Als ze dat nou eens zouden doen bij de snackbar, gewoon een 100% runderburger op de grillplaat gooien. Da's toch veel lekkerder.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:28 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Mja, kwaliteit van het vlees is bij McDonalds wel in orde. Bij de BK ook wel vind ik. Bij de snackbar is het altijd maar te vette meuk.
Hier verkopen we er, vooral 's middags als snack ongeveer 10 per uur. Ook 's avonds loopt ie erg goed. Tijdens etenstijd valt het hier redelijk tegen.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:38 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik krijg geen korting in andere toko's. Voor de Medewerkers loopt de Rookworst al bij jullie ik mag van geluk spreken als ik er 10 op een dag verkoop.
Dat dusquote:Op maandag 8 februari 2010 15:05 schreef Battlefan het volgende:
10 per uurWij verkopen er misschien 5 per dag
Ja, maar dat was eerst wel de 'small special' en dat idee is nu wel een beetje verwaterdquote:Op maandag 8 februari 2010 17:55 schreef Battlefan het volgende:
De wraps zijn blijvend dacht ik, ze lopen erg goed namelijk
Erg goed? Mega goedquote:Op maandag 8 februari 2010 17:55 schreef Battlefan het volgende:
De wraps zijn blijvend dacht ik, ze lopen erg goed namelijk
Ben je al lekker vadsig?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:05 schreef misz--kelliej het volgende:
Ook bij ons zowat elke bestelling een wrap, maar persoonlijk vind ik ze een beetje saai. Net zoals die McFlurry stroopwafel, vind ik ook saai :p
Franeker-burger vind ik ook heel fijn. Eigenlijk is werken bij de mac helemaal niet goed voor mij :p
Wij verkopen ongeveer 2 pakken per dag, 16 ofzo.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:05 schreef Battlefan het volgende:
10 per uurWij verkopen er misschien 5 per dag
Hema hotdogquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:51 schreef Catch22- het volgende:
Dat ding lijkt me echt teleurstellend. Dan 10x liever de hotdog van de hema (of hun broodje rookworst)
Hema Hotdog met die mosterdsausquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hema hotdogEr is niets in die trant die daaraan kan tippen
Vandaag maar 4 verkocht (van 11 tot 5)
Zal denk ik toch wel met het weer te maken hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:50 schreef Yannick567 het volgende:
Vandaag hebben we tot 20:00 vanavond 40 rookworsten verkocht
Enschede Drivequote:Op woensdag 10 februari 2010 23:56 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hema Hotdog met die mosterdsaus![]()
![]()
Wij vandaag gewoon heel veel van die worsten. Niet normaal
In welk restaurant werk je TGND?
Hoelaat was je er?quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Deze nog tegen gekomen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:50 schreef Yannick567 het volgende:
Vandaag hebben we tot 20:00 vanavond 40 rookworsten verkocht
Ik heb gewerkt van half 7 tot half 2 's avonds.quote:
Kans is heel kleinquote:Op donderdag 11 februari 2010 04:01 schreef Morgenrood het volgende:
Wanneer is de McSaté (weer) in Nederland?
Hier op de markt lukt het makkelijk, zal ook tijdens carnaval een geliefd product zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 03:42 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Dat gaat ons als Instore nooit lukken
Blijft toch jammer dat je een actieproduct niet gewoon mag weigeren om te verkopen, zou een stuk goedkoper zijn
dat was afgelopen zondag. de bonnen waren geldig tot gisterenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:55 schreef Battlefan het volgende:
Misschien komt het ook dat m'n collega's niet zo van het bijverkopen zijnOverigens is zondag de laatste dag dat deze ronde van voordeelbonnen geldig is, ergens in maart komen er weer nieuwe
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:45 schreef piepkuiken21 het volgende:
Word de Sensation bij jullie ook zo wisselend verkocht? Bij ons is het de ene dag aan de lopende band en de andere dag sta je ze elke keer weg te gooien.
ik vond de sneek erg lekker terwijl de franneker vond ik erg vies ook erg droogquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:45 schreef piepkuiken21 het volgende:
vandaag bijna een record verkochtwelgetelt 2 pakjes en 3 uit het 3e pakje (toen ik wegging om half 8). Word de Sensation bij jullie ook zo wisselend verkocht? Bij ons is het de ene dag aan de lopende band en de andere dag sta je ze elke keer weg te gooien. Overigens vind ik de Franeker niet veel anders smaken als de SNIEK (zoals als die barbaren het uitspreken) vandaar dat ik nu ook freenekkers bestel als ik bij de Bin sta.
Oh ja, het is natuurlijk carnaval vanavond. Dat wordt lekker sluit draaien.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:50 schreef muiterij het volgende:
[..]
Hier op de markt lukt het makkelijk, zal ook tijdens carnaval een geliefd product zijn.
Ik moet tot half 6 vannachtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:13 schreef Studiotje het volgende:
Carnaval, die mensen zuipen toch eerst tot een uurtje of 1dus ik heb er geen last van
En er is ook nog OS2010 op TV, dus zal vanavond aardig rustig zijn denk ik
(moet weer is tot 23:00)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |