Wacht je op de uitnodiging om een nieuwe te maken?quote:
Inderdaad, voor een reeks hou je altijd dezelfde titel met eventueel een toevoeging na het topicnummer.quote:
Tjongre jonge. En waar staat dat dan? Ik open al jaren LL-topics en gooi er regelmatig een ander naampje tegenaan. Tja, beetje buiten de gebaande paden lopen mag natuurlijk niet. Net als roken in de Alphaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Inderdaad, voor een reeks hou je altijd dezelfde titel met eventueel een toevoeging na het topicnummer.
Precies.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:37 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Tjongre jonge. En waar staat dat dan? Ik open al jaren LL-topics en gooi er regelmatig een ander naampje tegenaan. Tja, beetje buiten de gebaande paden lopen mag natuurlijk niet. Net als roken in de Alpha
vorig jaar nog voor Pinkpop, en nog voor mei, dat is mijn gok.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Zou het al na een maand uitverkocht zijn? Vorig jaar toch ergens in mei pas?
Goeie kans dat ze dit jaar weer van de partij zijn, wat ik ook wel hoop, live is het zo'n geweldige feestband!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik ga nooit meer naar Lowlands als LCD Soundystem niet komt.
Ik heb vorig jaar vlak voor Lowlands nog officiële kaarten kunnen kopen. Kwamen er toen nog een paar honderd vrij. Dit jaar ben ik er wel wat eerder bij gok ik zoquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:11 schreef Beaudelaire het volgende:
1 mei was het uitverkocht: Lowlands is uitverkocht
Ik denk dat meerdere mensen dat denken, zodat het veel eerder uitverkocht raakt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar vlak voor Lowlands nog officiële kaarten kunnen kopen. Kwamen er toen nog een paar honderd vrij. Dit jaar ben ik er wel wat eerder bij gok ik zo
Donderdagochtend heb ik nog een kaartje voor mijn broer kunnen regelen. Wel spannend trouwens, lekker F5en op je werk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar vlak voor Lowlands nog officiële kaarten kunnen kopen. Kwamen er toen nog een paar honderd vrij. Dit jaar ben ik er wel wat eerder bij gok ik zo
Dat had ik voor een maat van me. Blijer kun je iemand niet maken. Dit jaar koopt hij zn kaartje ook op de eerste dag.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:38 schreef nozem het volgende:
[..]
Donderdagochtend heb ik nog een kaartje voor mijn broer kunnen regelen. Wel spannend trouwens, lekker F5en op je werk.
Dit jaar ben ik er trouwens weer bij, want Midlake komt.
Neil Young vraagt meer dan een miljoen. Ik denk iets te veel voor Lowlands.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:27 schreef Basp1 het volgende:
Als oude lullen act zou ik graag neil young daar zien. En dan eingelijk ook nog even samen met pearl jam om rocking in a free world te doen.
Zoveel kostte hij de laatste keer dat hij in Nederland op een festival stond. En vergeet niet de belachelijke eisen (geen reclame op het festival etc.).quote:Op zondag 24 januari 2010 11:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Bron?
Ik koop het kaartje wel meteen de 20ste in het paard, dan zit ik altijd goed.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:22 schreef conobram het volgende:
Koop jullie kaartjes voor 23 april, dan is het namelijk uitverkocht!
Dat zou wel heel erg Arrow Classic Rock zijnquote:Op zondag 24 januari 2010 20:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Kanshebber? Ze gaan iig wel een lange tour doen.
Want? Vorige keer was het compleet bagger.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik ga nooit meer naar Lowlands als LCD Soundystem niet komt.
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Want? Vorige keer was het compleet bagger.
Meen je datquote:Op zondag 24 januari 2010 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb ze nog nooit live gezien, en het is de beste band ooit.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik. De laatste keer was bagger. De keer ervoor was geniaal.quote:
Meer kanshebber voor Arrow, Bospop etc.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Kanshebber? Ze gaan iig wel een lange tour doen.
Als ze dan ipv snorren afgelopen jaar, van die poedelpruiken gaan uitdelen zou het best grappig kunnen zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg Arrow Classic Rock zijn
Vind het ook maar slechtquote:
Vorige keer was het juist één van de hoogtepunten van Lowlands. ´Yeah´ alleen al.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beiden.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vorige keer was het juist één van de hoogtepunten van Lowlands. ´Yeah´ alleen al.
Of is het meer zo'n "In de Bravo was het tenminste alleen nog voor echte liefhebbers, maar in de Grolsch kwam al het paupervolk ook mee dansen" -achtig iets?
Die lijkt me ook een inkoppertje...quote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef Beaudelaire het volgende:
Op Twitter gaat de naam Mumford & Sons rond.
wel een goed inkoppertje trouwensquote:Op maandag 25 januari 2010 16:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die lijkt me ook een inkoppertje...
Zie ze ook liever in de Bravo, 1e keer was misschien wel beter, maar vond ze de 2e keer ook goed, maar daar mag iedereen een andere mening over hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat meen ik. De laatste keer was bagger. De keer ervoor was geniaal.
Maar in de Grolschtent? Kom op zeg
En dat baseer jij op 1 nummer van ze op Youtube, knap.quote:
Ik hoorde Vampire Weekend, Lostprophets en Jurk. Maar volgens mij is dat vooralsnog gespeculeer vanwege nieuwe albums. Hoe wel ze alle drie natuurlijk ook wel zouden kunnen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:13 schreef zonisdegod het volgende:
Sack_Blabbath, waar blijven die (iets meer zekere dan roddels) roddels? hihi
anxioty
Dat zou heerlijk zijn. Wat een topmuziek.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hoop vurig op Justice, die gaan dit jaar ook met een nieuw album komen.
Vampire Weekend twee jaar achter elkaar? Zou niet erg zijn, heb ze vorig jaar gemist.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik hoorde Vampire Weekend, Lostprophets en Jurk. Maar volgens mij is dat vooralsnog gespeculeer vanwege nieuwe albums. Hoe wel ze alle drie natuurlijk ook wel zouden kunnen.
En Lucy Love bevestigde min of meer zichzelf op eurosonicquote:Op maandag 25 januari 2010 17:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik hoorde Vampire Weekend, Lostprophets en Jurk. Maar volgens mij is dat vooralsnog gespeculeer vanwege nieuwe albums. Hoe wel ze alle drie natuurlijk ook wel zouden kunnen.
Leukquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
LLaunch is trouwens uitverkocht zie ik op de site van LL
Lake Lowquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:48 schreef Beaudelaire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe Lowlands-fansite: www.lowlove.nl
Ziet er leuk uit.
Geef mij dan maar gluhwein met dit weer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:57 schreef xenobinol het volgende:
Voordeel van het huidige weer is dat je altijd koud bier hebt
ze staan eind augustus ook al in duitsland op festivals, das al bevestigd. En ze zeggen meer europese festivals te gaan doen , dus tsja 1+1quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:35 schreef fredjanssen het volgende:
Mag hopen dat Blink182 bij een hardnekkig gerucht blijft. Toch wel een beetje een achterhaalde punkpop band.
Bestaat de term breezahpunk nog?quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:35 schreef fredjanssen het volgende:
Mag hopen dat Blink182 bij een hardnekkig gerucht blijft. Toch wel een beetje een achterhaalde punkpop band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |