfstedentocht, maar recyclen de meest fantasieloze recepten uit amerika zonder ook maar 1 moment te besteden aan de geloofwaardigheid van de naam van de burgers. Ze hadden heel simpel een plakje friese nagelkaas kunnen gebruiken om het nog enige authenticiteit te geven. Nu is het gewoon een farce.

Klacht: macdonalds nederland is lui, fantasieloos en opportunistisch.
goede klacht, misschien iets voor KLB
pi_77601597
Nou meid als het je zo enorm dwars zit en je je hart wil luchten moet je misschien maar naar KLB of een klacht sturen naar McDonald's
pi_77608307
Ik ben wel benieuwd naar die Franeker-burger, maar ik snap alleen het bruine broodje nooit goed.. Leuk een beetje afwisseling, maar voor mij is bruin brood in macdonalds echt not done :p Hahaha, mij veel te gezond :p
pi_77609962
Mcdonald's probeert haar imago in het kader van 'gezond' te versterken en daarom komen ze met bruine broodjes etc.
In frankrijk heb je bijv 2 bigmacs, 1 normale en 1 op bruin brood
pi_77616065
Snap dat Mcdonalds gezond wil doen, maar persoonlijk vind ik dat dat gezonde misschien een beetje 'achterwege' moet worden gelaten ( i mean, come on, als je gezond wilt eten ga je niet naar de mac) en misschien meer voor vegetariers zou moeten doen. Inderdaad een soort groentenburger. Oke, weet dat er niet heel veel vraag naar is, maar als het zo gepromoot zou worden als nu de winterweken.. Maken ze er gewoon gezondheidsweken van ofzo met bruine broodjes, een groentenburger en een spinazieshake ofzo :p
pi_77619520
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 01:02 schreef misz--kelliej het volgende:
Snap dat Mcdonalds gezond wil doen, maar persoonlijk vind ik dat dat gezonde misschien een beetje 'achterwege' moet worden gelaten ( i mean, come on, als je gezond wilt eten ga je niet naar de mac) en misschien meer voor vegetariers zou moeten doen. Inderdaad een soort groentenburger. Oke, weet dat er niet heel veel vraag naar is, maar als het zo gepromoot zou worden als nu de winterweken.. Maken ze er gewoon gezondheidsweken van ofzo met bruine broodjes, een groentenburger en een spinazieshake ofzo :p
Groenteburger is er, in sommige restaurants al. Helaas hebben niet alle restaurants/franchises een pan over voor de groenteburger. Hier midden in de stad worden er per dag wel een paar verkocht, maar ik kan het me goed voorstellen dat het in de randgebieden gewoon niet rendabel is. Bruin brood ben ik een groot voorstander van, ik vind bruin brood persoonlijk lekkerder dan wit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')