Geen ideequote:Op maandag 11 januari 2010 23:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En hoe kan ik mijn werkgever die laten aanvragen?![]()
Was jij niet gestopt bij de Mac btw?
Mooi rond bedrag ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Battlefan het volgende:
Wij hebben een een of andere Bijenkorf bon, daarmee kan personeel van de Bijenkorf voor iets van 13,67 aan eten voor kopen bij ons
dat is bij de MAC altijd zo. je eet het eigenlijk alleen voor de saus, als je zonder saus zou nemen zit er geen kraak of smaak aan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:43 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik vind hem niet echt zo, het is meer tomaat dan burger naar mijn idee:p Tomaat kan er natuurlijk wel af, want de saus vind ik echt goddelijk
Nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:25 schreef pleeborstel het volgende:
Is die nieuwe chickenburger een beetje te doen?
Of naar de mac in Duitsland voor de Chili chicken of de chicken cordon bleuquote:
Wijze woorden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:22 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nee.
Voor kip moet je naar de KFC.
En nu? 16x uitprinten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wijze woorden.
Zo even alleen de interessante dingen uit de kortingsbonnen geknipt en geplakt
[ afbeelding ]
Voor mijn part veeg je je kont er mee afquote:
Ik heb het idee dat het dezelfde worsten zijn als het 'broodje Unox' die bij de supermarkt in de schappen ligt...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:57 schreef Yannick567 het volgende:
ik ben benieuwd hoe die worst gaat smaken.
die worst is al de helft kleiner dan het broodje dus dat wordt wat dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |