Ik denk dat meerdere mensen dat denken, zodat het veel eerder uitverkocht raakt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar vlak voor Lowlands nog officiële kaarten kunnen kopen. Kwamen er toen nog een paar honderd vrij. Dit jaar ben ik er wel wat eerder bij gok ik zo
Donderdagochtend heb ik nog een kaartje voor mijn broer kunnen regelen. Wel spannend trouwens, lekker F5en op je werk.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar vlak voor Lowlands nog officiële kaarten kunnen kopen. Kwamen er toen nog een paar honderd vrij. Dit jaar ben ik er wel wat eerder bij gok ik zo
Dat had ik voor een maat van me. Blijer kun je iemand niet maken. Dit jaar koopt hij zn kaartje ook op de eerste dag.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:38 schreef nozem het volgende:
[..]
Donderdagochtend heb ik nog een kaartje voor mijn broer kunnen regelen. Wel spannend trouwens, lekker F5en op je werk.
Dit jaar ben ik er trouwens weer bij, want Midlake komt.
Neil Young vraagt meer dan een miljoen. Ik denk iets te veel voor Lowlands.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:27 schreef Basp1 het volgende:
Als oude lullen act zou ik graag neil young daar zien. En dan eingelijk ook nog even samen met pearl jam om rocking in a free world te doen.
Zoveel kostte hij de laatste keer dat hij in Nederland op een festival stond. En vergeet niet de belachelijke eisen (geen reclame op het festival etc.).quote:Op zondag 24 januari 2010 11:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Bron?
Ik koop het kaartje wel meteen de 20ste in het paard, dan zit ik altijd goed.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:22 schreef conobram het volgende:
Koop jullie kaartjes voor 23 april, dan is het namelijk uitverkocht!
Dat zou wel heel erg Arrow Classic Rock zijnquote:Op zondag 24 januari 2010 20:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Kanshebber? Ze gaan iig wel een lange tour doen.
Want? Vorige keer was het compleet bagger.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik ga nooit meer naar Lowlands als LCD Soundystem niet komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |